Februari/maart 2006 (deel 16)

Maar weer eens een nieuw deeltje!!!







Jeeeeeej ben ik dan de eerste in het nieuwe deeltje??? :mrgreen:



Hier gaat 'ie lekker, vanochtend wel nogal geschrokken…

Maar verder is alles goed, humpy ligt startklaar en is zelfs al een pietsie aan het indalen. Bloeddruk en HB zijn perfect en ben 10 kg aangekomen tot nu toe…dus al met al: “dik” tevreden :mrgreen:



Vanochtend rond half 7 werd ik wakker van een harde knal in de badkamer, ik dacht eigenlijk dat de kat wat had omgegooid, maar toen zag ik dat hubbie niet in bed lag. Dus riep ik z’n naam maar geen reactie.

Ben gauw naar de badkamer gelopen, toen ik daar bijna was hoorde ik hubbie zo ongeveer snurkend ademhalen.

Toen ik binnenkwam zat hij half op het toilet en met z’n hoofd tegen de muur, was 'ie dus flauwgevallen.

Z’n ogen draaiden en hij was heel zwaar aan het ademhalen. Ik wilde hem wakker krijgen, dus schudden roepen enz maar niks hielp. Dus wilde ik hem rechtop laten zitten, maar hij was natuurlijk helemaal slap en hij is 2 meter lang en ongeveer 30 kg zwaarder dan ik dus da’s ook best een uitdaging. Maar toen stopte hij met ademhalen…da’s nogal schrikken zeg maar. Dus ik hem schudden en roepen, en z’n hoofd zakte een beetje naar voren waardoor z’n tong weer naar voren schoot en begon hij weer te ademen. Pfff maar toen zakte hij weer weg en stopte hij weer met ademen…toen raakte ik echt zwaar in paniek en hoe weet ik niet maar ik had hem in één keer rechtop. Weer schudden en roepen, heb hem zelfs een klap gegeven…ik wilde net 112 gaan bellen toen hij weer ging ademen en weer een beetje wakker begon te worden.

Hij zag heel wazig en z’n oren suisde flink, hij is weer wankel naar de slaapkamer gelopen. Toen ben ik maar even op de rand van het bad gaan zitten omdat ik niet normaal meer kon staan van het trillen…en ben in een flinke huilbui uitgebarsten…heb echt een momentje gehad dat ik dacht dat hij 'm ertussenuit zou piepen. Toen hij weer een beetje helder werd dacht 'ie dat er wat met mij en de baby was omdat ik in de badkamer zat te huilen…hij riep maar dat hij er bang van werd. Hij kon zich dus helemaal niks herinneren.

Blijkt dat hij toen hij opstond om naar het toilet te gaan hevige steken in z’n buik kreeg en waarschijnlijk is hij van de pijn flauwgevallen. Nadat ik bibberig gebeld had met de HAP kreeg hij het advies: veel rust en voldoende drinken.

Z’n lijf heeft zichzelf gewoon in de beschermmodus gegooid, door flauw te vallen. Hij is de laatste weken ook zo ongeveer non stop in de tuin bezig, en verder werken werken en werken. Het is gewoon een combi van pijn en stress en vermoeidheid.

Vanmiddag ook de HAP maar weer gebeld omdat hij zich nog een beetje slapjes voelde en toen eindelijk een arts aan de telefoon gehad. Die zei al dat hij zich waarschijnlijk nog wel dik een dag zou voelen alsof hij door een wals was overreden.

En vannacht moet ik hem een paar keer wakker maken…het gaat nu gelukkig beter, maar het was me het dagje wel!

Jeetje Kippie, dat is zeker schrikken. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Ik hoop dat hij zich snel weer helemaal goed voelt!

Doe rustig aan (allebei)!!!



Liefs,

Hoop

Nou zeg, dit deeltje brengt geen goed nieuws met zich mee…

Rijntje, gecondoleerd met het verlies!! Sterkte!



Liefs,

Hoop

Rijntje gecondoleerd :hug:



Meiden ik ben vandaag gecuretteerd na een missed abortion.

Het hartje is gestopt met 6 weken en 5 dagen, 2 dagen na de echo waarvan die vrouw het dubieus vondt.

Ik voel me echt rot nu.



Groetjes Chico.

chico: wat verdrietig :frowning:

:hug: :hug:

heel veel sterkte ermee







(echt geen leuk deeltje idd)

:cry: jeetje wat een verdrietig nieuws allemaal.

@ Kippie: wat een schrik zeg, hoe gaat het nu met hem?

@ Rijntje: gecondoleerd :hug: was het zusje van Casper ziek?

@ Chico: :hug: wat erg zeg! Ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent, het is toch jouw eigen kindje wat je verloren bent. Heel veel sterkte en een dikke :hug:

Rijntje gecondoleerd :hug:



Chico nee toch! Heel veel sterkte meis :hug:

Chico wat ontzettend erg zeg. Heel veel sterkte.



Dan gooi ik er ook nog maar een schepje bovenop. Afgelopen maandag (tweede pinksterdag) is mijn (peet)oom op 49-jarige leeftijd overleden aan heen hartstilstand. Ben er erg door van slag, maar het komt wel weer goed. Zaterdag is de crematie…



Liefs,

Hoop

Kippie, hoe gaat het nu met je man?



Krystle, hoe is het met jullie daar? Alles goed met de kleine Ise???



En de rest?? Alles oke, we zijn hier wel weer toe aan wat positief nieuws!!!



Liefs,

Hoop

Pff… Meiden wat een ellende…



Chico :hug: :hug: :hug:



Hoop en rijntje gecondoleerd…



Kippie, wat zal je geschrokken zijn!! Hoe gaat het nu met je man??



Positief nieuws…

Hier gaat het best goed met de meiden!!! Ymke begint weer een btje zichzelf te worden gelukkig… Lopen doet ze nog niet… Ik vermoed dat ze het wel kan, maar ons nog lekker laat denken dat ze het niet kan… Aan de hand stapt ze er flink op los… Ze verandert echt met de dag op het moment…



Ise groeit als kool, borstvoeding loopt goed… Het is wennen met 2 kids, heb mijn handen vol… Maar je krijgt er echt veel voor terug!!!



Linkje met wat foto’s van mijn meiden:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=31754&start=675

Hoop, nogal laat maar toch nog gecondoleerd meis :hug:



Krystle wat een lieve foto’s van je meiden :inlove:



Vanmiddag hebben we een groeiecho gehad, elke keer met de echo’s liep meneer flink voor en de VK raadde aan om dan rond 36 weken een groeiecho te doen. Toen we aangaven dat we dat wilden, probeerde ze me er eerst weer vanaf te praten :think: maar we hebben doorgezet.

Nu willen we het weten ook!

Met 40 weken schatten ze hem op 3700/3800 gram dus da’s heel netjes.

En het was wel heel leuk om humpy weer even te zien

Heb 3 foto’s meegekregen, zal ze vanavond ff inscannen.

De echoscopiste heeft echt ruim de tijd genomen, dik een half uur, en ik heb het toch goed gevoeld…humpy ligt in een soort L-vorm.

Met het hoofd naar beneden, billen aan de linkerkant en benen/voeten helemaal rechts. Hij neemt nog even lekker de ruimte voor zover dat kan :mrgreen:



Verder gaat alles goed, ik geniet sinds afgelopen maandag lekker van m’n verlof :dance:

:dance: heerlijk zeg, geniet er maar lekker van :thumbup: en ik ben benieuwd naar de echo!



hoe gaat het met jou Chico? :hug:

Beet je laat maar nog gecondoleerd met jouw oom ,Hoop.

Ik heb voor moederdag een tattoo gekregen en ik ben er helemaal happy mee :inlove: Het is helemaal mijn ding geworden met de letters van mijn kiddies :inlove:





Voor de rest :-*

Hm scannen van de echofoto’s wil niet lukken, krijg steeds een foutmelding…dan maar ff wachten tot hubbie thuis is.



Wauw Denise wat een gave tattoo, echt heel mooi met de letters van je kids! :thumbup:

Jaaa gelukt, alleen zijn ze een beetje groot geworden :oops:

Zo, wat een mooie foto’s Kippie!!!

Leuk is dat he?

Nog een paar weekjes wachten en dan kan je hem ook vasthouden :wink:



Mooie tattoo Denise! orgineel :mrgreen:



@Hoop, voor jou ook nog gecondoleerd.



Hier gaat het weer wat beter.

We hebben de nacontrole gehad en alles was verder goed, dus we kunnen weer voor een kleintje gaan.

Ik hoop dat ik snel weer zwanger ben, want de wens is er :wink:



Groetjes Chico.

Chico ik kan niet wachten…maar moet nog even geduld hebben!

Fijn dat de nacontrole goed was, zal voor je duimen dat je snel zwanger bent :pray:

Denise, echt gaaf die tattoo!!!



Kippie, geweldig die foto’s!!! Nog even geduld (valt niet mee natuurlijk).

Een vriendin van mij uit Lelystad is 28 mei bevallen van een gezonde zoon!



Chico, fijn dat alles goed is! En heel veel succes met klussen, hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!



Liefs,

Hoop

BIA :shifty:

Heb sinds vanochtend 5 uur onregelmatige weeen, varierend tussen 8 en 20 minuten…VK is om 1800 toch maar even langsgeweest om te kijken en had toen 3cm!

Na het gewroet is het goed gaan doorzetten, nu tussen 4 en 6 minuten en heel erg pijnlijk (heb alleen rugweeen) VK komt over een kwartiertje weer kijken…

Oh jee :mrgreen:

Je kindje gaat dus geboren worden :inlove: :inlove: :inlove:



Heel veel succes meid en ik hoop op een voorspoedige bevalling voor je!



En ik wacht hier met spanning op je berichtjes!



Groetjes Chico.