Februari/Maart 2006-stoppers (deel 11)

Oh Kippie jammer meis…

:-*

Hoi meiden

heb een super druk weekend achter de rug, moet even bijkomen hoor. Ook net nog naar zwangerschapsgym geweest en morgen naar de lama’s. druk druk druk dus.

Ik ben gister ook op de beurs gewees en heb een starterstas bij Zwitsal gekocht en ben lid geworden van de jonge gezinnen pas en daarbij kreeg je een pak luiers en een disney boekje. Verder hier en daar nog wat gratis dingen op de kop weten te tikken en lekker rond gekeken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het groter verwacht had, maar goed, dat ligt ws gewoon aan mij! hihi

Ik ga nu even languit op de bank, ffies, en dan lekker naar bed.

Liefs :-*

Ahhh Kippie… jammer! :hug: :hug: :hug:

hoi meiden,

Hier een onrustige nacht gehad :? Had eerst een kinderkleding party en lag om 23.30 in bed. Toen kreeg ik me toch buikpijn! Het voelde alsof ik heftig ongi moest worden en het trok helemaal door naar mijn rug en benen. Ik dacht eerst: oh jee het gaat beginnen maar toen besefte ik dat het wel indalingsweeën konden zijn want zo heftig waren ze ook weer niet. Alhoewel het deed verrekte pijn :shock: Heb er eigenlijk tot een uur of 4.00 last van gehad en had ook constant een druk op mijn blaas. Toen uiteindelijk in slaap gevallen maar om 7.00 ging het wekkertje weer :shock: Jullie begrijpen dat ik nu erg moe ben en dat ik vanmiddag ff een dutje ga doen :zzz:

kuzzz

Oh jeee Denise, ik kan me goed voorstellen dat je nu errrug moe bent. Doe vanmiddag maar lekker een dutje hoor. je hebt je rust nu hard nodig meis!

Balen Kippie!!! :hug: Maar we duimen gewoon extra voor je deze maand!! :: :: :**:

Bij de verloskundige konden we het hartje nog niet horen, en de echo krijgen we pas over 3 weken en 6 dagen!!! We willen namelijk de combi, en het is bij ons of de termijn echo of de combi. Mijn mannetje :inlove: gaat als ik 12 weken ben weer voor twee weken weg, dus de echo pas als ik 13 wk en 6 dagen ben. De Nekplooi kan dan nog net… :?

Gelukkig denken we m toch al gehoord te hebben met de babysound! :mrgreen:

En Denise, was vast schrikken! Doe maar lekker een tukkie vanmiddag!

Pinot, fijn dat je weer thuis bent!!

Wij hebben nog steeds geen internet thuis… Heb dus niet bijgelezen…De verbouwing is bijna klaar… Donderdag wordt het afgerond. Duurde allemaal langer dan verwacht… Naja… Dan kunnen we eindelijk het kamertje in orde maken…

Met mij gaat het wel… Het thuiszijn doet me goed. Ik heb minder pijn als ik veel rust.

Nu even op mijn werk om de laatste puntjes op de i te zetten…En even op internet te kijken…

Meiden doe rustig aan… Hopelijk heb ik van t weekend weer internet!!!

Dikke knuf!!

Krys

Hoi,

@Denise, ga maar lekker een tukkie doen hoor :zzz: :mrgreen:

@Jade, nog even geduld voor je echo dus, maar de tijd gaat snel hoor voor je het weet is het zover!

@Martje, hangen de kleertjes al in de kast :mrgreen:

@Kippie, vervelend zeg! ik duim weer voor je met de volgende ronde!

@Smiley, heel vervelend dat je zo rustig moet doen maar wel heel fijn dat het resultaat geeft!

Dus ga zo door!

@Lotje, en zit het nieuwe behang erop?

En zijn jullie bezig met het kamertje?

Ben benieuwd hoor!

Vandaag is de kraamzorg geweest.

Ik krijg volledige kraamzorg i.v.m mijn rug.

Ik zat zelf eerst te twijfelen maar ze vroeg ook waarom ik het niet zou doen, ik krijg toch de helft terug van de eigen bijdrage en zo ontlast ik mijn mannetje ook meer natuurlijk. En daar had ze een punt :mrgreen:

Dus ze komen ook nog wat meer dingen in huis doen ( boodschapje of eten klaar zetten ).

Ik heb ook de bon binnen voor de kruidvatdoos, dus ben benieuwd.

Verder geen nieuws.

Morgen examen, volgens mij wordt het niks :eh: :oops:

Groetjes Dopey.

@kim wrote:

mischien een beetje laat

maar ben net nieuw hier en ook ik ben begonnen in deze maand en tot nu toe nog niets morgen heb ik mijn NOD 3 nov.

is afwachten heb wel wat klachten maar ook ongi krampen dus blijft spannend

liefs kim

Welkom Kim, ben nieuwschierig of je zwanger bent :mrgreen:

@Krystle, ik mis je wel hier hoor :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Ja heb ook de bon gekregen voor de kruidvat doos, denk dat ik hem vrijdag eens op ga halen!!!

Enne ja de kleertjes hangen/liggen al in de kast hoor :mrgreen:

Nog ruimte zat over lol

:-*

hoi meiden,

Gisteren heeerlijk uitgerust dus het gaat vandaag een stuk beter! Milou is vandaag vrij vanwege een studiedag van school dus we gaan lekker een kijkdoos maken saampjes.

w.b die Kruitvat doos: nou verwacht er maar niet teveel van hoor! Bij mij zat er alleen een hoop folders in een proefverpakking van een of andere creme en een doos van Friso. Maar goed, je krijgt het maar he :wink:

@ Dopey: succes met je examen :thumbup:

@ Martje: heerlijk he die frisgewassen kleertjes! Ik heb er van die Zwitsal geurbuiltjes bij in liggen, heerlijk :mrgreen:

@ Krystle: succes met de afronding van de verbouwing.

@ Jade: jammer dat je pas later je echo krijgt maar wat in het vat zit, verzuurt niet he :wink:

Enne, ik mag vanaf vandaag officeel thuis bevallen, joepie :dance: :dance:

kuzzz

Even weer een berichtje van mij! Lang geleden maar we hebben het zo ontzettend druk met het huis. Het is nu bijna klaar, nog even doorbijten. Zodra we dan weer internet hebben ben ik weer helemaal van de party.

Even een update van mij.

Afgelopen week heb ik 3x moeten laten prikken op progesteron omdat de gynaecoloog vermoedde dat ik dat niet aanmaakte of in ieder geval dat het te snel daalde. Vandaag belde ze me om de uitslagen van afgelopen week door te geven en vreemd genoeg waren deze waardes zoals ze horen te zijn rond die dag van je cyclus. Het positieve hieraan is dus dat dat het niet is maar het negatieve hieraan is dat we nu nog steeds niet weten waar het door komt dat we nog steeds niet in verwachting zijn.

Wanneer ik weer ongesteld word moet ik bellen voor een nieuwe afspraak en dan laat ze ons weten wat de volgende stappen zijn.

@ Hoop: vervelend dat ze er nog niet achter zijn waarom je nog niet zwanger bent! Ik na me voorstellen dat je aan de ene kant opgelucht bent dat ze nog niets gevonden hebben maar aan de andere kant als ze iets vinden kunnen ze het misschien met medicatie verhelpen. Sterkte :thumbup: :hug:

kuzzz

Hoi Meiden,

Eindelijk ben ik weer eens een avondje thuis. We zijn al dagen 's avonds de hort op… dat gaat je niet in de koude kleren zitten zeg… Ik moest eigenlijk vanavond het eea in het huishouden doen, maar na het schoonmaken van het toilet en het in en uit ruimen vaatwasser ben ik heerlijk op de bank beland, en ben er lekker niet meer vanaf gekomen!! M’n mannetje is naar de voetbal, dus even lekker een avondje voor mezelf… Het huishouden komt zaterdag wel weer!! Eventjes rust hoor…

Even in het kort wat we de afgelopen dagen gedaan hebben…

Zaterdag hadden we vrijgezellendag (we hebben oa een cd single in gezongen, lachen! De een zong nog valser dan vals, maar ik heb gewonnen hoor!!!, zondag naar de JG beurs geweest, Maandag werken en s avonds naar de gym, Dinsdag ben ik uit het werk vandaan naar de lama’s geweest in het theater, oh wat was dat lachen zeggen!! Ik heb me prima vermaakt! Gisteravond naar mn ouders, hebben de woonkamer opgeknapt en er stonden nog wat dozen met fotoboeken van mij van vroeger, dus gelijk alles uitgezocht… En nu dus heerlijk ff niets! Morgen 4 uurtjes werken en dan naar de kruidvat om de doos op te halen, later onze nieuwe auto op te halen en s avonds hebben we een bedrijfsuitje van mn mannetje… We gaan bowlen, daar doe ik maar niet aan mee, ga gewoon voor de gezelligheid mee, ook leuk!! Zaterdag heb ik gelukkig weer helemaal niets gepland, dan ga ik maar wat in huis doen en een beetje rommelen…

Behalve dat ik erg moe ben gaat het verder goed met me, aanstaande dinsdag weer naar de VK!! Kijk er naar uit!

Sorry voor het ego berichtje…

Liefs

Oh Hoop wat dubbel zeg… Heel veel sterkte, dat ze jullie maar snel wel kunnen vertellen wat de reden is

Kop op

Sterkte

Oh vergeet ik helemaal te vertellen dat we gister de proefdrukken van de geboortekaartjes hebben ontvangen. We hebben namelijk een kaartje voor een jongen en voor een meisje uitgekozen…

We zijn er helemaal weg van, maar hebben nog wel iets aan laten passen .Over anderhalve week ontvangen we dan nog eens een proefdruk en dan is het wachten op het echte definitieve kaartje :wink:

Hoi!

Denise, echt de laatste loodjes voor jou nu he! Over de 37 weken en al aan het rommelen, spannend hoor!! Hoever was je toen Milou zich aandiende?

Jade, jammer dat je nog niks hebt gehoord bij de VK, maar het zou ook wel erg vroeg geweest zijn… Bij mij heeft ze met 13 weken 10 minuten moeten zoeken voor ze in de verte eindelijk heel vaag iets hoorde… Heb je thuis nog geprobeerd daarna?

Kippie, balen joh :frowning: Op naar de volgende ronde, moed houden he!!

Martje, klinkt als een geslaagd maar supervermoeiend weekje! Leuk dat je zoveel spulletjes op de beurs hebt gevonden.

Doe je nu wel weer een beetje kalm? :lol:

Krystle, lekker joh, verbouwing bijna klaar, dinsdag laatste werkdag, en dan kun je relaxen!! Geniet er maar van!

Dopey, volledige kraamzorg, wat houdt dat in? 44 uur, of meer? Of gaat dat niet over de uren, maar over de werkzaamheden? Ik krijg mijn gesprek over een maandje ofzo, en ik ben benieuwd wat daar uit komt. Ik weet wel al dat ik mijn eigen bijdrage niet vergoed krijg, ookal heb ik het 1 na hoogste verzekeringspakket (3e v/d 4) :x Ik hoop toch wel dat ik hier ook wat hulp in de huishouding krijg, ipv alleen verzorging van moeder en kind. Met mijn gezondheid zou dat absoluut geen overbodige luxe zijn…

Hoop, ik heb ergens anders al gereageerd, maar hier nog even een dikke :-

Ik lig op mijn bedje. Gisterenavond werd ik opeens flink ziek. Mijn buik was flink van slag, eerst schrok ik er nogal van, want ik kreeg echt fikse krampen, maar al snel werd duidelijk dat het mijn darmen waren :oops: Heb de nacht dus meer in de badkamer dan in mijn bedje doorgebracht :frowning: Vandaag dus maar aan de beschuitjes, kopjes thee en lekker bijslapen, dan ben ik morgen al een stuk beter!!

:-
Smiley

@ Smiley: beterschap, valt niet mee zo’n buikgriepje en al helemaal niet als je zwanger bent :? Een :hug: voor jou en dat je je snel weer beter voelt!

Milou kwam pas 15 dagen te laat en pas nadat ik ingeleid ben in het zh via een infuus :thumbdown: Ik wil nu zo graag thuis bevallen dus hopelijk is Arie van plan om eerder te komen :mrgreen:

kuzzz

Het komt nu dichtbij Denise, leuk hoor! Ik hoop voor je dat Arie het je gunt thuis te bevallen!

Nou ik wacht rustig op mijn ongi. Gezien het tijdstip van mijn eisprong (volgens de gyn.) zou ik rond zondag ongi moeten worden (of liever niet).

Wanneer ik nu zwanger zou zijn zou ik trouwens twee dagen na onze trouwdag uitgerekend zijn, zou wel leuk zijn!!!

Op de echo die ik gehad heb bij de gyn. 2 wk geleden was een gesprongen eitje te zien en laten we nou precies op het goede moment geklust hebben! Hopelijk is het echt goed geweest en wordt ik de komende maanden niet ongesteld!

Liefs,

Hoop