Februari/maart 2006 (deel 15)

Weer een nieuw deeltje!!!











Meteen even goed nieuws!



Ik zag bij de augustus mama’s dat Jorien op 13 augustus bevallen is van een zoon WESSEL!!



Jorien en partner, gefeliciteerd!!!

Weer een nieuw deeltje!

Staat Krystle ook in je zwanger lijstje ( ik weet het even niet meer :oops: )?



@Jorien en partner, Gefeliciteerd met jullie zoon hoor!



@Krystle, hoe gaat het met je?



Groetjes Chico.

@Chico wrote:

Staat Krystle ook in je zwanger lijstje ( ik weet het even niet meer )?




:oops: helemaal vergeten, ga ik meteen even doen!

Zag ik toch ineens m’n (nick)naam voorbij komen tijdens het scrollen :mrgreen:



Hier ben ik ook weer even, een nieuw deeltje alweer :shock:



Afgelopen zaterdagochtend is m’n omaatje overleden…ze heeft nog ruim 8 dagen echt geknokt, want ze was zo bang om dood te gaan.

M’n paps heeft op het laatst 20 minuten met haar in z’n armen gezeten, en maar praten…‘het is goed’ ‘ga maar naar je man toe’ ‘je kunt dit gevecht niet winnen’ en uiteindelijk is ze in zijn armen overleden.

Verdrietig, maar toch opgelucht dat ze geen pijn meer heeft.



Met Ambertje gaat het goed, ze groeit lekker en is een heerlijke meid.

Ze heeft nu wel veel last van darmkrampjes, maar tantetje kan goed over haar buikje wrijven :mrgreen:



M’n paps krijgt 1 week bestraling, en wordt dan geopereerd…dat gaat allemaal in september gebeuren dus dat wordt ook een drukke en zware tijd.



En verder…klussen we gewoon door!

Eens zal ik ook een eitje klutsen :mrgreen:



Ik ga één dezer dagen echt eens bijlezen want ik heb veeeeel te veel gemist volgens mij.

(zeg ik elke keer volgens mij :oops: )

Hoop, bijna je tweede echo :dance: :dance: :dance:



@Kippie, gecondoleerd :hug:

Je hebt het zwaar te verduren op dit moment zeg, heel veel sterkte hoor :hug:



Groetjes Chico.

Ja overmorgen alweer de tweede echo idd, ik kijk er echt weer naar uit!!!

Ik show hem weer op mijn logje hoor!!!



Kippie, gecondoleerd ook al zat het eraan te komen, de klap blijft hard. En dan ook nog een zware periode te gaan voor je vader, heel veel sterkte! Denk je ook om jezelf??? :-*



Liefs,

Hoop

Leuk hoor weer een echo!



Voel je je verder wel goed? buiten het moe zijn dan?



Groetjes Chico.

Steeds beter, ik ben de afgelopen twee weken veel ziek geweest, maar het gaat nu weer de goede kant op! 's Morgens moet ik echt rustig aan doen!



Maar het feit dat er een wondertje groeit in mijn buik maakt het allemaal weer goed!!



Liefs,

Hoop

Hoi,

Ja dan is het niet erg meer om ziek te zijn he?

Als het meezit ben jer bijna vanaf, want het gaat best snel zo aan je banner te zien :mrgreen:

( Asl je zwanger bent lijkt het wel een eeuwigheid, maar goed :roll: :mrgreen: ).



Groetjes Chico.

Hallo!



Deeltje gevonden.

Allereerst: Kippie: :hug: :hug: :hug:

Hoop: Fijn dat je wat minder ziek bent. Wat Chico zegt, het lijkt een eeuwigheid maar achteraf denk je: huh, gisteren was ik toch nog zwanger?



Hier gaat het wel goed. Moe moe moe… Ga dan zo ook weer mijn bedje in. Eerst nog even een was eruit halen. Ik was me suf met mijn knoei-spuug-kwijl-me-suf dametje. :inlove:



Zien? Klikerdeklikklik



Hey



Had ff gemist dat er een nieuw deeltje was…

Sorry :oops:



Morgen een echo Hoop, leuk!



Kippie heel veel sterkte meis!!

Hopelijk was dit het laatste slechte nieuws.



Chico hoe is het meis ?



Sisil ja ken het, Robin kwijlt heel erg veel op het moment. heb het gevoel dat ik eerder een relatie heb met mn machinepark zoalsi k de wasmachine enz noem dan met mn mannetje.hihi



Liefs

En dan gaat de vaatwasser stuk… :wall:

@Sisil wrote:

En dan gaat de vaatwasser stuk… :wall:




OH NEE :wall: :wall: :wall:

Ik lees te weinig mee om alles onthouden te hebben, het is hier zoooo druk en met mijn gezondheid gaat het niet geweldig. Even reageren op wat ik meegekregen heb:



Hoop, hoe is het nu meis, heb je vandaag je tweede echo? Je was behoorlijk misselijk en moe he? Trek je alweer een beetje bij?



Kippie, wat een zware tijd heb jij zeg :hug: Hou je het allemaal een beetje vol? Je hebt weinig keuze he, je wordt een beetje geleefd in dit soort periodes. Hopelijk wordt het binnenkort allemaal wat rooskleuriger en makkelijker :-



Hier is het dus druk, en daarbij gaat mijn gezondheid momenteel knudde. Het is met Anouk dan ook erg zwaar af en toe (maar superleuk :mrgreen: ), gelukkig kan ik op hulp uit mijn omgeving rekenen op slechtere momenten. Ik las zo nu en dan een meeslaapdag in (zo ook vandaag), dan slaap ik mee op alle uurtjes dat Anouk slaapt overdag, en zo tank ik dan weer een beetje bij.

Met Anouk gaat het prima!! Dinsdag waren we op het CB, ze woog 8400 gram en is 68 cm lang. Prima dus. Ze waren helemaal onder de indruk van het feit dat ze al zo goed zit en staat. Ze zet zelfs al stapjes (aan 2 handen) Ze vonden het uitermate snel. Wij ook, TE snel af en toe, haha, waar is die kleine baby gebleven?



Nou, tot de volgende keer maar weer, ik ga niet meer beloven dat ik hier langs kom, ik heb het simpelweg te druk. Ik schrijf nog trouw mee bij de februari 2007-mama’s en ik ben veel in de borstvoedingshoek te vinden, en voor de rest haak ik een beetje af ben ik bang. Het lukt me simpelweg niet om overal bij te lezen en schrijven. Ik kom af en toe nog wel eens langs om te gluren, maar voor nu zeg ik: de groeten, en tot ergens anders op KoK :mrgreen:



:-
:-* :-*

Hallo meiden,



Hoe gaat ie?



Hier gaat alles prima!



Gisteren hebben we weer een echo gehad! Het was geweldig om weer even te mogen kijken!



We konden het heel goed zien, zelfs vingertjes tellen! :inlove:



Ik hoef nu niet meer naar het ziekenhuis, maar mag gewoon naar de verloskundige, daar heb ik op 10 september a.s. een afspraak!



In het showforum maandtopic staat bij maart mama’s 2008 een foto van de echo’s!



Liefs,

Hoop

Super mooie echo foto’s Hoop :inlove:

De verloskundige is al snel :mrgreen: dan kan je naar het hartje luisteren :inlove: :mrgreen:



@Krystle, hoe gaat het met jou?



Groetjes Chico.

Haaaaaaaaaaaaaaaaiiiii 8)



@ Hoop: superzeg die echo :thumbup:

@ Smiley: bye,bye! Begrijpelijk dat je het druk hebt.

@ Kippie: nog gecondoleerd :cry: En we gaan met z’n allen hard duimen dat jij de volgende zwangere bent :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@ Chico: Jorrit is i.d.d. een vrolijk mannetje zo te zien op de foto’s :mrgreen:



Nou de vakantie was echt top :thumbup: Texel is echt een pracht eiland! Supermooi en groot huisje, veel vermaak voor Milou en Boaz lag iedere avond in de ballenbak, vond ie prachtig Hij sliep daar echt goed zeg. S’morgens dik 2 uur en s’middags ook dik 2 uur. S’nachts niet wakker en doorslapen tot 7.00 Denk er toch hard over om naar Texel te verhuizen We hebben lekker gefietst, naar het strand geweest,wat dorpjes bezocht en we zijn naar Ecomare geweest. Ook nog even naar het vliegveld waar je parachute kon springen. We gaan zeker nog een keer terug en dan ga ik echt springen! Ik vond €200 voor even een sprong maken op dat moment wel te duur. Alleen gebeurde er zondag iets naars met Milou. Ze ging zwemmen met hubbie en vanuit de glijbaan kwam ze keihard met haar achterhoofd tegen de kant van het zwembad aan. In 1e instantie viel het wel mee dachten wij maar die bult werd steeds groter en ze klaagde over hoofdpijn. Toen ze ook nog misselijk werd en begon over te geven, hebben we de HAP gebeld. Ze bleek dus een lichte hersenschudding te hebben :cry: Gelukkig mocht ze gewoon wel alles doen maar geen wilde dingen natuurlijk!



Boaz is nog steeds tandloos, helaas wel weer verkouden :? Begon vanmiddag weer te hoesten als een zeehond, dus maar weer in de gaten houden

Ik ga bankhangen, doei!



kuzzz

Hoop : :thumbup: :dance:



Denise : leuk dt de vakantie geslaagd was en dat zal idd wel ff schrikken geweest zijn met Milou… Fijn dat het weer beter met haar gaat. Robin is trouwens ook nog steeds tandloos… je ziet ze allemaal klaar staan… maar doorzetten … ??? komt vast wel een keer :wink:







Kusss

Hier even snel twee foto’s…