Chico heeft me vorige week een PB gestuurd dat ze een paar dagen bij iemand op visite was, dus ik ga er niet vanuit dat er wat aan de hand is eerlijk gezegd.
Als er nieuws is zal Mr Smiley het ons vast wel laten weten, hoop ik…
MAAR ben idd wel errug benieuwd hoe het met Pinot zal zijn en of Denise nog steeds een BIB melding kan doen
Liefs
Wauwie Lotje was is je buik mooi gegroeid meis!!!
Daar kan en mag je zeker trots op zijn
En leuk om je volledig op mn beeldscherm te zien verschijnen
Liefs
Hai hai
Dank je voor de lieve complimentjes over m’n buikkie Jade en Martje!
Maarre, Jade, wat was er dan zo erg aan die verjaardag?
Ik kon het trouwens niet laten om nog een paar foto’s te showen hoor meiden…hier istie dan, het kamertje :dance:
We zijn nog niet helemaal klaar, we moeten o.a het wandrekje nog boven de commode hangen
Liefs Lotje
Oh Lotje wat leuk al die pooh-tjes en knorretjes!!
Leuk kamertje joh!!
Liefs :-*
Vind het trouwens leuk om te zien hoe iedereen het kamertje inricht en aankleedt
Superschattig die dat pooh behang en mooie meubeltjes hoor!!
De verjaardag was echt een ramp omdat ik met iedereen ruzie heb gemaakt. Mijn moeder, mijn schoonmoeder :sick: het lijkt wel alsof ze nu al iets willen bewijzen naar elkaar toe en ik zit er middenin. Mijn schoonmoeder (die denkt alles te weten omdat ze psychologische boeken leest) vindt dat mijn moeder dingen niet goed aanpakt, mijn moeder vindt mijn schoonmoeder een loeder aaaaaargh!!!
Maar nu…rust… zucht…
hoi!
Hier gewoon een Bib melding hoor! Vandaag bij de vk was alles goed maar alleen weer 2 kilo aangekomen :shock: :oops: Vannacht veel last gehad van oefenweeën maar er zet nog niks door. Volgens de vk hoef ik ook niet te rekenen dat Arie eerder geboren zal worden omdat ik met Milou ook 15 dagen overijd was. Dus we wachten (on)geduldig af :?
@ Lotje: mooi buikje hoor! en het kamertje is ook lief :mrgreen:
@ Jade: vervelend zo die vetes met de families, bah dat kun je nu helemaal niet hebben :evil:
@ Martje: gaaf om van die foto’s te laten maken zeg! ook een mooi bescheiden buikje zeg :thumbup:
kuzzz
Hoi Denise,
Leuk om weer even wat van je te horen.
Weet niet of ik nu jammer moet zeggen dat Arie nog even blijft zitten of niet. Aan de ene kant is het natuurlijk ook wel goed en fijn dat ie nog even veilig bij je blijft wonen totdat ie echt volgroeit is en het echt tijd is om bij jullie te komen wonen… MAAR aan de andere kant kan ik me heel erg goed voorstellen dat jullie hem nu gewoon al lekker bij jullie willen hebben… Bekijk het maar zo, nog eventjes en dan is hij er sowiezo!! Nog even volhouden meis
Kus :-*
Hoi,
Ik ben sinds het weekend weer thuis. Ik heb volledige bedrust gekregen, mag er alleen uit om te plassen. Ik voel me nog steeds ronduit belabberd. Maandag was ik alweer terug in het ziekenhuis en straks moet ik weer. Een beetje suf, er is een meningsverschil of ik wel thuis mag zijn nu, de ene arts vindt dat ik te vroeg ontslagen ben, de andere vindt dat het wel kan zo, dus het is maar net welke dokter je voor je hebt… Geeft een lekker veilig gevoel :?
Mijn hartslag is nog steeds absurd hoog. In mijn bloed zijn wat afwijkende waarden gevonden, maar allemaal niet dramatisch en ook niet verklarend voor de klachten die ik heb. Mijn hart zelf lijkt het allemaal redelijk te trekken. Nu dus nog uitvinden wat er wel is, maar waarschijnlijk kan mijn (vóór de zwangerschap al aardig zieke) lichaam de zwangerschap slecht aan en komt het daar allemaal van. Pure lichamelijke uitputting dus, terwijl ik echt al bijna niks deed de laatste maanden
Straks gelukkig weer naar mijn eigen arts, die is weer terug in de stad vandaag. Ik ben benieuwd. Als ik opnieuw opgenomen word, horen jullie het wel weer van mijn schat!
:-* Smiley
Jemig Smiley, dat is ook wat zeg
Heel veel sterkte :hug: , die onduidelijkheid is inderdaad ook niets, hopelijk worden jullie vandaag iets wijzer!
Dikke :-* Lotje
@Martje wrote:
Als er nieuws is zal Mr Smiley het ons vast wel laten weten, hoop ik…
Smiley heeft vanmorgen gepost bij de Feb mama’s. Ze is thuis maar heeft volledige bedrust.
@Smiley bij de feb 2007 mama’s wrote:
Hoi,
Ik ben sinds het weekend weer thuis. Ik heb volledige bedrust gekregen, mag er alleen uit om te plassen. Ik voel me nog steeds ronduit belabberd. Maandag was ik alweer terug in het ziekenhuis en straks moet ik weer. Een beetje suf, er is een meningsverschil of ik wel thuis mag zijn nu, de ene arts vindt dat ik te vroeg ontslagen ben, de andere vindt dat het wel kan zo, dus het is maar net welke dokter je voor je hebt… Geeft een lekker veilig gevoel :?
Mijn hartslag is nog steeds absurd hoog. In mijn bloed zijn wat afwijkende waarden gevonden, maar allemaal niet dramatisch en ook niet verklarend voor de klachten die ik heb. Mijn hart zelf lijkt het allemaal redelijk te trekken. Nu dus nog uitvinden wat er wel is, maar waarschijnlijk kan mijn (vóór de zwangerschap al aardig zieke) lichaam de zwangerschap slecht aan en komt het daar allemaal van. Pure lichamelijke uitputting dus, terwijl ik echt al bijna niks deed de laatste maanden
Straks gelukkig weer naar mijn eigen arts, die is weer terug in de stad vandaag. Ik ben benieuwd. Als ik opnieuw opgenomen word, horen jullie het wel weer van mijn schat!
Hoi,
Update :
Ik kom net weer uit t ziekenhuis. Ik moest naar de cardioloog en de gyn. De cardioloog vertelde dat er tijdens de hartecho (van mij dus, niet van Uk) een lekkende klep ontdekt is. Er stroomt dus bloed terug de verkeerde kant op tijdens het pompen van mijn hart. Dat is waarschijnlijk een gevolg van die veel te hoge hartslag. De hoge hartslag komt vervolgens van de combi ziekte+zwangerschap, dat is blijkbaar te zwaar voor mijn lijf, en dat is uitgeput aan het raken. Eén van de tekenen daarvan is die lekkende klep, en verder uiteraard de slechte toestand waarin ik me bevind. Dat mijn hart lijdt onder die hoge hartslag wordt goed in de gaten gehouden, ik loop vanaf nu dus ook bij cardiologie. Voor nu zijn er qua hart en qua baby geen ernstige gevaren zoals t nu gaat, beide zouden deze zware inspanning aan moeten kunnen voor de laatste 2,5 maand. Het is alleen voor mijzelf erg zwaar. Daarom moet ik wel zoveel mogelijk rusten, om de belasting zoveel mogelijk te beperken. Braaf op bedje blijven dus voorlopig.
Vervolgens naar de gyn. Die heeft besloten me nu toch echt medisch te maken (wat ik steeds probeerde uit te stellen als hij erover begon in het verleden :shifty: ), ik loop vanaf vandaag dus niet meer bij de vk Nouja, wat moet, dat moet. Hij vond het een idioot verhaal wat er in zijn afwezigheid gebeurd is qua opname/ontslag-verhaal. Verder gaf hij aan dat mijn longen nog even gecheckt moeten (vrijdag dus naar longarts) en ik verder bij hem onder strengere controle kom. Ik mag thuisblijven zolang het gaat, anders neemt hij me weer op. Maar pas als het echt niet anders gaat, want niemand wacht erop om weken opgenomen te liggen gaf hij zelf al aan. We gaan de komende weken aankijken of ik verbeter of juist slechter wordt, en naar aanleiding daarvan en de staat van mijn bmm over 2 maandjes kan evt. besloten worden om eerder in te leiden. Maar dat is iets waar (uiteraard) pas over geoordeeld kan worden als het zover is.
Nou, jullie zijn op de hoogte Tijd om te rusten
jeetje Smiley heel veel sterkte meis
Hou je aub rustig dat is beter voor jezelf en die kleine.
Hoop voor je dat je je snel weer beter zult gaan voelen.
Sterkte
:-* :hug:
Mag ik even inbreken?
Ik ben een oktober stopper en lees hier het verhaal van Smiley. Mag ik vragen, was jij al ‘hartpatient’ voordat je zwanger raakte?
Ik ben namelijk wel bekend bij cardiologie en heb nu eindelijk groen licht gekregen om zwanger te raken, maar ik vind het wel erg spannend allemaal. Wat jij hierboven schrijft is precies waar ze mij op voorbereid hebben. Vandaar dat ik me afvraag of he voor jou allemaal heel onverwachts komt of dat je al ‘ziek’ was.
Liefs, patricia
hoi meiden,
Hier weer een Bib melding hoor Wat is het toch ontzettend rustig hier op dit forum, hoe zal dat nou komen :think:
@ Smiley: jeetje dat is wel schrikken van die lekkende hartklep zeg :shock: Kunnen ze daar niks aan doen of wachten ze daarmee tot na de bevalling? Sterkte ermee :hug:
Hier weer een korte nacht gehad, last van mijn spier in mijn rechterheup :? Ben het zo zat nu! Ik ben toch zo benieuwd hoe Arie eruit ziet :inlove:
kuzzz
Hoi Denise,
Ja het is zeker rustig…
Nog eventjes en dan heb je Arie in je armen meis… Nog even volhouden al begrijp ik je helemaal. Ik heb het nu al, en ik moet nog wat langer ,hihi!!
Ik zou zo graag willen weten hoe het met Pinot is… spannend hoor
Liefs
Hoi meiden!
@Smiley, sterkte hoor, en hou maar lekker je gemak!
Het is voor een goed doel :hug:
@Martje, ik ben ook nieuwschierig naar Pinot!
Mooi buikje heb je trouwens!
Ik zal binnenkort ook weer even een buikfoto plaatsen.
@Denise, ik kan me voorstellen dat je het zat bent hoor!
Nog even :hug:
@Lotje, super leuk kamertje hoor, maar dat zei ik gister al!
@Jade, mooie echofoto’s zeg!
Vervelend dat de verjaardag zo gelopen is.
Heeft hier iemand nog een oz zorgverzekering?
Ik wel nl en ik had een heel goed pakket ( royaalpakket ).
Mijn man heeft een pakket daaronder.
Nu hebben ze het royaalpakket verandert naar toppakket en het ideaalpakket blijft nog 1 jaar bestaan.
En het leuke is, dat ik nu de hele eigen bijdrage van de kraamzorg zelf moet gaan betalen, vanaf 1 januari 2007, want de 50% vergoeding hebben ze er voor het gemak maar uitgehaald :wall:
Bij mijn man zit hij er nog in, maar hij mag het niet declareren en ik kan niet meer overstappen naar het ideaalpakket, want daar nemen ze niemand meer voor aan.
Ach, we gaan maar 243 euro per maand betalen, dus waar hebben we het over :evil:
Verder gaat alles goed :mrgreen:
Groetjes Chico.
Hey Chico !!
Leuk dat je er weer bent meis!!!
Enne idd, showen die buik van je
hhahahaha
:-*
Hoi Hoi
Ik betrap me er steeds vaker op dat ik op een of andere manier er onderuit probeer te komen om auto te rijden. Ik vind het momenteel maar niets, ben veelste bang dat er iets gebeurt… We hebben nu een hele mooie nieuwe auto, en daar ligt het echt niet aan, want hij rijdt echt heerlijk, maar ben gewoon bang dat ik een ongeluk krijg… Stom he ?
Nog 11 dagen werken en dan hoef ik niet meer iedere dag heen en weer te rijden. Mn mannetje wil dat ik het auto-rij-probleem dinsdag bij de verloskundige neerlegt. Want elke dag bijna 3 kwartier met angst in de auto zitten kan ook niet goed zijn volgens hem (en mij…)
Hebben jullie daar ook last van, of ben ik gewoon een mutsje ?? :mrgreen:
@Martje wrote:
Ik betrap me er steeds vaker op dat ik op een of andere manier er onderuit probeer te komen om auto te rijden. Ik vind het momenteel maar niets, ben veelste bang dat er iets gebeurt…
Lastig lijkt me dat!
Ik heb er geen last van. Ik rij elke dag 30 minuten naar mijn werk en dat gaat prima. Ook andere stukken rij ik nog met plezier. Ik ben op zich wel banger dat er nu iets gebeurd met me. maar dat betrekt zich niet specifiek op het autorijden. Meer bij het oversteken als voetganger op het busstation in Utrecht, dat vind ik vééééél enger.
Ik zou niet weten wat je er aan kan doen. Ik denk dat vermijden (dus niet meer rijden) weinig zinvol is, dat maakt het niet minder denk ik. Als je dan een keer moet durf je helemaal niet meer. Misschien met jezelf afspreken, of dus toch een beetje toegeven, dat je alleen bekende stukken rijdt?
Succes! :-*