Hai hai!!
Leuk dat je er weer bent Denise!!!
@Jorien, spannend meis, ik ga heeel hard duimen
:: :: :: :: :**:
@Krystle, heee, mooie buik!! (buikje is niet meer zo passend toch ) en een leuk vestje zeg!
Woensdag wordt het kamertje behangen en de spulletjes komen een maand eerder :dance: :dance: (2e week van november!!)
Liefs Lotje
@ Jorien: ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@ Krystle: mooie buik hoor! Ik lees nu dat je bm op 29cm hoogte zit( dat is dus 25 weken en 4 cm) ik zit pas op 23 cm+ 4 cm dat is dus 27cm. Ben gisteren naar de vk geweest en ze zei er niks over. Wel dat we weer een klein kindje krijgen( zo’n 5 a 6 pond). Nu lees ik bij december-mama’s dat het normaal is dat je je zwangerschapsduur + 4 cm moet rekenen dus dat zou betekenen dat ik 4 weken achterloop :? Maar als het niet goed was zou de vk er toch wel iets mee gedaan hebben?
@ Smiley: jammer dat je vakantie zo is afgebroken
@ Lotje: fijn hoor, 5,5 maand thuis! Ben stiekum een beetje jaloers op je
Ga lekker eten.
kuzzz
Smiley: wat jammer! Maar goed dat jullie niet ondanks alles gewoon toch zijn gegaan!
Krystle; Fijn dat ze je serieus nemen en dat je zo goed in de gaten wordt gehouden! Mooi vestje! Shoppen mag! Je moet toch kleren aan (hihi)
Jorien: Spannend!!! Ik duim voor je!! Goed dat je kan wachten met testen!
Denise; hee! Weer online, beter!
Ik ben net lekker de stad in geweest, lekker boeken gehaald (ik ben zo’n vreselijke boekenwurm en had rendez vous net uit haha), en een nieuwe agenda, sokken!
Wel stom, dus niet lachen, maar zag hele leuke nijntje sokken, dus ik heb vijf paar dezelfde gekocht, ik rak altijd een helft kwijt in de was, dus nu kun je dat niet zien… :oops:
Verder ook testen gehaald, had het huis op zijn kop gezet maar ik denk dat ze bij de oplader van de batterij van de dig. camera liggen (die kan ik ook niet vinden namelijk) :doh:
Maar ik laat ze nog lekker in de verpakking en vanavond lekker obsessief naar de plee rennen om te kijken of er al iets is…
Vorige cyclus kreeg ik op dag 30 's avonds bruinverlies, maar hee, de cyclus kan nog langer dus eh…ik kijk nergens meer van op!
Eetsmakelijk allemaal!!
Even heel kort, ik heb me toch een pijn in mijn rug bij het zitten dus ik hou het kort. Maar het gesprek was nog best heftig. Duurde ook echt een uur en ik ben he-le-maal gesloopt. Heb daarna ook nog gewerkt en zelfs de kapster is nog geweest net. Ik hoor nog deze week, waarschijnlijk vrijdag of ik die job krijg of niet. We zien wel. Ga nu snel naar mijn kanjer op de bank, ff hangen. :inlove:
Morgen ofzo reageer ik wel weer verder.
Hoi meiden
Ik lees nog wel mee maar heb vaak geen puf om te reageren Wel fijn om te horen dat het met iedereen zo goed gaat. Ook de voor de nod’ers veel succes hoor. Leuk om te lezen dat iedereen zo met het kamertje enzo bezig is. Ook de buikjes doen het goed.
Hier gaat alles ook goed. Mijn buik loopt ook ‘voor’. De laatste keer heeft de vk maar erbij gezegd dat ik een forse buik heb. En de baby een villa heeft om in te wonen. Ik heb zelf ook het idee dat ik al een maand of 7 zwanger ben. Ws wordt dit kindje ook groot en moet het even gemeten worden enzo. AEde was namelijk 9,5 pond en 57 cm. Dit verwachten ze weer. Ik wilde graag in bad bevallen maar dat gaat ws niet door, omdat het kindje te groot is. Maar dat moeten we nog maar afwachten. Nog even over het formaat buik. Het kan zijn dat je een lage brede baarmoeder hebt of een hoge smalle. Dan heeft de algemene regel aantal cm min 4 is de zwangerschapsduur geen nut. Dus geen zorgen maken hoor de vk heeft er gelukkig verstand van. Heeft iedereen al info van de kraamzorg gehad?
Hier ben ik ook weer even.
Sorry dat ik zo weinig kom hier, maar we hebben het nu ontzettend druk met het oude en het nieuwe huis! We hebben alle avonden nog gewerkt en wonen nu tijdelijk bij mijn ouders.
De bezoeken aan de gynaecoloog zijn tot nu toe allemaal heel positief. Ze hebben nog geen dingen gevonden die een zwangerschap in de weg zouden staan. Vandaag hebben ze ongepland een samenlevingstest gedaan en die was ook erg positief.
Ik laat jullie snel weer wat weten!
Star en Angelbaby heel veel succes weer/nog met alles!!!
Liefs,
Hoop
Goedemorgen meiden!
Tantekaatje; fijn dat het zo goed gaat!
Sisil; Ik duim mee voor de job!!
Hoop; Fijn dat alles zo positief verloopt!
Hier nog geen :twisted: , zelfs geen bruinverlies. ( ) Ik wacht met testen, ik durf niet zo goed :oops:
Fijne dag allemaal!
Ik zou vanavond op stap gaan met een vriendinnetje, dus ik dacht, heb toch drie testen, ik doe er gewoon een!!!
Ik kan het niet geloven…
JADE!!! :shock: WAUW meis wat geweldig!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :: :: :: :: :: :: :thumbup: :thumbup: : :thumbup:
Jade geweldig meid! Gefeliciteerd. Ik dacht al dat jij net zo als mij een paar dagen voor je nod een innestelingsbloeding had gehad ivm het bruinverlies. Super meid geniet ervan!
Liefs,
Lisette
Jade, gefeliciteerd!!! Maanden wachten zijn beloond! Geniet ervan :-
:- Smiley
Hoi, even snel :mrgreen:
Jade, eindelijk :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd!
Ik reageer later verder!
Groetjes Dopey.
Dank jullie wel allemaal!
Ik ga vanavond tegen mijn moppie vertellen dat ie papa wordt, heb al 5 mnd een speen met “papa is the best” ingepakt in de kast verstopt!
Ik ga zo even douchen, en naar mijn werk.
Ik zit helemaal op een wolkje :inlove:
Jade, wat een super nieuws!!! Gaaf man, kan je het nog zo lang stil houden voor je moppie?
Ik weet nog wel dat ik getest had en dat Geoff net klaar zou zijn met werken en dus een kwartier later thuis zou zijn. Belt ie een minuut later op terwijl ik een positieve test in me handen heb, ‘schat ik kom een uurtje later’ en een uur later belt ie weer dat het nog een uurtje later werd. Ik heb in die twee uur tijd echt de toplaag van het laminaat eraf gelopen van de spanningen om het goede nieuws te mogen vertellen.
Als ik dus nog een keer een test mag doen dan doe ik dat als Geoff gewoon thuis is, kan die spanning niet nog een keer aan.
Ik zou vanavond eigenlijk met een vriendinnetje een happie gaan eten, dus een sms gestuurd dat ik heb afgebeld omdat ik vanavond lekker met zijn tweetjes wil zijn. Denk dat ie het wel doorheeft…slik…
Oh Jade GEFELICITEERD !!
Heerlijk zeg, geniet lekker van je roze wolkje en veel plezier met het vertellen aan je mannetje!!!
Liefs :-*
Jade: Gefeliciteerd!!! En wat een leuke tekst bij je banner :inlove: . Geniet ervan meis!!!
Liefs Pinot
Nu effe een ego-berichtje:
Ik zat vanmorgen helemaal in de stress (en nu nog steeds wel een beetje… :shifty: . Ik heb al weken een client die ik eenmaal in de week een injectie geef tegen de reuma. Ik ben altijd erg voorzichtig (handschoenen aan, schortje voor, eerst een praatje maken en na het spuiten direct weg, voorzichtig alle spullen klaarleggen enz) want het is een soort chemo-achtig goedje. Vanmorgen draaide ik dus de naald op het voorgevulde spuitje en toen ik de beschermhoes van de naald wilde halen zat deze erg vast. Toen ik wat extra kracht zetten schoot de huls van de naald, en vervolgens schoot mijn vinger terug. Gevolg: injectienaald in mijn wijsvinger…Ik was zo verbaasd, dat ik, ipv direct handschoen uit, vinger laten bloeden en onder de kraan spoelen, eerst nog een nieuwe naald op de spuit heb gedraaid en dhr heb gespoten. Eenmaal buiten stond ik helemaal te trillen
Collega gebeld, die zat gelukkig in de buurt, samen naar de huisarts van de client geweest. Huisarts zegt dat het waarschijnlijk geen kwaad kan: naald was steriel en injectie was niet ontlucht. Waarschijnlijk heb ik dus een met alleen lucht gevulde naald in mijn vinger gehad. Toch even het meldpunt prik-accidenten gebeld. Ik word vanmiddag terug gebeld.
Die collega die me opgevangen heeft bood direct aan om die meneer voortaan te spuiten. Ik moet nog maar drie weken werken en ik wil toch eigenlijk geen risico meer lopen…
Pffff…liefs Pinot
Jeetje pinot, wat een verhaal! Laat even weten wat ze zeiden van het prikpunt!