Chico: succes met de verhuizing. Wij zijn een half jaar geleden verhuisd, maar nog steeds flink aan de klus…
Liefs Pinot
Pinot, gefeliciteerd met de goede echo! Toch leuk hoor om weer zo’n plaatje voorbij te zien komen!
Chico, succes met de verhuizing en veel plezier met de pretecho zaterdag!
Hier gaat alles prima! Gisteren naar het CB geweest en alles was weer prima in orde! Ze weegt nu 7600 gram en is 67,7 cm lang!
Liefs,
Hoop
Hoi meiden,
Even vanaf een andere computer :mrgreen:
Mooie foto hoor Pinot!
En fijn dat alles goed gaat Hoop!
@Lotje hoe gaat het bij jou?
We hebben de echo gehad en Jorrit krijgt een BROERTJE!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Groetjes Chico.
Wat leuk! Twee knulletjes :inlove:
Was het een mooie echo?
@Hoop: fijn dat alles goed gaat daar. Ze groeit lekker zo te zien
Nog even dan haalt ze Emma in (qua gewicht dan :mrgreen: )
Wat leuk een broertje voor Jorrit!!! :inlove:
Hoe gaat het met de verhuizing???
Rijntje, ze groeit erg goed! Maar inmiddels zit ze niet meer boven het gemiddelde (de keren hiervoor altijd wel)!
We zijn ook weer bij de diëtiste geweest! We mogen nu kip, kalkoen, (wit)vis en brood (op waterbasis en zonder broodverbeteraar) gaan proberen!
Hoe is het met alle andere beebjes in de buiken, de grote broers en zussen en de mama’s??
Liefs,
Hoop
:inlove: super Chico een broertje voor Jorrit! Hoe voel je je?
@ Hoop: :thumbup: die kleine meid van jullie groeit goed!
@ Pinot: :inlove: super zeg een goede echo! Wel weer een geruststelling,toch? Hopelijk ben je snel van je vermoeidheid af.
Hier alles goed. Nog 4 weken en dan is Boaz alweer 2 jaar :shock: en Milou alweer 8 jaar :o Morgen een intake gesprek op de psz waar Boaz vanaf januari naartie gaat naast het kdv. Tis een druk en ondernemend mannetje dus we denken dat dit wel goed is voor hem, kan hij zijn energie kwijt.
:-*
Hier even een update.
Vorige week op controle geweest bij de gyn en mijn bloeddruk was alweer te hoog. :shock: . ZIt nu weer aan de medicijnen en moet morgen terug komen. Voor mijn gevoel is ie nu weer goed. Ben alleen zo
van de medicijnen.
Liefs Pinot
Jeetje Pinot dat is balen zeg!
Gaan ze je nu elke week controleren?
Probeer zo rustig mogelijk te doen, alhoewel het heel moelijk is met een peuter.
Groetjes Chico.
balen zeg Pinot en je moet nog even :shifty: hopleijk heb je veel baat bij de medicijnen!
Gisteren verjaardag gehad van mijn 2 kanjers :inlove: Milou is morgen alweer 8 :shock: en Boaz woensdag 2 jaar :inlove:
Bloeddruk is weer keurig 130/80. Moeiheid blijft alleen nog. Val nog steeds iedere avond op de bank in slaap :mrgreen:
Denise: Nog gefeliciteerd met Milou. En Boaz morgen ook al weer twee jaar… Wat gaat het toch hard he. Verder alles goed??
Chico: Ik moet nu na drie wk terug komen (18 dec). Doe nu idd wel rustiger aan. Voordeel van een peuter van 2 is wel dat je ze lekker zelf aan de gang kunt zetten. Zo is Zita dol op kleien en ook legpuzzels vind ze geweldig. Een puzzel van 6 of 9 stukjes legt ze zo.
En televisie kijken gaat ook steeds beter. Is af en toe wel eens lekker als moeders languit op de bank wil :oops:
Zaterdag trouwens nog wat meegemaakt…
GIng met ZIta even naar de prenatal voor een nieuwe slaapzak. Daarna even lekker koffie wezen drinken samen. Zita zat braaf te puzzelen. Gooit die taart van een serveerster mijn koffie zo over Zita heen
Gelukkig had ze een hemdje en broekje aan ipv een romper dus ik kon dr van boven zo uitkleden. Luier was gelukkig ook nog droog. (daar schijnen ook verschikkelijke brandwonden van te kunnen komen omdat die krengen zo veel absorberen). Meteen gekoeld. Gelukkig was er een lieve moeder die meteen naar de zeeman rende voor nieuwe kleertjes, want ik had niets schoons bij. ZIta al die tijd brullen…Daarna nog even langs de HAP geweest, maar het was gelukkig niet ernstig.
Ik kan je zeggen…je schrikt je op zo’n moment echt een ongeluk…
Liefs Pinot
Jeetje zeg, wat onhandig. Gelukkig is er niets ergs met Zita aan de hand!
Fijn dat het zo goed gaat met de zwangerschap!!!
16 weken alweer, wat vliegt het voorbij!
Denise, nog gefeliciteerd met de kids!!!
Hier gaat alles prima, onze kleine meid groeit hard!
Liefs,
Hoop
Goedemorgen dames,
Wat een stilte hier zeg!
Pinot, al bijna op de helft! Jeetje zeg!!! (Lijkt bij een ander altijd sneller te gaan dan bij jezelf! hahaha)
Alles goed! Weten jullie al of jullie een zoon of dochter krijgen???
Hoe gaat het met iedereen???
Liefs,
Hoop
Zo, inderdaad stil hier. Wij zijn op het moment in Nederland, voor 2 weken
Emma net weer beter, ze was de afgelopen 3 weken 3 keer ziek ofzo. Nog wel erg hoesten, maar verder gaat het nu wel weer geloof ik.
Hoi Hoi
Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat goed, op mn ontstoken tenen/voet na dan…
Loop er al weer een paar maanden mee en begin het goed zat te wroden.
Loop er ook mee bij de reumataloog… helaas…
Met Robin gaat het als een speer, hij lijkt ineens cm te groeien en word met de dag wijzer… ik geniet er nog steeds met volle teugen van.
Liefs
Hallo!
Hier gaat alles goed, op het moment is Liënne wat ziek en eet slecht, maar dat komt wel weer goed. (Vandaag gaat het al beter dan gisteren).
Martje, wat vervelend van de ontstekingen. Sterkte hoor!
Pinot en Chico, hoe gaat het met jullie en jullie beebjes! Gaat hard zeg, Chico al over de 30 weken en Pinot al over de 20!! Super! Weten jullie al wat het gaat worden???
Denise, hoe is het met jou en Boaz en Milou?
Tot snel weer!!!
Liefs,
Hoop
Inmiddels nog een nieuwtje…
Ik ben zwanger :dance: vanmorgen positief getest!
Als alles goed gaat krijgen we rond 5 oktober ons tweede kindje!!
Gefelicteeeerd!
Echt super, wat leuk voor jullie zeg. En wat fijn dat jullie dit keer niet zo lang hebben hoeven wachten!
Hier ook leuk nieuws… we komen weer in Nederland wonen. Casper heeft vanaf augustus (wsl) een nieuwe baan in Groningen!
Hey Rijntje!
Dank je wel!
Inderdaad fijn dat het nu niet zo lang heeft hoeven duren! Nog wel even afwachten of alles goed blijft gaan, maar daar gaan we tot nu toe maar gewoon van uit!
Wat leuk dat jullie weer in NL komen wonen! En spannend natuurlijk ook!!
Oh wat een super leuk nieuws HOOP!!
Wat geweldig dat het nu sneller gegaan is…
GEFELICITEERD met dit toffe nieuws
Rijntje wat leuk dat jullie ws weer in NL komen wonen.
Waar gaan jullie dan wonen
Leuk hoor, of blijf je liever waar je bent…
Ja die ontstekingen, dat hoort bij mn ziekte he… maar ben het nu echt zat. maar ik durf het bijna niet hard op te zeggen, maar de laatste twee dagen gaat het een stuk beter…sssst, voordat ik weer een terugval krijg
Kusss
Naar Groningen dus
Hebben er heel veel zin in. We hebben hier dan 4 jaar gewoond, we waren er ook wel aan toe weer naar “huis” te gaan.
Fijn dat t weer wat beter gaat. Kan me voorstellen dat je t zat bent hoor. Hoop dat t nu weer een tijd goed gaat in ieder geval!