Februari/Maart 2006-stoppers (deel 10)

Zo we zijn weer terug… Ik vond het veeeeeel te kort, maar goed, zijn er even tussenuit geweest en we hebben prachtig weer gehad!!!

We hebben vooral veeeeel geluierd. Het park was niet veel bijzonders als ook het huisje…Naja, je kan niet alles hebben he??

We wilden veel gaan wandelen en fietsen, maar dat ging niet met mijn bandenpijn. Ik kan max 10 minuten wandelen zonder pijn… Fietsen gaat iets langer, maar na 15 minuten voel ik het toch behoorlijk!!!

Beebje beweegt er veel en duidelijk voel- en zichtbaar op los… Ik geniet er elke keer weer van (tenzij hij op mijn blaas aan het trampoline springen is). Ik voel het ook als hij aan het draaien is, in zoverre, daar lijkt het op.

Eergister kreeg ik ineens enorme buikkrampen…Pff ik zakte door de grond van de pijn… Was bang dat het weeen waren, ze kwamen echt om de paar minuten. Hubbie was heel lief voor me, hij bleef ook heel rustig… Ik was zo bang meiden…

Toen moest ik me toch naar de toilet ineens…Pfieuw… DAAR waren die krampen dus voor… Denk dat ik iets verkeerds heb gegeten al zou ik echt niet ween wat…

Beebje bewoog daarna weer vrolijk in het rond en ook de pijn nam af…

Hoop… Balen meis… Wel fijn dat je hubbies zaadjes goed zijn!! succes met de andere ondersoeken!!

Pinot, maak je niet teveel zorgen om de hoogte van je bm…Als het niet goed is, zeggen ze dat echt wel!!!

"Bij mijn vorige controle gaf de vk aan dat het erop lijkt dat mijn baarmoeder te snel groeit… Ook niet om me nu zorgen over te maken, wordt gewoon in de gaten gehouden!!

Denise, goed dat je je ziek hebt gemeld!!! Hoop dat je bekken nu een btje tot rust kunnen komen!

Ben benieuwd naar jullie kamertje!!!

Bij mij op het werk leken op de laatste dag ineens de winden mee te waaien… Ze hebben eindelijk door dat al het werk niet door 1 persoon gedaan kan worden. Ook zijn ze bang dat ik eerder uitval en dat kan gewoon niet… Oplossing… Ze hebben iemand voor 36 uur (ik werk er 32) aangenomen die vanaf oktober tot april mij komt ondersteunen/ vervangen!!Ik heb echt staan klapperen met mijn oren…

Ik vond het niet fijn om te horen dat ze zich zorgen maakte over eerder uitval van mij, maar als ik vanuit de werkgever kijk hebben ze wel gelijk… Een zwangere werknemer brengt gewoon een risico mee…

Mijn manager wilde me de komende maanden vooral productie laten draaien. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet zie zitten… Ik ben al moe en als ik dan ook geen uitdaging meer heb in mijn werk, werkt dat niet echt lkkr mee… Nu heeft hij besloten dat ik 50% van mijn eigen werkzaamheden uit ga voeren en de andere 50% projecten op mag pakken waar ik aan begonnen ben maar niet verder mee kon omdat ik er geen tijd voor had. Daar ben ik echt blij mee…Die nieuw pakt ook 50% van mijn werkzaamheden op en verder gaat zij eea opnieuw inrichten en kijken waar de behoeften liggen zodat nu eindelijk duidelijk wordt hoeveel fte er nodig is… Het id alleen al heeft iig voor rust in mijn hoofd gezorgd nu ik vakantie heb…

1 van de aannemers is ook langs geweest met de offerte van de verbouwing… Dat was even flink schrikken!! We denken dat we nu de helft laten doen (alleen de binnenboel) De rest komt dan over een jaar of wat wel…

Ik hoop dat we het allemaal snel rond gaan krijgen, zodat het ook heel snel uitgevoerd kan worden… Dan kan ook ik eindelijk beginnen aan de kinderkamer!!

Dopey, mooi buik joh!!!

Over zw gym gesproken… Ik heb ook een bevestiging gehad dat de partnercursus doorgaat… Ergens half oktober begint het… Spannend

Vlinder, succes!!

Martje, jullie kamertje wordt al wat… leuk joh!!!

Lisette, hoop voor je dat het werkt wat die mevrouw heeft gezegd… Ga je nog wel naar de dokter om eea na te laten kijken???

Lotje, leuke site en idd leuk om je gezicht erbij te zien!!

Hebben we allebei op de 29e een echo… Wij hebben dan de pretecho (3d/4d) en we hopen echt dat we dan weten wat het is… Is namelijk onze laatste kans voor de bevalling…Mijn mannetje denkt dat onze kleine een meisje wordt, ik heb geen id. Wel had ik in mijn vakantie een droom gehad dat het een jongetje is…

Oeps…1-2 weekenden is niet veel… Maar je kan ook behangen in de avonduren…toch???

Wij moeten zowieso tot de verbouwing wachten… Ik ben echt aan het duimen dat dat voor december gaat gebeuren…

Enne je bent lkkr verwend!!! Ben benieuwd naar jullie kamertje!!!

Smiley, vond het fijn weer wat van je te horen… Heel veel succes meis en doe rustig aan!!

Martje, villa hap… Nooit van gehoord… Wat is dat??

Jade…Alleen lezen is ook prima hoor… Kan me voorstellen dat het je af en toe een btje teveel wordt!! Succes meis!!

Volgens mij was dat t… Als ik iemand vergeten ben…Sorry…

Ik zal zo trouwens de foto’s eens opzoeken van de inrichting van ons kamertje… Voordat ik zwanger was hebben we al een hele uitzet gekocht via marktplaats (kamertje, wagen, bedden/linnengoed, wippertje, maxi cosi, en nog meer zut) maar heb de foto’s nooit geshowed… Mag nu wel een keer…

Liefs Krys

Zoals beloofd de foto’s. Het zijn de originele foto’s van marktplaats… Niet echt super foto’s (lijkt net alsof de kast en commode van verschillend hout is, maar dat is niet zo), maar het gaat om het id… Tegen de tijd dat ons kamertje klaar is komen de goede foto’s.

Bij deze spullen zat er nog een bedje bij, ook is dezelfde stijl. Een hele mooie hemel enz. enz…

Best leuk spul toch??

Hai Meiden!!

@Dopey, Mooi buikje joh!! Maarre, ik kan jou nog niet herkennen de 18e…hint :wink: hihi

@Martje, grappig is dat he, om ineens dan een gezicht erbij te zien na een aantal maanden incognito 8) typen!

Is alles verder goed gegaan met het behangen??

@Krystle, lekker dat je er effies uit bent geweest joh, en wat heerlijk dat ze nu meer begrip hebben op je werk, dat is een hele geruststelling denk ik! Ben je nog steeds ook zo duizelig?? Wat leuk dat we op dezelfde dag een echo hebben, spannend he, of ze kunnen zien wat het wordt, zeker als het de laatste mogelijkheid is (wij hebben er nog in iedergeval 1 en misschien doen we ook nog een pretecho)??!

Irritant is dat he, als je ineens kramp hebt, dat is zo schrikken, gelukkig waren het je darmen joh!!

Tja, dat behangen kunnen we inderdaad ook wel 's avonds, maar het is de eerste keer dat we het zelf gaan doen, we hebben de rest van het huis laten doen. Nou hebben we er niet zo’n vertrouwen in dat het ons gaat lukken, dus misschien willen we dit kamertje toch maar laten doen!

We zijn er nu in ieder geval waarschijnlijk uit welk behang het gaat worden :clap: , we gaan toch voor Winny the Pooh (een wat zachtere) ipv de felle retrokleurtjes. Ik zal een foto laten zien (uit het behangboek)

Ik ben vd week (donderdag) ineens voor de deur gevallen, ik miste een trede in onze tuin en knalde nogal hard tegen de deur op de grond. Ik wist me gelukkig net op mn bibs te draaien, maar schrok enorm! De afgelopen dagen was ik dus even extra huiverig voor nieuwe bloedingen!

Ik heb vrijdag ook wat flinke krampen gehad, maar het is gelukkig allemaal goed gegaan.

Pfff, ik wil ons hummeltje nu wel heel graag gaan voelen hoor! :pray:

Liefs Lotje

Kryslte leuke foto’s meis!!

Dopey mooie buik hoor, volgens mij lopen wij echt een beetje gelijk met alles, normaal kan het nog wel eens verschillen qua buikomvang ook al ben je evenver, maar wij gaan volgens mij best redeljk gelijk op, leuk!!

Villa Happ is een winkel met leuke kinderkleding, van 0 tot en met 12 jaar, weet ff niet meer wie het vroeg. Ik ben er helaas nog niet geweest, maar dat gaat niet lang meer duren :wink:

Ja Lotje het is zeker leuk om zo langzamerhand iedereen te zien. En leuk dat Dopey en jij elkaar gaan ontmoeten. Mss moeten we ook eens een meeting met zn allen doen,hihi :wink:

LIefs :-*

Euhm…zit ik hier alles netjes bij te houden met een kladblaadje, vergeet ik nog te reageren op je spulletjes Krystle!! :oops:

Mooi kamertje joh!! Ik vind het zelf houten meubeltjes ook errug mooi, lekker natuurlijk!!

Tja Martje, misschien inderdaad wel leuk zo’n meeting met z’n allen!! :wink:

Liefs Lotje

Hoi Hoi

Hier ook weer wat buikfoto’s

Liefs :-*

Lotje Leuke site en idd leuk om ook eens een gezicht te zien. Ik vrees dat ik nog even lekker incognito blijf 8) :mrgreen: :mrgreen:

Succes met behangen. En als je eenmaal bezig bent, dan schiet het best op met het kamertje hoor. Heb je al een piercing gekocht?

Dopey Mooie buikfoto. Mijn buikje is ongeveer even groot…Maar ja, ik ben normaal ook maar een klein, mager gevalletje. :mrgreen:

Martje Leuk behangetje!!! Ben benieuwd hoe het gehele kamertje eruit gaat zien.

Krystle: fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt. En ook helemaal geweldig dat het op je werk nu goed geregeld is. En ook als je geen ‘voorgeschiedenis’( :sick: wat klinkt dat toch naar) zou hebben, is de kans dat je uitvalt een stuk kleiner als je gewoon in een normaal tempo je werk kunt doen. Ik werk nu ook gewoon mijn contract-uren, terwijl ik er daarvoor altijd ruim-ruim-ruim-ruim overheen ging. Je hebt ook niet voor niets recht op meer pauzes als je zwanger bent. Het is voor je zelfvertrouwen denk ik ook een stuk beter als je tot aan je zwangerschap wat rustiger kunt blijven werken, dan dat je nu te veel hooi op je vork neemt en voortijdig uitvalt. Einde wijze les :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Leuke spulletjes trouwens.!!!

Denise: :naughty: :naughty: :naughty: Twee zware klussen op een dag en dan nog wel vlak achter elkaar. Ach ja, dat doe je geen tweede keer.

Ik heb nog weinig last van mijn bekken, maar ik werk wel, dat als ik tussen de middag niet even een half uurtje op bed ga liggen, dat ik later op de dag wel pijn krijg. Ik heb die rust gewoon even nodig. Kan me dus voorstellen dat als je normaal al pijn hebt…

Vlinder: hopelijk tot heel snel :-*

Wij hebben gisteren een wiegje gekocht. Het is een rieten mandje op standaard, maar dan wel steviger als die van de Prenatal (Daarvan vind ik het matrasje altijd zo slap aanvoelen)

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Liefs Pinot

Martje: mooi buikje!!!

Pinot mn pa gaat morgen de andere kant van het kamertje doen, kan niet wachten tot het klaar is. We moeten nog wel een rolgordijn en gewone gordijnen kopen, maar dat gaan we doen als het behang er allemaal op zit om te kijken wat het beste kan. Denk dat het cremekleurige gordijnen worden en een lime kleurig rolgordijn (verduisterend en zonwerend).

Liefs

@ Dopey en Martje: mooie buiken hoor :thumbup:

@ Krystle: zeker mooie spullen zeg! en welkom terug! En fijn dat het nu zo op je werk geregeld is.

@ Lotje: niet meer vallen he :naughty: en je beeb voelen dat komt nog wel hoor. Ik voelde Arie ook pas met ruim 20 weken en ze zeggen dat je een 2e kindje eerder voelt, nou ikke niet hoor. Maarre ze halen de schade wel in hoor :mrgreen:

Zo het lampje hangt op de kamer, nu die kaarten nog. Ik zal morgen even wat foto’s maken bij daglicht. Ook zal ik morgen even een buikfoto plaatsen, die is behoorlijk gegroeid vind ik zelf :inlove:

Van mijn vervangende teamco heb ik dus niets meer gehoord :evil: nadat ik me ziek had gemeld en zij als eerste reactie had: oh dan hebben we dus echt een personele probleem en je overvalt me ermee :shock: en ik bel je later op de dag terug! Nou ze moet nu nog terug bellen :snooty:

kuzzz

Jaaaa Denise laat maar zien die mooie buik van je en hoe het kamertje eruit ziet :mrgreen:

Tsss wat stom dat je nog steeds niets gehoord hebt, het is maar goed dat je je ziek gemeld hebt meis!! Doe het maar lekker rustig aan, Arie is velen malen belangrijker

Hai hai

@Pinot, we zijn er helaas nog niet aan toe gekomen om een zw.piercing te kopen :frowning: . Wat ik me trouwens afvroeg, Denise vertelde dat haar navel naar buiten is geploept, maarre, zou je dan ook je zw. piercing kunnen laten zitten?? (heeft jouw navel al geploept???)

@Martje, mooi buikje zeg!!! :thumbup:

@Denise, sjonge jonge, wat raar dat ze helemaal niet meer heeft gebeld, maargoed, dan maar niet, toch?

Ik ben wel errug benieuwd hoor naar je buik en je kamertje!!

Ik ben behoorlijk gaar, een aantal buurtjes (in de 50) hebben met dat mooie weer een soort van buurtkroeg, of camping-idee (hoe je het ook wilt noemen), ze zitten dus buiten onze tuinen op de partkeerplaats met zn allen tot 's avonds laat buiten en hebben ook dartborden aan de schuurtjes gehangen met een bouwlamp erop enzo, ze hebben nogal een hard stemvolume, errug fijn dus…

We hebben het heel de zomer min of meer maar geaccepteerd, maar beginnen het nu echt zat te worden, gisteravond 00.30 zijn we er maar wat van gaan zeggen en ik denk dat we dat vanavond maar iets eerder gaan doen (het wekkertje gaat 6 uur!)…zucht, ik vind dat altijd wel een beetje lastig… :frowning:

Liefs Lotje

Hey Meiden,

We moeten morgenochtend weer naar de V.K. voor controle.

Ik ben van plan om over mn werk te gaan beginnen, omdat ik nog steeds van die hele lange dagen maak en er thuis gewoon bijna niets meer uit mn handen komt omdat ik helemaal op ben na zo’n dag. Ik heb het al een paar keer gezegd op mn werk dat ik zo ontzettend moe ben en dat die kleine veel energie van me afneemt momenteel… maar een reactie komt er niet van. Ook heb ik al meerdere malen gevraagd wanneer we het nu eens over m’n zwangerschapsverlof gaan hebben, want mn chef gaat over 2 weken voor 2 maanden op vakantie.

Ook dat is iets wat me niet lekker zit, want morgen begint er iemand die mijn werk over gaat nemen als ik er niet ben. Dat betekend dat ik haar in moet werken en mn chef verwacht ook min of meer dat ik diverse taken van zijn werkzaamheden overneem… Ik zie het al voor me dat ik weer tot mn nek toe in het werk zit, en dat zit ik eerlijk gezegd nu al omdat mn andere collega op vakantie is, en dat is ze nog anderhalve week. Dus dat werk heb ik er ook nog eens bij.

Ik heb laatst gewoon meer dan 55 uur gewerkt in een week!!! Ik was zo moe, kon geen stap meer verzetten .Dikke ruzie met mn vriend natuurlijk, hij heeft groot gelijk, maakt zich gewoon enorm veel zorgen. Maar ik ben zo’n persoontje die het lullig vind als iemands werk blijft liggen,en daar maken ze nu dus gewoon een soort van misbruik van. Ook heeft mn chef totaal geen idee wat het inhoudt om zwanger te zijn, dat merk je gewoon, ik ben echt helemaal op en trek het niet lang meer. Dus daar wil ik het morgen zeer zeker over hebben, het is nu genoeg geweest, die kleine is me te dierbaar om op het spel te zetten…

Sorry voor mn geklaag maar het moest er nu echt even uit, soort generale repetie voor morgenochtend bij de vk :wink:

Wauw Martje, jij ook al zo’n mooie buik!!!

Goede generale…Maarrehhh vergeet niet dat je niet tekeer hoeft te gaan tegen de vk… Die begrijpt je wel…lol… Overigens mogen zij alleen aanbevelingen doen… De rest moet je echt zelf regelen… Ik heb het daar ook over gehad met mijn vk. Wat je wel kan doen is naar de arbo stappen… Heel veel succes en plezier morgen!!

Mijn buik groeit ook best, maar door de speklaag issie gewoon minder mooi… Zal eens kijken of ik deze week een paar foto’s kan schieten…

Denise, wat idioot dat die vrouw niet meer heeft gebeld…tsss…

Spannend…ben benieuwd naar je foto’s!!!

Lotje…Hangouderen…lol…Groot gelijk dat je er wat van hebt gezegd!!

Pinot…Thnx voor je wijze les… Ik weet het zelf ook wel, maar ik denk zo vaak dat ik een aansteller ben, zo laten ze het overkomen op mijn werk althans… Ben benieuwd naar jullie wieg…Heb je er een foto van??

Wij krijgen de familiewieg… Al mijn neefjes en nichtjes, mijn zus en ik plus nog een aantal achternichtjes en neefjes hebben hierin geslapen. Mijn opa heeft hem zelf gemaakt…

Hij staat nu nog bij mijn zus, maar zodra de verbouwing hier heeft plaatsgevonden gaan we hem direct halen!!!

Allemaal bedankt voor de reacties op t kamertje… Ik ben er zelf helemaal weg van… Vooral van die pitriet accenten… Puur natuur en heel degelijk… Al moet ik zeggen dat ik me ook heb zitten vergapen aan nieuwe kamertjes hoor… Maar die liggen gewoon ver boven ons budget wat we aan een kamertje kwijt willen…

Martje thnx voor de uitleg van villa hap…Dat was ik…lol…

Die meeting vind ik helemaal geen slecht id overigens!!!

Vandaag heerlijk relax dagje gehad… Mannetje lief moet morgen weer werken helaas…We moeten er wat voor over hebben zodat hij na de bevalling even thuis kan zijn he??

Verder ben ik vandaag bezig geweest met plaatjes zoeken voor een eigen ontwerp van het geboortekaartje…

Ik twijfel nog een btje of ik het zelf zal gaan ontwerpen of dat we boeken gaan halen… Ik ga deze week eea proberen, dan zien we wel.

Ik heb ons verhuiskaartje ook zelf ontworpen en ben er nog steeds trots op… Je hebt toch een redelijk uniek iets…

Begrijp me niet verkeerd… Ik maak ze niet zelf, maar wil t gaan ontwerpen en dan naar de drukker brengen… Ben benieuw of t wat wordt…

Krys

Hoi meiden,

Mijn vriendin is eindelijk bevallen van een gezonde zoon van bijna 8 pond :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hij heet Wesley! ( geen probleem voor ons dus, haha ).

@Krystle, mooi kamertje hoor.

Knap als jezelf een ontwerp kan maken!

@Martje, mooi buikje hoor, we gaan gelijk op :mrgreen:

Ben benieuwd of we ook evenveel zijn aangekomen.

@Pinot, in principe zegt de omvang van een buik niks hoor.

Mijn schoonzus stond eens in de babyzaak en toen werd er gevraagd of het nog wel even zou duren eer ze zou bevallen, haha, ze was over de helft.

Als ze heel de winter truien had gedragen had niemand het gezien.

Het kindje lag ook heel erg naar haar rug toe, dus diep.

Ik heb normaal maat 38/40, dus gewoon in omvang ( toch :eh: , ach wat heet gewoon ), maar draag hem naar voren.

De stalhoudster waar mijn paard staat is totaal 6 kilo aangekomen, daar zit ik nu al op.

Die vriendin die nu bevallen is 22 kilo.

Het is echt heel verschillend.

Ik ben benieuwd naar je wiegje!

@Denise, wat een raar mens die teambegeleider van je.

Nou ja, wel zo rustig voor jou!

@Lotje, die oudere van tegenwoordig :naughty: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gelijk dat je er wat van zegt hoor.

Ik zal je binnenkort een foto pb-en, kunnen we elkaar herkennen :mrgreen:

Pas je wel goed op jezelf?

Vanavond gaat mijn mannetje het snoopylampje ophangen.

Hij was binnengekomen op babypark gouda en mijn oma heeft gezorgd dat hij bij mijn moeder terecht kwam, die vandaag oppasdag heeft in Spijkenisse :dance: :dance: :dance: :dance:

Het kamertje mag van mij ook wel komen hoor, lekker alles wassen inruimen.

Nou ik ga nog even naar bed ( sorry voor de werkende dames :silenced: :mrgreen: ).

Groetjes Dopey.

Ha meiden,

Ik ben net terug van de VK.

Alles was prima in orde, het hartje klopte weer netjes, mn baarmoeder groeit volgens schema (nu 2 cm boven de navel) en ook mn bloeddruk was prima (120/60)

We hebben het over mn werk gehad (en ben niet te keer gegaan hoor Krys :wink: ) Ze vind ook dat ik veelste veel werk en ik moet vandaag gaan overleggen om minder te gaan werken, liefst part time en anders niet meer dan 30 uur. Ben benieuwd hoe ze daar op gaan reageren.

Ik mag over 3 weken alweer terug komen voor controle, dat gaat snel. En de keer daarop moet ik een injectie krijgen, een anti D injectie omdat mn bloedgroep A negatief is.

LIefs :-*

Pinot ja leuk he dat we echt een beetje gelijk op gaan. Ik heb me van de week gewogen en toen was ik iets meer dan 4 kg aangekomen. (dat is vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben…)

Zo even snel wat eten en dan door naar het werk

Hoi hoi

Hier gaat het langzaam een heel klein beetje beter. Ik ben echt keimoe en niet vooruit te branden. Mijn Hb is net aan binnen de grenzen en krijg geen staalpillen. Dus we bijten door. Mocht wel vitamin B6 en B12 gaan slikken van de huisarts en daar ben ik wel blij mee. Deed ik voor de zwangerschap ook en kan best zijn dat ik die mis en daarom zo moe ben. Ik geloof daar wel in. Verder doe ik dus niet veel… maar ja, het is gelukkig tijdelijk.

@Denise wrote:

Van mijn vervangende teamco heb ik dus niets meer gehoord :evil: nadat ik me ziek had gemeld en zij als eerste reactie had: oh dan hebben we dus echt een personele probleem en je overvalt me ermee :shock: en ik bel je later op de dag terug! Nou ze moet nu nog terug bellen :snooty:

Volgens mij is ze volgens de “Wet verbetering Poortwachter” verplict binnen 3 werkdagen te bellen. Tip: houd een chronologisch lijstje bij van belangrijke data van voor en tijdens je ziekmelding. Zo van: die en die dag gesprek, die en die dag geprobeerd te praten, die en die dag zeikgemeld. Enzovoorts. Ik heb dat niet gedaan toen ik me een aatal jaren terug ziekmelde en het blijkt toch nuttig te zijn dat te doen. Niet voor een griepje of zweetvoeten natuurlijk, maar daar hebben we het hier ook niet over. Sterkte ermee in ieder geval.

Ik ga proberen weer wat vaker mee te schrijven. Ik zie er vaak tegenop maar het is ook gewoon wel heel erg leuk. Ik ben echt geen mens als ik zo moe ben, maar goed… we bijten door. Ik probeer het nu weer op te pakken.

En voor wie het nodig hebben: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Hoi Meiden,

Hier ben ik weer eventjes.

Ik ben nog steeds erg kalm aan aan het doen. Da’s best saai, maar voor een goed doel :smiley: Voor het weekend ben ik weer eventjes weggeweest met de auto (niet zelf rijden hoor), om even te kijken hoe dat gaat. Donderdag was een paar km, dat ging goed, vrijdag een stukje verder (25 min rijden), dat ging redelijk. Ik had 's avonds weer een zeurende buik, maar niet te vergelijken met die ellende van vorig weekend. Het lijkt dus langzaam op te knappen :smiley:

We hebben voor a.s. zaterdag een weekje vakantie in de planning staan, maar we weten nog niet of dat wel door kan gaan. De dokter zei vorige week dat als ik de reis aankon, het geen probleem was. Ik kan daar dan lekker ontspannen en kalm aan doen, ipv hier thuis. Maar… Ik moest uiteraard alle aktiviteiten van het schema schrappen dan en mr. smiley moet al het chauffeurwerk doen :? Nou vind ik het ten eerste heel moeilijk om in te schatten of ik die reis vol ga houden (11 uur rijden), en ten tweede vraag ik me af of het niet erg zonde van de centjes is om in een dure hotelkamer te gaan zitten, om vervolgens niks in de omgeving te kunnen doen. Dan kunnen we net zo goed lekker thuis zitten, scheelt aanzienlijk in de portemonnee. Aan de andere kant zijn we er dan wel even helemaal tussenuit, en met een beetje mazzel kan ik mezelf ergens op een terras in het zonnetje parkeren. Aangezien we de eerstvolgende vakanties waarschijnlijk aan moeten passen aan het schema van Uk, is het helemaal geen verkeerd idee er nu nog even van te genieten.

Zucht… Moeilijke keuze…

Woensdag hebben we de 20 weken echo, en ook meteen een consult bij de gyn, om even te kijken hoe het nu is, na die ellende van vorige week.

Ik reageer nog even niet op alle berichtjes van jullie, da’s me nog even teveel getyp, sorry… :oops: Ik ga wel nog even snel kijken of er nog iets bijgewerkt kan op het lijstje, en dan ga ik weer lekker liggen :mrgreen:

:-* Smiley

:shock:

Een streepje is een streepje zeggen ze altijd. Ik had dus een heel dun streepje… :shock: Ik ben helemaal perplex…