Hoi ,meiden!
Even snel een berichtje van mij.
We gaan even een weekje naar Roosendaal dus ben ik er even niet!
Volgende week zal ik weer netjes reageren op iedereen :oops: :mrgreen:
Groetjes Dopey.
Heel veel plezier Dopey!
Tot volgende week, geniet er maar lekker van
Liefs :-*
Sorry maar ik kan het nog steeds niet echt opbrengen om veel te schrijven. En eerlijk is eerlijk: echt veel is er ook niet te vertellen momenteel. Alles blijft een beetje hetzelfde. Saai maar waar. Ik lees alles maar van schrijven komt gewoon niet echt wat. Wellicht over een tijdje.
Hoi Sisil,
Als je meer tijd en zin hebt om te schrijven, of wat te melden hebt dan zien we je vanzelf wel weer verschijnen meis…
Liefs
Ahh arme Martje… Helemaal alleen hier…
Ik kom je ook versterken!!!
Vanaf deze kant eigenlijk einig nieuws…
Ik heb de vk niet meer gebeld over die pijn aan mijn buik, vooral omdat zij er niets van zei terwijl ze me onderzocht (en ik aangaf dat t echt heel pijnlijk was)
Gelukkig wordt het niet erger. Tis ook niet zo dat ik er continue last van heb hoor… Meer als ik lig en dan aan mijn buik zit, alsof mijn baarmoeder zwaar gekneusd is…
De duizeligheid, vaatdoek gevoel en hoofdpijn zijn nog steeds aanwezig. Tis er met pieken en dalen…
Op het moment weinig last, maar dat kan zo veranderen…
Nog een weekje werken en dan op vakantie!!!yeahhhh…
Fijne zondag allemaal!!
Krys
Goedemorgen dames,
Zo ik ben weer een heel eind bijgekomen van de schrik. Ben van de week alweer over het kuispunt gereden. Het was even slikken maar het is goed gegaan.
Ik zal de komende tijd niet heel veel hier zijn. 22 september krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en tot die tijd is het hier inpakken enzo. Daarna gaan we totdat het huis helemaal klaar is bij mijn ouders wonen.
Ik kom regelmatig even spieken hier en wanneer ik wat te melden heb zal ik komen schrijven!
@ Martje, leuke foto’s…enne je hebt zelfs het randje van het toilet geboent
Liefs,
Hoop
Hoop: heel veel succes met verhuizen, enneh, ik duim voor je!! :thumbup:
Alle andere meiden een hele fijne dag vandaag!!
Hoop veel succes met verhuizen!
hoi meiden,
Moet ff mijn ei kwijt voel me zo rot nu. Gisteren keek ik uit het keukenraam en zag bij mijn buren voor de deur de dierenambulance staan. Deze buren hebben een wat oudere herdershond en ze hadden net 5 dagen een Franse bulldogpup. Als eerste dacht ik dat er wat met die oudere hond was dus ik ging even naar buiten waar al behoorlijk wat mensen stonden. En wat ik toen hoorde :shock: Die kleine pup is dus dood Ze hadden hem de hele dag meegenomen en gingen nu even uit eten en lieten de pup even thuis( hoogstens 2 uur). Ze kwamen de kamer in en daar hing die pup in de gordijnen. Hij was waarschijnlijk in de gordijnen gesprongen en met zijn tanden in de gordijnen blijven haken. Toen is de gordijn 6x om zijn nek gedraaid en is dus gestikt. Ze hebben hem nog geprobeerd te reanimeren maar het was te laat. Hij bleek zijn nekje en 2 pootjes gebroken te hebben.
Wat er dan door je heen gaat ongelooflijk zeg! De buuf natuurlijk huilen en mijn buurmeisje van 5 jaar was ontroostbaar.
Wat een verhaal he en zo triest. Ook al hadden ze hem pas 5 dagen je hecht je zo aan een dier en niemand verdient dit.
Dus vanuit mijn hart: rust zacht, Spikey :kaars: :vlinder:
kuzzz
@ Hoop: veel succes met het verhuizen en laat even weten hoe het bij de gyn was.
@ Martje: leuke foto’s en je bent weer druk bezig geweest!
@ Krystle: rustig aan, meisje! En gewoon de vk bellen als je je zo blijft voelen.
Ik heb regelmatig last van hartkloppingen en een opgejaagd gevoel. Morgen even aan de vk vragen wat dat zou kunnen zijn. Ik heb de vervangende teamco een ultimatum gesteld. Ik heb een heel rooster voor mezelf gemaakt hoe ik denk dat ik het volhou tot mijn 34e week. Belachelijk natuurlijk dat ik dat zelf moet doen. Enfin of het roostertechnisch haalbaar is weet ik niet maar dat is toch echt haar probleem. Als er deze week geen verandering komt dan meld ik me ziek en basta :naughty: het is nu genoeg geweest! De fysio heeft gezegd dat ik echt gas moet terug nemen anders hou ik daar mijn hele leven last van.
Als het goed is zie ik haar vanmiddag nog en dan hoor ik het wel. Eerst om 13.00 weer naar de fysio.
kuzzz
Goedzo Denise!!! Ik ben benieuwd wat ze erop te zeggen heeft!!!
Wat een rotverhaal over het hondje van de buren…
Zo zie je maar weer dat een bench echt niet overbodig is… Ik vond dat altijd zielig totdat ik een soortgelijk verhaal had gehoord…
Hier is het ook prut…
Ik zit nu op mijn werk, maar voel me nog steeds belabberd…Sinds woensdag…
Wilde het vorige week bespreken met mijn vervangende manager, maar hij was ziek.
Mijn mannetje vind t eigenlijk niet verantwoord dat ik nu nog 100% werk ivm die slapheid en duizeligheid. Maar door t verleden zag ik niet anders. Ik wilde eea eerst overleggen met mijn manager…
Vanmorgen eerst de vk gebeld wat het zou kunnen zijn (moe, slap gevoel, licht in mijn hoofd, misselijk, hoofdpijn en dat die zeurende en stekende pijn in mijn buik) de assistente heeft mijn verhaal aangehoord en gaat t overleggen met de vk. Zij belt mij vanmiddag terug. Ze gaf aan dat dat slappe gevoel e.d. zou kunnen komen door mijn lage bloeddruk (120/55) en misschien een ijzer tekort. Over mijn buik kon ze niets zeggen…
Ik vroeg wat ze aanraden bij een lage bloeddruk. T komt neer op rust houden, luisteren naar je lichaam. Tijdelijk wat minder werken. Dat was eigenlijk wat ik wilde horen…Ik loop echt opmijn tandvlees op het moment, ik kan gewoon niet meer…“Normaal” Had ik me gedeeltelijk ziek gemeld, maar door alle ellende van de laatste tijd durf ik eigenlijk niet…
Wilde horen of dat niet overdreven was…
Met dat verhaal in mijn hoofd naar mijn manager gegaan…
Ik heb verteld dat ik me niet goed voel vanaf vorige week. Dat ik eea eerder met hem wilde bespreken, dat ik op mijn tandvlees loopt, dat mijn bloeddruk erg laag is op t moment en dat t daar aan kan liggen, dat ik me zorgen maak om de buikpijn die ik heb… En wat was zijn reactie??
Vervelend, maar die bloeddruk is zo op te lossen dmv van een pil drin te duwen… Neem wat meer en langer pauze zodat je de middag aankan…
Ja Krys zei hij, t zal nog wel zwaarder voor je worden…Het klinkt vervelend, maar je zal waarschijnlijk de rest van je zwangerschap op je tandvlees lopen…
Pfff… HALLO…Ik vind dit zo vervelend… Geen zuchtje medeleven…Niks…
Gelukkig heb je zo vakantie… Heb aangegeven dat ik dan ook graag vakantie ga vieren, maar dat dat er waarschijnlijk niet inzit…
Ik heb aangegeven dat ik vanmiddag wat uren vrij neem omdat ik het echt niet meer trek… En daar baal ik van… Ik heb al zo weinig uren…
Wil hij me soms flauw laten vallen in de auto?? (ik moet 3 kwartier rijden)
Help… Hoe nu verder…
Krys
De vk heeft me terug gebeld…
De buikpijn kan een blaasontsteking of bandenpijn zijn. Moet urine afgeven bij de ha. Zolang ik niet echt krampen krijg lijkt het verder in orde.
mbt mijn andere klachten… Lijkt het idd te komen van mijn lage bloeddruk. Ik zou “floradix” kunnen proberen, een of ander vitaminedrankje. Gelukkig vroeg zij door (ik kende haar overigens niet)
Ze merkte dat eea me nogal hoog zit…Dus kwam dat er ook uit. Dat het nogal stressvol is op mijn werk enzo…Toen gaf ze aan dat ik op deze manier in het cirkeltje blijf zitten… De bloeddruk en buikpijn kan ook door stress komen enz enz enz… Ik gaf aan dat ik het liefste iets korter ging werken nu maar dat mijn manager aan heeft gegeven dat dat niet kan…
Volgens haar mag een werkgever dat niet weigeren. Ik vroeg of zij hem haar advies wilde doorbellen, zo werkt het helaas niet…
Zij kan mij advies geven (ze gaf zelfs aan even helemaal te stoppen), ik moet het verdwer zelf regelen…
Ze gaf wel aan om eea via de arbo te regelen als mijn werk moeilijk gaat doen… Dat van die pil vond ze echt belachelijk!!!
Ik ga proberen of ik zo bij afdeling personeelszaken terecht kan…
Wordt vervolgd…
Hallo,
Even een kort berichtje van mijn kant. Ben sinds een paar dagen weer terug van vakantie. Ben zo druk in huis bezig geweest dat ik nog niet aan KOK toe was gekomen. Moet ook nog enorm veel bijlezen. Buikje groeit goed en verder gaat het ook niet slecht.
Tot gauw.
Liefs Pinot
Pinot, welkom terug!! Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad!! Fijn dat alles goed gaat…
ok het vervolg…
Vanmiddag naar pz gegaan om eea voor te leggen. Schoot eigenlijk voor geen meter op. Ik weet niet waarom, maar het blijft zo dat ze alles op het psychische vlak willen gooien. Door mijn ziekteperiode en door de ellende de laatste tijd mbt mijn ex-manager. Zij gaf aan dat ik juist daaraan moet werken nu (vertrouwen winnen bij mijn tijdelijke manager oa) en dat thuiszitten eea alleen maar erger maakt.
Ze vond dat ik even langs moest gaan bij de arbo, beste man kan pas eind september… Daar heb ik nu dus niets aan. Wel een afspraak gemaakt…
Verder gaf ze aan dat ik misschien moest gaan praten met de bedrijfspsycholoog… Pfff… Als ik ergens even geen behoefte aan heb, is het daar wel aan… Waarom blijft het verleden me toch zo achtervolgen?? Ik ben zo goed bezig nu, waarom ziet men dat nu niet??
Ik heb gewoon fysieke klachten… eea kan verergerd worden door stress, maar dat is gewoon niet de kern…zucht…
Ik ben behoorlijk van slag moet ik zeggen…Het is niet zo dat ik halve dagen wil werken of me helemaal ziek wil melden, het gaat mij erom dat ze me serieus nemen, mijn medische klachten serieus nemen. Niet alles gelijk op het psychische gooien.
Ik heb het gevoel dat als ik nu eerder naar huis ga omdat het niet meer gaat ze dit 100% zeker tegen me gaan gebruiken. Dat wil ik gewoon niet…
Maar ja, wat moet ik dan??
Ik heb dat ook tegen mevrouw pz gezegd… Hoe moet dat nou… Kan en mag ik nou nooit meer ziek zijn door mijn verleden?? Moet ik hier eerst dood neervallen voordat in wordt gezien dat het misschien beter is om naar huis te gaan?? Of een telefoontje krijgen dat ik achter het stuur in slaap ben gevallen?? Wanneer ben je ziek genoeg om thuis te zijn en geen gezeur te krijgen??
Hoeveel van mijn prive leven moet ik nog opgeven voor het werk??
Uiteindelijk gaf zij aan dat als het echt niet gaat ik naar huis moet gaan… Oladijee… Maar goed… Dat zal zeker tegen me gebruikt gaan worden… En dat wil ik niet… Ik wil daar voorlopig gewoon nog blijven werken… Er zit wel een kindje in mijn buik dat straks ook luiers nodig heeft…Ergens weet ik dat ik er schijt aan moet hebben, maar zo ben ik nou eenmaal niet…
Ik heb een mailtje naar mijn tijdelijke manager gestuurd dat ik ons gesprek van vanmorgen erg onprettig vond, ook gevraagd wat hij hier nu mee wil bereiken.
Ik hoop dat hij morgen tijd heeft om deze te bespreken.
Ik wil met hem bespreken om me niet ziek te melden, maar hoop wel dat hij mij de ruimte geeft om aan het eind van de middag wat uren verlof op te nemen als het niet meer gaat…
Nu maar hopen dat alles los gaat lopen…
Hubbie was furieus. Hij begrijpt niet dat de mensen op mijn werk zo onmenselijk kunnen zijn…Alsof ze me gewoon niet willen begrijpen…
Hubbie brengt morgen een ochtend plasje naar de dokter. Ik bel zelf voor een afspraak voor woensdag. Ik ben benieuwd wat hij van mijn klachten vindt…
Overigens trekken ze zich weinig aan van wat de vk zegt op het werk… “zij is tenslotte geen arts” Ja meiden… Tis echt ongelooflijk!!!
Tot zover mijn enorme ego-berichtje… Sorry, maar ik moest t ook even kwijt…
Trusten en tot snel…
Krys
Hoi Krystle,
Het klinkt mij heel erg als een ijzertekort. Ik heb dat ook als ik ongesteld ben (toen ik de pil slikte geen last meer van, maar nu wordt het weer elke maand erger). Het schijnt dat het in het tweede trimester van de zwangerschap ook veel voorkomt.
Ik neem aan dat je daar wel op getest kan worden en dan extra ijzer nemen (dat zit in dat floradix dat je noemde + nog wat vitaminen (C&B)).
Succes ermee en ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!
Zo, ik ben weer bijgelezen :shock: :shock: :shock: :shock: Willen jullie nooit meer zoveel schrijven als ik er een paar weekjes niet ben. :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
Wat een toestanden allemaal zeg, bij jullie op het werk. Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat mijn manager in ieder geval deze week nog vrij is :dance: Lekker rustig en relaxed. Verder doe ik het in ieder geval rustig aan. (En ik hoef nog maar 7 weken :silenced: :silenced: :silenced: )
Ik weet niet meer wie vroeg hoe het met mijn piercing ging, maar ik heb rond de 20 wk echo van hubbie een zwangerschapspiercing gekregen. Voelde echt als een verademing.
Vakantie was lekker. Eerst naar Parijs geweest (Was vergeten hoeveel trappen de metro heeft :? ) daarna naar Angers en daarna naar La Rochelle. In La Rochellle zijn we trouwens bijna weggespoeld. We hadden het na 6 dagen wel gezien op die camping en waren in de auto aan het inpakken. Toen regende het al. Toen we de tent aan het afbreken waren begon het me toch de stortregenen :shock: :shock: :shock: . Bij het oprollen kwamen er al liters water uit de tent. De skottle braai die onder de tent in de auto lag zat helemaal vol water. Gelukkig hebben we de tent nog op een volgende camping kunnen laten drogen, (daar brak de volgende ochtend de zon door 8) ) zodat we een dagje later vrijwel droog naar huis konden. :mrgreen: We moesten echt dweilen IN de tent (???).
Verder was ik wel blij dat ik na twee weken op de grond slapen weer lekker in een bed op pootjes kon liggen…
Liefs Pinot
Even een ego berichtje :oops:
Heb al twee dagen roze afscheiding, maar geen jeuk of pijn… Weet iemand wat het is? Volgens mij nog te vroeg voor mijn ei… De dagen hiervoor helemaal geen afscheiding…
Jade, geen id wat het kan zijn…Misschien nasleep van je menstruatie??
Pinot, camperen is leuk, maar kan me voorstellen dat je nu blij bent dat je weer in een normaal bed kan slapen…
7 weekjes nog maar… Wat gaat de tijd toch snel!!!
Vandaag opnieuw in gesprek gegaan met mijn manager. Ik voelde me zo rot onder het gesprek van gister.
Ik heb aangegeven dat ik het id had dat hij eea onderschatte en het gevoel had dat hij mij niet vertrouwde… Uiteindelijk is de lucht geklaard en was het een fijn gesprek.
Hij is gewoon wat ongerust over mij en over de voortgang van mijn werk, wat ook logisch is…
Hebben nu de afspraak dat als het echt niet meer gaat deze week dat ik iets eerder naar huis kan en mag. Is echt een opluchting voor me.
Het lijkt erop dat de hormoontjes behoorlijk op hebben gespeeld gister en dat er sprake was van behoorlijke miscommunicatie…
Ook ben ik vandaag even naar de huisarts geweest.
Ik heb geen blaasontsteking en die buikpijn is bandenpijn… Behoorlijk gerust gesteld dus…
Mbt die duizeligheid, moeheid, slapheid, misselijkheid enz… Mijn bloeddruk was weer behoorlijk laag… Dat in combinatie van de zorgen kan voor deze klachten zorgen.
Ook kan een het zijn dat ik wat last heb van bloedarmoede. Hij heeft me gerustgesteld en aangegeven dat het erbij hoort. Weet ik ook wel, maar je maakt je toch zorgen.
Op het moment dat het even niet gaat moet ik gewoon gas terug nemen.
De ha was heel begripvol en vond het helemaal niet raar dat ik langs kwam… Daar was ik nog wel een btje bang voor…
Al met al een goede dag vandaag dus…
Opt moment wel helemaal op en ook behoorlijk misselijk. De hoogste tijd om naar bed te gaan dus!!
Morgen lekker een relaxdagje (mijn vrije dag) dan nog 2 daagjes werken en dan lkkr vakantie!!yeah…Eindelijk…
Ik had hummel zondag niet meer gevoeld… Ook daar maakte ik me zorgen om gister. Gister in bed lag mijn ventje met zijn hoofd op mijn buik met de kleine te “praten” en wat denk je wat… Hij gaf me toch een trap!!! Ik schrok er gewoon van…lol
Vandaag voel ik hem met vlagen weer de hele dag door… Gelukkig maar…
Verder ben ik verkouden aant worden…bah… Hoop maar dat het niet doorzet…
Heb trouwens dat kruidendrankje maar gehaald… Kan iig geen kwaad om het te nemen volgens de apotheek… Hoop dat het wat helpt tegen mijn klachten…
Trusten meiden…
Krys
Fijn dat het toch nog goed gekomen is Krys!!
Ben momenteel erg druk, werk van 07.15 tot 18.00, al de hele week en ws de rest van de week ook, ben op. Trek dit echt niet langer meer. Ik heb ook nog steeds niets over mn zwangerschapsverlof gehoord, heb er al een paar keer naar gevraagd. M’n chef gaat vanaf week 40 voor 8 weken weg, dus wil voor die tijd toch echt wel alles geregeld hebben en zwart op wit hebben… Normaal hebi k ook een vrije middag, eens in de week, die gaat deze week ook niet door, omdat het zo druk is en er twee collega’s op vakantie zijn… Puffffff en dan ook s avonds nog bepaalde verplichtingen en als we dan thuis zijn wil ik in het kamertje rommelen… maar oh wat vermoeiend allemaal… mss ga ik er wel wat van zeggen op het werk, dat ik het niet echt trek momenteel…
lees later alles bij, moet nu gaan, moet werken
Liefs :-*
Hoi,
Hoop, hoe vordert het inpakken? En het is al bijna maandag, tijd voor de eerste uitslagen. Fijn he, dat er nu opeens zo’n vaart achter zit! Je hebt nog een kansje dat het raak is voor de mmm!!!
Martje, wat een leuke foto’s!
Lekker dat het zo goed gaat met jou (en met je katje ) Buikje groeit aardig zeg je? Dat betekent… Tijd voor een foto!! :mrgreen:
Wel een beetje kalm aan op je werk he!
Sis, :-* ! Doe maar lekker kalm aan.
Krystle, fijn dat het allemaal redelijk is afgelopen nu, wel jammer dat het met zoveel gezeur moest… Kies maar mooi voor jezelf en je ukkepuk hoor, da’s nu echt 10x zo belangrijk als al het andere!
Denise, wat een vreselijk verhaal van Spikey…
Heb je je vk ondertussen gesproken over de hartkloppingen?
Pinot, welkom terug! Je hebt het zwanger-op-de-grond-slapen-avontuur overleeft! En je hele tent vol met water is klte he, wij hebben het ook gehad deze vakantie. Het stond 10 cm hoog en er viel niet tegenop te dweilen :? Gelukkig is het goed afgelopen bij jullie, en konden jullie met een droge tent naar huis. Wij gelukkig ook hoor, we hebben wat eten weg kunnen gooien, maar verder is alles uiteindelijk goedgekomen.
Buikje groeit goed? Betekent… Foto!!!
Engeltje, alles goed meis?
Jade, mhmmm, geen idee, soms gaat een eisprong gepaard met een heel klein beetje bloedverlies, maar daarvoor is het wel wat vroeg inderdaad… Ik heb verder geen idee… Ben je normaal ongesteld geweest?
Hier gaat alles wel goed. Ik blijf heel erg moe, maar verder heb ik weinig last van kwaaltjes. Af en toe voel ik mijn banden goed trekken en heb ik volgens mij eventjes een groeispurtje.
Ik ben vorige week nog bij de vk geweest, ik ben helemaal vergeten hier te melden hoe dat is gegaan :oops: Het ging goed, geen bijzonderheden en het hartje was deze keer meteen gevonden (in tegenstelling tot die 2 vorige keren) begin oktober ben ik weer aan de beurt, maar eerst heb ik nog mijn 20 weken echo en gaan we nog een weekje weg binnenkort.
:- Smiley