Februari/maart 2006-stoppers (deel 13)

Begrijpelijk dat je bang bent voor een teleurstelling…

@ Hoop: ik begrijp het volkomen maar je cyclus is nog nooit zolang geweest,toch? Ik ben zooooooo nieuwsgierig maar je moet er zelf achter staan. Succes met jouw keuze :pray:

kuzzz

Ik vind het gewoon heel erg moeilijk, na twee jaar geloof je gewoon niet meer dat het wel eens raak zou kunnen zijn. En misschien omdat ik nu echt zo graag wil beinvloed ik mijn cyclus wel. Ik wacht het gewoon nog even af, morgen ga ik wel een test halen en dan kijk ik wel wanneer ik het aandurf!!!

Als hij negatief is is het een grote teleurstelling, maar dat is alsnog ongesteld worden ook!

Lotje gefeliciteerd!! Ik ben benieuwd!!!

Hoop: je maakt het spannend! :pray: :pray: :pray:

Lotje en hub, van harte met de geboorte van jullie kindje!!!

Ik heb stiekem al op jullie website gekeken en t is een prachtig exemplaartje hoor!!!

Geniet ervan en we zien je hier vanzelf weer verschijnen!!!

Hoop… :pray: :pray: :pray: :: :: :**:

Ik baal trouwens enorm… Toddler (daar zit Ymke haar website) heeft grote problemen gehad waarbij waarschijnlijk alles verloren is gegaan… De laatste werkzame backup is van 20 jan… Dat betekent dus dat als ze de andere backups niet meer kunnen repareren ik weer helemaal opnieuw kan beginnen…GRRRRRRRRRRRRR… OOk de dagboekstukjes en het gastenboek kwijt…snotver…IK BAAL

Krystle, wat jammer van de site, hopelijk valt de schade makkelijk te herstellen!

Lotje, hoe gaat het met jullie???

Hier nog steeds geen nieuws, ik ga zometeen maar even op mijn fietsje naar de winkel om een test te halen…maar ik twijfel nog of ik hem vandaag doe of morgen…

Liefs,

Hoop

Meiden ik heb jullie hopeloos verwaarloosd… :oops:

Hoe gaat het hier?

Hoop wat spannend… eng hoor voor jou. Ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor je.

Kippie: :hug:

Krystle: baaaaaalen!! :frowning: Gaat verder alles goed met Ymke?

Hier gaat het redelijk. Kanjer is vandaag weer werken voor het eerst. Gelukkig maar een halve dag. De kraamhulp komt zo en die is vandaag voor het laatst. Dan gaat het leven weer zijn eigen gangtje krijgen. Vind het best wel eng maar dat is gewoon even doorbijten. Hieke doet het geweldig. Ze is geslaagd voor de gehoortest en is alweer ruim boven geboortegewicht. Ze is een heel tevreden meissie. Ze begint nu ook echt gericht te kijken en soms zelfs al te volgen. Echt zoooooo lief! :inlove: :inlove: :inlove:

Even wat spam omdat ik het niet laten kan :oops:

1 dag oud.

Eerste dag thuis

Gisteren (shirt heeft ze van Papa gekregen :inlove:)

:-*

Mooie foto’s Sisil!!!

Fijn dat alles goed gaat met Hieke!!!

Hier blijft het spannend!!

gaat even een testje halen :mrgreen:

@ Krystle: hier hetzelfde met de website van Boaz :evil:

@ Sisil: wat een lieffie zeg :inlove: en geniet van de laatste dag met de kraamhulp.

@ Hoop: door weer en wind een test halen :roll: ik kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt. Ik ga echt zoveel :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: (dat is geluk) voor jou strooien!

kuzzz

@ Krystle: waar kan ik de website van Lotje vinden?

Net getest (CB digitaal) maar gaf “niet zwanger” aan!!

Nog geen duidelijkheid dus… :cry:

Liefs,

Hoop

Hoop, balen meis!!! Maar het kan nog… :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Denise, Lotje heeft een site hier bij kindje op komst, maar beveiligd met een wachtwoord… Ik weet niet in hoeverre ik dat door mag geven… Nog even wachten dus!!! Sorry…

@ Hoop: wat jammer :cry: maar je bent ook nog niet ongi, dus dat geeft wat hoop toch?

@ Krystle: nee dat begrijp ik, wel jammer hoor want ik ben zooooo nieuwgierig. We weten niet eens wat het is en hoe hij/zij heet, mag je daar niks over zeggen? :pray:

kuzzzz

Geen id… Maaaar als je goed nadenkt… Lotje heeft een keer gezegd wat het zou worden… Toevallig had ze vlak daarvoor een kinderwagen gekocht en die kleur kwam wel heeeeeel goed uit na de pretecho… Gaat er nu een lichtje branden??

Hoi,

Hoop, balen meid! maar je bent ook nog niet ongie toch?

@Krystle, Lotje heeft in het verleden haar wachtwoord doorgegeven maar heel eerlijk ik ben hem ook kwijt.

Ik zou ook wel even op haar site willen spieken.

Ben vanmorgen bloed wezen prikken voor die borst.

Ben benieuwd wat eruit komt.

@Martje, hoeveel eet Robin nu op het moment?

En hoe vaak komt hij s’nachts?

(Ben nieuwschierig :mrgreen: ).

Groetjes Chico.

krys ja ik weet nog welke kleur de wagen van lotje is… hihi

Ben erg benieuwd naar de naam hoor

Liefs :-*

Hey Chico

Robin zit op dit moment nog op 6 voedingen per dag. En sinds dit weekend doen we om en om 130 cc en 160 cc in zn flesje. S nachrs komt ie maar een keer, althans s nachts het is adn al vroeg in de morgen. Meestal rond 5 uur half 6. We willen van de week gaan proberen om overdag wat langer tussen de voedingen in te laten zitten en dan een langere nacht kan maken… hij krijgt nu nog om half 12 eten, dat willen we een uurtje gaan vervroegen… maar eerst eens kijken of het gaat hoor… Volgens mij zit ie nu ook midden in een sprongetje zeg maar…

En op hoeveel voedingen zitten juilie nu ???

Liefs

Hoi Hoi

Even nog een vraagje, hebben jullie beebs ook van die rode bultjes in hun gezichtje ? Robin heeft dat nog niet zo lang, pas een week of twee maar het gaat maar niet weg. Vraag me af of ik het vet moet houden of juist niet… mss toch morgen maar ff langs het CB om het te vragen.

Liefs :-*

Oh Hoop lees nu pas dat je een test gedaan hebt en dat ie negatief is… Oh wat balen zeg. Maar zolang de rode duiveltjes er nog niet zijn …

Hou je goed

Dikke kus :-*

oh ja, maar heb ff elders gekeken en zie dat het een meisje is :wink: Ze had een grijs met roze Bugaboo :mrgreen:

Boaz heeft ook bultjes gehad in zijn gezicht. Had verschillende cremes geprobeerd maar die van A. Vogel werkt het beste( junior huidcreme) zonder parfum e.d

kuzzz