@ Hoop: balen dat je toch weer ongi bent geworden :? Gelukkig gaan ze nu alles onderzoeken en blijkt het zaad van je hubbie ok te zijn. :hug:
kuzzz
Hoop, balen joh toch nog ongi. Wel fijn dat de eerste uitslagen positief zijn.
Denise, knap van je dat je nu toch aan jezelf en je beeb hebt gedacht. Nu maar hopen dat het kwartje valt bij je leidinggevende.
Lisette, en nu maar duimen dat je wel een eisprong krijgt.
@Hoop, balen zeg, maar wel fijn dat het zaad van hubbie goed is!
@Denise, Je hebt helemaal gelijk hoor!
Misschien dat ze nu wakker worden op je werk!
@Jade, rustig aan hoor!
Vandaag bij de vk geweest.
Mijn buik groeit al flink door ( naar voren ) en ik ben dan ook 4 kilo aangekomen :shock: , behoorlijk wat.
Ik eet niet extreem veel ofzo en ze zei ook dat het een aardig buik wordt, haha.
Verder is alles goed.
De beeb beweegt goed en draait alle kanten op volgens mij.
Groetjes Dopey.
hai meiden!!
Nou, ik heb schandalig lang niets van me laten horen zeg! :naughty:
Ik heb de laatste tijd geen puf om achter de pc te kruipen, ik ben na mn werk (nogsteeds 4 uurtjes per dag) ontzettend gesloopt en lig 's middags dus vaak nog een paar uurtjes te pitten.
De volgende keer bij de vk wil ik toch effies mn HB laten bepalen.
29 sept krijgen we de 20-weken echo bij de gyn, ik hoop dat hij al iets meer kan zeggen over de ligging van mn placenta, ik heb in iedergeval geen bloedverlies meer gehad!!!
Maargoed, ik wil wel gaan proberen wat vaker online te zijn, want ik vind het wel errug gezelli, maarja, het is een soort cirkeltje, hoe langer ik niet online ben, hoe meer ik er tegenop zie om alles bij te lezen :wall: :wall:
Ik ben wel geschrokken hoor van een aantal berichtjes,
@Hoop, wat moet je zijn geschrokken van die aanrijding!!! Gelukkig is het allemaal redelijk goed afgelopen zeg!
Enneh, wat fijn dat het zaad van je hubbie in iedergeval goed is, de eerste stap in de goede richting!!
@Smiley, meis, hoe is het met je??? even een dikke :hug: om jou en mister Smiley heeeeeeeel veel sterkte te wensen :thumbup:
@Denise, wat goed dat je je nu ziek hebt gemeld, ze hebben wel een vreselijke plaat voor hun kop hoor, op je werk, ongelooflijk :wall:
@Krystle, jemig wat bizar dat ze steeds terug blijven grijpen naar je eerdere ziekzijn, terwijl het zulke duidelijke zwangerschapsklachten zijn!!!
Sterkte meis, enneh, aan jezelf en jullie hummeltje denken hoor!!
Hebben ze geen HB geprikt om bloedarmoede zeker uit te kunnen sluiten?
@Dopey, ik heb ook de bevestiging binnen vd zwangerschapscursus (18-10), haha, de eerste meeting is dus een feit!!! :lol:
@Pinot, dat was ik dus over die piercing, het begint bij mij nu ook een beetje krapjes te worden, maarre, heb je zo’n kunststof zwangerschapspiercing die je op maat moet knippen, of gewoon een metalen??
Ik zit nogsteeds met smart te wachten op toestemming over mn zw. verlof/nieuwe contract en vrije dagen die ik na mn zw. verlof wil opnemen.
Ik heb nu een soort deadline gesteld en aangegeven dat ik het eind deze maand toch echt wil weten, ben benieuwd!
We hebben inmiddels een kinderwagen (bugaboo, antreciet met roze) en een kinderkamertje besteld (beuken), alles wordt de eerste week van december geleverd. Zo lief trouwens, we hebben de wagen van mijn ouders en het kamertje van mn schoonouders gehad.
Liefs Lotje
Hoi lotje, toch een meeting he? :mrgreen:
Lijkt mij echt leuk!
Nog even spannend tot de 20 weken echo!
Maar het schiet op.
Als je geen zin hebt om alles bij te lezen pak je het toch gewoon op?
Geeft niks hoor :mrgreen:
Doe lekker rustig aan.
Groetjes Dopey.
Denise ik ben trots op je
Nu moet ik zelf nog zo wijs en verstandig zijn…
Bij ons op het werk gaat het momenteel ook ff niet zoals het hoort… en baal er verschrikkelijk van
Liefs :-*
Als je geen zin hebt om alles bij te lezen pak je het toch gewoon op?
Geeft niks hoor :mrgreen:
Daar heb je wel gelijk in Dopey!
Maarre.....ik ben dan ook wel heel nieuwsgierig wat jullie allemaal hebben verteld de afgelopen tijd :mrgreen: :mrgreen:
Ben net bij de tandarts geweest, alles wat goed, ik mocht alleen geen fluoride behandeling ivm mn zwangerschap. Ik heb wel even gehapt voor een nieuw knarsplaatje, ik was wel even bang dat ik goed misselijk zou worden van gips in mn mond, maar het ging gelukkig goed!! :mrgreen:
Liefs Lotje
Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie lieve woorden :thumbup:
Ik hou het even kort, want ik moet immers rustig aan doen.
Het gaat beter met me dan afgelopen weekend. De rust heeft er voor gezorgd dat ik geen pijnlijke krampen meer heb gehad, en de hoeveelheid harde buiken drastisch is afgenomen. Daar ben ik heel blij om. Ik ben nu heel langzaam aan het opbouwen. In het weekend en maandag heb ik volledig plat gelegen, gisteren deels zittend doorgebracht en vandaag misschien weer een stapje verder (ik zit alweer met mijn laptop op schoot, dus het gaat de goede kant op ) Bij pijn moet ik direkt een stap terug doen. Zo heb ik gisteren een paar keer bandenpijn gehad na te lang rechtop zitten. Nou hoort bandenpijn wel bij de zwangerschap, maar omdat mijn baarmoeder waarschijnlijk nog niet helemaal rustig is, kan die ‘normale pijn’ weer ‘verkeerde pijn’ oproepen (pijnlijke krampen) Daarom moet ik ook die bandenpijn voorlopig even voorkomen. Pas als de boel tot rust gekomen is, kan ik ECHT weer opbouwen.
Gelukkig voel ik onze kleine Uk regelmatig bewegen, zo vergeet ik niet waarvoor ik het doe :inlove: De kriebeltjes en plopjes zijn overgegaan in echte schopjes, die duidelijk van buitenaf te voelen zijn. Mijn schat heeft het nu ook al een paar keer gevoeld. En vanochtend had ik in bed de afstandsbediening op mijn buik liggen, en die sprong helemaal op ervan :inlove: Uk is dus duidelijk geen afstandsbedieningen-fan
Ik hoop snel weer gezellig mee te kletsen met jullie!
:-* Smiley
Hai Smiley!!!
Wat ontzettend fijn dat de pijn nu is is gezakt, sjonge, wat moeten jullie zijn geschrokken zeg!!!
Doe maar rustig aan meis!!!
Dikke knuffel en heel veel sterkte voor jou en je mannetje :-*
Liefs Lotje
Smiley fijn dat het weer beter met je gaat. Hopelijk verloopt de rest van je zwangerschap wel voorspoedig
Hoop Fijn dat er nu iets gebeurd. En gefeliciteerd met het zaad van je hubbie :mrgreen:
Denise:
Zo dat is een applausje waard. Ben blij dat aan jezelf denkt. Nu gebeurt er tenminste iets. Is voor je clienten ook veel beter, uiteindelijk.
Lotje, Hubbie is naar de piercingshop gegaan :inlove: en heeft zo’n buigzaam kunststof staafje. Dat heeft die man van de piercingshop geknipt. Er zitten twee metalen bolletjes op. Eigenlijk hetzelfde als mijn normale piercing, maar dan wat langer en buigzaam. Zit gelijk een stuk fijner. De druk is er vanaf zeg maar. Erg aan te bevelen in ieder geval.
Wij hebben ook de bugaboo. Ik was helemaal weg van antriciet met roze, maar hubbie vond dit niet zo geweldig. Het is nu de antriciet met rode geworden. Komt begin oktober als het goed is.
Lisette: ik hoop voor je dat het werkt.
Jade: we hebben allemaal wel eens van die tijden dat je al blij bent dat je alles gelezen krijgt. Ik heb ook niet altijd de energie om te reageren.
Ben ik nog iemand vergeten???
Ik heb voor mezelf maar een eetschema opgesteld. Ik wil over drie weken in ieder geval meer dan 200 gr aangekomen zijn!!! Merk dat ik sneller vol zit, doordat mijn maag minder ruimte heeft en dan moet je dus vaker eten. En dat vergeet ik nog wel is…Verder alles goed. Ik heb nu geregeld op het werk dat ik, als ik een hele dag moet werken ik tussen de middag een paar uur naar huis kan om rustig te eten en even een half uurtje te liggen. Werkt echt super.
Liefs Pinot
Hoi Meiden,
M’n vader is vandaag begonnen met het behangen van de babykamer. Een kant is klaar, lime en creme met gekleurde cijftertjes… De andere kant word oranje met hetzelfde behang erboven. In het midden moet nog een leuke band komen, maar dat gaan we pas doen als de andere kant ook klaar is.
Het is dus nog niet klaar, maar ben er al zo blij en gelukkig mee :mrgreen:
Ik heb vanmiddag ook gelijk een foto genomen toen mn pa helemaal net klaar was… het behang is dus nog kletsnat… maar het gaat ffies om het idee he
Liefs
:-*
Smiley wat fijn om je hier weer te zien meid!!!
Fijn dat het weer beter met je gaat en dat je die kleine al lekker voeld bewegen, Hoop dat het vanaf nu weer alleen maar genieten voor jullie zal zijn.
Liefs
hoi meiden,
Wat is het hier toch rustig de laatste tijd?!
@ Martje: ziet er vrolijk uit met dat limegroen :thumbup:
@ Smiley: fijn dat je er weer bent en dat het beter met je gaat. En dat beeb van zich laat “horen” is toch superrr :inlove:
@ Pinot: maak je geen zorgen om het aankomen want dat zegt niets over de groei van jullie beeb. Als je voldoende rust neemt en de kleine hapjes gewoon volhoudt is er volgens mij niets aan de hand.
@ Lotje: heerlijk dat je de kinderwagen en kamertje krijgt! Wat me even ontgaan is dat jullie al weten dat het een meisje wordt? Spannend en leuk dat je 29 sept je 20-weken echo krijgt.
Met mij gaat het vandaag weer wat beter. Ik ben gisteren zo eigenwijs geweest :wall: Ik ging thuis stofzuigen met mijn bekkenband om en dat ging redelijk. Ik dacht toen dat ik ook wel alles kon dweilen en heb dat dus gedaan. Met als gevolg giga pijn in mijn bekken. Ik moest daarna naar de fysio en liep daar strompelend binnen. Ze gaf me gelijk op mijn donder! Ja, ik heb er echt van geleerd om maar 1 ding per dag te doen Kon gisteren van de pijn niet liggen/zitten of staan.
Maar na nachtrust te hebben gehad( nou ja 4 uit bed om te plassen) gaat het alweer beter.
Ga zo even naar de drukkerij om een boek met geboortekaartjes te halen. Ik had via internet 2 proefexemplaren aangevraagd maar dat valt dan weer tegen zo in het echt. Dus toch maar besloten om zo’n zware boek te gaan halen met kaartjes.
Babykamer is bijna klaar :mrgreen: Heb gisteren de lamp gekregen die ik had besteld en hubbie gaat die van het weekend ophangen. Moet alleen nog 3 leuke kaarten van 13X18 cm zien te vinden om in de wissellijst op te hangen. Zodra de kamer klaar is, zal ik een foto maken :inlove:
kuzzz
Oh Denise niet meer zo eigenwijs zijn he ?!!??
Enne ben benieuwd naar het kamertje… we zien de foto wel verschijnen.hihi
Enne zag gister tot mn grote verbazing dat er vorige week een villa hap winkel in de buurt geopend is… dat is even leuk!!! HIhi ga ik binnenkort zeker even neuzen!!! :mrgreen:
Hai hai!!
@Pinot, klinkt goed die piercing, ik ga er toch ook maar snel eentje zoeken. Wat leuk dat jullie ook een bugaboo hebben gekocht, mooi hoor, antreciet met rood!! Lijkt me knap lastig dat het eten zo moeilijk gaat, wel heel fijn dat je nu tussen de middag wat meer tijd hebt om te eten.
Persoonlijk heb ik niet zo’n moeite met eten…ben al 6 kilo aangekomen :oops: :oops:
@Martje, lekker zeg dat het kamertje al zo opschiet, leuk behang joh!!!
@Denise, …euhm…we weten nog niet wat het wordt hoor…we vonden deze kleurtjes alleen errug leuk, we hebben wel even getwijfeld of het met een jongetje ook kan, maargoed, ons motto is…een hippe knul mag best in het roze :mrgreen:
We willen wel heel graag weten wat het wordt, dus ik hoop dat we het de 29e kunnen zien, ik heb trouwens sterk het gevoel dat het een meisje is!
Pfff, doe voorzichtig hoor meis met je bekken, het is het echt niet waard :naughty: ,
Je zit er misschien niet op te wachten om dit te horen, maar, ik heb een collegaatje die vandaag haar 0-uren contract heeft moeten opzeggen omdat ze zoveel last van bekkeninstabiliteit blijft houden, dat het nu echt niet meer ging, en haar jongste dochter is nu 12 :shock: :shock:
@Krystle, hoe is het ermee, hoe gaat het met werken??
@Smiley, hoe gaat het??
Wij moeten nu echt heel hard op zoek naar een behangetje, we komen er maar niet uit!!
We kwamen er vd week achter dat we waarschijnlijk nog maar 1-2 weekenden (tot dec) de tijd hebben om te gaan behangen, dat was even een flinke schok :shock: …we dachten steeds, tijd zat… :shifty:
Liefs Lotje
Oja, ik durf eindelijk uit de anonimiteit…hihi…dusseh, voor degene die het leuk vinden, mn babysite;
wachtwoord: humpiedumpie
Het is vooral mn mannetje die de site bijhoudt…
Liefs Lotje
hallo meiden,
ik ben bijna nie meer op het forum geweest zo druk de laatste tijd.
Ben met vanalles bezig. Dus zal voorlopig niet hier meeschrijven.
als ik zwanger ben laat ik het meteen weten.
Leuke site Lotje!!
Leuk om je gezicht te zien
LIefs :-*
Leuke site lotje, nu kan ik je herkennen de 18e, :mrgreen:
@Denise, ben benieuwd naar je babykamer!
Doe maar rustig aan hoor met je rug.
Hebben ze nog wat gezegd op je werk?
@Vlinder, ik hoop op goed nieuws binnenkort.
@Martje, nogmaals leuk behang, fris kleurtje :mrgreen:
@Lisette, ik vind het niet zweverig hoor.
Mijn tante heeft mij geholpen met mijn paard.
Een paard weerspiegeld zich aan jezelf.
Zal straks vragen of mijn mannetje weer eens een buikfoto maakt.
De baby is echt superdruk iedere keer, ik krijg er gewoon buikpijn van soms, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Dopey.
Even een buikfoto!
Groetjes Dopey.