Februari/Maart 2006-stoppers (deel 10)

Jeetje Smiley… Je laat ons schrikken!!!

Ik hoop dat alles goed met jou en jullie kleintje is… Doe rustig aan!!

Mr. Smiley, bedankt dat je even hier wilde vertellen… Jij ook veel succes!!!

Hoop… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Vandaag komen mijn schoonzusje en zwager terug uit Japan… Spannend!! (hebben daar een aantal maanden gewerkt)

Verder moeten we eea doen in huis… En dan morgen… VAKANTIE!!! Meiden, ik ben er zo aan toe…

Volgende week ben ik alweer terug… Helaas niet zolang, maar volgens de weerberichten wel met prachtig weer!!!

Krystle

Krys geniet van jullie vakantie meis

Enne als we de berichten mogen geloven hebben jullie idd prachtig weer, heerlijk!!

Liefs :-*

Smiley, ook hier even, heel veel sterkte en gelukkig is tot nog toe alles “goed”!

Hier nog steeds niets!! Spannend!!!

Liefs,

Hoop

Oh Hoop spanend!!

Het zou wat zijn, hebben jullie morgen een afspraak bij de gyn en dan ben je zwanger !!! :wink:

Duim voor je verder dat het zo mag zijn meis!!

Kus :-*

Zou wel lachen zijn natuurlijk!!!

Ik weet niet wat ze precies gaan doen bij de gynaecoloog, maar mochten ze een echo maken dan hebben we die wel snel eentje hahahaa

Liefs,

Hoop

Nou je zal de eerste niet zijn, die precies zwanger is op het moment dat er iets staat te gebeuren bij gyn ofzo. Ik hoop het voor je!

Hoe dan ook, veel succes bij de gynaecoloog morgen!

@ Mr Smiley: wat een schrik zeg! Heel veel sterkte en geef Smiley een :hug: van mij.

@Hoop: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: dat ze morgen zeggen dat je zwanger bent!

@ Krystle: fijne vakantie!

@ Martje: mooi buikje hoor :thumbup:

Hier nog veel last van mijn bekken. Ik heb nu een bekkenband te leen gehad van de fysio om te kijken of dat wat verlicht. Mag het alleen gebruiken bij lichamelijke inspanning zoals veel lopen of schoonmaken. Op mijn werk is het nog steeds een zooitje. Ik moet de komende 2 weken van de 12 dagen er 9 werken en er zit zelfs 1 dag tussen van 11 uur! heb nogmaals aangegeven dat ik dit echt niet meer trek. Morgen nog 1 maal een gesprek met de vervangende teamco en dan geeft ik het op :hand: Dan ga ik me echt ziek melden!

Buik groeit goed, Arie laat weten dat ie een echte voetballer is :mrgreen:

kuzzz

Nou vandaag om 14.00 uur moet ik bij de gynaecoloog zijn. En tot nu toe nog steeds geen ongi te bekennen!

Duim nog even voor me door, dan laat ik als ik terug ben meteen wat weten!

Liefs,

Hoop!!!

SORRY VOOR DIT EGO BERICHTJE!

speciaal voor Hoop: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars

Meid, ik gun je het zo! Helaas moet ik zo werken tot vanavond 20.00 maar kijk gelijk op kok hoe het afgelopen is bij de gynaecoloog!

kuzzz

Hoi meiden, ik ben er weer :mrgreen:

@Smiley, sterkte meid, ik hoop dat het snel over is.

Doe rustig aan hoor!

@Hoop, tuurlijk duim ik voor je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Het zou wel supermooi zijn zeg!

Hou je ons op de hoogte? want wij zitten ook in spanning vandaag denk ik :pray: :pray: :pray: :pray: :: :: :: :: :: :: :**:

@Lisette, hoe is het met je paard.

Als je vragen hebt over spierbevangenheid mag je ze stellen hoor, ik ben er onderhand geleerd in.

Mijn paard was tot vorig jaar ook iedere keer spierbevangen, tot ik hem op subli ponybrok met energiekernmix heb gezet, en geen appels e.d meer gaf.

Spierbevangenheid komt nl ook door teveel aan zetmeel en granen.

Bovendien heb je verschillende soorten.

Knuffel voor je paardje.

@Lotje, ik heb de bevsetiging van de cursus binnen, en jij?

@Denise, zijn ze doof op jou werk? als ze niet luisteren gewoon ziek melden hoor!

@Krystle, fijne vakantie.

@Martje, mooi buikje hoor, gaat goed he? :mrgreen:

Nou als ik iemand vergeten ben sorry :oops:

We hebben de kinderwagen gekocht ( gekregen :mrgreen: ).

Het is de xadventure cross-over geworden, in de kleur koraal ( rood ).

Ik ben er zo blij mee :smiley: :smiley: :smiley:

Hij komt over 4 weken met het kamertje mee :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Hoop even vanaf het werk

Heel veel suc6 meis, ik duim me suf voor je

Hoop zo dat het nu eindelijk eens zo mag zijn voor jullie

:: :: :: :: :: :: :: ::

Zodra ik thuis ben kom ik hier weer ff kijken of je toevallig al wat geschreven hebt.

Jeetje Smiley, wat een gedoe. Hoop dat het nu beter met je gaat. Doe maar lekker rustig aan. Mr Smiley, jij ook sterkte

Hoop: Hoe was het vandaag bij de gynaecoloog? Hoop dat je nog steeds niet ongi bent (als geeft je banner nu anders aan, foutje hoop ik??)

Dopey: gefeliciteerd met je kinderwagen. Heerlijk he, al die spulletjes kopen.

Lisette: hoe is het met je paardje?

Krystle: fijne vakantie!!

Denise: nogmaals, laat je niet gek maken. Denk lekker aan jezelf.

Ik begin echt steeds meer aan zwangerschapsdementie te lijden. Stond vandaag in de winkel en bij het afrekenen kwam ik er achter dat ik mijn portemonnee niet bij had. :doh: :doh: :doh:

Vandaag trouwens weer naar de verloskundige geweest. Was maar 200 gram aangekomen in 4 wk. En dat terwijl ik vakantie heb gehad. Baarmoeder stond nu 3 cm boven de navel (Vorige keer 1 cm) en afstand schaambeen tot navel was 23 cm (vorige keer 22 cm) Dit vond ik ook niet zo spectaculair. De vorige keren was en steeds een flinke vooruitgang. Volgens de verloskundige val ik nog binnen de marges en hoef ik me nergens zorgen om te maken. Ik ben zelf ook klein en tenger gebouwd. Het zit me toch niet helemaal lekker…

Beeb schopte wel weer vol tegen de doptone aan, gelukkig. Ik voel haar ook iedere dag veel bewegen. Waarschijnlijk dus weer gestress om niets.

Liefs Pinot

Martje: mooi buik trouwens!!

Hoop: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Smiley: Ik hoop dat het nu beter met je gaat!

Hoop: :pray: :pray: :pray: :pray:

Sorrie dat ik er niet zo vaak ben de afgelopen tijd. Het is me allemaal een beetje teveel op het moment. School is weer begonnen, veel gewerkt, we zijn aan het klussen (met scheppen en zo, dus niet het "ik-word-hier-blij-van-kluswerk) en ik begin me steeds meer zorgen te maken dat het wel eens niet goed zou kunnnen zijn omdat ik nog niet zwanger ben.

Ik lees dus nog wel mee, maar ik heb gewoon niet zo de behoefte om te schrijven. Gaat vanzelf wel wee over, en dan ben ik er weer vaker!

Hoop, hoe is het meid! Ik hoop dat je een feestje aan het vieren bent…

Even een ego berichtje.

Vorige week is er iemand geweest bij onze merrie ivm de spierbevangenheid. Zij kijkt ‘dieper’ in je paard. Het blijkt dat Cartuja last heeft van haar hormonen en volgens haar heb ik daar ook last van. We hebben nl allebei niet elke keer een eisprong. Dat gevoel had ik al. Smiley, met mijn paard gaat het gelukkig al wel weer stukken beter. Ze heeft geen pijn en krijgt nu ander voer en we gaan rustig aan weer beginnen.

Die vrouw heeft me behandeld, dwz gemagnetiseerd en heeft een aantal oefeningen voorgeschreven zoals handen op je buik en naar je buik ademen. En dat ik me moet masseren op mijn onderrug en onderbuik met jojobaolie met etherische olien. Het klinkt voor sommigen zweverig maar dat is zij dus totaal niet. Dus we wachten maar weer af.

Vanmiddag dus naar de gynaecoloog geweest.

Een half uurtje voordat ik moest gaan ben ik toch nog ongesteld geworden.

Jammer, maar opzich voor de onderzoeken komt het goed uit.

Vandaag hebben we een orienterend gesprek gehad, overmorgen moet ik bloed laten prikken en volgende week vrijdag (22 september) moet ik weer terug voor een inwendig onderzoek, echo en een uitstrijkje!

Het zaad van hubbie was goed! Dat is dus al een hele opluchting!!!

Beetje ego berichtje weer, maar ik zit nu bij mijn ouders dus ff snel om jullie op de hoogte te brengen!

Je mag best een egoberichtje plaatsen!!! Jammer van je ongesteldheid maar fijn dat het zaad allemaal goed is. :-*

oh Hoop jammer meis, maar idd wel fijn dat het zaad in orde is

even een ego-berichtje maar ik heb me net ziek gemeld! De vervangende teamco zou me gisteren bellen of spreken en heeft dat dus niet gedaan. Ik begeleid samen met collega een echtpaar voor 4 dagen in de week waarvan ik er 2 doe en zij 2. Zij is nu op vakantie en er zou vervanging geregeld worden: was dus niet gebeurt! Met als gevolg dat ik daar echt een “pest” bende aantrof! Heb me 3 uur lang in het zweet gewerkt en toen had ik het helemaal gehad!

Ik belde haar dus net en haar reactie: “oh, ik schrik daarvan”, nu hebben we dus een heel groot probleem met de personele bezetting". :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Jullie begrijpen dat ik razend ben! Ze belt me vanmiddag terug want ze wil toch een overdacht van de cliënten. Want ja, ze is niet goed op de hoogte wat er bij ons speelt! Ja, hallo dat doe je toch zelf! Ik zal haar vanmiddag nog even zeggen dat ik haar reactie niet echt gepast vond :snooty:

kuzzz