Dan heeft Emma het wel heel erg te pakken. Tijdens de BV had Liënne er helemaal geen last van en nu met de hypoalergene voeding ook (nog) niet!
Succes bij de dermatoloog, hoop inderdaad dat ze wat kunnen doen!
oh dat is zielig voor emma
hoop idd dat de dermatoloog weet waar het aan ligt en het kan verhelpen
Hier gaat alles goed!!
Robin danst en loopt de kamer door en kletst ondertussen lekker door…hihi Hij heeft ook heel soms even een jammer momentje, maar dat is meestal als ie moe is, en bijna naar bed toe moet.
Met Robin;s exzeem gaat het gelukkig weer goed!!!
Doei doei
:mrgreen: hallo alles gaat hier goed hoor!
Milou heeft vrijdag haar c-diploma gehaald :inlove: en Boaz is een lekker ondeugend en ondernemend mannetje. pakt overal een opstapje voor om ergens op te klimmen en is vooral erg ondeugend.
Ik moet nog 2 weken en 1 dag werken en we gaan 17 augustus voor 12 dagen naar Rhodos :dance: Lekker in een hotel van Kidsworld :thumbup:
@ Hoop: wat balen zeg dat ze waarschijnlijk koemelkallergie heeft maar gelukkig gaat het met de speciale voeding goed.
@ Rijntje: wat sneu zeg voor Emma, hoe is het bij de dermatoloog gegaan?
Leuk weer s te lezen hoe het met de wat grotere kids (dan Emma) gaat!
Toch wel jammer dat ons groepje hier zo uitgedund is, maar ja dat heb je toch he
Milou: Gefeliciteerd met je nieuwe diploma. Knap hoor!
Boaz: goedzo… lekker ondeugend zijn hoor! Zo ontdek je allemaal dingen he!
Veel plezier op Rhodos alvast!
Martje: fijn dat t met Robins eczeem goed gaat. Wat leuk dat ie zoveel kletst! Ik kan ook echt niet wachten tot Emma gaat praten :inlove:
De dermatoloog was een heel vriendelijke man, die heel structureel te werk ging. Eerst vroeg hij ons wanneer het begonnen was, waar het begonnen was, of er allergien ed in de familie voorkwamen en waar ze de eczeem allemaal heeft.
Daarna heeft ie alle plekken bekeken en nieuwe zalf voorgeschreven. Hiervoor bleken we creme te hebben en niet zalf. Dat is veel minder vet en werd niet goed door de huid opgenomen, waardoor het niet werkte. Binnen een paar uur na het eerste smeren zagen we al verbetering. Zaterdag eind van de middag zijn we begonnen en vandaag op het KDV heeft ze de hele dag zonder wantjes aan kunnen spelen.
Woensdag ga ik terug met Emma, naar de assistente, die gaat dan kijken hoe het gaat en dan 30 augustus weer terug naar de dermatoloog en tussendoor naar de assistente, zo vaak als nodig.
Nu maar s Emma naar bed proberen te brengen… slapen is niet haar hobby… ik weet niet, t lijkt dat ze erg weinig slaap nodig heeft ofzo. Vandaag had ze ook maar 1 uur geslapen op t kdv, maar ze was enorm vrolijk. Thuis nog wel even kort geslapen voor het eten, dus ben benieuwd of we haar zo in slaap krijgen…
Hoe is het met de rest?
Vakantieplannen? Of al geweest?
Wij zijn in juni 2.5 naar Nederland geweest. Wel vakantie, maar toch niet helemaal, want meer familiebezoek enzo.
In september gaan we met zijn drietjes “echt” op vakantie… 2 weekjes naar Cornwall. Hopen dat het lekker weer zal zijn, maar op zich ben ik altijd al tevreden als het gewoon droog blijft. Te warm is ook nooit fijn.
Kijk er wel heel erg naar uit…
o, nog 1 leuk dingetje (vind ik)… heb op Emma’s site een Google Map gezet van plekken waar Emma al geweest is (al 5 landen!)
http://emma.caal.net/index.php/Op_reis
Hier alles goed hoor!!!
Ben inmiddels weer aan het werk (wat gaat het toch hard!!) en begin weer een btje in dat ritme te komen…
Ise is een lief en rustig meisje… Ze groeit echt als kool!!! Ze is echt veel groter dan Ymke.
Met de bv gaat het heel goed.
Met Ymke ook alles goed… Heeft met vaderdag haar 1e stapjes alleen gezet en stapt inmiddels bijna de hele dag… Ze wil de hele dag naar buiten en wil daar ook alleen lopen… Tis echt een klein eigenwijsje!!
Wij gaan in september een weekje naar het land van Bartje… Heb er zin in!!
Mooi dat het zo goed gaat Krystle!
Gaat het me kolven ook goed nu? Meen me te herinneren dat je altijd maar 30 cc kon kolven ofzo?
Land van Bartje… wat is dat?
Land van Bartje is een park van Landal Greenparks…
Kolven gaat ook beter ja… Ik had inderdaad wat problemen met kolven bij Ymke… Kolfde maar heel weinig (wel meer dan 30 cc hoor), maar ze had er altijd wel genoeg aan… Nu pas geloof ik dat dat gewoon was wat Ymke dronk, dat we gewoon heel goed op elkaar afgestemd waren… Nu ook stukken minder onzeker… Ik geef nu gewoon mee met wat ik kolf… Soms is dat 160 cc, soms 100…
Ja dat doe ik ook… meegeven wat ik kolf. Volgens mij is het ook wel ongeveer zoveel als ze thuis drinkt.
Ik kolf 3 keer op mijn werk voor in totaal ongeveer 320 cc
Hoi meiden!!!
Ik denk ik ga eens in ons topic kijken blijkt er gewoon weer geschreven te zijn :shock:
@Rijntje, hoe gaat het nu met Emma?
@Hoop, hoe gaat het nu met de koemelk allergie? echt zielig zeg.
Gaat verder alles goed?
@Kippie, wat een snoepie is het toch :inlove:
@Martje, fijn dat het beter gaat met Robin zijn exceem.
En hij loopt dus ook lekker vrolijk in de rondte, haha.
Wil je op hyves nog niks zeggen
@Denise, gefeliciteerd met de zwemdiploma van Milou!
En een fijne vakantie!
@Krystle, ben je alweer aan het werk? wat gaat dat snel joh?
Fijn dat het zo goed gaat!
Hier gaat alles goed. Jorrit loopt en kwebbelt lekker en het is gewoon een heerlijk mannetje.
We zitten sinds kort op ouder en peutergym, erg leuk!
Verder heb ik geen menstruatie meer gezien en heb ik afgelopen donderdag ( en vrijdag, zaterdag en zondag, haha ) weer positief getest!
Ik hoop dat het nu allemaal goed mag blijven gaan en we in april weer een klein wondertje mogen krijgen :inlove:
Groetjes Chico.
GEfeliciteerd meis!!
Enne ik zal niets op hyves zeggen hoor…
Echt super nieuws!!!
Ja Robin hobbelt hier ook vrolijk rond en kletst echt de oren van je hoofd… helemaal geweldig!!!
Alles goed verder met iedereen ???
He Chico
Gefeliciteerd!!! :thumbup: :thumbup:
Ik hoop heel erg dat het nu allemaal goed zal gaan!
Met Emma gaat het goed. Het is wel weer wat minder dan het was, maar ik denk dat dat van de warmte komt. Eczeem schommelt erg. Ze heeft nu een beetje op haar wangetje, maar mag eigenlijk geen naam hebben.
Slapen is helaas niet echt een hobby van haar, maar ja, dat komt ooit vast wel, want het is wel een hobby van Casper en mij
gefeliciteerd Chico! Ik hoop dat het dit keer goed mag gaan, het MOET gewoon
Bedankt meiden
25 augustus heb ik de eerste echo!
Groetjes Chico.
Chico gefeliciteerd meis :dance:
Chico, beetje een late reactie, maar van harte!! Wat een fantastisch bericht!!!Ik ga heel hard voor jullie duimen!!!
Bedankt lieve meiden!
Vrijdag heb ik weer een echo!
Er zit zowiezo een vruchtje in het vruchtzakje, het was alleen nog te vroeg voor een kloppend hartje.
Ik wacht dus met spanning op de echo van vrijdag! :mrgreen:
Groetjes Chico.
Oh Chico ga ontzettend voor je duimen!!!
Zooo leuk vind ik het !
En zo fijn
Hoi meiden!
Ik wilde even laten weten dat we vandaag een kloppend hartje gezien hebben :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben zo blij!
Maandag 25 augustus heb ik weer een echo!
Groetjes Chico.
Super! Gefeliciteerd!!
Oh super meissie
Hoe is het verder met iedereen ???