Wat een stilte hier!
Alles goed met iedereen??
Rijntje hoe is het daar???
Liefs,
Hoop
nog steeds zijn gangetje hier…
de ene nacht slaap ik beter dan de andere, gevolgd door een goede of juist futloze dag.
Vanmorgen opeens heel erg kiespijn, maar is nu weggetrokken weer. Hoop dat dat zo blijft. Heb al een tijd problemen met die kies, en hij moest er eigenlijk al lang uit, maar ik had er eerder nooit last van gehad, niet eens een beetje, vandaar dat de tandarts wou wachten tot na de bevalling. Ik hoop maar dat de pijn eenmalig was… was er echt heel naar van.
Verder is het gewoon maar afwachten
Morgen weer naar de VK, ben benieuwd of t hoofdje al ingedaald is, dat was de vorige keer nog niet geloof ik
:mrgreen: hier alles goed hoor :thumbup: Boaz heeft sinds gisteren eindelijk een doorkomend tandje :dance:
@ Hoop: hoe is het? bijna de 20 weken echo, denk ik?
@ Rijntje: vervelend van je kies zeg :thumbdown: Hopelijk blijft nu de pijn weg, in iedere geval tot na de bevalling Hopelijk is het beebje ingedaald maar dat kan op het laatste moment nog gebeuren.
kuzzz
Het is hier zeker stilletjes…hoe gaat 'ie met jou Hoop?
Rijntje brrr hopen dat die kiespijn wegblijft!
Jeeej Boaz is niet meer tandloos!!! :dance: :dance:
Zodra 'ie door is willen we natuurlijk wel een foto zien 8)
Hier gaat 'ie goed, hopen dat het weekend snel gaat (zeg ik normaal ook nooit) en dat het gauw maandagmiddag is!!! Ben zo benieuwd…
Hier nog steeds flink verstopt, heel erg moe en m’n korte lontje is nog steeds heel kort :oops:
Had maandag echt een k*tdag…
Had 'snachtsflink liggen piekeren over wat ik die dag allemaal op m’n werk zou moeten doen, en toen kreeg ik ineens een fikse steek… daar schrok ik toch wel even van. Dus dacht ik dan ook “dat zie ik morgen op het werk wel” en ben weer gaan slapen.
Maar 'smorgens ik nog thuis was, werd ik door m’n werk gebeld met een “probleem” en het leek het wel of er iets knapte ofzo…toen ik had opgehangen begon ik te huilen en kon niet meer stoppen. Dus hubbie heeft me ziek gemeld en ik ben m’n bed weer ingedoken. Omdat ik 'snachts zo beroerd had geslapen was ik ook nog vermoeider dan normaal dus ik kwam ook pas om 2 uur m’n bed weer uit.
Werd gewoon even met m’n neus op de feiten gedrukt…moet toch echt meer naar m’n lijf luisteren.
Dusse emo ben ik wel degelijk :mrgreen:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh… Ik loop achter…
Kippie, van harte gefeliciteerd meis!! Wat heerlijk!!!
Volgens mij is iedereen nou zwanger (geweest) van de feb/mrt stoppers toch???
Hier verder alles zijn gangetje eigenlijk… Kom snel weer lezen hier… :oops: :oops:
Krys
Hallo meiden,
Rijntje meis, hoe gaat ie? Ben je het al beu???
Kippie, hoe voel jij je?? Heb je al een echo gehad eigenlijk?
Hier gaat alles goed, gisteren hebben we een maxi-cosi gekocht (€ 12,50) hij is 6 jaar oud, maar ziet eruit alsof hij nooit gebruikt is. Leuk koeienmotiefje en een zonnekapje en verkleiner erin! Weer wat “nieuws” voor de kleine!
Maandag mag ik weer naar de VK en dinsdag hebben we de 20 weken echo! Ik kijk er erg naar uit! Ben zo benieuwd!
Hoe is het met alle andere meiden hier???
Liefs,
Hoop
Hoihoi,
gaat goed hier hoor… ben het nog niet zat. Maar het kindje mag ook wel komen wat mij betreft, maar dat is meer omdat ik er zo’n zin in heb om ons kindje te leren kennen. Lichamelijk gezien gaat het allemaal prima. Ik slaap behoorlijk goed, en geen last van harde buiken of andere vervelende dingen.
Wel leuk he… allemaal dingetjes kopen voor de kleine. :inlove:
Fijn dat het goed gaat Rijntje…
spannend he, hoe zal de kleine eruit zien enz…
oh ik vond dat ook zo leuk om me dat af te vragen en mee bezig te zijn toen… nog ff geduld hebben
Dat is een koopje Hoop!
En wat maakt het uit dat ie tweedehands is… hebben wij ook hoor met een aantal dingen… niets mis mee!!!
Liefs
He Hoop, nope…morgen krijg ik de eerste echo.
Las dat jij dinsdag de 20 weken echo hebt? Leuk joh :thumbup:
Enne, da’s inderdaad een koopje!
Rijntje, lekker dat je nog goed kan slapen…nog even van genieten :mrgreen:
Vind het zoooo spannend morgen, ben toch ook best een bang…stel dat het niet goed is :shifty: maar goed, nog eventjes geduld
Gisteren keek ik in de spiegel had ik ineens echte krullen! En ik heb onwijs steil haar…bovenop m’n hoofd was het dan ook nog helemaal steil. Toch wel grappig die hormonen :mrgreen:
En heb een stapeltje positiebroeken van m’n zussie geleend…m’n gewone broeken gaan nog wel dicht, maar het knelt wel behoorlijk af :oops:
Ach ja, wat kan mij het schelen dat ik al positiebroeken draag…als het maar lekker zit :mrgreen:
We hebben besloten om als de echo goed is, om het dan dinsdag op het werk te vertellen. Dan weten ze in ieder geval hoe en wat aangezien ik nogal concentratieproblemen heb en gauw op m’n teentjes getrapt ben…hoop alleen zo dat ze het goed opvatten…
haaai 8)
Met ons is alles goed hoor 8) :mrgreen: Boaz heeft ook al het 2 tandje, gaat rap zo :thumbup: Nog 4 weekjes en dan is hij alweer 1 jaar,gaat echt snel.
@ Kippie: en? hoe was de echo? grappig dat je ineens krullen krijgt.
@ Rijntje: spannend hoor, begint nu echt op te schieten voor je.
@ Hoop: dat is i.d.d. goedkoop. Maar dat geeft toch niets? Zolang er geen ongeluk mee is gebeurd en het veiligheidskeurmerk heeft van nu, is het toch prima!
kuzzz
Hahah dus Boaz heeft ook ineens de smaak te pakken ??
Robin heeft inmiddels al 3 tandjes, en dat in een kleine 4 weken tijd.hihi
En idd, hoe was de echo Kippie???
Liefs
Tandjes… er zijn er dus meer die zo laat zijn. Hier nog steeds Toos Tandloos… Hoewel het er vandaag even op leek dat er tekenen van tandjes zijn… :lol: (zie foto)
Rijntje: Sterkte met de laatste loodjes! :thumbup:
Hoop: Alles goed bij de vk. Had je log ooit maar ik ben de link kwijt :? Succes en veel plezier morgen bij de 20wkn echo. :dance:
Kippie: Succes morgen. Hoop dat alles goed is.
Hier een ziek kind dat aan de beterende hand is weer. Gelukkig. Luchtweginfectie. Arm poppie, ik vind het zo zielig. Maar goed, ze kan alweer lachen en de koorts komt niet meer boven de 39. Nu het hoesten nog even wat minder laten worden…
Verder alles goed hier hoor. Druk. Business as usual, werk, huishouden etc etc etc.
:-*
Hoi hoi,
Alles was ontzettend goed bij de VK!!! En ik kijk enorm uit naar morgen!
Morgen doe ik uitgebreid (denk ik) hihi verslag!
Kippie hoe was de echo bij jou!
Wat de maxi-cosi betreft! Er is geen ongeluk mee gebeurt en hij heeft het juiste keurmerk!
Liefs,
Hoop
Ja daar ben ik weer en de echo was helemaal perfect!
We hebben het hartje gezien en gehoord :inlove:
Wat een mooi geluid is dat zeg, had toch wel wat traantjes…
Het vruchtje is nu 12.23 mm en ben dus 7 wkn en 3 dg.
Zal zo ff de foto’s plaatsen!
Denise dat gaat goed, 2 tandjes :thumbup:
Martje, al 3 tandjes…wat gaat het toch hard :shock:
Sisil, gelukkig dat je meisje weer aan de beterende hand is, vind het altijd zo zielig als die ukkies ziek zijn
Hoop heeeeeel veel plezier morgen!
Nou heb ff de foto’s ingescand, is alleen wel wat klein uitgevallen…zal morgen kijken of ik het groter kan krijgen.
@ Kippie; :inlove: mooie echo hoor :thumbup: Fijn dat het hartje klopte, toch weer een mijlpaal he?
@ Hoop: heel veel succes en vooral veel plezier met de echo :thumbup: En willen jullie weten wat het wordt, of blijft het een verrassing?
kuzzz
Kippe: :dance: :dance:
Kippie mooie echo meis!!!
:oops: oh ja Sisil: leuke foto van Hieke :inlove: Boaz kluift al maanden op een bijtring en heeft nu pas tanden :lol: Maar ze zeggen hoe later de tanden hoe beter het gebit later wordt, dus er is hoop :mrgreen:
@Kippie, super hoor dat alles goed is!
Geeft weer een goed gevoel toch?
@Sisil, beterschap voor Hieke en leuke foto weer :mrgreen:
@Hoop, fijn dat alles goed was bij de vk!
Succes met je echo vandaag :mrgreen:
Jorrit zijn vierde tandje is ook zichtbaar :inlove: , hij kwijlt echt heel veel, haha.
Verder trekt hij zich nu op aan de box, meestal op zijn knietjes en soms gaat hij staan.
Het gaat best hard in 1 keer.
Ik denk elke ochtend dat hij weer wijzer is geworden :inlove:
Verder gaan we hier weer wachten tot de nod ( die hopenlijk niet komt :roll: :mrgreen: ).
Groetjes Chico.