Hai meiden
@Mr. Smiley, jemig wat ontzettend kl*te , heel veel sterkte voor jou en Smiley :hug:, dat ze maar weer snel naar huis mag!
@Kaatjes, leuk om weer eens van je te horen, heel veel succes met de nieuwe medicatie, dat dit maar snel aan mag slaan meid!
@Hoop, balen meis
, ik hoop het zo voor jullie dat het dit jaar nog raak mag zijn!
Het kamertje staat inelkaar!!! :dance: :dance:
Het was even een bult werk, maar het is wel errig mooi hoor :inlove:
We gaan alleen nog even een beetje schuiven met de meubeltjes om te ontdekken wat nou het mooist staat…foto’s volgen
Liefs Lotje
Hee Jade
We hadden bijna gelijk gepost.
Wat een lieffie zie beeb van jullie :inlove: :inlove: , mooie echo zeg! Maarre, hoeveel verder ben je nu, hoeveel scheelt het met wat je eerst dacht?
Liefs Lotje
@Lotje wrote:
Wat een lieffie zie beeb van jullie :inlove: :inlove: , mooie echo zeg! Maarre, hoeveel verder ben je nu, hoeveel scheelt het met wat je eerst dacht?
Thanx :inlove: :inlove:
De mevrouw van de pretecho dacht gemiddeld 12wk5 dg, het hoofdje zag eruit als 13 weken, dat is zo'n anderhalf tot twee weken meer dan ik dacht. Ik snap er helemaal niet van?! :eh: :eh:
hoi meiden,
Hier ff een Bib-melding :mrgreen:
@ Jade: mooie echo hoor :thumbup:
@ Lotje: fijn dat de kamer in elkaar staat, foto?
@ Hoop: echt kl#te voor je, ik gun het je zo :kaars:
@ Krystle: je bent allang weg maar ik hoop dat je een heeeeerlijk weekend weg hebt
@ Mr Smiley: die Smiley de groeten en wens haar veel sterkte en dat ze gauw weer thuis mag komen :hug:
Ik zal nog ff 2 buikfoto’s plaatsen, zien jullie het verschil? Ik vind het echt giga gegroeid :shock:
kuzzz
Hoi Hoi,
Even snel reageren hoor, ben een paar dagen niet zo actief geweest, druk druk druk…
Denise, Ja ik zie het verschil wel degelijk, een erg mooi verschil.
Nog eventjes geduld en dan zal kleine Arie geboren worden!!
Het zal wel wennenzijn om straks ineens zijn echte naam te moeten gebruiken,hihi :mrgreen:
Mr Smiley ik hoop dat het inmiddels alweer wat beter gaat met Smiley, doe haar de groeten en wens haar strerkte, geldt ook voor jou natuurlijk !!
Jade mooie echto meis!!!Zou onze kleine ook nog wel ff willen zien, hihi
Verder weet ik ff niet meer wat er nog meer geschreven is en waar ik al op gereageerd had, even terug lezen hoor
Liefs
Lieve Hoop
Wat ontzettend naar dat je nu weer ongesteld geworden bent meis.
Ik gun het jullie zo ontzettend. Na al die tijd verdienen jullie het dubbel en dwars! We blijven duimen voor jullie :hug:
Liefs :-*
Hier even wat minder activiteit. Voel me lichamelijk wel goed (moe uiteraard, maar dat is niet nieuw) maar geestelijk zit ik even in een dip. Kan het momenteel niet opbrengen om veel hier te zijn en te reageren. Misschien komt dat wel weer maar heb even tijd nodig. Ik kies ervoor om als ik schrijf op het forum dit even te doen bij de februari 2007 mama’s, dus wie wil kan me daar volgen. Het zal niet veel zijn.
Om met Schwarzenegger te spreken “I’ll be back!”
Sis hoop dat je je snel weer wat beter voeld meis!
Hou je goed en hopelijk zien we je hier snel terug
Liefs
Hai hai!!
@Jade, jeetje zeg, 1,5 tot 2 weken verder, da’s veel! Maar, je was toch redelijk regelmatig ongesteld?? Wel lekker dat je nu ineens een stuk verder bent en die 12 wekengrens in iedergeval voorbij…weer een mijlpaal meid!!
@Denise, nou, dat verschil is inderdaad hartstikke duidelijk!!!
Het wordt nu wel heel spannend zeg!
@Pinot, hoe is het??? Word je morgen ingeleid, is de ontsluiting nog verder gegaan??? Heel veel succes meid!!! :thumbup: :thumbup:
@Sisil, effies een dikke :-* Balen dat je je effies niet zo goed voelt.
We zijn druk aan het schuiven geweest met de meubeltjes en het staat nu waarschijnlijk wel naar onze zin. Gisteren al aardig wat gewassen, zodat we het bedje op konden maken, foto volgt snel hoor, maar is er nog even niet van gekomen, ik zal ook even een buikfoto toevoegen, ik vind wel dat ik erg dik word hoor, zeker in vergelijking met andere zwangeren van ongeveer 28 weken.
Gisteren heb ik een reunie gehad van de middelbare school, ontzettend leuk joh om te zien wat er van oude klasgenoten en vrienden en vriendinnen die ik uit het ook was verloren is geworden!
Liefs Lotje
Hoi Meiden
Even snel weer een buifoto
liefs :-*
Wauw wat een gigantische buiken allemaal!!! Geweldig zeg!!
Nog even geduld Jade en dan kan je ook een dikke buik showen :mrgreen:
Haaai Meiden,
Ik ben jullie helemaal vergeten te vertellen dat we een datum geprikt hebben voor een dikke buiken fotosessie!!!
Ik kijk er enorm naar uit en ben super benieuwd hoe ze zullen worden… Het lijkt me fantatisch om een aantal mooie foto’s van die dikke buik te hebben, leuk voor later (en nu, hahaha)
Hai hai!!
@Martje, mooie buik joh!!
Wat ontzettend leuk zeg, zo’n buiken-fotosessie, waar laat je dat doen??
Ik maakte me de laatste dagen een beetje zorgen om onze kleine, ik voelde d’r haast niet meer en een stuk zwakker dan normaal, dat was wel even schrikken.
Vorige week heb ik een angelsound gehad van mn mannetje :inlove: dus gelukkig hoorde ik wel het hartje, maar toch…
Ik zat vreselijk te twijfelen om de vk te bellen (wil niet al te overbezorgd overkomen :oops: ), toch maar even gedaan.
Ze vertelde dat ik de kleine minimaal 5 keer per 24 uur moet voelen en dat redde ik dus misschien maar net (de afgelopen dagen), dat moet ik dus even aankijken. Verder had ze het over het voorbijschuiven van een beentje of armpje, maar dat heb ik dus helemaal nog niet gevoeld (alleen plopjes). Dit schijnt dus echt door die placenta aan de buikzijde te komen.
Ik moet het dus even een paar dagen aankijken en vooral proberen er niet te veel aan te denken (dan schijn je je buikspieren aan te spannen en voel je niets!).
Ongelooflijk joh, ik hang de telefoon op en probeer even te slapen, begint ze me toch te schoppen… :wall: :wall:
Het zat dus misschien toch een beetje tussen mn oren :wall:
Het is nu dus al een eigenwijs wurmpie :lol: :mrgreen:
Hoe zou het met Pinot zijn, ze zou vandaag ingeleid worden…
Liefs LOtje
Hoi meiden,
Hier weer even een teken van leven :oops:
Hoop, wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden…ik zal enorm voor je duimen!!!
Pinot, rustig aan en veel succes he!
Denise, wat een mooie buik zeg!!!
Zo groot
We hebben besloten om het allemaal even rustiger aan te gaan doen wat kinderen betreft. We waren er behoorlijk veel mee bezig…dus ik zal (nog) minder online zijn, ik was er al weinig, sorry!
Binnen nu en 3 weken (als het meezit natuurlijk) wordt ik tante, en daar ga ik volop van genieten.
We zijn druk bezig met de tekeningen en planning van ons nieuwe huis, en we zien gewoon wel ff hoe het allemaal loopt.
Als we zwanger raken is het mooi meegenomen, en zo niet, nou dan wachten we gewoon nog ff af.
Ik blijf wel af en toe ff kijken of alles goed gaat en of er al beebjes geboren zijn!
:-* Kippie
Lotje een vriendin van me is fotografe van beroep dus gaan wij bij haar thuis in de studio aan de slag. Ze woont helaas niet in de buurt, zien elkaar daarom ook niet regelmatig, maar dat geeft niet, we hebben het we er voor over om er heen te rijden, en dan zien we elkaar ook weer eens… twee klappen in een Enne vind haar gewoon een goede en leuke fotograve, als die kleine er is ga ik haar ook vragen om een sessie te doen. We weten allen nog niet of we dat gelijk na de geboorte gana doen of even wachten tot het wat ouder is… Maar dat het gaat gebeuren is zeker
hihi
Liefs
Hoe zal het met Pinot zijn ??
Spannend hoor…
Hoi Hoi
Heb vanavond alweer de laatste keer zwangerschapsgym gehad. Jammer hoor dat het nu al weer voorbij is…Vond het wel leuk om met die ander dames iedere maandagavond samen te komen en ervaringen uit te wisselen… Met een aantal heb ik emailadressen uitgewisselt en met de rest hebben we sowieso afgesproken om bij elkaar te komen met die kleintjes als we allemaal bevallen zijn. Lijkt me leuk om al die kleintje dan ineens te zien ipv die dikke buiken
Liefs
Hai hai
Ooooooooh…ik ben zo nieuwsgierig naar Pinot, hoe zou het gaan???
Wat leuk Martje dat een vriendin van je buikfoto’s gaat maken, da’s inderdaad denk ik de moeite van de afstand wel waard :thumbup:
@Kippie, jammer, maar heel begrijpelijk dat je wat minder online zult zijn. Heel veel succes met het bouwen van jullie huis…enneh, stiekum toch nog wat :: :: :**:
Oja, hummel is trouwens weer luid en duidelijk aanwezig :lol:
Ik heb nog even een buikfotootje toegevoegd!!
Liefs Lotje
Ha meiden!
Kippie: Wat jammer, maar ik begrijp het wel… Misschien juist als jullie rustig aan doen, dat hadden wij wel. Niet meer op gerekend, ik mocht de week erna een trouwjurk uitzoeken en een snowboard en juist toen… ( :: :: :: :: :**: )
Lotje; Wauw!!! Wat een supermooie buik heb jij!! Geweldig!! En fijn dat jullie hummel weer luid en duidelijk aanwezig is!
Martje; Super dat een vriendinnetje foto’s gaat maken!!
Hoe zou het met pinot en denise zijn? En smiley en chico volgens mij ook al eventjes niet meer gehoord!!!
Hier is het rustig. Mijn mannetje is weg :? , geen bemoeierige moeders en schoonmoeders om me heen :mrgreen: Even rust in de kiet! Want de verjaardag van mijn mannetje (hebben we afgelopen weekend gevierd omdat hij er a.s. donderdag niet is) was echt een ramp!
Heb een box besteld (die gaat eruit en is 100,- afgeprijsd) en ga m vrijdag al halen en dan…op zolder zetten zucht…