Februari/maart 2006 (deel 16)

Pinot, gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws!!!

Hebben we al een showforum???

Hier gaat alles zijn gangetje… Begin een beetje mijn draai te vinden met de 2 meiden… Ise is alweer 5,5 maand… Het gaat zooooo hard!!! Borstvoeding loopt nog prima en wil er voorlopig nog niet mee stoppen… Ymke heb ik ruim 8 maanden kunnen voeden, toen stopte zij er zelf mee (was toen ook al 2 maanden zwanger van Ise, denk dat t daarom was)

Ik baal wel, over 2 weken ga ik met mijn werk naar Berlijn en heb bij lange na niet genoeg melk in de vriezer. Krijg dat ook echt niet meer bij elkaar. Ik kolf heel slecht en weinig… Heb hub vanmiddag een pak kunstvoeding laten kopen… Pfff ik wil t niet, maar ik moet wel… Nou ja… Als het achter de rug is dan hoeft het niet meer… Dat houd ik me maar voor…

Verder zijn we een weekje op vakantie geweest, was veeeeel te kort… Hebben het erg naar onze zin gehad…

Leuk dat er hier weer meer gebebbeld wordt!!

Lotje, natuurlijk kennen we je nog, leuk dat je terug bent!!!

foto’s van mijn meisjes:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=56430&start=735

@Rijntje, hier nog geen beginnend buikje hoor, hihi… :naughty: (tenminste…hij is nog niet helemaal weg vd vorige keer :mrgreen: )

Wel een goed idee, een showforum…

@Krystle, wat een moppies, tjee, Ise alweer bijna een half jaar, ik heb alleen nog even (via Chico) meegekregen dat je zwanger was van de 2e!

@Pinot, wat sneu dat Zia pijn heeft in haar mondje, ben je er al achter wat het is?

@Denise, hoe is het met Boaz?

@Chico, hoe was de echo???

ik ben vandaag bij het cb geweest en voor de 2e keer is de oogtest bij Sophie mislukt (ben helemaal NIET eigenwijs, hihi :mrgreen: :mrgreen: )

Nou zijn we doorverwezen naar de oogarts, stond wel even gek te kijken hoor. Maar aangezien ik waarschijnlijk vroeger ook een lui ook heb gehad (is heel vaak nagekeken maar nooit zo genoemd) en een goed oog en een oog met +4 heb, nemen ze liever geen risico. Mochten ze het nu ontdekken, dan kunnen ze het namelijk vaak nog helemaal goed krijgen.

Vanmiddag moet ik met Sophie terug naar de ha voor haar oortjes, kan ik gelijk een verwijskaart halen (tenminste, als mn ha niet weer eens andere inzichten heeft). Ik hoop maar dat ze papa’s ogen heeft…

Liefs Lotje

Hoi meiden,

Even kort want ik ben weer even naar mijn ouders gegaan tot morgen want ik voel me gewoon echt niet goed steeds.

De echo was super :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ze kwam op precies 13 weken maar we houden 3 april aan.

Het kindje beweegt goed, schedeltje is dicht heeft alle ledematen en een maagje en niertjes die het doen ( wat ze al niet kunnen zien ).

En we hebben voor 95 procent het geslacht meegekregen, maar omdat het nog niet zeker is houden we dat nog even voor ons, haha.

We laten met 17 weken weer een pretecho maken en eens kijken wat daar uit komt :wink:

Meiden ik kom morgen even terug op jullie reactie’s!

Groetjes Chico.

Krystle: Wat een schatje zeg!!! En fijn dat de bv zo goed loopt. Waarschijnlijk pik je het na Berlijn ook wel weer gewoon op. Komt vast goed. En ik kan me voorstellen dat het even duurt voor je je draai vindt met twee van die ukkies. Is ook niet nikt…

Lotje: Wij zijn vorige week met Zita bij de oogarts geweest. Dat grapje duurde alles bij elkaar ruim anderhalf uur. :shock: :shock: :shock: :shock: Eerst testen, toen ogen druppelen, wachten, wachten, wachten, wachten, toen weer ogentest en uiteindelijk nog even naar de oogarts zelf.

ALs jullie moeten: Neem ruim de tijd :mrgreen: :mrgreen: En hopelijk zitten je ha en jij op een lijn (valt voor een ha ook niet mee, zo’n lastige pleeg :mrgreen: )

Chico: Fijn dat je een mooie echo hebt. En wat kunnen ze al snel het geslacht zien zeg…

Ik heb vandaag trouwens onze nieuwe manager aangenomen (niet alleen natuurlijk, maar ik mocht wel mee beslissen :angel:

Liefs Pinot

Vandaag al weer zes weken…Gaat toch best snel.

Zita zat net te mutsen aan tafel. Hele beker yoghurt over de vloer :evil: Die tuitbekers waren toch wel handig. Dan bleef het tenminste IN de beker zitten. Nu zat het echt een meter hoog tegen de keukenkastje aan. :wall: :wall:

Wat een lekker weer he. Vanmorgen al heerlijk met Zita naar de markt geweest. Hub moet werken.

Ga nu even de badkamer onder handen nemen. Zita :zzz:

Liefs Pinot

@Pinot wrote:

valt voor een ha ook niet mee, zo’n lastige pleeg :mrgreen:

:lol: :lol: , hij vind me volgens mij inderdaad zo af en toe wel een beetje lastig…

Maargoed, Sophie heeft haar doorverwijzing, hij was het zelfs helemaal eens met de cb-arts. Verder waren Sophie dr oortjes toch nogsteeds niet goed en moeten we over 2 wkn weer terugkomen :frowning: Echt ongelooflijk dat ze dus helemaal geen klachten aangeeft…

Maarre, werd Zita ook verdacht van een lui oog, en was de uitslag goed?

Is het bij jullie trouwens ook zo onrustig binnen de organisatie, wij krijgen nu onze 5e zorgteammanager in 3,5 jaar…we gaan van reorganisatie naar reorganisatie, ongelooflijk…

@Chico, even een :hug: , wat ontzettend balen dat je nog steeds vaak niet lekker bent…

Enneh meiden…thanx nog he, voor alle felicitaties!

Liefs Lotje

Hai Lotje,

Zowel ik als een van mijn twee zussen hebben een lui oog. We hadden het vermoeden dat Zita als ze moe is wat wegdraaide met dr oog. Maar het is dus allemaal goed.

Bij ons is het ook onrustig al heeft het management nu wel in de gaten dat al die onrust op de werkvloer ook niet werkt. Er moeten natuurlijk nog wel (geldbesparende) besluiten genomen worden, maar er is ook oog voor de teams. Dat is ook de reden dat onze manager weg is. Het bleek dat onze visie op haar functioneren afweek met die van ons.

Ach, we zien wel.

Vandaag voor het eerst last van :sick: gevoel…

Is het geen idee dat wij eens verhuizen naar de babybabbelaars of zoiets. Dat is iets minder openbaar. De stoppers kun je ook volgen als je niet ingelogd bent. (Of ben ik gewoon iets te panisch

:mrgreen: :mrgreen: )

Liefs Pinot

Hoi meiden!

@Pinot, hoe voel je je nu? nog misselijk?

@Lotje, hoe gaat het bij jou? goed dat de huisarts meewerkte zeg!

@Krystle, wat gaat het snel allemaal en wat goed dat je nog bv geeft zeg!

Het zal best pittig zijn 2 van die kleintjes maar vast ook vollop genieten!

Ik heb nog geen showforum geopend maar probeer het van de week even te doen.

Ik heb me de afgelopen 2 dagen redelijk goed gevoeld, eindelijk en ik ben gister eindelijk eens het eerste pakje gaan kopen, haha.

En een angelsound, nu kunnen we het hartje horen :inlove:

Nu voel ik me weer iest minder helaas :slight_smile:

Ik ben blij las we verhuisd zijn want ik wordt echt simpel van die drukte.

Hopen dat de nieuwe huurders nog de tegels e.d over willen nemen anders kan het er nog uit ook.

Ik zag net wel dat het huis niet meer op de site van de woningstichting staat dus hij is wel weg denk ik!

Nog een paar weken en dan rust!!!

Oh ja, 1 november hebben we een pretecho en hopen we het geslacht ( nog eens ) te zien :inlove:

@Hope, hoe is het met jou?

Groetjes Chico.

Hee meiden

Nou, het is balen hoor op mn werk…die client waar ik over schreef, het is toch weer schurft :frowning: Echt balen, ik hoop dus echt niet dat ik het heb opgepikt, een collega is inmiddels besmet. De kans is klein hoor, ik ben er voor mijn vakantie heel vaak geweest, maar dan has het zich al moeten openbaren en van die ene keer na de vakantie, tja…het blijft een beetje eng nu ik zwanger ben…brrrr :shifty:

@Chico, wat fijn dat je je effies een paar dagen wat beter voelde meid, het is ook zo’n drukke tijd voor jullie…Hopelijk valt het allemaal mee met de nieuwe huurders (lijkt mij wel hoor, het ziet er allemaal mooi uit :thumbup: ) Oh, trouwens, als hub een keer kan helpen sjouwen, geef een seintje he!!

Gaaf he, zo’n angelsound, wij hebben hem bij Sophie gekocht. Hij is wel erg gevoelig, hij was bij ons vrij snel kapot, we zijn er toen mee teruggegaan en hebben een nieuwe gekregen.

Ik voel me wel oke, wel erg moe, soms rommelt het een beetje in mn buik en ik ben wat geobstipeerd. En…ik vind het nogsteeds heel onwerkelijk, maar dat blijft vast nog wel eventjes…

@Pinot, wat fijn dat alles goed was met Zita’s ogen! Tja, het is inderdaad overal binnen de thuiszorg wel rommelig denk ik…

Vanmiddag heb ik mn trouwjurk opgehaald bij de stomerij, wonder boven wonder is hij helemaal schoon geworden, alleen nou zag ik dat de borduursels ineens helemaal wit zijn geworden, terwijl die dus eerst (net als de jurk) ivoor waren, ziet er een beetje vreemd uit :shock: Wel zonde hoor, maargoed…ik draag hem toch nooit meer…

Liefs Lotje

Chico: Jij zit dus lekker de hele dag weg te zwijmelen bij het geluid van het hartje van je beeb :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

En nog even geduld dus voor je de pretecho krijgt.

Lotje: Shurft :sick: . Wat zijn de risico’s voor een zwangere precies??? (heb geen zin om te googlen :mrgreen: ) En wat vreemd zeg, van de trouwjurk.

Ik ga mijn ‘nieuwe’ kledingkast inruimen.

Liefs Pinot

Wat een activiteit hier zeg, gezellig!

Pinot wat lief van Zita, dat ze graag “tust en tuffelt” :inlove:

Bij de mei 2009 mama’s kletst m’n dinnetje K1tt3n ook mee!

Jade, jemig da’s niet niks je hubbie naar Afghanistan :hug:

Rijntje, wat zielig voor Emma van die hevige uitbraken :hug:

Chico wat spannend dat je het geslacht al (bijna zeker) weet!!!

We hebben zelf ook met 17 weken een geslachtsbepaling laten doen…we waren ook nogal nieuwsgierig :shifty:

Enne showforum: goed idee!

He Lotje, natuurlijk kennen we je nog!

Leuk dat je weer zwanger bent, en nog gefeliciteerd met jullie huwelijk :dance:

Denise, arme Boaz een flinke oorontsteking… :hug:

Kippie: Ik ben alleen geswitcht naar de juni mama’s. De meimamas waren voor mij echt niet bij te houden. Die kletsen vrolijk 25 blz vol in 48 uur :shock: :shock: . En zeker al de alle namen enz nog niet kent is dat errug lastig. De juni mamas zijn nog goed te volgen :mrgreen:

Gister heeft zita voor het eerst bij opa en oma geslapen. Ging gelukkig erg goed!!. Alleen vanmiddag wilde ze dus totaal niet slapen. Lag eerst een uur in dr bed te kletsen en wilde er toen uit :shock: :shock: :shock: . Net kreeg ik dr ook met veel meer moeite dan normaal in bed. Gelukkig slaapt ze nu. Ik ga zo lekker richting bank. Hub en ik zijn trouwens lekker wezen uit eten en naar de film geweest. Ook wel weer eens leuk :inlove:

Liefs Pinot

Ik zal ons weer even omhoog halen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Meiden ik kreeg een tip om hier weer eens te komen kijken, wat een actie en wat leuk dat ik zie dat er meerdere weer in verwachting zijn!! GEFELICITEERD!!! Hoop dat alles goed gaat, op het misselijk enz zijn na dan.

Hier gaat het goed, Robin is echt een geweldig mannetje en geniet met volle teugen van hem. Momenteel is er in de familie veel verdriet en onzekerheid. Mn opa is pas overleden, mn moeder heeft een tia gehad (ja alweer) en mn oma is dedag na mn ópa’s begravenis opgenomen en daar word as maandag een been bij geamputeerd. Met ons drietjes gaat het heel erg goed en zijn super blij en gelukkig met elkaar. Robin kletst werkelijk waar de oren van je hoofd, super gezellig. Bij anderhalf jaar controle bij het CB een tijdje terug waren ze heel erg verbaasd dat hij al zo goed kan praten en al zoveel woordjes kent. Zinnen zijn ook al een hele tijd aan de orde van de dag en weet zeer goed te vertellen wat ie ziet, wil en of gedaan heeft als ie bijvoorbeeld bij opa en oma is geweest…

Chico tnx voor de tip he meis :wink:

Liefs

Jeetje, wat heb ik een boel gemist hier!

Chicco, Lotje en Pinot! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat ontzettend leuk! Gaat het allemaal voorspoedig??

Ik denk dat wij over een maandje of 4 - 5 weer aan de klus gaan voor een brusje!

Liefs,

Hoop

En ineens is het weer stil hier!

Gaat alles nog goed bij jullie???

Liefs,

Hoop

Hai Hoop,

De vaart is er idd weer een beetj uit hier :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wij hebben donderdag een goede echo gehad!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Beeb lag keurig op schema en was nu 2,7 cm :inlove: :inlove: :inlove:

Verder moe en :sick: (fijn om te weten dat het over iets meer dan vijf wk wrs weer over is)

Wat leuk dat jullie binnenkort ook weer aan de klus gaan!!!

Liefs Pinot

Gefeliciteerd met de goeie echo Pinot!

Sterkte met de misselijkheid, hoop dat het gauw over is :frowning:

Hier gaat alles prima. Ben wel erg moe. Hoop ergens deze week even tijd te vinden om hier wat bij te kletsen.

:-*

Hoi meiden,

Gefeliciteerd met de goede echo Pinot!!!

Super hoor!

Ik zit midden in een verhuizing en krijg pas 5 november weer een aansluiting in het andere huis!

Vandaar dat ik niet zoveel op internet ben :oops: :mrgreen:

Zaterdag hebben we een pretecho en kijken we naar het geslacht.

Meiden vanaf 5 november ben ik weer actiever op het net!

Groetjes Chico.

Hier is de echo. Merk wel dat het bij een tweede anders is dan bij de eerste… Ben nu toch iets minder bewust zwanger.

Vandaag bij de juni mama’s weer twee lege vruchtzakjes. :wall: :wall:

LIefs Pinot