Februari/maart 2006 (deel 15)

Ja gaat hard he Chico??!!

Enne duim voor je dat er geen :twisted: komen!!!

Bedankt Martje :mrgreen:

Enne, mail ik net nog over het optrekken, heb ik net de box op de laagste stand gezet gaat hij gewoon met gemak staan :inlove: echt leuk hoor!

Groetjes Chico.

Wat een kanjer!!!

Hier is het een keer gebeurt (een paar dagen geleden) en daarna niet meer… komt vanzelf wel weer.

Denise, het is zeker een mijlpaal ben echt gerustgesteld!

Chico 4 tandjes al en gewoon al goed optrekken :thumbup:

Ik duim voor je dat je gewoon lekker niet ongi gaat worden…

Nou zal ik me eens officieel voorstellen:

Jullie hadden zeker al wel een idee dat Kippie niet m’n echt naam is :mrgreen: m’n echte naam is Jessica, ben bijna 3 jaar getrouwd met Gert-Jan.

We hebben 1 kat (nepkater) Spike.

We wonen nu tijdelijk bij mijn ouders omdat ons nieuwe huis nog gebouwd wordt.

23 november krijgen we de sleutel officieel, en vrijdag as. krijgen we onofficieel de sleutel. Dan kunnen we vast wat kleine dingetjes gaan doen.

Zolang we de mensen van de bouw maar niet in de weg zitten :mrgreen:

Kippie, super!!!

En vandaag was het dan zover, we mochten ons kindje weer op de echo gaan bekijken! Leuk, maar ook spannend natuurlijk omdat er toch goed gekeken wordt naar afwijkingen e.d.
Samen met mijn man en mijn moeder zijn we vol spanning het echocentrum binnen gegaan!
Een aardige (in het begin wat zakelijke) dame stelde zich netjes voor en vroeg meteen of we het geslacht wilde weten, op ons verzoek heeft ze na afloop van de echo het geslacht opgeschreven op een briefje omdat wij niet wilde dat mijn moeder het al zou weten. Daarna begon met de echo. Heel duidelijk hebben we alles kunnen zien en voor zover zij het heeft kunnen beoordelen zijn er geen (zichtbare) afwijkingen! De placenta ligt aan de voorkant, dat verklaart waarschijnlijk waarom ik het kindje nog niet zo heel vaak voel.
We hebben 5 foto's meegekregen en we hebben ongeveer 4 minuten aan beweegende beelden op DVD!

Thuis aangekomen hebben we samen het briefje opgengevouwen!! Dat was echt super spannend!!! Maar ook erg leuk!!

Hoop het klinkt geweldig!!!

Vind het wel heel knap dat je je mond kunt houden over het geslacht :thumbup:

Ben wel heel benieuwd naar de foto’s :shifty:

Ja dat wilde ik ook net tikken Kippie… dat ik ook wel benieuwd ben naar de foto’s… enne hadden jullie van te voren een vermoeden wat het zou zjin en klopte het ook ??? hihi

Hoop en Kippie: mooi dat de echo’s goed waren! Wat leuk he, je kleintje zien :inlove: Voor ons inmiddels alweer 14 weken geleden, maar wij mogen nu heel binnenkort het kindje in het echt zien en vasthouden :slight_smile:

op het novembermama’s forum minder leuk bericht vandaag… daar word je dan toch wel helemaal stil van hoor. Ik probeer er niet aan te denken, maar het spookt toch door je heen.

Gelukkig voel ik ons kindje veel vandaag (ik geloof dat het zich eruit probeert te graven ofzo… vreemd gevoel), dat geeft dan wel wat rust.

Ik ga nu maar slapen (eerst nog even CSI kijken). Morgen alweer 39 weken… dus nog maximaal 3 weken te gaan :mrgreen:

Ik had geen idee wat ik moest verwachten qua geslacht! Ik zal de foto’s even sturen via PB, wil ze namelijk niet hier op het forum plaatsen!

Dus wie ze wil moet het maar even laten weten!

En mijn mond houden is best moeilijk :mrgreen:

Rijntje, aftellen geblazen, wat zul jij benieuwd zijn!!!

Liefs,

Hoop

@ Hoop: ik ben wel benieuwd naar de echo, dus pb me maar :wink: en mag ik vragen waarom je de rcho niet op het forum wilt zetten? en knap hoor dat je niks zegt over het geslacht. Fijn dat alles goed is :thumbup:

@ Rijntje: :cry: ik heb het gelezen ja van het engeltje, zo oneerlijk. Maar je moet je zeker geen zorgen gaan maken want heel vaak gaat het wel goed.

@ Kippie: welkom Jessica :wink: en super dat jullie vrijdag de sleutel alvast krijgen.

@ Chico: 4 tandjes, hij is vlotter dan Boaz, die heeft er nog maar 2 hahahaha. Hopen dat de :evil: wegblijven.

kuzzz

Hoi,

@Hoop, super dat de echo goed was! en kanp als jullie je mond kunnen houden hoor :thumbup: :mrgreen:

Ik wil wel een pbtje van de foto’s als dat mag?

@Rijntje, het grote aftellen is nu echt begonnen hoor! spannend hoor!

@Kippe, fijn dat jullie alvast kunnen beginnen met wat klusjes, scheelt weer :thumbup:

Zo nu ga ik even 2 foto’s van mijn "grote"zoon showen :inlove:

Wat een lekker ding is 'ie toch :inlove:

Het is gelukt!!! Ik heb de foto’s groter kunnen krijgen!

Vindt de eerste het mooist, alleen klopt daar de zwangerschapsduur niet van (+1 dag) maar dat geeft niks :mrgreen:

Sorry dat ik ze nu alweer laat zien :oops:

Wat een leuk kereltje heb je toch Chico :slight_smile:

En Kippie: mooie echo’s hoor, toch een raar idee he, dat er een levend wezentje in je buik zit :slight_smile:

Mooi hoor Jessica! Lekker trots op zijn!

Chico, wat een mooi kereltje heb je toch! :inlove:

Foto’s komen eraan via PB!

Liefs,

Hoop

Jessica, prachtige foto’s!!! (wel raar dat je nu ineens Jessica bent…lol)

Hoop, ik ben benieuwd naar je echo… Wil je hem naar mij pb’en?? Enneeeehhh als je wilt, mag je dan ook best vertellen of t een jongetje of meisje is hoor!!! :smiley:

Chico, wat een heeerlijk mannetje is Jorrit!!!

Hier nog steeds Toos Tandloos die inmiddels wel weer goed eet… Mevrouw kreeg gewoon teveel eten zo lijkt het nu… (hebben de fles van 20.00 uur eraf gehaald en het fruit van 2 stuks naar 1 stuk gedaan)

Tis zo’n heerlijk moppie… Ze brabbelt de hele dag… Mamamamamamamamama… papapapapapapapapapapapapa…dadadadadadadadadaad enz… Geweldig!!

Verder gaat ze uit zichzelf zitten, dan weer naar lighouding… Ze kruipt nog niet, maar zit wel steeds in kruiphouding maarweet dan niet meer wat ze moet doen…hihihi… Ze schuift wel achteruit op haar buikje de kamer door…

Rijntje, voor jou echt de laatste loodjes… Spannend hoor!! Ik kijk af en toe op de nov mama’s om te kijken hoe t met je gaat en kwam dat berichtje tegen… Heel naar bericht… Laat jezelf niet gek maken… Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan… Ik had er zelf ook heel erg last van (ik had 2 dood geboren kindjes in mijn omgeving) Als je het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen!! Ik weet niet hoe betrokken je was/bent met haar, maar je kan het natuurlijk ook altijd melden bij je vk… Ik heb dat als heel prettig ervaren!!

Zo… Wij gaan dit weekend naar Texel (als de boot vaart morgen) ik pak iig mijn zuidwester in…lol

Ik zal ze je sturen Krystle! Enne ik heb erg veel moeite om het geheimpje te bewaren, maar ik ga het toch volhouden :mrgreen: (denk ik) hihi

Veel plezier op Texel dit weekend, niet wegwaaien hoor!

Rijntje, ik denk aan je! En hou je in de gaten!

In het showforum (maart 2008) heb ik foto’s van het kamertje geplaatst!

Liefs,

Hoop

Rijntje het is inderdaad een heel raar idee, maar wel leuk :mrgreen:

Krystle wat lekker dat ze zo aan het brabbelen is :inlove:

Als de boot vaart: een heel fijn weekend!

Hoop ik ga zo gelijk kijken naar je kamertje!

Jullie mogen me ook nog steeds Kippie noemen hoor :mrgreen:

Of gewoon zoals iedereen me noemt: Jes :slight_smile:

Heb 20 november m’n eerste afspraak bij de VK :dance:

Wat een stilte hier… :shock:

Rijntje hoe gaat 'ie?

ja, erg stil hier…

hier ook… officieel nog 1 dag… maar geen voortekenen nog. Maar ja, dat hoeft ook niet, het kan zomaar beginnen. Erg spannend allemaal