Februari/Maart 2006-stoppers (deel 11)

Nee ik heb er ook geen moeite meer mee. In het begin wilden we niet dat iedereen wist dat we zwanger wilden worden…

Pinot heel veel sterkte! Ik heb hetzelfde meegemaakt bij mijn vorige zwangerschap maar in een wat later fase. Je ligt in ieder geval goed in het ziekenhuis. Ik hoop dat je bloeddruk snel zakt.

Wat een leuke buikfoto’s allemaal! Hier nog weinig buik te zien. Ik ga deze week ook een foto maken met de 10 weken!

Liefs

Lisette

Ladies, even snel vanaf t werk. Verbouwing nog steeds bezig, nog geen internet…

Pinot, heel veel sterkte meis…

Mooie foto’s martje en Sis!!!

Ik ga de ziektewet in. Heb teveel pijn aan mijn bekken… Vond het echt keimoeilijk om te melden, maar moet aan mezelf denken nu…

Morgen laatste werkdag…Ben nu aant afronden. Wel vreemd hoor!!

vanaf dan dus echt geen internet meer…Hopelijk van het weekend weer…

Dikke knuf meiden!!!

Krys

Heel veel sterkte Krystle! Ik hoop dat de pijn beheersbaar voor je zal worden. Goed dat je aan jezelf denkt. Kan me indenken hoe moeilijk dat is, ik vind 1 dag minder al lastig, maar gelukkig doet er niemand moeilijk verder… (alleen ik… :roll: ) Sterkte meis! :hug:

Ik heb vandaag een complete off-day. Portemonee vergeten en vanavond alleen thuis. Kan janken om alles maar hou het nog steeds droog. Voel me helemaal *********** (vul maar in) Ga zo mijn joggingpak aandoen en dan vind ik het allemaal wel best.

:shifty: :shifty: :shifty:

Pinot veel sterkte, doe het rustig aan!

Jeetje Denise, wat vervelend met je oma zeg :cry:

Krystle, ik hoop dat de pijn minder wordt…

Mooie kamertjes en zeeeeeer mooie buiken!!!

Nog ff en dan is m’n NOD weer…ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi wordt, dan kan het altijd meevallen toch?

Verder weinig te vertellen…saai hoor.

Kippie!!!

Hoe is het met je? Ik doe hartstikke duimen voor je!!!

Hee psssst :: :: :: :: :: :: :silenced:

Hoi hoi,

Kippie, spannend ik duim voor je, succes!!!

Sisil en Martje, leuke foto’s!!!

Gisteren ben ik naar de gyn. geweest. Mijn eitje was al gesprongen (waarschijnlijk zaterdag). Dat kon ze zien op de inwendige echo.

Vandaag, 3 november en 6 november moet ik weer laten prikken op progesteron. Volgende week woensdag beld de gyn me om de uitslagen door te geven en te vertellen wat de volgende stappen zijn.

Tot snel,

Liefs,

Hoop

Fijn dat ze jullie zo goed helpen Hoop!!

Ik blijf :thumbup:

Hoi Meiden,

Ik kom net terug van de VK. Alles was weer in orde, we zijn weer goedgekeurd dus :wink:

M’ n bloeddruk was 120/60, m’n HB 6.9 en m’n baarmoeder zit 6 cm boven de navel. Die kleine is al een klein beetje ingedaald, dat dacht ik al te voelen de laatste dagen, maar dat zegt verder nog niets.

We hebben weer even naar het hartje geluistert, altijd een fijn moment. Het was een erg constante en relaxte hartslag zei de vk. Ze vertelde ook dat er een bakerpraatje is dat als de hartslag van een ongeboren kindje onder de 140 BPM is dat het dan een jongen is… Als dat waar zou zijn, dan krijgen we dus een jongen :mrgreen: . maar goed, we zien het wel in januari.

Over twee weken moet ik weer terug komen voor controle.

Liefs :-*

Bedankt voor de :: :: :**: en de :thumbup: :thumbup: :thumbup: !

Voel nog niks, maar dat zegt niks…

Hoop, dat klinkt allemaal goed!

Martje, fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn :mrgreen:

Hoop; Spannend zeg nu. Ik ben benieuwd wat er uit komt!

Kippie: Thumbs up voor jou!

Martje: Fijn dat alles weer okee was!

Hier geen nieuws. Nou ja… :oops: :oops: Ik was vanmorgen zo onzeker over de zwangerschap (ben ik eigenlijk wel echt zwanger!!!) dat ik over een staafje heb gepiest… :oops: :oops:

Ik weet het, zelfs als…dan zit er nog hcg in je lijf…maar ik ben al anderhalve week alleen thuis!

Het heeft wel geholpen :mrgreen:

Ik houd jullie op de hoogte! 8 november belt de gyn om de uitslagen ed door te geven!

Kippie :thumbup: :thumbup: (het wordt wel weer tijd voor een nieuwe zwangere)!!!

Liefs,

Hoop

@Jade wrote:

Hier geen nieuws. Nou ja… :oops: :oops: Ik was vanmorgen zo onzeker over de zwangerschap (ben ik eigenlijk wel echt zwanger!!!) dat ik over een staafje heb gepiest… :oops: :oops:

Ik weet het, zelfs als…dan zit er nog hcg in je lijf…maar ik ben al anderhalve week alleen thuis!

Het heeft wel geholpen :mrgreen:

Herkenbaar! Ik heb ook meerdere testen gedaan. Ook weken nadat ik wist dat ik zwanger was. Pas na de eerste echo was ik meer gerust. (8weken)

Hoop: Succes met het prikken en hou ons op de hoogte! Ik zou het zo top voor jullie vinden! :pray:

Kippie: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Martje: Je bent dus weer door de APK! Toppie! Fijn dat het zo goed gaat.

Hier gaat het beter dan maandag. Kon ook niet anders want dat was echt een dieptepunt. Even ontladen heeft geholpen. Zwangerschapsdementie begint ook vrees ik. Zat van de week met 2 vorken bij mijn bord :shifty: Vandaag is Kanjer :inlove: jarig! We vieren het niet maar houden lekker ons eigen feestje.

Ga nu maar eens ontbijten… begin trek te krijgen maar ik zit hier zo lekker… :eh:

hoi meiden,

Wat is het hier toch rustig, stilte voor de storm? :think:

@ Martje: fijn dat alles goed was bij de vk! en leuke foto :wink:

@ Jade: hihihi, je bent toch echt zwanger hoor.

@ Kippie: ik ga hard voor je :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

@ Hoop: fijn dat alles nu in gang is gezet, hopelijk kun je snel met de medicatie starten.

@ Sisil: gefeliciteerd met jouw mannetje! En gelukkig voel je je weer beter.

Ik ben gisteren naar de vk geweest, alles was ok. Arie was net een beetje ingedaald dus dat scheelt anders had ik een echo gemoeten. Heb sinds een paar dagen meer buikpijn, hoop dat het voortekenen zijn :pray: Ik heb het helemaal gehad met de zwangerschap. Dikke buik, maagzuur, obstipatie :oops: ( iemand nog tips?) pijn in mijn bekken, bah! Officieel mag ik vanaf volgende week thuis bevallen, dus Arie kom dan maar :mrgreen:

Ga zo ff zalmsalade eten en 2 lekkere harinkjes :drool: Vrijdag ga ik uit eten met mijn collega’s als een soort afscheid voor mijn verlog zeg maar.

kuzzz

Hoi,

@Martje, de hartslagen van onze zoon waren 148, dus ik denk toch aan een echt bakerpraatje :mrgreen:

@Denise, nog even volhouden, al lijkt mij dat ook moeilijk hoor!

@Sisil, gefeliciteerd met je man :mrgreen:

@Kippie, ik hoop het zo voor jullie :: :: :: :: :: :: :: ::

@Hoop, fijn dat er nu wat gedaan wordt! ik hoop dat jullie nu heel snel aan de beurt zijn :pray: :pray:

@Jade, ik kan me wel voorstellen dat je nog een keer test hoor :mrgreen:

@Krystle, doe rustig aan meid.

@Smiley, ik hoop dat alles goed is met jullie.

@Pinot, mischien leest je man dit, ik hoop dat ook alles goed is bij jullie.

Groetjes Dopey.

ha meiden!

Sisil; Fijn dat het weer beter gaat! :hug: En gefeliciteerd met je kanjer!

Denise; kan me voorstellen dat je het gehad hebt! Nog even volhouden meis!

Hoop; Ik ben echt superbenieuwd. Ik :thumbup: voor je!!

Kippie; Hoe is het nu? :: :: :**:

Hier weinig nieuws. Ik had het even helemaal gehad, op dat kantoor waar eigenlijk geen werk voor me is, en ik mag mijn eigen werk iig tot 26 november niet doen, dus toen ik me vanmorgen niet zo jofel voelde heb ik afgebeld :oops:

Lekker nog een tukje gedaan, op mijn gemakje een boterhammetje met hagelslag gegeten en aan het poetsen geslagen :mrgreen:

Over twee nachtjes komt mijn moppie :inlove: thuis! En ik ga lekker “ontbijt op bed” bestellen voor zondag!!!

Hai meiden, daar ben ik weer!!

We hebben een heerlijk luier-weekend achter de rug en ons hummeltje bewoog veel meer door de rust, dat was dus helemaal geweldig!! :inlove:

Gelukkig heb ik geen last meer van mn rechterknie, mits ik niet in kleermakerszit ga zitten, dit weekend had ik alleen ineens heel veel last van mn andere been, ik zakte er een beetje doorheen en het kwam uit mn rug en straalde dus helemaal door (lekker vaag al die kwaaltjes :mrgreen: ).

Gisteravond hebben we een pret-echo gehad bij de vk (2D), we hadden de beide oma’s ook meegenomen, helemaal toppie!! Ze heeft 1,5 uur de tijd genomen en ongeveer 15 foto’s meegekregen, ons hummeltje wilde niet zo graag goed in beeld (lag steeds met het gezichtje naar ons toe), dus de vk was nogal in mn buik aan het porren om d’r te laten draaien, maar dat wilde mevrouw dus niet!! De vk had het bijna opgegeven en dan mochten we over 2 weken terugkomen, maar op het laatst ging ze er ineens mooi voor liggen!

En opnieuw was het overduidelijk een jongedame!!! :dance: :inlove:

Vandaag ben ik dan ook met mn moeder op jurkjes-jacht geweest in Rotterdam, we hebben zulke leuke kleertjes gekocht!!

Het was toch niet helemaal goed gegaan met het behang in de kinderkamer?

Gisteren kregen we te horen dat 3 muren kosteloos overnieuw behangen mogen worden…maargoed, het kamertje komt dus maandag en we moeten dan weer alles eraf halen, de muren moeten wit gemaakt worden (om nieuw kleurverschil te voorkomen), en we moeten er dus voor zorgen dat tijdens het behang-afhalen die ene muur mooi blijft zitten…

Kortom…dat zien we eigenlijk niet meer zo zitten, we gaan dus waarschijnlijk toch maar voor een financiele vergoeding.

Als ze dit nou een paar weken eerder hadden aangeboden :wall:

Nou, het is weer een ellenlang ego-verhaal geworden… :oops: ahum…

Liefs Lotje

Zooo, nou eerst eens even reageren…

@Jade, lekker dat je ventje weer bijna thuiskomt, gezellig meid :inlove:

Krijg je 6 november bij de vk gelijk ook een echo??

@Denise, sterkte met je oma meis, kan me voorstellen dat je flink moest slikken toen ze dat zei :frowning: Ongelooflijk trouwens dat je vanaf volgende week al thuis mag bevallen van Arie, wat is de tijd snel gegaan zeg…ik moet zeggen dat ik er af en toe wel de kriebels van krijg hoor, dat het allemaal zo snel gaat!

@Krystle, balen joh, dat het niet meer ging op je werk, werd het nu wel goed opgevat??? En gaat de verbouwing naar wens??

@Pinot, ik hoop zo dat alles goed gaat!!! :pray: (misschien leest je mannetje dit?)

@Smiley, hoe is het ermee???

Oja, we kregen gisteren trouwens te horen dat ons kindje waarschijnlijk ongeveel 6-6,5 pond zal worden.

Liefs Lotje

@Lotje wrote:

Krijg je 6 november bij de vk gelijk ook een echo??

Nee, ik krijg een doorverwijzing voor een echo. Maar ik hoop er stiekum op dat we wel naar het hartje gaan luisteren.
Kan dat eigenlijk vanaf 10 weken wel? (met een doptone?)

Hoi,

Een super geslaagd weekend dus lotje, super!

Tot vanavond.

@Jade, met 11 weken hoorde wij het heel zachtjes, meestal is het vanaf 12 weken.

Groetjes Dopey.