Martje: fijn dat je wat minder last hebt van je mond. Fijn he, tandartsen…
En ik moest wel lachen toen je schreef dat je nu maar 30 uur ging werken. LIjkt me iig een stuk gezonder dan 50!!
Sis: mooi dat het naar omstandigheden zo goed met je gaat. En zo te horen heb je een modelbaby :mrgreen: Wij hebben ook de bugaboo. En een driewieler is idd minder stabiel dan een vierwieler.
Dopey: vervelend zeg dat je meer last van je bi hebt. En die dikke voeten, kan dat niet ‘gewoon’ vocht zijn? Als je loopt, zorgt je kuitspier ervoor dat het vocht weer uit je benen gepompt wordt. Als je, net als jij, veel pijn hebt, dan loop je veel minder en rol je je voet ook minder af. In combinatie met de zwaartekracht zorgt dit ervoor dat het vocht in je voeten blijft hangen. Af en toe met de pootjes omhoog scheelt vaak al veel.
Krystle: ik stop 5 wk van tevoren en neem daarvoor ook nog 2 wk vakantie op. Ik stop dus al over 3,5 wk :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Dan heb ik minder kans dat het bukken, draaien, knielen en tillen met te veel wordt en lekker veel tijd om de babykamer af te maken en het hele huis eens flink onder handen te nemen. En een beetje uitgerust aan de bevalling beginnen lijkt me ook geen overbodige luxe.
Lotje: Hoe is het met je piercing??
Hier eigenlijk geen bijzonderheden. Lekker 3 dagen vrij gehad en heerlijk ge-baby-shopt.
Liefs Pinot
Hihi Pinot ja het staat mss een beetje raar,maar 30 uur werken is wel een stukkie minder voor me. Ik ben er nu al helemaal blij mee. Ik kan smorgens even wat langer in bed blijven liggen en lekker rustig aan doen. Kom al wat fitter uit mn bed enz…Vrijdag heb ik de hele dag vrij, dus heb helemaal een makkie deze week (we gaan vrijdag nl in “ondertrouw”!!!, hebben allebei een daggie vrij, gaan we wat leuks doen samen, wat weten we nog niet, zien we wel, hoop op blijdorp )
Ga weer ff verder, heb nu pauze
Liefs :-*
Krystle, ik ben heftig aan het duimen voor de mamafiets!! :thumbup:
Sisil, wat een braaf kind heb je zeg! :inlove:
En bedankt voor de hormonen!!!
Hoop, hoe gaat het met je meid?
IK HEB MORGEN EEN SOLLICITATIEGESPREK!!! Voor die functie waar ze me vorige week min of meer voor vroegen. Moet nog even komen bewijzen dat ik echt zo geschikt ben als ik zelf zeg te zijn. Vandaag mijn baas gesproken en gewoon (nou ja) keihard gesteld dat ik dè persoon ben voor die functie en waarom. Hij heeft meteen een gesprek geregeld. Makkelijk hoor, als het binnen je eigen afdeling is. Ik had wel een hartslag van 300 denk ik bij mijn baas, maar je moet toch eens wat als je wat wil he. Dus morgen om 11:00 uur gesprek.
Meestal gaan Kanjer en ik er dan even samen voor zitten. Even babbelen en voorbereiden. Doen we ook bij moeilijke ziekenhuiscontroles. MAAR HIJ IS VANAVOND NIET THUIS!!! :wall: :wall: :wall: Dus ik weet het ff niet. Misschien moet ik mijn CV gaan actualiseren, maar kan het ff niet vinden enzo… :doh:
Dan maar even hier he… :oops:
Sisil heel veel suc6 morgen!
Ik duim voor je en hoop dat het een top gesprek zal zijn!
Zet hem op!
Das balen Sis… Maar je kan het ook best zonder!!! Ik wens je heeeel veel succes meis!! Ik duim voor je!!
Heerlijk trouwens dat je door de “APK” bent gekomen… Je vertelt het leuk, ik had echt een smile op mijn gezicht!!!
Die bloeddruk is idd wel heel vreemd… Zolang je je er goed bij voelt zal het wel goed zijn toch??
Ik mag morgen ook weer naar de vk. Gevoelsmatig zit mijn bloeddruk weer op een “normaal” niveau. Ik heb iig niet meer zo’n erge last van duizelingen.
Verder nog wel steeds behoorlijk last van mijn buik. Morgen toch maar weer even noemen… Geen id of het nog bandenpijn kan zijn… De ha zei laatst dat je dat tot ongeveer de 24e week kan hebben…
Kippie, thnx voor het duimen… Mensen hebben niet gebeld… Ben bang dat een ander me voor is… Toch wel raar aangezien ik de vraagprijs had geboden…Ik heb er nog maar een mailtje aan gewaagd…
Martje, heerlijk he zo’n kort weekje… Ik hoop dat het vrijdag prachtig weer is!!!
Pinot… 3,5 week… Jeetje wat vliegt de tijd toch!!!
Tijd om naar bed te gaan… Trusten meiden!!
Krys
Goedemorgen meiden!
Lisette; Leuk, de kinderpoli!!! Ik duim alvast!
Krystle; Grappig, proefritjes maken hihi! Kan niet wachten om dat ook te doen! Thx voor de :**: . Wennen he, na twee weken!!! Succes bij de VK vandaag!
Dopey; Wat naar!! Hoop niet dat 't een hernia is… Dikke enkels is toch wel een van de veelvoorkomende zw.kwaaltjes? Ik hoop het maar…
Martje; Vrijdag in ondertrouw!!! Jippie!!!
Kippie; Goed dat je je ei benut hebt! Fijn dat je mannetje zo enthousiast meedoet haha!!
Sisil; Ik duim voor je vandaag!! Succes bij je sollicitatiegesprek :thumbup: !!
En wie bepaalt wat jij aankan? JIJZELF!! :doh:
Pinot; Leuk babyshoppen!! Wat heb je gekocht?
Als ik iemand ben vergeten :oops: sorrie…
Hier weinig nieuws dus dat is voorlopig goed! Vorige cyclus kreeg ik op dag 30 's avonds wat bruinverlies, dus ik zit erop te wachten. Ik vraag me niet af OF het komt, wel WANNEER…
Waarschijnlijk over een dag of twee weer gewoon een nieuwe banner!
Fijne dag allemaal! :vlinder:
@Jade wrote:
En wie bepaalt wat jij aankan? JIJZELF!! :doh:
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar daar ben ik niet zo goed in. Ik ga te ver door. Dus ik vrees dat ik geremd moet worden. Gelukkig hebben mijn collega’s dat in de smiezen en ook de bedrijfsarts heeft me zo langzamerhand wel door. Het zal denk ik niet lang meer duren voordat ik 1 dag in de week minder naar kantoor ga. En waarschijnlijk zo afbouwen naar helemaal thuis zo rond de jaarwisseling. We zien wel…
Jade: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Krystle: Succes bij de vk!
Tijd voor ontbijt! :drool: :sick:
@Sisil wrote:
@Jade wrote:En wie bepaalt wat jij aankan? JIJZELF!! :doh:
Ja dat is natuurlijk wel zo, maar daar ben ik niet zo goed in.
:naughty: Ik snap het wel hoor, dat heb ik ook met mijn werk, maar ik herken de symptomen nu al is het bij mij niet lichamelijk mar streeessssss!!
Thanks voor de :**:

Hai meiden
Nou, het pc-tje doet het weer hoor!!!
Er loopt nu wel een draad vd toekomstige babykamer naar zolder :mrgreen: tot we draadloos internet hebben geinstalleerd, maargoed, ik kan in ieder geval weer online (moest bijna afkicken :lol: )!!!
Het kamertje is op 1 muur na bijna behangloos, gelukkig ging het er als een speer vanaf (behang-afweek, ideaal spul :thumbup: ).
Het gaat nu opschieten, het behang is al binnen bij de behangzaak en vandaag moesten we even bellen voor een afspraak met de behanger.
Omdat het zo opschiet willen we ook even kijken of de spulletjes eerder bezorgd kunnen worden (worden nu de eerste week van dec pas bezorgd), ik hoop dat dat gaat lukken!
Mn verlof is gelukkig nu ook geregeld, zo’n lekker gevoel!!!
12 december is mn laatste werkdag (6 weken voor de uitgerekende datum en 2 weken vakantie ervoor geplakt), mn verlof loopt, schrik niet…tot 13 juli :shock: :shock: :dance: :dance: :dance:
Ik ben helemaal happy dat het gelukt is, ik had nog zoveel vrije dagen, zo geweldig dat ik de eerste 5,5 maand van ons hummeltje helemaal thuis kan zijn!!!
Ik moest zowieso 6 weken voor nemen, omdat ik nu deels in de ziektewet zit (dan mogen ze dat verplichten), maar dat was ik ook wel van plan, omdat het toch niet helemaal lekker gaat met mn zwangerschap en mn werk lichamelijk zwaar is!
En dan neem ik begin november ook nog een weekje!!
Nou, het is wel een giga-ego-berichtje geworden geloof ik, ik ga zo eens op mn gemakkie op jullie reageren… :oops:
Liefs Lotje
Zooo, daar ben ik weer…
@Jade, morgen je NOD meis
:thumbup: :thumbup: :: :: :: :: :: :: Enneh, die nieuwe banner heb je zowieso binnen een paar dagen, nu maar hopen dat het een andere soort banner wordt
@Martje, wat heerlijk dat je nu minder kunt gaan werken zeg, die 50 uur was echt bizar :shock: Fijn dat je tandvlees al een stuk vooruit gaat, nu lekker genieten van jullie dagje ‘ondertrouw’ as vrijdag, veel plezier:dance:
@Lisette, spannend joh, volgende week je sollicitatiegesprek, heeel veel succes :thumbup: :thumbup: (groot gelijk trouwens dat je nog niet zegt dat je zwanger bent!)
@Krystle, half november je laatste dag!!! Wat gaat dat vreselijk snel zeg, wat lekker!!! Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor die fiets!
Enneh, ik ben wel neuwsgierig naar je gegroeide buikje hoor :mrgreen:…hint
@Dopey, wat ontzettend balen dat die b.i zo verergerd
even een dikke :hug: Hoe doe je dat nou overdag verder, kan je nog wel een beetje uit de voeten (je paard verzorgen enzo??)
@Kippie, hihi, lief hoor om 5.15 :inlove: Het wordt wel weer spannend de komende dagen, ik ga heel hard duimen
:thumbup: :thumbup: :: :: :**:
@Pinot, over 3,5 week al verlof :shock: :shock: Wat geweldig!!!
Die piercing heeft mn mannetje vd week gekocht, alleen die man in de piercingshop gaf het advies hem eerst zo te proberen, dat was dus echt te lang, hij stak recht naar voren als ik even was gaan zitten (hmmm, toch een jongetje ), mn mannetje laat hem vandaag dus toch nog een stukje inkorten, ik kan hem dus hopelijk vanavond in. Dat flexibele is in iedergeval wel heel prettig!!
@Sisil, en en en…HOE IS HET GEGAAN VANDAAG???
spannend hoor!!
Wat fijn dat alles goed was met de kleine en dat je blds redelijk onder controle zijn!
@Hoop, hoe is het meis, is alles goed gegaan bij de gyn???
Vanochtend dacht ik voor het eerst een soort plopjes te voelen…ik wil ons hummeltje nu wel heel graag gaan voelen hoor…ik hoop dat dat het was (?)
Vrijdag de 20 weken echo, spannend hoor!!
Liefs Lotje
Hoi Meiden,
Hier ben ik weer, veel vroeger dan gepland.
Helaas hebben we onze vakantie af moeten breken, het ging gewoon niet De dokter had gezegd dat in 1 dag 11 uur rijden geen probleem zou moeten zijn, en dat ik gewoon kon gaan. Zelf had ik er ook een goed gevoel bij, omdat ik al dagenlang geen krampen meer had gehad, en de pijn van mijn liesblessure ook veel minder was geworden. helaas ging het reizen toch niet zo makkelijk als we hoopten…
We hadden zelf al besloten om in 2x keer de afstand te rijden, dus na de helft van de route een hotelletje in te duiken. Het laatste uurtje naar dat hotel toe ging echter al niet geweldig, ik kreeg steeds meer pijn in mijn lies, en kreeg wat gezeur ik mijn buik. Eenmaal in het hotel ben ik meteen in bed gedoken. Daar kreeg ik een harde buik die ruim 1,5 uur niet meer ontspande :? Hij bleef maar hard, soms ietsje zachter, maar dan meteen weer keihard… Opstaan om naar het toilet te gaan zorgde voor pijnscheuten en steken in mijn bmm :shock: We schrokken hier uiteraard best van!!
We besloten te gaan slapen en in de ochtend te beslissen wat te doen. Ik sliep echter pas na 5.00, tot die tijd had ik teveel krampen en harde buiken… We besloten toen maar de reis af te breken, het ging gewoon niet…
We zijn nog een uurtje doorgereden, ik heb familie in zuid-Duitsland en daar zijn we heengereden. Beter een uur doorrijden, dan meteen alweer 6 uur terug moeten. De familie heeft ons goed opgevangen, en daar hebben we de rest van de dag uitgerust. Dat rusten deed me goed, mijn buik was weer helemaal kalm daarna.
Daarna zijn we heel langzaam weer terug naar huis gereden. Geen hoge snelheden, want hoe meer gehobbel, hoe meer pijn. Verder namen we elk uur pauze en droeg ik mijn steunband (die je normaal niet mag dragen als je zit, alleen bij inspanning, maar ik vond dat gehobbel zo belastend dat ik het gewoon toch heb gedaan) Dat heeft geholpen, de terugweg was niet ‘normaal’, maar lang niet zo vervelend als heen!
Helaas zijn al onze plannen dus in het water gevallen. We hebben Oostenrijk nooit gehaald, en de familie die we eigenlijk wilden bezoeken hebben we dus ook niet gezien (wel dus even die andere familie, ook wel leuk natuurlijk, maar die hadden we pas nog gezien) Jammer, maar ik wilde het risico niet nemen… Hoe verder we door waren gereden, hoe verder we terug hadden gemoeten. En elke dag 2 uurtjes rijden werkt niet, dan hadden we een week lang alleen maar gereden van stad naar stad :?
Nu gaan we de komende dagen maar nuttig invullen. Ik rust uiteraard lekker uit, en mijn lieverd gaat wat verbouwen waar we al maanden tegenaan hikken… Verder wat prutsen aan de kinderkamer. En we gaan misschien nog een avondje lekker uit eten, of gezellig uit (bios?) ofzo.
Jade, heb je de testjes al teruggevonden Wie weet heb je ze nodig over 2 daagjes!!
Lotje, haha, je hebt wat teweeg gebracht, iedereen zit zich nu voor te stellen en af te vragen hoe de egeltjes het doen :lol:
Jeetje, wat een poos verlof en vakantie aan elkaar geplakt! Lekker hoor!
Geniet van je plopjes
Martje, hoe is het met je tandvlees?
Lisette, ik duim voor je hoor, voor dinsdag!! :thumbup: :thumbup:
Krystle, 16 november komt al dichtbij. Wat gaat dat hard opeens he!!
Dopey, bah, knudde dat je zoveel last hebt van je rug! Doe je kalm aan??
Kippie, haha, enthousiaste lieverd heb jij, om 5.15 klaarwakker door een positieve ovutest :lol:
Nu de wachttijd weer in… Succes!!
Sis, jaaaa, goede APK!!! Zo willen we het horen!! mooi dat alles lekker gaat!
Veel succes bij je gesprek vandaag (duim, duim, duim, duim…)
Pinot, wauw, jij nog maar 3,5 week werken :shock: Gaat snel!!!
Zo, bijgekletst (fieuw, en ik was maar 4 dagen afwezig…)
:-* Smiley
Smiley wat balen dat jullie vakantie anders is uitgepakt dan verwacht. Maar wel beter dat jullie voor jouw gezondheid gekozen hebben, en die van de kleine natuurlijk. Het is niet leuk, maar nu kom je weer wat meer tot rust, dat had je kennelijk nog nodig en zo kunnen jullie ook nog wat aan de babykamer enz doen. Probeer het positief te zien…
Het gaat stukken beter met mn tandvlees gelukkig. Ik heb sinds zondag geen paracetamol meer op en spoel nog twee maal daags omdat het nog wel gevoellig is. Maar ik kan in ieder geval weer normaal eten, zonder pijn.
Pinot oh wat lekker dat je nog maar 3,5 week hoeft te werken meis!!!
Wat gaat dat snel zeg!! Heerlijk vooruitzicht gewoon…
liefs :-*
Smiley, jou hadden we idd nog niet verwacht!!! Maar geef jullie groot gelijk dat jullie terug gekomen zijn… Hoop dat het nu beter met je gaat!!
Enne thuis relaxen is ook niet verkeerd toch??
Jade… Hop naar de nieuwe banner jij!!! :: :: :: :: :: ::
Sis, hoe is het gesprek gegaan???
Lotje… Wauw…5,5 maand thuis… Stiekem ben ik een btje jaloers op je!!!
Hoop dat de spulletjes eerder komen!!
Ja…fot…hmm… Ik moet hubbie strikken, de foto’s die ik zelf maak lijken nergens op… Iemand een goede tip???
Net naar de vk geweest… Hartje weer gehoord :inlove: :inlove:
Bloeddruk was iets hoger dan de vorige keer, dus mijn gevoel klopte…(was nu 120/60)
Mijn baarmoeder groeit echter errug snel. Hij loopt zon 4-5 weken voor :shock: . Voor de zekerheid wil de vk dat ik even bij de gynaecoloog langs ga. Ze denkt niet dat hummeltje te snel groeit, alleen mijn baarmoeder…Zit nu op 29 cm hoogte. (1/2 nx (wat dat ook mag betekenen) Mag ik maandag heen (extra echo…yeahhh)
Ik moet dan ook die pijn in aan mijn baarmoeder melden. De vk denkt dat het door de snelle groei komt en omdat mijn bm gewoon erg gevoelig is…
Het niet meer kunnen lopen na inspanning lijkt op problemen met mijn SI gewricht (b.i.) en daarvoor moet ik naar een bekkentherapeut… Holadijee…Zij kan er meer van zeggen…
Hmm lijkt ineens een kwakkel zo…Naja… Vind het wel fijn dak zo in de gaten wordt gehouden…
Net geluncht omdat ik zo bloed moet prikken op glucose en dat moet 1,5 uur na de maaltijd… De snelle groei zou hier ook me te maken kunnen hebben…
En verder…Ben ik me helemaal te buiten gegaan in een zwangerschapskleding winkel…Pff eigenlijk een winkel die wat boven ons budget ligt, maar moet best kunnen voor 1 keer!!!
Heb een leuk paars vestje gekocht, een blauw omslag hesje en een zwart hemdje dat ook gelijk een buikband is…
Tot later!!
Krys
@Smiley, he, verdorie, wat balen dat jullie vakantie in de soep is gelopen Maar ik kan me heel goed voorstellen dat jullie verder geen risico hebben genomen en weer terug zijn gekomen, doe maar lekker rustig aan hoor :naughty: en jullie zijn in iedergeval wel een paar weekkies gezellig saampies (dan is rust houden ook een stuk gezelliger met je mannetje om je heen)!
@Krystle, sjonge, wat een groeispurt ineens, dat zou inderdaad goed die gevoelige bm kunnen verklaren, fijn dat ze je in iedergeval even goed gaan onderzoeken! Enneh…vervelend zeg, nog een echo hebben jullie toch nog een extra kans om te kunnen zien wat het wordt!! :dance:
Euhm…jaloers zijn mag wel hoor, 7 maanden vrij is ook wel een beetje abnormaal lang, hihi :oops: , mn mannetje was ook behoorlijk aan het mopperen…en zei;…en dan krijgen vaders wel 2 hele dagen zeg!! :roll:
Trouwens, hebben jullie nog iets van Karika gehoord, ik ben benieuwd hoe het met haar gaat, ze is al zo’n tijd niet op het forum geweest en had ook zo’n last van bloedingen gehad…
Liefs Lotje
hoi meiden,
Sorry,sorry,sorry maar mijn computer is zaterdag kapot gegaan. Deed niks meer, alleen maar piep,piep,piep! Na vele mannetjes verder( pc-nerds) toch maar besloten een nieuwe aan te schaffen. Heb nu een pc op maat laten maken en sinds vandaag weer internet :dance: Ik zal straks ff bijlezen maar kan niet beloven op iedereen te reageren. Maar beloof wel plechtig om nu weer actief mee te lezen en te schrijven. Moet nu weer weg, laterrrrrr!
kuzzz
Klein teken van leven vanuit hier. Alles gaat goed, ben 2 dagen overtijd als ik uitga van een normale cyclus, de spanning stijgt, maar we wachten nog met testen tot zeker maandag.
Lotje… 7 maanden… dat bedoelde ik…(ik zei 5,5)
Ja de papa’s in spe hebben het moeilijk!!hihihi
Jorien…Spannneeeeend!!! :: :: :: :: :: :: :: ::
Denise, we begonnen je al te missen… Fijn dat je er weer bent!!!
Kheb speciaal voor jullie een buikfoto gemaakt…
Met mijn nieuwe vestje trouwens…lol