WAUW!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Hier! aanpakken! :: :: :: :: :: :: :: :: :**: :mrgreen:
GEFELICITEERD!!!
@ Smiley: Klinkt niet verkeerd allemaal… voorzichtig aan dan breekt het lijntje niet. :thumbup: Wat je vakantie betreft lijkt me inderdaad moeilijk. Wat ik vermoedelijk zou doen is niet 11 uur in de auto gaan zitten. Ook omdat wanneer er wat is je dan ook niet zo snel bij je eigen arts bent en in den vreemde naar het ziekenhuis moet. Ik zou de lange reis afzeggen en lekker “Weg in eigen land” De Utrechtse Heuvelrug is ook héél mooi…
:silenced: :mrgreen:
Vanmorgen naar de oefengroep van de fysio geweest. Dat is niet voor watjes. Moest me helemaal de blubbers fietsen en dat terwijl ik verder zo weinig doe. Ging op zich best maar na het fietsen (15min) moest ik op een mat gaan liggen en had ik meteen een heel harde bal in mijn buik. Fysio (zelf ook 3x zwanger geweest) zei “oh dat is een harde buik” :shock: Nou dan weten we dat ook weer, en dat voelt niet lekker. Kon wel even heel goed de bm voelen en merkte ook dat deze weer wat gegroeid was. Normaal voel ik er niks van. Dus dat fietsen enzo is toch wel best heftig. :naughty:
Vanmiddag maar rustig aan, dan hebben we ook nog wat aan de avond. Wilde eigenlijk ook nog even langs de dump, maar… nah, misschien beter vandaag even niet.
Whaaaaah!!! Gefeliciteerd!!!
Net tijdens het lijstje aanpassen zag ik dat je vandaag je NOD had, dus ik was al benieuwd hoe het met je was. Ik ga snel weer het lijstje aanpassen
Geniet van je roze wolk!!
:-*
WAUW!!!
Gefeliciteeerd meis!
Geniet maar lekker van je roesje
Liefs
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!
Het werd ook wel weer eens tijd voor een nieuwe zwangere. Laat de nieuwe babygolf maar weer komen!!!
Reageer straks verder. Ga eerst ff lekker liggen.
Liefs Pinot
@Lisette :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Joepie, ik hoop dat er meer volgen!
Gefeliciteerd hoor meid!
@Sisil, echt vervelend hoor dat je zo heel moe bent, misschien helpen de B6 en B12 wel een beetje.
@Martje, fijn dat alles goed was en ook inderdaad boven de navel he
Misschien gaan we ook wel op dezelfde dag bevallen, haha.
@Smiley, ik ben blij voor je dat je een beetje opknapt, maar doe maar lekker rustig aan.
Ben benieuwd naar je 20 weken echo woensdag.
Ik ben helemaal doorgdraaid vandaag geloof ik.
Eerst al natuurlijk het langverwachtte telefoontje van mijn vriendin, ik was daar al helemaal hyper over, hoe zou het dan bij mezelf zijn :shock: :eh: :mrgreen:
Net kwam mijn moeder met mijn nichtje, toen kwam mijn broer ook nog even ( is altijd onderweg voor zijn werk dus die komt wel eens meer ), en toen mijn broer weg was kwam mijn schoonzus ( is ook onderweg want die werkt bij de anwb, voor wie de anwb extra heeft gekregen, ze staat erin als 1 van de vrouwen die er werken ).
Toen even mijn schoonvader gebeld want die moest gister naar het ziekenhuis met een trombosebeen :shock:
En ik stik van de hitte hier.
Nou het snoopy lampje is binnen.
En we hebben ook gordijnen besteld, dus ben benieuwd.
Ga nu weer stoppen.
Groetjes Dopey.
@ Lisette: gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :: :: :**:
@ Smiley: doe rustig aan, meid! Enne je vakantie omzetten in een vakantie in Nederland?
@ Sisil: ook rustig aan doen, meid!
kuzzz
een buikfoto.
foto’s van de babykamer :inlove: het is een mini-kamertje dus kon niet zo heel goed foto’s maken i.v.m. de ruimte.
nog een paar foto’s :mrgreen:
Lisette; Gefeliciteerd meis!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Hoi Meiden,
M’n vader heeft vandaag nog even de rest van het behang erop gedaan, incl de behangrand in het midden, we zijn er zo weg van… Nog even wachten en dan komen de meubeltjes en dan is het kamertje bijna compleet… heerlijk zeg!!
Hier even snel een foto van het behang met rand
Liefs :-*
PS het gesprek krijg ik morgenochtend, mn chef had vanmiddag geen tijd… ben benieuwd
Lisette GEFELICITEERD!!!
:dance: :dance: :dance:
Ben trouwens eergisteren begonnen met ovu testjes…
Tot nu toe nog geen ei!
Sorry dat ik zo weinig reageer, heb het zo ontzettend druk de laatste tijd.
Ik ben alleen maar aan het overwerken, en als ik dan thuis ben zijn er nog weer wat huishoudelijke taken op me aan het wachten.
Kom gewoon niet aan KOKen toe
Bedankt meiden :-*
Ik had zaterdag wat bruinverlies en baalde al omdat ik dacht dat mijn nod eerder was gekomen. Gisteren hield het op en vandaag niks dus ik dacht een testje doen en 2 lijntjes. Ik was zo verbaasd dat ik er nog 1 heb gedaan en die gaf ook 2 lijntjes.
Mijn vriend is ook hardstikke blij!
Smiley, ik ben trouwens 33 (sinds 27 augusts jl) niet dat ik daar trots op ben maar ja.
Wat een mooie foto’s en ook mooie buiken. Gaat bij mij nu ook weer komen spannend.
Liefs,
Lisette
@Dopey wrote:
@Martje, fijn dat alles goed was en ook inderdaad boven de navel he
Misschien gaan we ook wel op dezelfde dag bevallen, haha.
Jaaaa echt leuk dat we echt zo gelijk lopen.... hihi
We houden elkaar in de gaten en wie weet bevallen we ook wel op dezelfde dag, zou een giller zijn!!!! :mrgreen:
Lisette, gefeliciteerd!!! toppie meis!!!
Enne… de behandeling van die vrouw die voor je paard kwam heeft wel heeeel goed werk verricht!!!lol
Denise, wat een prachtige buik zeg!! Ik vind het kamertje van Arie toppie!!!
Martje…Fijn dat alles goed was bij de vk…
Behang ziet er super uit!!!
Enne succes morgen!!
Ik moet ook binnenkort weer bloedprikken… Ik moet ook een anti D injectie hebben. (heb bloedgroep O negatief)
Smiley, morgen de 20 weken echo… Spannend enne heeel veel succes EN plezier!!
Wat betreft die vakantie… Lastig… Ik zou zelf niet meer zo’n eind weg willen, maar ik ben daar nogal een muts in misschien… Succes met beslissen!!
Dopey… Kword al moe als ik je stukje lees…lol
Zo knap is het niet hoor om een eigen ontwerp te maken… Kheb gewoon een id in mijn hoofd, ga plaatjes zoeken en zet dat op papier…Als t wat wordt is het leuk, zo niet dan pakken we een kaartje uit een boek… Vind het leuk als ik echt een uniek kaartje heb… Verbaas me er elke keer weer over bij de vk dat er van een aantal kaarten 2 of 3 dezelfde zijn…
Sis… een teken dus van je lichaam dat al dat bewegen nog niet goed is, of niet??
Ik herken die moeheid zo… Ik weet me er af en toe geen raad mee… Vandaag ook echt niets gedaan… Had allerlei plannen, maar van de gedachte alleen al werd ik niet goed… Mijn benen voelen zwaar, ogen vallen dicht…Pfff… Ik ga het toch maar eens met de vk bespreken volgende week…
Als ik jou dan hoor en aan al je kwalen denk om het zo maar te noemen vraag ik me af hoe het voor jou dan wel niet moet zijn… Succes meis!!
Ahhh ik ben geschrokken dames… Was ik tot vorige week maar 1 kg aangekomen… Toen ik vanmorgen op de weegschaal stond gaf hij in totaal 4 kg meer aan!!! 3kg in 1 week… Das niet normaal…Ik heb echt niet meer gegeten… Denk dat het vooral door de rust een het werk komt wat ik nu los kan laten… Iig wel even in de gaten houden… Die 4kg op zich is mooi… Maar 3kg per week…
Tot morgen!!
Krys
@Dopey: Zo ja, dat is wel een beetje veel tegelijk. En dan ook nog warm. Ik heb er ook meer last van dan anders. Ik hoop met jou dat het snel afkoelt!
@Denise: Moooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiii!!! Mooie buik, mooi kamertje!!
@Martje: Ook moooooooooooooiii! Ik vind jullie behang vooral heel lief!
@Kippie: Succes met je werk, hoop dat het snel iets rustiger voor je wordt.
@Krystle: 3 kilo in 1 week… :shock: Hopelijk is het eenmalig anders gaat het wel heel hard. Ik ben tot nu toe ook weinig aangekomen. Ik zeg steeds eet mij maar op, ik kan wel wat missen! :mrgreen: Ben benieuwd wat de vk zegt, zowel over dat aankomen als je vermoeidheid.
@Krystle wrote:
Sis… een teken dus van je lichaam dat al dat bewegen nog niet goed is, of niet??
In ieder geval dat wat ik gisteren deed teveel was… dus dat doen we niet meer.
@Krystle wrote:
Als ik jou dan hoor en aan al je kwalen denk om het zo maar te noemen vraag ik me af hoe het voor jou dan wel niet moet zijn… Succes meis!!
Och meis, ik zeg altijd dat we allemaal ons eigen “leed” hebben hoor. Dat ik toevallig een batterij gebreken heb gekregen van moeder natuur wil niet zeggen dat anderen geen last van hun eigen kwaaltjes mogen hebben. Iedereen is anders, en iedereen reageert anders op zaken. Het is nou eenmaal zo. Ik moet zeggen dat het momenteel voor mij wel te doen is. Als ik me maar niet te druk maak. k ben moe ja, maar daar is hoop aan de horizon met de vitamines. (B6 en B12) Echt super genieten kan ik nog steeds niet. Mijn lichaam heeft me in het verleden zo vaak in de steek gelaten dat ik het moeilijk geloven kan dat dit allemaal zo goed gaat. Want afgezien van de vermoeidheid, is er eigenlijk niet zoveel aan de hand als het om de zwangerschap gaat. Uk groeit goed, ik ook :silenced: en alles ligt op schema. De diabetes is ook redelijk onder controle al ben ik daar wel echt dag en nacht zoet mee. (haha, mooie woordspeling) Dat heeft dan ook zijn resultaat in mooie waardes. Maar goed, dat alles maakt wel dat ik niet 100% bezig kan zijn met puur zwanger-zijn. Misschien verandert dat nog als ik Uk straks voel, we de pretecho’s en 20 weken echo gehad hebben en het niet een beetje maar ècht goed zichtbaar wordt allemaal. En een beetje minder moe, ja zou leuk zijn.

Nu eerst maar eens ontbijten…
Goed nieuws… Ik kon niet rekenen gister…Is in totaal 3 kg bij… Dus 2kg in 1 week… Nog een hoop, maar iig iets minder erg…
Sis… Van mij mag ons hummeltje mij ook opeten van binnenuit hoor… Zou toch heerlijk zijn om een tijdje na de bevalling lichter te zijn dan voor je zwanger werd?? Ik heb nog steeds een stille hoop…
Sis, is die “floradix” ook niets voor jou?? Ik heb het al wel gekocht, maar ben er nog niet mee begonnen…Is puur natuurlijk en zou moeten helpen tegen vermoeidheid en een lage hb…
Ik ga ook maar eens ontbijten… :oops:
Hai hai
Heb effies weinig tijd, moet zo even langs de tandarts, mn nieuwe knarsplaatje ophalen. Ik ga straks dus wel even reageren op al jullie berichtjes, maar ik moest gewoon even reageren op Lisette natuurlijk!!!
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD, voor jou en je mannetje, WAT EEN GEWELDIG NIEUWS, geniet er maar lekker van meis!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik kreeg net een brief thuis dat we met het hele team dinsdag een mantoux prik moeten halen, een collega blijkt besmet te zijn met (gesloten)TBC, errug fijn dus ! Volgende week vrijdag krijgen we dan de uitslag.
Ik heb gelijk maar even de GGD gebeld, om te vragen of ik deze prik wel mag hebben, maar het schijnt dus geen kwaad te kunnen. Ik bel voor de zekerheid toch morgenochtend maar even de vk. Ik vind het helemaal niet fijn dat ik die prik nu moet halen, liever helemaal geen injecties tijdens mn zwangerschap hoor! (bovendien, zou ik besmet zijn, dan is behandeling de bijbehorende zware medicatie ook niet echt wenselijk, maargoed, ik ga er maar vanuit dat ik niet besmet ben… )
Tot straks
Liefs Lotje
Zooooo, effies tijd om rustig te reageren!!! :dance:
@Martje, jemig 55 uur :shock: Hoe reageerden ze vandaag op je werk (op het advies vd vk)??
@Krystle, wat leuk zeg zo’n familiewieg, dat is wel heel bijzonder!
Heb je al een beetje leuke ideen gevonden voor je geboortekaartje?
Joh, die 3 kilo in 1 week kan heel goed komen door de rust die je hebt gehad door je vakantie (zei de vk tegen mij ook), maar kan me voorstellen dat je er van bent geschrokken.
@Dopey, sjonge, je stalhouder maar 6 kilo aangekomen in totaal :shock: , daar zit ik ook nu al op, ik verbaas me wel hoe weinig een aantal van jullie al zijn aangekomen zeg, dat wil ik ook :shifty: (ben een beetje jaloers :silenced: )!
Wat leuk zeg dat je vriendin is bevallen, heb je de kleine spruit al gezien?
Ik ben benieuwd naar je foto 8) , leuk dat ik je straks kan herkennen, ik heb wel heel veel zin in de cursus hoor!!! Hoe is het met je schoonvader?
@Smiley, morgen je 20 weken echo, spannend meis, veel plezier!!! :dance:
@Denise, jemig, wat gaat dat hard, morgen ben je al 30 weken!!!
Wat is je kamertje leuk geworden zeg, met dat rood!!
@Kippie, heeee, leuk om weer van je te horen meis!!
Liefs Lotje
@Lotje wrote:
ik verbaas me wel hoe weinig een aantal van jullie al zijn aangekomen zeg, dat wil ik ook :shifty: (ben een beetje jaloers :silenced: )!Ik ben voor mijn zwangerschap al behoorlijk aangekomen. BMI van rond de 35…

Floradix, ja heb ik al meer over gehoord. Morgen maar eens naar de drogist/natuurwinkel…