Februari/Maart 2006-stoppers (deel 11)

@ Pinot: een dikke :hug: voor jou, hopelijk zakt de bloedruk snel. Ik :pray: voor je!

@ Martje: een mooie kamer hoor :inlove:

@ Sisil: ook voor jou een :hug: en het kamertje wordt straks vast heel erg mooi :wink:

kuzzz

Hee meiden!!

EINDELIJK…een weekje vakantieeeeeeee :dance:

Ik ben nog maar effies online en daarna dus een weekend weg (zal dinsdag wel weer online zijn). We gaan morgen pas weg, maar straks naar een verjaardag!

@Pinot en mannetje, jemig, wat een rotnieuws, kon je eindelijk van je verlof gaan genieten na het harde werken en nu dit :frowning: heel veel sterkte :hug: :hug:…enneh Pinots-vriend, hou je ons af en toe op de hoogte???

Mocht je dit nog lezen, en anders via je mannetje, bedankt voor je traploop-tip, scheelt inderdaad :thumbup:

@Denise, zijn jullie al aan de vloer begonnen, wil alles lukken??

@Hoop, heel veel succes maandag bij de gyn, nu maar hopen dat je ingesteld kunt worden op medicatie :pray: :pray: Alvast een paar extra hormoontjes voor je meis :: :: :: :: :: :: :**:

@Kippie, hoe is het, bijna je NOD toch??? :pray: :pray: :pray:

@Martje, heeerlijk met je laptop in bed, enneh, jullie kamertje is echt mooi geworden!!! Ik kan niet wachten op de eerste babywasjes, lekker alles inruimen…

@Sisil, ik kan me voorstellen dat je opziet tegen de evt. druk op je ogen tijdens de bevalling, zeker als het allemaal zo spannend is geweest met je ogen een paar jaar geleden. Zelf zie ik ook best tegen de bevalling op, ik heb het boek ā€˜veilig bevallen’ van Mariel Croon en Beatrijs Smulders gekocht, misschien ook iets voor jou, mij geeft het wat houvast als ik erover kan lezen.

Er staat ook een hoofdstuk over persen in.

Enneh, dat kamertje…dat was tot voor kort heeel herkenbaar :mrgreen: …komt goed!!! :thumbup:

@Dopey, ik weet niet wat ik woensdagavond heb gedaan tijdens die cursus, maar ik kreeg me toch 's avonds een pijn in mn re-knie/been! :frowning:

Ik heb nu bij iedere stap behoorlijk veel pijn, hubbie was het er niet mee eens dat ik ging werken, maar ik wil zo graag…en heb het toch maar gedaan.

Vandaag maar even tussendoor bij mn fysio geweest, nu schijn ik mn kniebanden verrekt te hebben, schijnt te komen door het weker worden van mn banden en door gewichtstoename etc. Verder moet ik steunzolen laten aanmeten :frowning: en mag ik even niet hurken en in kleermakerszit (da’s best jammer, zo zit ik nogal graag).

Meiden, tot over een paar dagen!!

Liefs Lotje

Volgende week vrijdag naar de jonge gezinnenbeurs!!! :dance:

Pinot: :hug: :hug:

@Martje wrote:

Sisil moest stiekem wel ffies lachen om de foto’s…

Ik ook hoor… :mrgreen:

Vanaf volgende week ga ik een dag minder werken. Ik trek het niet meer. Misschien eens tijd voor het kamertje, of gewoon het normale huishouden… :shifty: of misschien wel gewoon op de bank, soaps en talkshows kijken. (oh wat mutserig!)

Fijn weekend meiden! :-*

@Pinot en vriend, heel veel sterkte :hug:

Ik hoop dat je ons nog op de hoogte wilt houden.

@Lotje, gaat lekker zo!

Ik was zelf ook niet echt blij na de cursus.

Maar dan delen we de bank toch gewoon :wink:

Doe rustig aan met je knie en been, en geniet van je weekendje weg!

@Martje, mooi kamertje hoor, ben benieuwd met de aankleding.

@Sisil, fijn dat je een dag minder kunt gaan werken, misschien helpt het iets :hug:

Groetjes Dopey.

Pinot en mannetje :hug: sterkte!!!

Pinot en vriend heel veel sterkte :hug:

Dikke kus :-*

Dopey ik ga zo alle kleertjes en lakentjes, luiers etc uitzoeken en dan gaat de eerste babywas een feit worden :wink: Zodra de aankleding van het kamertje af is show ik het hier zeker weten!!

Liefs :-*

Lotje tot over een paar dagen!! En have fun op de jonge gezinnenbeurs!! wij gaan op zondag.

Enne balen van je kniebanden meis. doe maar rustig aan!!

Hoi Meiden,

Het is hier rustig… Stilte voor de storm ?? :wink:

Vandaag alle kleertjes, lakentjes, luiers, washandjes,badcapes en al de rest gewassen, het waren maar liefst 3 hele trommels vol! Er staan nu hier op zolder 2 wasrekken vol met lief klein babyspul… heerlijk!!

Verder zijn de gordijntjes, het plankje boven de commode en het hemeltje opgehangen! Het kamertje is nu echt bijna compleet, we missen nog een belangrijk onderdeel, maar daar moeten we nog even een paar weken op wachten :wink:

Euhm :oops: kon het toch niet laten en ben net nog even naar boven gelopen om toch weer wat foto’s te nemen. (er is tenslotte weer wat verandert :mrgreen: )

Het is wel weer schemerig aan het worden, dus let weer ff niet op de kwaliteit…

LIefs :-*

Even snel op dit late uur!

Leuk martje, en ook al zo’n hoop kleertjes e.d :wink: :mrgreen:

Maar ook wij kunnen gaan aftellen voor het laatste wat in het kamertje hoort :wink: :inlove: :inlove: :inlove: ( en het mooiste natuurlijk ).

Groetjes Dopey.

Ja Dopey, nog eventjes en dan gaan wij ook de dagen aftellen…

Ik heb vannacht gedroomd, je wilt het niet weten, haha!! Was aan het bevallen, precies op de datum die ik al die tijd al in mn gedachten heb. Zo rond 15 januari en het was een jongen. Hoezo je bent er lekker mee bezig… :mrgreen: :wink:

Wat een droom Martje… en als het straks 15 januari is… :lol: Ben benieuwd. En wat een mooi kamertje… als ik hier kijk naar hoe wij hink-stap-springend door de troep gaan… :silenced: … dan hebben we nog een hoop te doen. Kanjer :inlove: staat nu al %&**(()_$^$^&%!!! te schilderen. Het dekt niet en hij had gehoopt het vandaag af te kunnen ronden. Hij baalt. :snooty:

Verder hebben we nog wat foto’s gemaakt…

Straks komen mijn Pa, mijn broertje en mijn zwager voor het eten. Mijn zwager is jarig vandaag en ontvlucht zijn huis. Hij wil het niet weten… hij wordt 30… :mrgreen: Dus ik ga nog even opruimen en wat schoonmaken, dan hopelijk nog een half uurtje rusten voordat de heren hier zijn.

Fijne avond!

hoi meiden,

Ben net weer thuis, we hebben Milou opgehaald in Zutphen. Mijn meisje heeft haar 2e voortand eruit, zo’n schattig gezicht :inlove: Een groot gat in haar mond gaapt me aan als ze staat te lachen, geweldig! Ze vind het geweldig dat de box er nu staat, doet constant dat muziekdingetje aan.

Vrijdag zijn we lekker uit eten geweest bij de Chinees had zin in een lopend buffet( zoveel vreten als je kan :mrgreen: ) Kon daarna geen boeh of bah meer zeggen.

Ik heb giga veel last van obstipatie. Kan soms 5 of 6 dagen niet naar de wc en mijn buik doet nu al 2 dagen zo’n pijn :? hebben jullie tips? Ontbijtkoek, pruimen, roosvicee laxo het helpt allemaal niet bij mij.

Gisteren dus bij mijn oma in Zutphen geweest. Ik schrok me rot zeg! Heel erg mager en geel en een opgezette buik. Ze kom amper praten en zei ook bij het weggaan; veel succes maar ik ga de 20ste kleinkind echt niet meer meemaken Oeps toen had ik het wel ff moeilijk.

@ Martje: leuk die kamer en al die kleertjes :mrgreen: enne ze zeggen dat dromen bedrog zijn toch? :wink:

@ Sisil: mooie foto’s!

kuzzz

Hier weer een buikfoto!!!

Sisil wat een leuke foto’s!!!

Leuk om het gezicht achter de berichten te zien :mrgreen:

Zal zo eens kijken of ik toevallig een buikfoto met gezicht ergens op de pc heb staan…

@Denise wrote:

Ik heb giga veel last van obstipatie. Kan soms 5 of 6 dagen niet naar de wc en mijn buik doet nu al 2 dagen zo’n pijn :? hebben jullie tips? Ontbijtkoek, pruimen, roosvicee laxo het helpt allemaal niet bij mij.

Misschien een beetje onorthodox, maar het werkt bij mij als een speer. Suikervrije dropjes met Maltitol of Sorbitol. Ik hoef er maar naar te kijken en het loopt me dun door de broek… :sick: Bijvoorbeeld die zuurtjes van Sula, die je nog wel bij de Super de Boer kan krijgen… heerlijk, lekker fris maar ik ga er subiet van aan de dunne. :shifty: Misschien heb je er wat aan…

Sterkte met je Oma. Zo te lezen gaat het hard, moeilijk hoor… :hug:

Oh Denise wat rot om je oma zo te zien meis…

Sterkte ermee :hug:

Heb er eentje gevonden waar ik met m’n gezicht op sta…

Al vind ik zelf dat ik een beetje raar kijk, maar goed, dat vind je meestal van jezelf op foto’s he ? :mrgreen: :wink:

Mooie foto! Je buik komt veel beter uit zo! :thumbup: Leuk inderdaad om gezhcten te zien. Maakt mij nu niet meer zoveel uit, paar maanden terug had ik er veel meer moeite mee… :eh: