Februari/maart 2006 (deel 15)

Spannend hoor Rijntje!!!

En Chico hoe is het met jou meis ?

Hoi,

@Kippie hoe voel je je?

@Rijntje, spannend zeg :mrgreen: , nu mag je officieel elke dag een bib melding doen he :mrgreen:

@Martje, ik heb hier geen tekenen dat ik ongie wordt of zwanger ben, haha.

Dus ik weet het niet.

Mijn eisprong was iets later volgens mij, dus als ik van het weekend niet ongie ben dan test ik wel.

Groetjes Chico.

Hier weer even een teken van leven. Heb nog geen tijd gehad om bij te lezen.

Ik heb nl de hele avond manderijnvissen zitten maken (manderijnen met oogjes, mondje, vinnen en een staart) omdat Zita morgen haar verjaardag viert op het kdv.

Wat gaat het allemaal toch snel…

Liefs Pinot

Gefeli met je eerste verjaardag lieve Zita!!!

Wauw wat gaat t toch hard!!! Fijne dag vandaag!!

Hmm… Muts… Zita is niet vandaag jarig, maar morgen… Nou ja… Tis lief bedoeld… ALVAST van harte dan!!!

Rijntje, vandaag de grote dag!!! Spannend…hoe lang zal je nog moeten wachten! Heel veel succes in ieder geval met wat (snel) komen zal!

Krystle, 18 weken alweer, wat gaat het snel! Alles goed??

Chico, hoe is het daar? Spannend hoor!

Jessica, bij jou ook nog alles goed?

Pinot, alvast van harte gefeliciteerd met Zita’s eerste verjaardag! Leuke idee die tractatie! Veel plezier!!!

Martje, hoe is het met jou?

Hier alles helemaal goed! Vermoeidheid neemt gelukkig af (was het ook al helemaal beu)!

Liefs,

Hoop

ff ego: Boaz is net uit zijn kinderstoel geklommen en keihard met zijn hoofd op de grond gevallen. Gelukkig huilde hij wel gelijk maar zijn koppie werd gelijk blauw :cry: Voel me dan zo kl*te :?

Voor iedereen :hug:

kuzzz

Ah gossie, arme Boaz! Sterkte! :-*

en toen was het de 15e… raar idee hoor. Ik heb altijd 2 weken bij de datum opgeteld, maar als het dan de uitgerekende datum is, merk je dat je toch naar die dag hebt toegeleefd en dan is ie zomaar voorbij…

Nou ja, we zien wel wanneer t kindje zin heeft om te komen, lang zal het iig niet meer duren :slight_smile:

Pinot: Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je meisje!

en een dikke :hug: voor de arme Boaz

Hoi,

@Pinot, GEFELICITEERD MET ZITA :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen:

De eerste is alweer 1 jaar, jeetje zeg :mrgreen:

@Denise, dat is schrikken zeg! gelukkig huilde hij gelijk.

Hoe is het nu met hem?

@Rijntje, ik kan me voorstellen dat je toch een beetje zit te wachten op die dag, maar het einde is echt in zicht nu ( of het begin eigenlijk, haha ).

Nou hier nog geen ongie, maar volgens mij was mijn ei ook iets later.

Wachten, wachten en wachten :roll:

Groetjes Chico.

haaai!

Gelukkig viel het achteraf nog mee. Had wel een flinke blauwe plek op zijn voorhoofd maar was na zijn slaapje weer helemaal het mannetje( druk en vrolijk) :mrgreen:

@ Chico: spannend hoor :pray: wanneer ga je testen?

@ Rijntje: kan me voorstellen dat het raar is dat de beeb niet kwam op de uitgerekende dag. Maar je moet maar zo denken het kan nog maar 2 weken maximaal duren voordat ik hem/haar in mijn armen heb :wink:

@ Hoop: gelukkig is de vermoeidheid minder!

@ Krystle: Boaz kreeg ook pas een maand geleden zijn tandjes, dus er is hoop :mrgreen: zijn jullie nog naar texel geweest uiteindelijk?

@ Kippie: zo dus dinsdag naar de vk, leu hoor!

kuzzz

Hoi,

Nou op naar ronde 3.

Gister was er heel de dag niks en eind van de middag toch een ongie :evil:

Toch een cyclus van 33 dagen dus :eh:

Stiekem hoop je toch dat het in de tweede ronde weer lukt, net als bij Jorrit, maar helaas.

@Rijntje, hoe is het?

Groetjes Chico.

Balen Chico… Op naar de volgende ronde!!!

Denise, jeetje, wat schrikken zeg!! Gelukkig lijkt hij er geen last van te hebben!!!

Jaaa Texel is nog doorgegaan, was gezellig!!

Rijntje, wat spannend he meis… Hoop dat ukkie zich snel aankondigd!!!

Vanavond pretecho gehad… Was prachtig… Heerlijk om dat mini mensje even te zien!!!

Hoi meiden,

Spannend hier! :pray: Rijntje you go girl!

Verder lees ik meestal wel bij, maar de energie om te reageren ontbreekt vaak.

Hier alles wel goed. Ziek geweest allemaal en nu weer aan het opkrabbelen. Hieke doet het geweldig. Vandaag precies 9,5 maand! :clap:

@ Chico: jammer meid :frowning: maar op naar de volgende ronde, het moet vast lukken :pray:

@ Sisil: jullie hebben een hoop ellende achter de rug, ik hoop dat 2008 jullie jaar wordt :**: :pray: Prachtige foto’s weer van jullie meisje :inlove:

@ Rijntje: en? toch niet stiekum aan het bevallen he? :wink:

kuzzz

Pinot, mandarijnvissen…wat een leuk idee! Gezond en creatief :thumbup:

Nog gefeliciteerd met je meisje (beter laat dan nooit)

Hoop, gelukkig dat je nu minder moe bent…lekker hoor :dance:

Denise, arme Boaz auwie…gelukkig dat 'ie na z’n slaapje alweer babbels had :mrgreen:

Chico, toch jammer inderdaad…het had wel leuk geweest als je weer na 2 rondes zwanger was.

Misschien verschuift het een maandje :think:

Sisil, leuke foto’s…het is echt een scheetje :inlove:

Rijntje hoe gaat 'ie? Hoop dat je nu gewoon “lekker” aan het bevallen bent!

Hier gaat 'ie lekker, m’n misselijkheid is wel wat toegenomen de laatste week maar er komt nog steeds niks uit, dus dat gaat goed.

Ben heeeeel blij met Tuc Pocket, ik ga niet op pad zonder een pakje :mrgreen:

nee hoor… nog geen tekenen ook

gister was ik opeens helemaal naar… misselijk en een vreemde pijn rond mijn borsten, maar gelukkig ging dat vrij snel weg en heb ik daarna heerlijk geslapen, maar nu zit ik hier met een enorme allergie-aanval… kan amper lezen wat ik typ, doordat mijn ogen helemaal dicht zitten en ik moet steeds niezen.

Dus maar even op zoek naar de oogdruppen en 1000 zakdoeken en dan gauw ontbijten, want maagje rommelt al flink

Dan wachten we rustig af :slight_smile:

Getsie, da’s heftig…rustig aan hoor! :hug:

ik dacht ik meld me even…

nog steeds BIB hier

ook niet zo’n zin om te reageren op anderen (sorry).

vandaag echt zo’n nergens zin in dag. hoop dat het nog wat mooier weer wordt vandaag dan ga ik misschien nog even shoppen ofzo…

Chico, jammer meis, op naar de volgende ronde!

Rijntje, nog niets??? Hoop dat het niet te lang meer op zich laat wachten hoor! (ik wordt nieuwsgierig)!!!

Sis, wat een prachtige foto’s, mooi meisje hoor!

Denise, hoe is het met Boaz. Blauwe plekjes weer weg???

Hier gaat alles prima!

We hebben een kinderwagen gekregen, op mijn blog staan de foto’s!

Liefs,

Hoop