Februari/Maart 2006-stoppers (deel 10)

Zie je je aanpassing niet, druk dan even op F5

Smiley kan je het voor mij aanpassen: nieuw nod 18 september en de 8e ronde (vorige keer was de 7e) en volgens mij is sterre28 zwanger.

Zo, en meteen weer even bijkletsen, dat is schandalig lang geleden :shifty:

Lisette, bedankt voor de tip over Sterre, ik ga zo eens kijken of ik haar kan traceren, haha, dan kan ze naar het andere lijstje.

Goed van je dat je toch even naar de HA bent geweest. Dan kun je weer wat rustiger verder, het is fijn te weten dat ALS je stappen wilt ondernemen, dat nu mag!

Krystle, heerlijk, ook jij hebt het nu gevoeld :thumbup: En als het meteen ook aan de buitenkant voelbaar was, dan was het meteen goed hard ook :lol: Geniet er maar lekker van!

En wb het bepalen van het geslacht, gaan jullie nog een pretecho doen? Dan heb je nog een kans om het te zien, en anders wordt het toch nog een paar (boel) weekjes geduld hebben :wink:

Hoop, fijn dat alles nu op gang aan het komen is qua onderzoeken! Wanneer krijg je de uitslag van het zaadonderzoek?

Gefeliciteerd met jullie huisje!! Succes met inpakken (rotklus :silenced: )

Jorien, wat een idiote situatie in dat andere schrijfclubje. Dat is inderdaad niet het gemiddelde qua miskramen, het is heel extreem, maar dat weet je zelf ook wel. Ik snap goed dat je daar de kriebels van krijgt. Maar jouw kans is gewoon even groot als anders hoor, ondanks de statistieken van jullie clubje de laatste periode. Probeer je daaraan vast te houden!

Vervelend dat je weer een ronde verder bent. Succes maar weer meis!

Denise, zorg je wel goed voor jezelf. Als je gewoon doorgaat kun je straks helemaal niks meer, dan ben je nog verder van huis. Kalm aan! (spreekt mama Smiley :mrgreen: )

Dopey, wat heerlijk dat jullie zoon helemaal gezond is!! Dat is mooi nieuws! En mooie foto ook!

Martje, hoe is het met jullie katje?

Mooi buikje!!

Kippie, hoe is het nu meis? Was die gekke tussenbloeding van korte duur?

Lotje, is je teamhoofd al bijgekomen van de schrik? Mag je zolang vrijnemen na je verlof? Zou wel onwijs lekker zijn he!!

Jade, jullie hebben wel een klus aan die tuin zeg! Wel even een fotootje plaatsten he, als het klaar is :wink:

Ik hoop dat ik niet over mensen of feiten heengelezen heb, ik heb mijn best gedaan overal op te reageren :shifty:

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb het poepiedruk gehad en moet echt een beetje bijkomen, dus probeer nu rustig aan te doen.

Morgen mag ik weer naar de vk, voor gewone controle. Over 3 weekjes staat mijn 20-weken-echo gepland. Wat gaat het opeens hard zeg, dan ben ik alweer over de helft :shock:

:-* Smiley

Zo, hehe, met 1294362 onderbrekingen is het me nu dan toch echt gelukt dit bericht te tikken :mrgreen:

Eeeeen, het lijstje is ook weer bijgewerkt. Ik hoor het wel als er nog iets mist/aangepast moet.

Lisette, ik heb het aangepast, bedankt voor het melden. Ik had het zo druk dat ik nu pas aan het lijstje toekwam, maar nu is het gebeurd :smiley:

Sterre, Gefeliciteerd!!

:-* Smiley

Hoi Hoi

Zoooooo alweer een nieuw deeltje, wat zijn wij toch kletskousen,hihi!!

Hier gaat alles goed, ook met onze kat, Hij heeft een oogontsteking en moeten hem nu 3 maal daags een pilletje geven. het ziet er al een stuk beter uit, gelukkig!

Ga even wat eten en wat in huis rommelen

Liefs

Vanmiddag naar de verloskundige geweest. Hartje klopte mooi en regelmatig.

Mijn bloeddruk is weer gedaald, zat nu op 120/55… Btje aan de lage kant.

Verder groeit mijn baarmoeder flink, loopt 2 weken voor op hoe hoog hij moet zitten. Nog niets aan de hand… Ik zou ook niet weten wat dat kan betekenen…Weet een van jullie dat???

Met mijn zwangerschapsduur zou de bm ongeveer op 21 cm moeten zitten, die van mij zit op 23 cm.

Verder ben ik ongelooflijk moe, voel me slapjes… Denk dak maar even plat ga…

Liefs

@Smiley wrote:

Hoop, fijn dat alles nu op gang aan het komen is qua onderzoeken! Wanneer krijg je de uitslag van het zaadonderzoek?

Gefeliciteerd met jullie huisje!! Succes met inpakken (rotklus :silenced: )

Hey Smiley,

Ben ook erg blij dat het in gang gezet is allemaal nu. De uitslag van het zaadonderzoek krijgen we 11 september wanneer we bij de gynaecoloog moeten komen.

Het inpakken gaat goed, vind het eigenlijk wel leuk om te doen! Kom dingen tegen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had :lol:

Vanmiddag naar bed gegaan… Kon op een gegeven moment echt niet meer… Zat richting flauwvallen… Zo voelde het iig…

Verder doet mijn buik zo pijn. Is al een paar dagen zo, maar vandaag is het echt erger.

Toen de vk vanmorgen aan mijn baarmoeder voelde ging ik kapot van de pijn. Zij zei er verder weinig van, ik heb er ook niet naar gevraagd… Stom…Maak me nu toch een btje zorgen…

Tis aan de onderkant van mijn buik, btje links…Herkenbaar voor een van jullie??

Mijn mannetje maakt zich zorgen, lief om te zien.

Ik kijk t morgen even aan, anders toch nog maar even bellen…

Trusten meiden!!

Krys

Krystle, doe je wel een beetje voorzichtig…als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor. Beter voor niets dan dat je dadelijk niet belt en het wel nodig was :-*

Ik heb sinds een paar dagen last van veel afscheiding en jeuk :oops: en van heel veel puisten…

Wat zal dat nou weer zijn??? Ik hoop zo dat het eigenlijk gewoon raak is voordat we echt in de mmm terecht komen…

Liefs,

Hoop

Hoop; misschien een kleine schimmelinfectie? Alleen die puistjes kan ik niet plaatsen…

Ik hoop ook dat het raak is voordat je aan de mmm begint! :thumbup:

Hoop, zou het dan deze maand raak zijn, dat zou natuurlijk super zijn. Hier gaan in elk geval de duimen de lucht in. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bedankt voor het duimen meiden, ik hoop zo dat het helpt deze keer!!

Kan jeuk (daaronder :oops: ) dan ook een zw.sch.kwaaltje zijn???

Goedeavond,

Hoe is het hier?

Met mij gaat het redelijk…ik heb vanmorgen een meisje aangereden…ik heb mijn verhaal verteld in de huiskamer omdat ik het echt even van me af moest schrijven

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=25862

Liefs,

Hoop

Hoi Hoop

heb je verhaal net gelezen, fijn en lief dat ze je zo opgevangen hebben na het ongeluk…

Kussss

Wat zal je geschrokken zijn Hoop!!

En wat fijn dat die mensen je zo opgevangen hebben!! Zo zijn er tegenwoordig niet veel meer!!

Vandaag gewerkt. Ging niet echt lekker… Vreselijk moe en buik gaat met de loop van de dag ook wat meer pijn doen…

Jeuk…Hmm… Ik heb er geen last van gehad… Maar kan het geen infectie zijn???

Ik hoop zoooo dat het spontaan komt voordat jullie t medische circus ingaan… Ik duim mijn duimen eraf voor je!!

Trusten

Krys

Hoi Meiden,

Het gaat hier allemaal goed hoor, maar ben de laatste tijd nogal druk met van alles en nog wat… Soms word ik er zelfs een beetje gek van, maar ja onder sommige dingen kom je niet uit en andere dingen wil je zelf weer zo graag (zoals oa in het babykamertje rommelen)… Maar ik blijf wel naar mn lichaam luisteren hoor

Ik hoop van het weekend even tijd vrij te kunnen maken om even op iedereen te reageren …

We hebben van de week foto’s gekeken toen wij klein waren, heerlijk om te zien.hihi, Ik wil even twee foto’s met jullie delen. We hebben me de digi foto van foto gemaakt, dus sorry voor de kwaliteit…

Liefs

:-*

Hoop hoe gaat het nu met je?

Irri dat je jeuk daar onder hebt zeg, hoop dat het snel over is en dat geen schimmel infectie ofzo is

Liefs :-*

@Smiley wrote:

Martje, hoe is het met jullie katje?

Mooi buikje!!

Ja het onze lieve kat gaat het gelukkig weer een heel stuk beter, zn oogje zit niet meer dicht en er komt geen narigheid meer uit. Nog twee of 3 dagen pilletjes geven en dan is ie van zn kuurtje af.. gelukkig want een pilletje geven aan een kat is niet altijd even makkelijk ;-)

Enne het buikje begint idd erg goed te groeien, heerlijk ;-)

Krystle heb je de vk later nog gebeld om te vragen of je buikpijn normaal is? als je je zorgen maakt moet je dat gewoon doen hoor meis

Kus

Hoi Meiden,

Vrees dat ik vandaag iets meer last van mn hormoontjes/nesteldrang heb dan de laatste dagen.

Al maanden irriteer ik me aan de stickers op de tegeltjes in het toilet. Toen ik dan ook net de deur open deed om het toilet even schoon te maken kreeg ik dat irritatiegevoel weer. Dus eerst even netjes het toilet schoon gemaakt net toen met een schuursponsje en antikal in de weer gegaan…het heeft me een kleine 3 kwartier geduurd maar ze zijn eraf!! Wat een heerlijk gevoel!! Hihihi. Binnenkort ook nog even met de roller en witsel over het plafond en de muren heen en dan ben ik pas echt tevreden :mrgreen: :wink:

PS het lijkt wel een martje-pagina (pagina nr 2 en dan 5 keer achter elkaar een berichtje van mij…, hihihi, ooooooooh erg eigenlijk… :oops: )