Februari/maart 2006 (deel 16)

:dance: hartstikke fijn voor je,Chico!

Hier alles ok :thumbup: Zondag gaan we lekker voor 12 dagen naar Rhodos, heb er helemaal zin in :thumbup:

Hier een foto van mijn kleine boef :inlove:

Oh lekker naar Rhodos!!

Heb ik goede herinneringen aan

Daar waren we toen ik net 7 wk zwanger was van Robin

Enne lekker snuitje heeft Boaz toch!!

dank je :mrgreen: Ik ben echt benieuwd hoe het op Rhodos is. Ik zie alleen op tegen de vliegreis met Boaz :? Aangezien hij nog geen minuut stil kan zitten :eh:

Ja dat lijk me idd ook spannend, vliegen met zo’n kleine man…

Rhodos is heel erg mooi, vinden wij tenminste :wink:

Waar zitten jullie, in welk hotel ?

we zitten in een hotel van Kidsworld volgens mij Blue Bay.

Oh wij hadden geen kids hotel, die was toen nog zo klein als een erwtje, hihii

Heel veel plezier in ieder geval

:oops: :oops: :oops:

Ik ben er ook nog!!!

Hier gaat alles prima, druk en vergeet vaak om even op KoK te kijken :oops: !

Liënne heeft met de Pepti geen last van de koemelkallergie. Ze krijgt inmiddels ook al peer en dat gaat ook prima! Maandag gaan we naar de diëtiste!

Chico, super gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat het allemaal goed gaat deze keer! Geniet ervan!

Fijn te lezen dat het met iedereen en de kindjes goed gaat!

Liefs,

Hoop

jeetje, ook al aan t bijvoeden toe… wat gaat dat hard zeg!

Fijn dat ze het zo goed doet op de pepti!

Met Emma gaat het ook erg goed, slapen blijft een probleem, maar ik maak er zelf geen groot probleem van, waardoor het gek genoeg wel vol te houden is. Alleen mijn werk lijdt er wel wat onder, maar ja, er zijn ergere dingen denk ik dan :smiley:

Hallo allemaal,

Heel lang geleden, maar ik was in de buurt :wink:

Ik heb niet zo ver teruggelezen :oops:

Maar Chico: Super!!!

He Jade

lang niet gezien!

Wat een stoere kerel…

Enne, aan je banner te zien gaan jullie er weer voor?

Succes! Zal voor je duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

He meiden,

Ik kom weer even langsgewipt.

Wij zijn nog steeds druk bezig met ons huis. Heeft in de vakantietijd een beetje stil gelegen omdat het toen op het werk erg druk was.

Chico wat leukk!!!

Wij hebben ondanks de drukte ook niet stilgelegen :roll:

Vanmorgen een postieve test. Ik kan het zelf eigenlijk nog niet helemaal geloven. Ik probeer weer wat vaker te Kokken. Vind het leuk om met de mei 2009 mama’s mee te schrijven. Waarschijnlijk ben ik hier dus ook weer wat vaker te vinden.

Liefs Pinot

Pinot gefeli meis! :dance: :dance:

En ik zag dat Jade ook voor nummer 2 gaat!

M’n duimen draaien volop voor je hoor :thumbup: :pray:

Hey Pinot: gefeliciteerd! Hoe gaat het met Zita?

Kippie: Dank je wel!

Denise: Met zita is alles goed. Je weet hoe het is he, met een eigenwijze peuter :wink: . Als zal het bij Boaz misschien nog wel erger zijn aangezien hij een wijze grote zus boven zich heeft :mrgreen: . Zita zit nu echt in de ‘selluf doen’ fase…Verder is ze helemaal weg van honden, poezen, kabouters en treinen (leuke combi!) En ze ‘tust en tuffelt’ (lees: kust en knuffelt) graag :inlove: :inlove: . Met Boaz alles goed?? Ik zag trouwens dat de dec 2006 mama’s verleden tijd zijn en dat je meeschrijft met de nov mama’s. Ik heb ook een tijd meegelezen met de nov mama’s

…en vond het daar eigenlijk gezelliger dan bij de dec mama’s :silenced:

Ik probeer nu de mei 2009 mama’s bij te houden. Die gaan echter als een trein… Erg lastig ook dat je de namen nog niet echt kent, maar dat komt vanzelf :mrgreen:

LIefs Pinot

Hoi Meiden!!

Pinot: Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Ik schrijf met vlagen nog steeds mee bij de juni 2007 mama’s. Een hele gezellige club.

Heb nog even overwogen om met de augustusstoppers mee te schrijven, maar ik heb er gewoon geen tijd voor om het allemaal bij te houden.

Daarbij zijn we nu wel even gestopt, we doen ons uiterste best, maar mijn mannetje gaat op uitzending en daarna kan het door werk en opleidingen even niet - dus het wordt een 2009 beebje, en anders 2010-2011 of 2012 (ligt er maar net aan hoe snel het gaat natuurlijk!)

Nog steeds geen :twisted: , maar goed - dat zegt niets (en ja, natuurlijk heb ik al getest :wink: 2 dagen geleden maar die was neg)

fijn Pinot dat het goed gaat met Zita! Hoe voel je je zo in je 2e zwangerschap? En ik ben i.d.d. gestopt met de december mama’s vond het helemaal niet gezellig meer er werd amper geschreven of alleen maar ellende. Nu mij aangesloten bij de november mama’s want ik was tenslotte uitgerekend in november

heb me toen helaas bij de verkeerde maand aangesloten :silenced:

en dat bevalt me uitstekend een gezellig en actief groepje :thumbup:

@ jade: jeetje dat is nogal wat zo’n uitzending. Hoelang moet hij, 6 maanden? Een vriend van mij zit nu ook in Afghanistan op uitzending. Vind het altijd wel een beetje eng hoor, je hoort zoveel negetieve berichten :shifty:

He wat leuk dat hier weer iets meer geschreven wordt :slight_smile:

Al zal het wsl nooit meer zoveel worden als aan het begin natuurlijk.

Pinot: gefeliciteerd! Fijn te horen dat het met Zita ook goed gaat!

Jade: Jammer van de uitzending, maar ja, t hoort er wel bij natuurlijk. Ik zal voor jullie duimen, dat jullie maar gauw zwanger mogen zijn weer!

Hoe gaat het met de rest?

Hier gaat t prima, net terug van vakantie (Cornwall). Maandag weer aan het werk. Emma is lekker aan het brabbelen. Eczeem stuitert nog steeds op en neer, maar de hele hevige uitbraken lijken nu wel achter de rug. Wel jammer dat op een mooie dag als deze een korte broek even niet kan, dan jeukt ze echt teveel.

Jade: Lijkt me voor je vriend ook niet leuk dat ie uitgezonden wordt. Je mist toch een hoop. Hoe lang moet hij weg. En ik zie dat je al 5 dagen overtijd bent. Misschien weer eens tijd voor een test :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Rijntje: Wat vervelend dat Emma zo veel last van eczeem heeft. Zita heeft het in het begin een beetje gehad, maar dat was gelukkig weer vrij snel weg. Heb je een fijne vakantie gehad.

Denise: Tweede zwangerschap is toch heel anders dan de eerste he. Ik heb nu ook niet zo’n behoefte om het van de daken te schreeuwen. Scheelt natuurlijk dat KOK er is. Mijn schoonouders zijn net op vakantie gegaan. Wrs vertellen we het hen en mijn moeder dus over een week of drie. Heb en ik genieten nu lekker in stilte. :inlove: Ik ben wel heel benieuwd hoe mijn bloeddruk zich deze keer gaat gedragen. Ik heb nog tot 9 mnd na de bevalling medicatie geslikt tegen hoge bloeddruk…Moet nu ook naar de gyn ipv vk. VOordeel is wel dat ik bij 9,5 wk al een echo krijg.

Ik had ook naar Zita moeten luisteren. Die is niet voor niets al in nov geboren. :silenced:

Dit weekend weer: errug weinig kans op ruzie-weekend. Ik heb nl ochtenddienst en hub heeft avonddienst…Gezellig :liar:

Liefs Pinot

Hee meiden,

even snel, gisteren een testje gedaan - NEG- dus ik sta weer in de afwachtmodus. Wel hoop, maar geen vermoeden op een zwangerschap.

Pinot: Ook lekker, genieten in stilte!!

Denise: Hij gaat 3,5 mnd weg, dus dat is te overzien. Maar leuk is het niet :frowning:

Rijntje: Wat zielig dat Emma last heeft van Eczeem! Bjorn had dat ook, de dokter vertelde dat hij doordat hij dat had geen luchtwegproblemen heeft - is dit bij jullie ook het geval?