Februari/maart 2006 (deel 16)

Ik heb onze lijstjes maar eens even aangepast! Was wel weer eens tijd :mrgreen:

Heb sommige eraf gehaald omdat we daar nooit meer wat van horen. Mochten zij terug op het lijstje willen dan hoor ik het wel!

:dance: gefeliciteerd Hoop! Wat goed zeg! Waren jullie al weer een tijdje bezig of is het dit keer supersnel gegaan?

Rijntje: leuk dat je weer naar nl komt.

Martje: :hug: we spreken elkaar via hyves maar hier ook nog even een viruele knuffel :hug:

Met Boaz gaat het op en aan. Hij is veel ziek,regelmatig last van geprikkelde longen en heeft hiervoor ook 2 pufjes.Daardoor veel slapeloze nachten voor ons. Verder een zeer ondeugend mannetje maar ook zoooo lief! Slaapt sinds dit weekend in een peuterbed en dat gaat goed.

Milou heeft haar rapport gekregen vrijdag en we zijn ons kapot geschrokken :o na een gesprek met haar juf blijkt ze zeer snel afgeleid te zijn en er soms met de pet naar gooien. Ze kan het wel maar het komt er niet uit zeg maar.

Verder blijft het een lief meisje hoor en morgen krijgt ze haar eigen huisdieren: 2 ratjes! Die gaan we morgenavond ophalen bij de fokker. 2 vrouwtjes en ze gaan Bambi en Tinkelbel heten :mrgreen:

25 en 26 februari gaan we lekker naar Disneyland parijs met z’n viertjes, superveel zin in!

Hey Denise,

Het is dit keer erg snel gegaan. De tweede ronde al meteen! Nu nog duimen dat het goed blijft gaan!

Martje: :hug:

Liefs,

Hoop

dat is zeker snel zeg! Hoor je wel vaker hé bij een tweede?

Zo Hoop dat is zeker een stukkie sneller dan de vorige keer

Nou gelukkig maar!!

Hoe voel je je???

Kusss

Ja, we hadden het ook totaal niet verwacht!

Ik voel me prima! Heb zeker wel het gevoel zwanger te zijn maar ben niet misselijk ofzo. Heb 's morgens wat moeite met eten!

3 maart hebben we (pas) een afspraak bij de Vk!

Hier weer even een berichtje van mij… :oops:

Ik kom eigenlijk nog nauwelijks op KOK. Maar zat even met een dreumesvraagje wat ik heb geplaatst. Sophie heeft sinds vrijdag een brilletje en weigert hem op te doen :roll:

Gisteren hebben we haar verjaardag gevierd, was helemaal gezellig!

Wauw wat een leuke nieuwtjes las ik hier weer! Wat geweldig dat je ook zwanger bent Hoop, GEFELICITEEEERD!!! en Rijntje, wat leuk dat je weer in Nederland komt wonen!

Hier gaat het met mn zwangerschap niet helemaal zoals ik het zou willen… Heb flinke bekkenklachten en ben erg moe. Ben nu ook halve dagen aan het werk en alleen nog maar op kantoor. Verder loop ik bij de fysioo en heb ik een bekkenband aangemeten gekregen.

Het vliegt trouwens wel hoor zo’n 2e zwangerschap!

Nou meiden, ik zal af en toe wel effies bij jullie meegluren!

En zo nu en dan hoor ik wel eens wat via Chicco!

Liefs Lotje

Hey meiden,

Ik mis hier van alles!

Hoop gefelicieerd meid! ech super leuk nieuws!

En wa fijn dat het zo snel ging dit keer :mrgreen:

@Denise, leuk hoor 2 huisdieren! en lekker naar euro disney echt leuk!

@Martje ik hoop dta het wat beter gaat met je :hug:

@Rijntje, spannend hoor weer naar Nederland komen!

Wanneer gaat het gebeuren?

Wij zijn vorig weekend weer verhuisd, nu naar ons eigen huis.

Ik ben er zo blij mee!

Vandaag bij de vk geweest en de baby is al een stuk ingedaald.

Alleen zijn hartje ging echt super snel en daar maak ik me wel druk om.

Ze gaat het in de gaten houden maar ik moet pas over 2 weken weer.

In plaats dat ze me dan over een paar dagen terug laat komen, al is het maar om mij gerust te stellen :evil:

Verder moet ik meer rust nemen omdat ik veel harde buiken en voorweeen heb.

Nou ik hoop nu weer bij te blijven hier!

Groetjes Chico.

hé wat een onzekerheid zeg over de baby. Als je er niet gerust om bent zou ik zeker om een echo vragen.

Succes met de laatste loodjes :hug:

Chico, wat vervelend dat je je een beetje zorgen maakt om de beeb. Ben je inmiddels alweer voor controle geweest??? Heel veel succes met de laatste loodjes!

Hier gaat alles prima, ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de verloskundige, helaas dan nog geen echo maar ik hoop wel een datum mee te krijgen hiervoor!

Lotje, hoe gaat het met jou?? Ook al aardig op weg…ook succes met de laatste loodjes. Hoe is het met je bekken???

Hoi meiden,

Afgelopen dinsdag was alles weer normaal gelukkig :inlove:

Nog een paar weekjes en dan hopen we hem eindelijk vast te houden!

@Hoop, hoe was je eerste afspraak bij de vk? heb je al een datum voorde echo?

@Pinot, hoe gaat het met jou?

Met Lotje gaat het goed op haar rug na.

Ze is maandag bij mij geweest en ze krijgt ook al een mooie flinke buik,haha.

@Martje,hoe gaat het met je?

Groetjes Chico.

Chico, hoe is het daar? Nog alles stil of heb je je beebje inmiddels al in je armen??? Ben ontzettend benieuwd!

Ik ben inmiddels naar de VK geweest en heb de eerste echo gehad en alles is helemaal in orde!!! 3 oktober is de uitgerekende datum!

Lotje, hoe gaat het daar?

Hoi,

Nou nog steeds BIB hier hoor :mrgreen:

Van mij mag hij komen!

Fijn dat alles goed was bij de vk!

Op naar de 20 weken echo! willen jullie weten wat het geslacht is?

Ik hoop hier snel een bub melding te plaatsen want ik heb het idee dat ik uit elkaar plof,haha.

Pinot, hoe is het met jou?

@Rijntje, woon je al in nederland?

Hoe is het met iedereen?

Groetjes Chico.

O wauw, bijna zover Chico! Veel sterkte gewenst met de laatste loodjes, hoop voor je dat je je beebje gauw in je armen mag houden.

We gaan in juli naar Nederland verhuizen trouwens.

@Hoop: jeetje, alweer 13 weken, wat gaat het hard zeg! Verder alles goed?

Zag op hyves dat jullie geprovoceerd hebben met koemelk? Wij ook deze week, maar dat ging helaas helemaal mis :frowning:

Chico, succes hoor met die laatste loodjes!!! Ik ben erg benieuwd!

Rijntje, hier is het provoceren helemaal goed gegaan. Ze heeft helemaal nergens op gereageerd. Hier is ze dus gelukkig over de allergie heen gegroeid. Wat vervelend dat het bij Emma helemaal mis is gegaan. :hug:

Hey meiden,

Nog steeds bib hoor helaas.

Stiekem had ik gehoopt dat hij eerder zou komen aangezien Jorrit ook precies op de uitgerekende datum is gekomen,maar helaas.

Jorrit lijkt veelopzijn vader, die is ook altijd precies op tijd dus dan zal deze kleine wel meer op mij lijken, ikben nog wel eens te laat namelijk, haha.

Ik hou jullie op de hoogte hoor!

Groetjes Chico.

Hey Chico, jammer dat jullie hummeltje er nog niet is! Ik hoop dat hij niet al te lang meer op zich laat wachten!

Toi toi toi!

Hey Chico; rommelt het al?

Hey meiden,

Ik wilde even laten weten dat op dinsdag 7 april na een snelle bevalling helaas in het ziekenhuis onze zoon geboren is.

Zijn naam is Kièro Dean en hij weegt 4250 gram.

We zijn apentrots :inlove: :inlove: :inlove:

Groetjes Chico.

:dance: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Kom je jouw bevallingsverhaal nog wel vertellen hierzo? Ik ben wel benieuwd.

:-*