Februari/Maart 2006-stoppers (deel 10)

Goedemorgen dames,

Het is aan de rustige kant hier! Alles goed met iedereen???

Hier is het WEER vreemd allemaal, maar volgens mij zit het gewoon tussen mijn oren. Ik heb deze cyclus ontzettend veel puisten (nu al twee weken) normaal heb ik er alleen rond mijn ongi last van en dan is het ook nog beperkt. Ook heb ik soms een zeurend gevoel in mijn buik en mijn borsten lijken sinds vandaag wat gespannen. Maar zoals ik al zei, het zal wel tussen mijn oren zitten!

We wachten het rustig nog even af!

Liefs,

Hoop

Smiley ik zal van het weekend ofzo weer ff een buikfoto laten maken… :mrgreen:

Enne fijn dat jullie binnenkort even lekker een weekje weggaan Smiley!!!

Het wordt een meisje

@ Pinot: welkom terug! en superrrr een meisje :mrgreen: Doe maar rustig aan voordat je ook allerlei klachten krijgt.

@ Krystle: wat een gedoe he voordat eindelijk iemand je serieus neemt m.b.t. je gezondheid, ik weet er alles van :eh: Gelukkig wordt er nu wat aan gedaan.

@ Hoop; ik hoop dat je vreemde kwaaltjes iets te maken hebben met een eventuele zwangerschap :pray:

Bij de vk was gisteren alles goed. bloeddruk was 110/60 maar ben wel weer 2,6 kilo aangekomen :shock: Die hartkloppingen hebben te maken met het feit dat je lichaam nu 2 liter meer bloed heeft en dat je hart dus sneller moet pompen. Ook moet ik sinds maandag weer iedere ochtend overgeven :sick: Denk dat het komt omdat Arie zo hoog tegen mijn maag ligt aangedrukt. Hij is in iedere geval duidelijk aanwezig :inlove:

kuzzz

Oh Pinot wat leuk!!!

Denise

Hubbie is voetreflextherapeut (helaas niet zo veel in uitvoering) en die heeft geleerd dat hartkloppingen over gaan door je ogen dicht te doen en zachtjes op beidde oogbollen te duwen. Er zit blijkbaar een of andere verbinding tussen beidde . Bij mij helpt het altijd. Misschien heb je er wat aan. Ik ben blij dat ik alleen wat last van maagzuur heb. Hopelijk blijft het hierbij…Beeb is ook erg druk.

Liefs Pinot

Hoi meiden,

Helaas weer terug van een heerlijk weekje weg…

Ben toch ongi geworden, blijkbaar was de bloeding die ik op dag 18 en 19 had niets.

We gaan dus op naar ronde 8!

Ik zal weer eens een bijleespoging gaan doen…

Kippie, balen meis!!

Denise… Hoop dat de vk je een btje gerust heeft kunnen stellen!!

En weer elke dag overgeven… Arie maakt het je niet makkelijk!!!

Pinot… Wat leuk!!! Het eerste meisje van het cluppie!!! Als ik mijn ventje moet geloven gaan wij ook een meisje krijgen… Hopelijk laat hij (dat klinkt dan raar…) het zien de 29e…

Smiley, fijn dat het zo goed met je gaat!!

Martje, dat zijn echt enorm lange dagen!!! Pas je wel een btje op jezelf?? Misschien overbodig om te melden maar buiten die extra pauze die je mag houden hoef je ook absoluut niet over te werken als je zwanger bent. Ook nachtdiensten hoef je niet te draaien… Het schijnt zo te zijn dat deze 3 dingen vastgelegd staan in de wet!!

Ik hoop dat je het aan gaat geven op je werk (en dat ze je serieus nemen!)… Succes!!

Mijn werk kwam al redelijk snel aanzetten met de papieren voor mijn zwangerschapsverlof. Is bij mij gelukkig allemaal al geregeld. Bevestiging van het UWV is zelfs al binnen!!

Hoop… ik blijf keihard voor je duimen meis!!

Gister een brief van de partnercursus gehad… Hij gaat dus door!! Ik ben er wel blij mee… Half oktober begint het…

Verkoudheid lijkt door te zetten. Vandaag dikke keel en alles zit dicht… Balen zo vlak voor mijn vakantie…grrrr

Ik duik snel mijn bed in…Nog 2 daagjes werken!!!

Krys

Kippie, welkom terug, jammer van de ongi. Ik duim weer voor je dat het de volgende ronde raak mag zijn!

Hier wachten we nog steeds af. Borsten voelen nog steeds gespannen. Hubbie merkten het zelfs op!

Liefs,

Hoop

Spannend hoop, ik denk aan je!

Voor de anderen moet ik even teruglezen :oops:

Hier is alles goed. Ik ben heb weer met ovulatietesten getest. En nu ben ik daar wel erg blij mee want weet ik wat meer. Eergisteren kreeg ik een heel lichte testlijn, gisteren dikke streep en vandaag hele lichte testlijn. Dat betekent dus ik maar of zelfs minder heb dan 24 uur vanaf de lh stijging tot mijn eisprong. Geeft me in ieder geval wat meer inzicht.

Ben erg moe, vandaag een drukke poli gedraaid en daarbij is ons paard spierbevangen. Vanavond komt er iemand langs met voedingssuplementen en morgen iemand die ‘dieper’ in het paard kan kijken hoe of wat. Ik weet het in ieder geval niet goed meer.

:-*

Lisette

Oh Hoop wat spannend meis!!!

Ha Meiden,

Ik heb net kaarten gemaakt voor onze partnerschap registratie, voor de genodigden. En ben nu bezig met het maken van het kaartje voor de rest van de fam voor als het achter de rug is. We willen hen toch laten weten dat we voortaan echt bij elkaar horen en doen dat dan op deze manier. Leuk om te doen hoor.hihi

Liefs :-*

Hoi

Mn vriend heeft vanavond weer ff een foto gemaakt, let maar niet op mn kleding aub,hihi, deze broek zit zo lekker :wink:

Liefs

Ps oh wat groeit mn buik ineens snel zeg…

Hoop, de duimen gaan hier voor jou de lucht in. :thumbup: :thumbup:

Martje wat een mooi buik!!! Jogging broeken zitten lekker he over die dikke buik, (vond ik ook).

Lisette, je hebt dus wel een eisprong. Je was toch bang dat je door je korte cyclus er geen had?

Hier alles goed, ik ga er nu maar vanuit dat mijn cyclus ipv 28 dagen gewoon 33 dagen duurd. Dat is tot nu toe de langste cyclus duur. Dat betekend dat mijn niet ongi dag op zaterdag de 30 september valt.

Hallo dames,

Hier even de partner van Smiley. Sinds gisteravond voelt Smiley zich niet helemaal goed. Van het ene op het andere moment verrekte ze van de buikpijn, kon niet meer recht opstaan en kreeg krampen. Ik heb haar toen in bed gelegd en de VK gebeld, die kwam meteen langs. Het hartje was te horen en de baarmoedermond zat dicht, toch vond de VK dat er contact gehouden moest worden, want pijn, krampen en zoveel harde buiken is niet normaal halverwege de zwangerschap. We hebben even geslapen, de pijn zakte af, maar om 2.00 uur werd Smiley wakker met druk op haar onderkant. Toen maar weer even de VK gebeld, dit keer moesten we langs komen, omdat ze niet verrekte van de pijn kon ze de autorit wel maken. Daar aangekomen bleek wederom op dat moment alles oke, maar uiteraard kon men niet voorspellen hoe het verder zou gaan. Thuis gekomen zijn we gerustgesteld nog een paar uur gaan slapen tot Smiley wakker werd van de menstruatie-achtige, soms flink pijnlijke krampen. Maar weer gebeld dus, we moesten weer langskomen en weer bleek de baarmoedermond gelukkig nog dicht. Toen Smiley op de tafel een pijnlijke kramp kreeg vond de VK het toch slim om haar even door te sturen naar de gyn in het ziekenuis. Die heeft een inwendige echo gedaan om te kijken of alles qua baarmoedermond in orde was. De boel was netjes gesloten. Nu is Smiley weer thuis, ze heeft het advies gekregen veel te rusten, pas als de pijn een paar dagen weg is mag ze gaan proberen actiever te worden. Zodra dat voor pijn zorgt moet ze weer rusten, trekt de pijn daar van weg dan is het goed, blijft de pijn of wordt het erger, moeten we opnieuw kijken of er spraken zou kunnen zijn van weeën/beginnende ontsluiting.

Voor nu zijn we gerustgesteld, Uk heeft z’n hartje krachtig laten horen en de boel zat nog op slot, dus de ergste paniek is weg.

Zoals jullie begrijpen is Smiley misschien voorlopig niet hier, wat ook betekent dat het lijstje even op pauze staat. Als het echt nodig is hou ik jullie op de hoogte, maar misschien meldt ze zich wel snel zelf weer.

Groetjes, Mr. Smiley

Oh wat moet dat schrikken geweest zijn voor jullie zeg!! Heel veel sterkte voor Smiley en natuurlijk ook voor jou mr smiley.

Hou jullie goed en rustig en hopelijk zakt de pijn snel

Liefs :-*

Jeetje da’s schrikken zeg!

Sterkte, ik hoop dat het snel beter gaat…

:hug:

Pinot, een meisje!!! Gefeli!

Lees het net pas :oops:

Hoop, hoe gaat het op je niet-ongi dag?

Ja Hoop hoe is het met je meis…???

:-*