ik gun het je zo,Hoop! Mijn duimen draaien overuren voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en hier een heleboel hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
kuzzz
Hai meiden!
Ik ben een paar dagen niet online geweest, ben nogal grieperig en al een paar dagen ziek thuis (mn collega’s hebben me dinsdagmiddag naar huis gestuurd, ik ben graag eigenwijs :wall: ). Ik ben alweer wat op opgeknapt, het hoesten is alleen erg irritant en mn rechterzij doet nu steeds zeer als ik hoest…
Nog maar even heel rustig aan doen dit weekend, dan hoop ik maandag weer te kunnen gaan werken…
@Kippie, balen meid dat je weer ongi bent geworden
@Hoop, ik kan me voorstellen dat die uitslag vd progesteronwaarden erg dubbel voor jullie is, nogsteeds geen duidelijkheid, even een paar extra hormoontjes dan maar… :: :: :: :: :: :: (ook voor kippie natuurlijk)
@Denise, spannend hoor, de laatste loodjes en dan van die voorweeen…pff :shifty: , hopen dat je nu wel thuis kunt bevallen meid! Je bent in iedergeval de 37-weken grens al voorbij :thumbup: !! Succes met je bellymask zondag!!
@Jade, jemmer dat de vk nog niets kon horen en dat de echo nog zo lang duurt flauw he, dat ze er dan niet gewoon eentje extra doen :snooty:
@Martje, hoe is je nieuwe auto en de kruitvatdoos???
@Sisil, fijn joh, dat je toch nog een winterjas hebt kunnen lenen!!!
@Smiley, wat ontzettend fijn dat de rust ook echt goed werkt meid!!! gelukkig!!! En wat heerlijk dat jullie echt al kunnen spelen met die kleine en dat jullie hummeltje reageert op je mannetje. Dat lukt bij ons echt niet, dat vind ik wel jammer hoor, het zal wel door die dikke placenta komen aan mn buikkant…
@Dopey, hoe zijn je examens gegaan, is het meegevallen???
Maandag wordt het kamertje behangen…hopelijk gaat alles goed!
Oja, ik heb een pb-tje gestuurd over de zw. cursus
@Pinot, WAT GOED DAT JE WEER THUIS BENT!!! :thumbup: :thumbup:
Hoe is het nu met je???
Liefs Lotje
hee meiden!
Even snel; Morgen heb ik mijn tentamen en ik kan me nu pas een beetje concentreren, dus ik ben nog druk aan de studie :wall:
Ik baalde zo vreselijk van de echo op 4 dec, dus ik ga volgende week vrijdag met mijn schoonmoeder een pretecho laten maken, dvd erbij en veel foto’s op cd rom, die ik dan direct af kan laten drukken bij een fotozaak.
Het is geheim voor mijn mannetje, omdat hij 23 nov jarig is en dan in het buitenland is, wil ik de echo als cadeautje voor die dag bij zijn spulletjes stoppen. En als hij dan terug is komt ie lekker naar een beebje van 14 weken kijken!! Goed idee? Of had ik beter de 1e keer met hem kunnnen gaan (vind mezelf een beetje egoistisch nu… :oops: )
Hoi Hoi
De nieuwe auto bevalt goed, het is wel eventjes wennen hoor. Heb altijd in een Ford Ka gereden en nu ineens in een Kia Rio die stukken groter is…hihi. De Ka is inmiddels ook verkocht, de twingo houden we nog even totdat ik met verlof ben, anders moeten we elkaar iedere dag naar het werk brengen enz, dat is niet zo handig.
Helaas geen tijd gehad om de doos bij het Kruidvat op te halen, dat komt van de week wel dan. Ik had geen zin om me te gaan lopen haasten, die doos kan daar vast nog wel een paar dagen blijven staan
Net even snel een buikfoto gemaakt in de badkamer (let niet op de rommel)
Verder vandaag nog een beetje rommel opruimen en uitzoeken op zolder… en lekker genieten van m’n vrije dag!
Liefs :-*
Hoi Hoi,
Vanmiddag even lekker een stuk in de nieuwe auto gereden, heerlijk. Alleen met inparkeren moet ik er nog even goed aan denken dat de auto een stuk groter is dan ik al die jaren gewent was…hihi!
Vanmiddag kreeg ik het weer ff op mn heupen hoor :mrgreen: . Ik heb de kast met cd’s uitgezocht en nog een andere kast met als gevolg, een volle prulenbak en twee lege lades en een hele lege plank in de tv kast. Die lege plank hebben we inmiddels alweer gevuld met de spelcomputers van mn mannetje, die stonden normaal gesproken onder de tv kast, maar ik irriteerde me al een tijdje aan al die snoertjes en draadjes… Dus dat is ook weer opgelost!!
Ik moet nu alleen de computerkast nog eens goed onderhanden nemen. Aan de linkerkant staan allemaal cd roms en printpapier enz , maar aan de rechterkant ligt werkelijk echt van alles en nog wat… Tijd om dat binnenkort ook eens uit te zoeken allemaal…
Morgenavond is het partneravond bij de zwangerschapsgym. Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn en hoe m’n mannetje erop reageert. Enne ben stiekem ook een klein beetje nieuwsgierig naar de mannen van de andere meiden :mrgreen:
Dinsdagochtend weer naar de verloskundige, hopelijk worden we weer goedgekeurd…
Nou dat was het weer voor nu…
Tot snel!
Ps wat is het hier ontzettend rustig …
Hallo meisjes,
Even een update-je van mij. Bloeddruk is nog steeds te hoog, maar ik heb nog steeds geen klachten en de urine- en bloedwaarden zijn nog steeds goed. Ik ben nog lekker thuis. Vandaag wel weer op controle geweest bij de gyn. Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan en ik had al twee cm ontsluiting. Als ik deze week niet spontaan beval, dan moet ik maandag om half 8 in het zkh zijn en dan gaan ze de vliezen breken.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Het gaat nu dus opeens snel. (Hubbie doet momenteel niets anders dan rondjes lopen in de kamer :mrgreen: )
ALs het een beetje meezit, kan ik vanaf volgende week weer mee kletsen. Ik heb jullie wel gemist. :-*
Ik ga me maar weer verdiepen in mijn boek ‘veilig bevallen’ , want door dat gedoe met die bloeddruk is mijn zwangerschapscursus ook niet doorgegaan…Nou ja, het zal wel goed komen…
Tot gauw
LIefs Pinot
Hoi Pinot,
Oh wat gaat dat snel ineens :shock: :mrgreen: , spannend hoor!
En tuurlijk gaat de bevalling goed!
Ik blijf aan jullie denken.
@Martje, gaat goed met je buikje he?
En fijn dat de nieuwe auto zo goed bevalt.
@Jade, Ik vind je niet egoistisch hoor, je lost het toch leuk op zo?
Ik kan me voorstellen dat je het wel erg lang vind duren tot je een echo kan laten maken.
@Lotje, ben je al weer wat opgeknapt?
@Denise, hoe is het met je?
@Hoop, hoe is het met jou
@Smiley, is je griep alweer over?
Groetjes Dopey.
Hoi hoi!!
Zo, ik ben er weer. We zijn lekker een weekendje weg geweest. 4 dagen Duitsland, heerlijk. Lekker ontspannen, genieten van elkaar. Helaas zat het weer niet helemaal mee, maar een vakantiehuisje met open haard en bad maakte een hoop goed! :drool: Even een paar fotootjes.
Natuurlijk ook nog een poging gedaan tot baby-shoppen. Maar wie er op de 11e van de 11e naar Keulen wil om te babyshoppen maakt een vergissing. Begin van het carnaval. Oops. Dus het was een beetje druk. Wel nog letters gekocht voor op de kamerdeur van de babykamer. Laat jullie niet alle letters zien :roll: maar ééntje voor het idee.
Verder gaat het hier wel goed. Maagzuur ook hier, en niet te weinig. Vooral als ik buk en/of til. Jeetje dan komt het helemaal omhoog. Heb ook Antagel maar dat haalt lang niet alles weg. Nah ja, het is tijdelijk maar wel irritant. Verder ben ik nog behoorlijk normaal in de running. Hoewel ik wel merk dat ik verlang naar meer rust en vooral lekker thuis zijn en thuis dingen doen. Op mijn werk een hoop stress momenteel, ik zit tussen 2 banen binnen dezelfde afdeling en dat is knap irritant. Oude plek wil nog van alles en de nieuwe begint ook aan me te trekken. En dan moet ik dus ook nog zorgen dat ik aan mezelf en onze Uk denk. Het minder werken (1dag) bevalt wel. Mijn baas is dan wel akkoord maar echt begrijpen doet hij het niet. Dat is balen, maar het is niet anders. Morgen weer naar de Arbo. Kreeg en passant ook nog het UWV op mijn dak. Zij betalen de ziektewet als je vanwege zwangerschap ziek gemeld bent. Wat een mutsenzooi daar. Wist ik natuurlijk al lang vanwege de WAO/WIA, maar er is nog niks veranderd. Ja sorry hoor als ik hier iemand mee raak, maar ik word niet goed van die lui. Zo kortzichtig… en ik vraag me af of de eerste de beste “medewerker verzuim” medische vragen mag stellen en of ik verplicht ben daarop te antwoorden. Ze vragen gewoon keihard wat je mankeert! Ja sorry hoor, dat vertel ik wel aan een arts en niet aan de eerste de beste “Miep”. Maar dat is dan weer niet het sociaal gewenste antwoord. :naughty:
Goed, tot zover een lang ego-bericht. Ik zal proberen alles weer op te pakken van hier af… hoop dat het lukt want het is deze week ook weer lekker druk.

hoi meiden,
Hier ff een BIB melding! Ik heb het echt helemaal gehad, ik wil dat Arie nu komt :? Heb al dagen veel pijn onderin mijn buik, slaap maar 3 uurtjes per nacht en loop als Katrien Duck. Vnadaag bij de vk geweest en alles was prima. De pijn komt waarschijnlijk omdat Arie goed is ingedaald en erg diep in mijn bekken ligt. Als ik hier nog 4 weken mee rond moet lopen dan haal ik de beeb persoonlijk hoor :oops: Hubbie ging vandaag een keer mee, nou dat had ie beter niet kunnen doen :shock: Ik ben echt stikchaggie en kan niks meer hebben. Arme hubbie, hij heeft het echt zwaar met mij.
@ Sisil: zag er leuk uit het huisje en die letters zijn leuk! Balen van dat maagzuur, ik weet er alles van. Antagel werkte bij mij maar even, ik heb nu tabletten n.l. Regla PH en die werken uitstekend. Kun je kopen bij de Da drogist. Balen van die stress op je werk maar denk a.j.b. aan jezelf en de beeb!
@ Chico: hoe gaat het met jou?
@ Martje: mooi buikje hoor!
Zo ga nu weer verder chagarijnen
kuzzz
Hee meiden!!!
Ben niet zoveel online, ben nogsteeds ziek thuis, maar ben eindelijk weer wat opgeknapt, wat ging dat langzaam zeg! Woe ben ik altijd vrij en donderdag ga ik weer werken!
@Pinot, al ontsluiting :shock: , jemig wat spannend meid!!! Ik vond het trouwens een geweldig boek (veilig bevallen), heeft mij echt een beetje over mn ‘bevallingsangst’ geholpen. Heel veel succes joh, de komende dagen, het komt vast allemaal dik in orde… :thumbup: :thumbup:
@Denise, pfff, dat zijn echt de laatste loodjes, ik ben helemaal plaatsvervangend zenuwachtig geloof ik voor jou en Pinot :shifty:
@Sisil, lekker joh dat jullie een paar daagjes zijn weggeweest.
Wat een gedoe he, bij dat UWV? Ik heb het sinds ik lang ziek ben geweest ook niet zo op al die instanties (ben gauw wat wantrouwend). Mijn ervaring nu met het UWV is echter dat inderdaad wordt gevraagd naar wat er aan mankeert, maar dat dit meer een formaliteit is voor die ziektewetuitkering. Het enige dat ze bij mij steeds doen is eens in de 6 weken bellen en meer niet.
Ik begrijp heel goed hoe je er tegen aan kijkt, maar misschien scheelt het je allerlei vervelende bezoekjes aan UWV-artsen en kan je het alleen met zo’n telefoon’miep’ afhandelen…
@Jade, origineel joh, die echo (enneh, niks egoistisch meid :naughty: )
Oja, het nieuwe behang zit erop, en…het is helemaal geweldig goed gelukt…eindelijk… :dance: :dance: :dance: :dance:
Liefs LOtje
Hoi Meiden,
Gisteravond was het dus partneravond bij de gym. In het begin merkte je dat de heren wat onwennig waren, maar na een tijdje was dat helemaal weg en hebben we heerlijk gelachen met zn allen. We hebben eerst het eea besproken over wat ze kunnen doen als het vruchtwater breekt, hoe ze ons kunnen helpen en steunen bij het opvangen van weeeen, en al dat soort dingen. Daarna was het tijd voor wat praktijkoefeningen. Ze is de heren geleerd hoe ze je kunnen masseren als je weeeen hebt, welke ademhalingen er zijn zodat ze je op weg kunnen helpen als je het zelf even niet meer weet en nog een paar dingen. Mn mannetje stond er een beetje lacherig tegen over maar hij zei gister wel dat ie blij was dat ie mee gegaan was, hij had er zeker wat van geleerd en opgestoken. Mooi, dat was nu juist de bedoeling. Probeer hem nu alleen nog wijs te maken dat ie dat masseren nog goed moet oefenen… maar geloof niet dat ie daarin trapt :mrgreen:
Vanmorgen weer naar de verloskundige geweest. Alles was weer dik in orde. Ook de bloeduitslag van twee weken geleden was goed. Ik heb nog geen anti stoffen aangemaakt. Als ik straks bevallen ben word er nog een keer bloed afgenomen (uit de navelstreng) en als ik dan inmiddels wel anti stoffen heb aangemaakt moet ik weer een injectie krijgen. Maar goed, als dat alles is… Over twee weken weer terug komen op controle en twee weken erna hebben we een dubbele afspraak om het eea door te spreken ivm de aankomende bevalling. Mn mannetje moet er dan ook bij zijn, dus heb ik die afspraak maar in de avonduren gepland, wel zo makkelijk.
Verder heb ik te horen gekregen dat ze op het werk idd een foutje gemaakt hebben met de datum van mn zwangerschapsverlof. Ik heb het hier toen al eens aangegeven en er oa met Sisil als ik me nu niet vergis over gepraat. Nu had ik netjes aangegeven dat ik 4 weken van te voren wilde stoppen met werken en zij hadden mij de datum 1 december opgegeven, maar daar zijn ze nu dus op terug gekomen. Ik moet nu tot 7 december blijven werken, het zijn maar 4 werkdagen. Er zit gelukkig een weekend tussen Maar je moet dus uiterlijk 3 weken voordat je met verlof gaat je verlof aanvragen, althans je baas en dat hebben ze nu vandaag pas gedaan he!!! net een dag op de grens… Het is dat ik er vande week naar vroeg, waarom ik nog niets gezien of gehoord had anders waren ze het ws vergeten. Maar goed, daardoor zijn ze er wel achter gekomen dat ze een foutieve datum doorgegeven hadden… Gelukkig zijn het maar 4 werkdagen en niet twee weken ofzo. Want dan had ik echt gigantisch lopen balen. Nu is het nog te overzien.
Hoi Hoi
Zo eindelijk weer even reageren hoor…
Pinot, jeetje nu al 2 cm ontsluiting…
SPANNEND!!
Sisil lekker dat je jullie er ff tussenuit geweest zijn
Heerlijk! Wil ik ook wel
Lotje wat fijn dat het behang nu wel in orde is
Weer een zorg minder meis!
Denise, oh meissie toch, hoop ook voor je dat Arie niet al te lang meer op zich laat wachten. Het klinkt idd niet echt prettig. Sterkte :hug:
Jade het is niet ego hoor… echt niet!
Dat was het weer ff, hoop niet dat ik iemand vergeten ben…
Dames wat zijn jullie rustig!!!
Hier zit de verbouwing er zo goed als op. T duurde allemaal wat langer waar ik vreselijk gefrustreerd van raakte, zeker omdat ik thuis zat… Je voelt je dan echt een vreemde in je eigen huis… Maar goed, de aannemer is weg… Tis nu wachten totdat de stuukmuren droog zijn… Dat lijkt een eeuwigheid te duren…
Wel heb ik bijna al het houtwerk geschilderd… Het begin isser…
Internet werkt niet zoals het zou moeten. Boven op de computerkamer krijgen we het gewoon niet voor elkaar, beneden vanavond ineens wel… Niet zoals het hoort dus… Hubbie gaat morgen bellen met de elektricien…
Hier gaat het verder zijn gangetje… Heb behoorlijk last van mijn bekken. Ga netjes elke week naar de bekkenfysiotherapeut, doe netjes mijn oefeningen en houd vooral veel rust…
Morgenavond de laatste avond partnercursus. Jammer, vind het eigenlijk best leuk.
Ben ook onverwachts een borstvoedingscursus van een lactatiekundige gaan volgen. Donderdag de laatste avond.
Vandaag naar de vk geweest. Ben ook weer goedgekeurd…Bloeddruk leek eerst explosief te stijgen twee weken geleden, deze week weer enorm te dalen…Wat betekent dat ik weer erg last van vermoeidheid heb en steeds erg duizelig ben… Maar zoals de vk zegt… Liever een lage bloeddruk dan een hoge…
Uk ligt netjes met zijn hoofdje naar beneden. Ligt een stukje ingedaald, maar ligt nog niet vast.
Buik zit echt in de weg. Ben snel kortademig en het lijkt af en toe of uk via mijn keel naar buiten wil zo hoog zit ie af en toe…
Martje, gewoon proberen… Hij moet het tijdens de weeen wel goed doen toch?? Of wil hij dan uitgescholden worden??lol
Na de bevalling wordt idd bloed uit de navelstreng afgenomen, niet zozeer om te kijken of jij dan anti-stoffen hebt aangemaakt, maar om te kijken of jullie beebje een positieve of negatieve rhesusfactor heeft. Als blijkt dat het positief is dan krijg jij weer een spuit zodat je juist geen antistoffen aan gaat maken…
Ik heb de prik ook gehad twee weken geleden en bij mij was ook alles goed…
Jeetje, jij blij dat je nu achter je verlof aan bent gegaan… Wij hadden het er toen over… Fijn dat het nu (goed) geregeld is!!!
Enne… Mooi buikie!!!
Lotje, fijn dat je je weer wat beter voelt!!
FOTO FOTO…lol
Denise, leve de hormonen??? Hoop voor jou ook dat Arie snel komt en niet over tijd gaat!!!
Sis, heerlijk dat jullie een paar daagjes weg zijn geweest en er echt van genoten hebben!!!
Wij gaan dit weekend een lang weekend naar Texel, cadeautje van mijn ouders. Heb er aan de ene kant wel zin in, maar ergens ook niet… Ik ben zo beperkt met dingen doen dat ik steeds boos op mezelf wordt… Zeker met nog meer mensen om me heen die wel alles kunnen zal dat niet meevallen…
Khad vandaag ook t UWV aan de telefoon… Heb weinig verteld, gewoon oppervlakkig gehouden, was gelukkig meer dan voldoende… Ook ik ben allang blij dat ik niet langs hoef te komen… Dat vind ik pas echt ellendig!!!
Pinot, al 2 cm… Jeetje… Evt maandag al inleiden… Pff dan komt t er echt aan meis… Spannend hoor!!!
Jade, leuk id van de echo, hoop dat jullie duidelijke beelden krijgen!!! Hoe is je tentamen gegaan??
Hoop, wat raar van die progesteron waarden… Nou iig heeeeeeeeeeeeeeeeel veel :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: van mij in de hoop dat verder onderzoek niet meer nodig is!!!
Smiley, fijn dat de rust werkt… Spelen met hummel… Helaas gaat dat bij ons niet… Hij reageert alleen als ik “verkeerd” zit… Verder reageert hij nauwelijks op ons… Zal wel door de voorliggende placenta komen…
Kippie, balen van de ongie… Ook voor jou :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Chico, hoe is het nou met jou??? Kkan geen berichtje van jou terug vinden met scrollen int antwoord…
Tot zover… In de hoop dat ik kan blijven i-netten…
Krys
Hai meiden!
@Krystle, wat gezellig dat je er weer bent!! :dance:
En wat ontzettend fijn dat de verbouwing nu bijna klaar is, het moet zeker als je hele dagen thuis bent een hele opgave zijn geweest zeg!
Klinkt leuk zo’n borstvoedingscursus, ik wil ook eens gaan neuzen of er in de buurt iets is.
Enneh, foto’s volgen hoor!! (mn mannetje gaat donderdag de meubeltjes in elkaar zetten, dan maak ik daarna wat foto’s)
@Martje, jammer zeg dat je nog even door moet werken, je stelt je toch helemaal in op zo’n datum. Ze zijn wel vreselijk aan het vogelen op je werk, met je verlof, het inwerken van die vervangende collega, je werkuren en het aanvragen van je verlof, lijkt wel alsof ze er voor het eerst mee te maken hebben :wall:
@Pinot, hoe is het meid??
Liefs Lotje
Hey meiden!
ooit schreef ik hier ook mee, maar 't werd even wat te druk om alles bij te houden.
Heb net even wat berichtjes gelezen en zie dat t voor sommigen wel erg snel gaat nu (pinot!!! Woow… succes meid!).
Wilde natuurlijk vooral weten hoe het met mijn “oude vriendinnetje” Dopey gaat… zo te zien goed, of niet?! Hou je taai, meid!
Voor jou schiet 't ook al erg op!
Hier niet veel nieuws, nog steeds niet zwanger en ook de clomid heeft zijn werk niet gedaan. Vanaf morgen ga ik op nieuwe medicijnen: puregon. Dat gaat d.m.v. spuitjes. schijnt mee te vallen, maar ik vind 't toch wel erg spannend.
Als deze maand positief uitpakt en alles volgens 't boekje z’n werk doet, zouden we uitgerekend zijn op de sterfdag van hubbies oma, erg speciaal dus… maar zul je net zien dat dat niet gaat lukken :eh:
Was leuk om hier even wat verhalen te lezen, te zien wie er al in verwachting is en hoe het met iedereen gaat!
Martje, ik zag je buikje ook voorbij komen, wat zie je er super uit, meid!!
Ik zal 'n hoop mensen overgeslagen hebben, maar desalniettemin denk ik wel aan jullie hoor!
Kus,
Kaat
Hallo feb/maart stoppers hier Mister Smiley,
Ik wil even laten weten dat Smiley in het ziekenhuis is opgenomen. De laatste dagen ging het slechter met haar en het bezoek gisteren aan gyn. is afgelopen in een opname om te kijken wat er aan de hand is. Ze hield al volledige rust maar toch had ze last van uitgeputheid, erge hoofdpijn, sterretjes zien, buiten adem en haar hart overal horen en voelen kloppen.
De controle bij de gyn. was goed, de babe doet prima zijn/haar best en ligt keurig op schema. De gyn. vertrouwde de slechte toestand van Smiley niet en heeft meteen een echo van het hart laten maken, een ecg, bloed laten prikken, urine in laten leveren en een ctg gemaakt. Hier was ‘gelukkig’ weinig bijzonders op te zien en vandaar dat hij besloten heeft om Smiley op te nemen ter observatie.
We hopen dat snel gevonden wordt wat er wel aan de hand is of dat alles geen kwaad kan en Smiley rust zal moeten houden, dan kan ze snel zelf weer posten en anders horen jullie weer van mij.
Groet,
Mister Smiley
Kaat, wat leuk dat je hier even komt kijken… Balen dat de clomid niet heeft mogen werken… Succes meid!!!
Mr. Smiley. Bedankt voor het op de hoogte houden van Smiley. Ik hoop dat alles goed gaat, doe haar maar de groetjes en wens haar veel sterkte!!!
Internet doet het weer!!!Yeahhhh… De elektricien had een foutje gemaakt met de aansluiting. Gelukkig maar… Was al bang dat de pjoeter het had begeven…
Vandaag een drukke dag, veel regeldingetjes te doen, naar de markt, naar de fysio…En dan… Een weekendje weg!!!
Ergens heb ik er zin in, aan de andere kant niet. We gaan met mijn ouders, zus zwager en nichtje een weekend naar Texel. Mijn ouders zijn namelijk 30 jaar getrouwd. Ik baal nu al dat ik bijna niets kan en zie al als een berg op tegen de autoreis er naartoe…Naja… We zien wel…
Dusss…tot volgende week dames!! Fijn weekend alvast!!
Krys
Hoi dames,
Ben een beetje lang weg geweest hier, ik ben vorige week zondag (12-11) helaas toch weer ongesteld geworden. Maandagmiddag heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog dan krijgen we te horen wat de volgende stappen zijn!
Ik hoop zo dat ik voor het nieuwe jaar nog een positieve test in handen heb, maar ik denk dat ik daar maar niet al te veel op moet rekeken!
2007 wordt gewoon ons jaar, het moet gewoon!!!
Pinot, jeetje, wat gaat het hard bij jou zeg…succes en doe rustig
aan!!!
Denise, jij ook heel veel succes met de laatste loodjes en ik hoop dat Arie zich snel aankondigd!!!
De andere meiden natuurlijk ook heel veel succes met alles en ik ben snel weer terug!!
Liefs,
Hoop
He verdorie Hoop! Wat Kl*TE!!! :hug:
Hee meiden!!
Ik heb de pretecho gehad en het was geweldig! :inlove:
Ze denken alleen wel dat ik iets verder ben…dus geen verrassing voor mijn mannetje, want we moesten beslissen of we de nekplooimeting nog zouden doen. (Mijn mannetje gaat weer twee weken naar het buitenland!)
Hij was in zijn nopjes met de video en de 12 (!!! :mrgreen: ) foto’s.
Aankomende woensdag mag ik dus weer komen!
Zie hieronder onze kleine hummel!!