Chico, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Geniet ervan!!!
:dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd Chico, met jullie zoon!! :dance:
Hey meiden,
Bedankt voor de felicitatie’s.
Ik ben helaas in het ziekenhuis bevallen omdat Kièro in het vruchtwater gepoept had.
De bevalling is wel weer heel snel gegaan.
Om 11.15 werden mijn vliezen gebroken met ongeveer 4 cm ontsluiting.
Ik vond dit best wel spannend aangezien ik bij jorrit echt een weeenstrom kreeg die niet op te vangen was.
Nu moest ik dus naar het ziekenhuis maar ik kon de weeen goed opvangen tot 6 cm.
Bij 6 cm moest ik op mijn linkerzij liggen omdat Kièro een beetje klem lag.
De vk ging toen even weg maar ik had binnen een kwartier 10cm en kon het ook echt niet meer houden.
Op dat moment ( ik schreeuwde dat ik het niet meer hield ) was alleen mijn man er,maar gelukkig kwam de kraamverpleegkundige snel naar binnen gerend en daar achteraan mijn vk ( ze is gelukkig al die tijd in het ziekenhuis gebleven want het was er erg druk met bevallingen ).
Mijn vk wilde even kijken hoever ik was maar de kraamverpleegkundige zei dat ze het hoofdje al zag :shock:
Het hoofdje stond dus en ik mocht gelijk verder persen.
Al met al heeft het persen,met tegen houden anders kreeg ik problemen met zijn schouders aangezien hij een flinke jongen van 4250 gram is, maar 7 minuten geduurd :shock:
Kièro is dan ook om 13.22 geboren. Grappig detail is dat Jorrit om 13.23 is geboren en de vliezen waren toen om 11.00 gebroken.
Verder genieten we met volle teugen van ons tweede wonder :inlove:
Groetjes Chico.
Jammer dat jullie naar het ziekenhuis moesten Chico. Het is zeker snel gegaan zeg. En inderdaad een flinke kerel. Hele mooie foto! :inlove: :inlove: :inlove: Geniet ervan. Wat vindt zijn grote broer ervan?
Jeetje Chico, dat is snel gegaan! En wat een prachtkind!!!
Geniet ervan!
Lekker spuit 11, maar van harte gefeliciteerd met dit tweede wondertje!!!
Prachtige naam ook!!!
He hoe gaat het met iedereen?
Volgens mij had ik hier nog niet verteld dat ik weer zwanger ben! Vandaag termijnecho gehad, 18 december ben ik uitgerekend!
Hey Rijntje,
Ik las het op je hyves!
Geweldig! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
Liefs,
Hoop
Gefeliciteerd Rijntje!!!
van harte! Ik wist het al een tijdje want een mede-maand mama van mij was ook zwanger en schreef mee in de december mama’ van 2009 en daar kwam ik jouw naam tegen Helaas heeft ze een miskraam gehad. Maar super dat alles goed was.
Hoe is het met de rest? Tis bijna uitgestorven hierzo :mrgreen:
Hoi hoi
Hier ben ik ook weer eens…
Leuk dat je weer zwanger bent rijntje!
Hoe gaat het met de zwangerschap?
Hier gaat het goed, robin groeit als kool en geniet iedere dag van hem!! ookmet mn gezondheid gaa tet weer de goede kant op… gelukkig!!!
Hoi hoi!
Ik weet niet of er nog meiden posten/lezen hier maar wilde even met jullie delen dat ik (heel pril) in verwachting ben van ons tweede kindje.
Bjorn doet het goed en is een geweldig heerlijk mannetje en met mij en hubby is ook alles top.
Dikke zoen Jade
He wat super Jade! Gefeliciteerd!
Oh Jade wat geweldig leuk nieuws!!
GEFELICITEERD
Wanneer ben je uitgerekend?
Geniet ervan en fijn om tehoren dat alles goed met jullie gaat!!
liefs
Wauw Jade, leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd!! Geniet van de zwangerschap!
Liefs,
Inge
gefeliciteerd!
Hello!!
Ik ben 15 april uitgerekend, uitgaande van mijn laatste menstruatie dus het is nog pril.
Hoop, dat schiet al lekker op zeg!! Hoe voel je je??
Hey meiden,
Ik zie ineens 2 zwangeren erbij :shock:
Gefeliciteerd Jade en Rijntje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gaat alles goed?
En met de rest?
Hier gaat ook alles ( weer ) goed.
We hebben een tijdje lopen kwakkelen ( ik plotseling geopereerd wegens 2 cystes op mijn eierstok die daardoor gedraaid was en 1 van de cystes was 8cm en moest dus verwijdert worden via een keizersnede, Jorrit was gebeten door een teek en werd ziek binnen 10 dagen na de beet en kreeg dus een zware ab kuur en Kièro is ziek geweest met erge spugen en groene ontlasting ( invallend huisarts dacht aan rotavirus en hij kreeg medicijnen voor het spugen ). Ook zat hij vol slijm en had het sávonds benauwd waarvoor hij een puffer heeft gehad die in noodgevallen gebruikt mag worden. Mijn andere invallend huisarts dacht aan een vorm van pseudo kroep mede omdat mijn man dat vroeger ook had.Mijn eigen huisarts zit voorlopig niet wegens omstandigheden vandaar al die invallers :mrgreen:
Kièro doet het verder erg goed.
Hij is nu al 4,5 cm groter en bijna 2 kilo zwaarder als Jorrit was op zijn leeftijd,haha.
Nou meiden groetjes weer!
Chico.
@Jade wrote:
Lekker spuit 11, maar van harte gefeliciteerd met dit tweede wondertje!!!
Prachtige naam ook!!!
Bedankt nog hoor! :mrgreen:
Ik heb dit nooit gelezen ik lag toen in het ziekenhuis en daarna heb ik een hele tijd niet gekeken :oops: ,haha.
Groetjes Chico.
Chico, jeetje, wat een gedoe zeg! Fijn dat alles nu weer goed gaat daar!
Rijntje en Jade, hoe gaat het met jullie?
Hier gaat alles prima! Het einde is aardig in zicht nu!!!
Liefs,
Hoop