Hoi Hoi
Zo nu alweer een nieuw deeltje, gaat lekker snel zeg!
Hier gaat alles goed, alleen erg druk! Hopelijk komt er snel verandering in, en het weer werken valt een beetje tegen, mn vervangster (voor mn verlof) heeft er enorme rommel van gemaakt en heeft nu ook nog een 4 weken vrij!!! Dat snap je toch niet, hoe kan ik haar inwerken ??? Als ze terug komt heb ik nog maar anderhalve week om haar alles uit te leggen en te leren, dat gaat ze nooit redden, en ik ook niet, want werk nu naturulijk nog maar 30 uur (ipv de 55) Ze hadden me vorige week ontzettend gemist vertelde mn andere collega’s. Dat is natuurlijk wel; fijn om te horen, maar aan de andere kant ook weer neit… want over 6 weken ben ik toch echt met verlof en moeten ze het veel en veel langer zonder me doen… En ik moet nog 3 dagen werken en heb er alweer 16 uur op zitten… beetje gaan verdelen die uren denk ik… morgen heb ik sowiezo mn halve dag… dus zal ik eens kijk hoe ik dat in ga delen.
Het was vrijdag een hele fijne dag en we hebben er met volle teugen van genoten!! We lijken nu nog verliefder dan ooit , hihi! Lekker klef he!!?? Vandaag op het werk ook mn naamsverandering doorgevoerd, haha
Volgende week weer voor controle naar de VK, ben benieuwd of die kleine nog steeds goed groeit enz. Ook krijg ik dan een anti d injectie vanwege mn bloedgroep. Ik moet de laatste dagen weer otnzettend vaak plassen, lijkt wel of die kleine de polka op mn blaas danst ofzo. hhaha. mss gelijk dan ff op blaasontsteking laten checken voor de zekerheid.
Ik ga het hier weer ff bij laten, mn pa komt zo even langs voor de commode… YEAH!!
liefs :-*
Even heeeeeeeel snel:
Jorien, sterkte meid…
Ik heb het echt zo ontzettend druk de laatste tijd, het is echt niet normaal meer… :shock:
Ik hoop dat ik snel wat meer tijd heb om wat meer mee te lezen/leven…
(heb trouwens m’n ei deze maand wel heel erg duidelijk gevoeld, kon niet eens meer normaal rechtop staan)
Sorry meiden!
:-*
Hoi meiden
Ook hier even kort. Het gaat gelukkig wel beter dan zondag, dat was echt slecht. Maar ik heb de hele dag al het gevoel dat het donderdag is. Zal dat morgenmiddag even tegenvallen als het dan geen weekend is… :shifty:
vandaag de commode, het ledikantje en de kinderwagen besteld. Ben helemaal blij.
Dit is 'm, maar dan in het donkerblauw. Best wel klassiek, maar toch modern. Helemaal goed.
Verder modderen we door, moe, druk en toch m’n grenzen niet te vaak opzoeken. Ik ga slapen nu. Weltrusten.

hai hai!!!
@Kippie, nog een paar daagjes tot je NOD, spannend meis
@Pinot, succes morgen bij de vk, hopelijk is je bloeddruk weer wat gezakt…misschien de spanning van de laatste werkdagen die er nog even uitkwam…??? Hoe is het nou zo, thuis, al een beetje gewend?
@Martje, wat een mooie ringen!!! en wat heerlijk dat het een fijne dag is geweest :inlove: :inlove:
@Jade, hmm…da’s saai 2 weken in je uppie
@Sisil, fijn dat je weer wat bent opknapt, mooi zeg je kinderwagen!!
@Dopey, Hmmmm…dat opstaan :think: …euhm, ik sta er vaak niet zo bij stil, ben geloof ik nooit zo trouw met oefeningen :oops: :silenced:
Tot vanavond he!! Vanavond lekker ontspanningsoefeningen , ben benieuwd!!
@Smiley, he gets, wat vervelend dat je nog rustiger aan moet doen, even een dikke knuffel voor je meid :hug:
Ik hoorde vandaag dat het kamertje en de kinderwagen 6 november worden geleverd!! :dance: Ik kan niet wachten…
Ik ben jammer genoeg niet zo vaak online, het werken valt me best zwaar (die 6 uur per dag), ik denk ook dat dit het matje is qua uitbreiden, 's middags slaap ik vaak nog even en 's avonds lig ik er dan weer vroeg in. In de wijk waar ik werk staan best veel portiekflatjes en ik moet zeggen dat die trappen me wel wat zwaar gaan vallen!
Gelukkig heb ik volgende week een weekje vrij en gaan we dit weekend een lang weekend naar een hotelletje in Westerbork.
We zouden eerst 1 nachtje gaan, maar mn mannetje had er stiekem nog een nachtje aangeplakt :inlove:
Liefs Lotje
hoi meiden,
ff snel want ik heb het zo druk.
@ Lotje: leuk een weekendje samen weg en fijn dat het kamertje en de kinderwagen 6 november komen.
@ Sisil: mooie kinderwagen!
@ Kippie: spannend voor je! En heb je je ei nuttig besteed?
@ Martje: doe rustig aan :**:
Milou is nu aan het logeren in Zutphen en ik ga zo lekker zelfgemaakte hartige taart eten met: ui,paprika.champignons,pijnboompitten, kipfilet en perzik :drool:
Daarna boodschappen doen en daarna naar de Praxis voor vloerwas.
kuzzz
Denise: :drool: :drool: :drool: :drool: Kun je het recept niet een keer geven. Ik ben gek op hartige taarten…
Lotje: Klinkt goed zo’n weekendje weg. Ik ben al aan het rondkijken om begin volgend jaar een paar daagjes weg te gaan in een hotelletje (met z’n drietjes :inlove: :inlove: ) Voor de bevalling zie ik niet meer zo zitten. Hubbie en ik wilden wel nog deze of volgende week een dagje samen naar de sauna. Ik wil eerst even mijn bloeddruk afwachten. Lijkt me niet verstandig om mijn bloedvaten nog extra te belasten als de bloeddruk al stijgt.
Nog even een tip van de trappenexpert (woon immers nog steeds drie hoog zonder lift :mrgreen: ): In ademen voor je de trap opgaat en stotend uitademen bij iedere stap die je zet. En niet te langzaam lopen, want dat maakt het ook extra vermoeiend.
Sisel: mooie kinderwagen!! Wat heb je voor meubeltjes gekocht??
Kippie: klinkt als een goed ei!!! :lol: :lol: :lol: Succes ermee. :-*
Martje: Het heeft helemaal geen zin om je druk te maken of ze zonder je kunnen, want ze zullen wel moeten. HEt kostte mij ook wat moeite om dit in te zien, maar nu begin ik het lekker los te laten :mrgreen:
Smiley: doe het lekker rustig aan :hug:
Ik ben zenuwachtig voor mijn bloeddruk morgen…(heeft vast geen positief effect op mijn bloeddruk :mrgreen: )…
Vandaag weer een paar deurtjes geverfd. Babykamer is nu bijna klaar. Kan ik eindelijk proberen om het wat rustiger aan te doen :think:
Liefs Pinot
Hoi dames,
Ik heb weer even snel hier gelezen, maar te druk om op iedereen te reageren.
Maandag moet ik weer naar de gyn. dan moet ik in de lutaele fase 3x bloed laten prikken (progesteron) en dan kunnen ze ons verder helpen met medicijnen (als het goed is). En hopelijk zijn we dan snel in verwachting van onze eerste spruit!
Tot snel!
Liefs,
Hoop
Hoop suc6 bij de gyn, hoop ook echt dat ze jullie kunnen helpen aan de juiste medicijnen en dat jullie dan snel zwanger mogen zijn!! Ik :thumbup: nog steeds !!
Pinot wat fijn dat het kamertje nu bijna klaar is. En ja ik weet het, ik moet het los laten want het is niet anders. Het is niet mijn schuld dat ze haar nu al gelijk op vakantie laten gaan en dat ze niet alles zo goed oppakt… Ik ben er straks niet en dan moeten ze het met elkaar zien te redden.
Lotje wat lekekr dat jullie er eventjes tussenuit gaan, zou ik ook wel willen, maar denk dat het pas zover zal zijn als onze beeb er al is… zie het nu niet zitten om nog ergens heen te gaan… in vakantiehuisjes hebben ze meestal van die lage bedden enz. Nee onze tijd komt wel weer, en dan gezellig met zn drietjes
Kippie wat fijn dat je je ei dit keer goed gevoeld hebt, hopellijk hebben jullie goed geklust meis… spannend!!
Ja Denise ik doe rustig aan meis, althans ik doe een poging tot
Alle meubeltjes staan inmiddels in elkaar, dus ik kan van de week langzaam aan gaan beginnen aan de eerste babywas !!! Ook ga ik alle meubeltjes even lekker schoonmaken enz… wat een leuk vooruitzicht…hihi
Ik zit nu lekker met mn laptop op bed, was het zat en had het koud. Erg ben ik he ??
Liefs
@Martje wrote:
Ik zit nu lekker met mn laptop op bed, was het zat en had het koud. Erg ben ik he ??![]()
Nee, lekker toch?! :mrgreen: Ik zit hier in joggingpak met een kopje thee en de radio aan. Helaas geen laptop anders wist ik het wel… :roll:
@ Hoop: ik hoop dat de testen inderdaad uitwijzen dat het met medicatie goed te behandelen is en dat jullie snel zwanger zijn!

@ Pinot: Succes! Heb je het idee dat je bloeddruk te hoog is?

@ Denise: Hmmmm lekker… :drool:
@ Lotje: Stekte met werken. Denk aan jezelf he. Wat niet kan dat kan niet… :hug:
Hier gaat het redelijk. Ben niet meer ziek maar heb conditioneel wel moeten inleveren. Het is hier werken - eten - slapen momenteel. We hebben gelukkig geen druk weekend dus ik hoop wat bij te kunnen tanken. Emotioneel ben ik ook echt een muts deze week. Beetje lang verhaal maar heeft met mijn oogproblemen en de bevalling te maken. Ik ben zóó bang dat ik mijn ogen verniel tijdens de bevalling. Het is zo spannend geweest 2-3 jaar geleden om mijn ogen te redden (ja letterlijk) dat ik bang ben iets te beschadigen. Als het woord bevalling maarvalt dan blokkeer ik volledig. Ik ben ook te laat voor welke cursus dan ook en de verschillende mensen die de cursussen geven zijn ook zo lekker bereikbaar. Maar ik en ook mijn Kanjer :inlove: zijn niet echt types om met weet-ik-hoeveel andere stelletjes te gaan liggen doen alsof.
De meubeltjes zijn het ledikantje en de commode van de Mix&Match serie van Prenatal. En dan de whitewash uitvoering. De kinderwagen is de Mutsy 4-rider met Traveller. Kasten hadden we nog zelf. Het past dan wel niet allemaal perfect bij elkaar maar het is wel erg functioneel. De kast past bij het logeerbed dat eerst op de babykamer stond. Dus over een jaartje of 3 past het wel weer!

Nou ik heb jullie weer aardig de ogen van het scherm gekletst geloof ik :oops: Ja als ik eenmaal begin… :oops:
Sisil, het is inderdaad belangrijk wat jullie prettiger en fijner vinden, er zijn zat mensen die niet een complete babykamer kopen hoor, niets raars aan !! Enne ben wel benieuwd naar die rommel foto hahaha
En wat betreft je angst om je ogen te verpesten tijdens de bevalling, adt zou ik zeker met je verloskundige bespreken, wie weet wat er allemaal voor je te regelen is via haar. Gewoon alles vertellen hoor, dat is het beste!!
LIefs
@Martje wrote:
En wat betreft je angst om je ogen te verpesten tijdens de bevalling, adt zou ik zeker met je verloskundige bespreken, wie weet wat er allemaal voor je te regelen is via haar. Gewoon alles vertellen hoor, dat is het beste!!
De oogarts geeft aan dat het geen probleem moet zijn. Maar het zit bij mij echt tussen mijn oren… :shifty: Ik ben zó blij dat ik ondanks alles nog zo goed zie dat ik gewoon doodsbang ben er wat aan te vernielen. Dus dat wil waarschijnlijk ook zeggen dat ik tijdens de bevalling niet voluit durf te gaan, en dat is natuurlijk niet echt handig. De gyn afgelopen maandag (niet mijn eigen) nam me gelukkig wel serieus. Dat was al een goed begin. Kom er wel uit, maar het zit me wel behoorlijk dwars momenteel.
En dan verder zonder uitleg… foto’s… :oops:

:oops:
Even een update:
Bloeddruk was vanmorgen stegen naar 125/100. Moet om 16.00 naar de gynaecoloog. Beetje k*t dus. Net een lekkere huilbui gehad en nu gaat het wel weer. Heb verder gelukkig nog weinig klachten en nog steeds geen eiwitten in mijn urine. Even afwachten dus.
Liefs Pinot
Oh jee pinot!
Hou je maar rustig hoor.
Fijn dat je gelijk naar de gyn kan :hug:
Sterkte.
Dopey.
Pinot: :hug:
Sisil moest stiekem wel ffies lachen om de foto’s…Maar weet je, over een tijdje is dat allemaal weer opgeruimd en hebben jullie een megamooi kamertje!!!
Liefs
Pinot hoe is het nu met je meis?
Logisch dat je even een fikse huilbui had, niets mis mee.
Hopelijk had de gyn goed nieuws
:hug:
Liefs :-*
Ik heb net even wat foto’s gemaakt in het babykamertje. Helaas komen de kleuren nu niet mooi over vanwege het licht wat aan stond, de flitser en het licht via het raam. Maar het gaat om het idee he Van het weekend de lakentjes enz wassen, dan ziet het er alweer heel erg anders uit gok ik zo… .En dan komen er vast wel weer wat foto’s jullie kant op, hihi :mrgreen:
Liefs :-*
Hallo dames
Ik ben de vriend en dit is dan niet z’n goed teken dat ik er iets op zet.
ze is gisteren opgenomen dus kan ze niet meer met jullie kletsen .
Ze vroeg of ik er iets op wilde zetten.
De bloeddruk is nog veelste hoog en daarom mocht gellijk blijven.
Pinot en vriend, heel veel sterkte en hopelijk gaat alles snel goed! Succes :hug: