Hoop,
Ik zie dat je overtijd bent of bevallen!
Ik ben benieuwd hoor!
Groetjes Chico.
Ja, ze is bevallen! Ik heb haar op Hyves.
Gistermorgen, een jongetje.
Meer details zal ik maar niet vermelden, want weet niet of ze daarop zit te wachten natuurlijk.
Gefeliciteerd Hoop!
O super leuk!
Ben benieuwd hoe hij heet en of alles goed is!
In ieder geval GEFELICITEERD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rijntje hoe gaat het met jou?
Groetjes Chico.
Hoi!
Hoop is i.d.d. bevallen van een zoon: Fenn! Volgens mij schrijft ze nu onder een andere naam hier op kok.
jaaa heb fenn op de foto’s gezien, mooi mannetje hoor
Hoeis hemet jullie allemaal??
hier gaat het goed, robin is alweer zooooo groot
wat gaat dat hard/snel zeg
Liefs
Hoi,
Leuke naam zeg! nog nooit gehoord :mrgreen:
hier gaat alles goed ( en druk, haha, met 2 kleintjes in de luiers 8) ).
De tijd gaat snel he?
De baby’s van 2006/2007 worden al bijna weer 3 jaar :shock:
Hoe gaat het met de zindelijkheid bij jullie?
Jorrit plast alleen op de wc als we hem er echt op zetten of naar toe sturen, uit zichzelf doet hij het niet. Hij vindt het niet erg om op de wc te zitten, eerder leuk, maar waarom hij het dan niet aangeeft :think: ( ja pas als hij al wat in zijn broek gedaan heeft ) :mrgreen:
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat daarmee.
Groetjes Chico.
Hoi hoi
Robin is nog niet zindelijk
Hij wil wel af en toe op de wc of op het potje zitten maar daar blijft het dan ook bij, hahahah :mrgreen:
Liefs
Boaz is ook nog niet zindelijk. We zijn er al een tijd mee bezig en als we hem op de wc zetten plast hij soms en heeft een paar x op de wc gepoept. Hij voelt het nog niet aankomen dus heeft het eigenlijk weinig zin. Dus we hebben het maar even op een laag pitje gezet, het komt vanzelf wel. Milou was met 2,5 jaar dag en nacht zindelijk, volgens mij duurt het bij jongens ook langer voordat ze zindelijk zijn.
Hoi hoi
Ja dat heb ik idd ook gehoord dat jongetjes minder snel zindelijk zijn dan meisjes. Ach ik lig er niet wakker van, komt vast goed , ooit
Liefs
Jaaaaah!!! Hoop - gefeliciteerd!!!
Hoi hoi,
Eindelijk ben ik ook weer eens hier… :oops:
Dank jullie wel voor de felicitaties!
Het gaat erg goed met F.enn. Hij is heel tevreden! De gebroken nachten vallen weer even tegen. Maar we genieten ook enorm!!!
Ik schrijf tegenwoordig inderdaad onder een andere naam (Sil), log nog geregeld in onder deze naam om jullie even te volgen!!!
Hallo,
Hoe gaat het met jullie allemaal???
Hier gaat alles prima! De kindjes doen het erg goed!
Liënne is afgelopen zondag alweer 2 geworden! Leuke dag gehad!!!
Rijntje, gefeliciteerd met de geboorte van Lara, alweer 3 maanden inmiddels zag ik…gaat alles goed???
Jade, hoe gaat het met de zwangerschap??? Nog maar even te gaan!!! Spannend!!!
Ik ben het Martje, schrijf onder Marbo omdat ik mn inlogkodes nietmeer wist haha.
Ik ben weer zwanger, ben 24 oktober uitgerekend van ons tweede wondertje!!!
Hey Mar,
Ik had je al op Hyves gefeliciteerd, maar hier dan nog maar een keertje!
Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Echt onwijs leuk dan jullie een tweede wondertje verwachten!!!
Geniet ervan!
Liefs,
Hoop
Dank je wel!!
We zijn super blij en gelukkig!
Dank je wel, Rijntje!!!
Hoe gaat het met jullie, doet Lara het goed???
Liefs,
Hoop
Meiden helaas is ons kindje overleden, kwamen we afgelopen vrijdag achter tijdens de 2e echo. de klap was heel erg groot en het besef komt nu langzaam.
Liefs
Lieve Marbo,
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik hoop dat je het verlies snel een plekje kunt geven.
Sterkte!
Liefs,
Hoop
Ik dacht ik ga weer eens even informeren hoe het met deze dames is?!
Hier gaat alles goed! Lekker druk met m’n twee kindertjes maar ook op en top genieten!
Marbo, hoe gaat het? Nog maar een paar weekjes! Spannend!!!
Liefs,
Inge (Hoop)
ik kom eigenlijk nooit meer op KOK, tot ik net een mailtje vond in mn mailbox dat er een nieuwe reactie op onze oude topic was… werd ik toch wel ff nieuwsgierig, hahaha
Ja ik moet idd nog effies… Morgen mn laatste werkdag en dan lekker verlof!!!
Hoe is het met de rest???
Liefs