Februari/maart 2006 (deel 15)

Hoi, even een teken van leven van mijn kant.



Ik ben weer thuis, maar we hebben nog steeds geen internet hier (zie http://www.rijntje.nl voor het hele verhaal) en ben mede daarom weinig hier te vinden (en dat ik het enorm druk op mijn werk heb en verder ook veel moe ben, dus tja…).



Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat enzo.



Groetjes

Kippie… Gecondoleerd meis!!! :hug: … Weet je… Het klinkt stom, maar ik schaamde me eerst om hier te zeggen dat ik weer zwanger ben… Nou hebben we hier geen van allen iets over te zeggen, maar ik gun het jou ook zo…



Hoop, mooie echo!!! Fijn dat alles goed gaat!! Ennnee… Je moet sowieso rustig aan doen… Je moet nu voor twee zorgen!! Wel fijn dat het iets beter met je gaat!!



Smiley, ik herken het… Vind het ook lastig om alles bij te houden, maar voel me nog steeds wel verbonden hiero… Schrijf hier niet vaak, maar lees wel mee… Vervelend dat het niet zo goed gaat met jouw gezondheid…

Met je meiske wel alles goed… Zet al stapjes… WAUW die is inderdaad heeel erg vlot!!!



Sis, vaatwasser al gemaakt??



Denise, fijn dat jullie vakantie zo leuk was… Jammer alleen van het einde… Kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn!! Gaat het al iets beter met Milou??



Chico, met mij gaat het goed hoor… Ik ben erg moe, verder geen kwaaltjes… Met Ymke gaat het ook prima…

Verder heb ik nu vakantie… Heerlijk 3 weken niet werken (wat ik helemaal niet erg vind met die vermoeidheid!!)

Hoe is het met jou?? En met Jorrit?? Wordt een mooi ventje zeg!!



Hier een fotootje van Ymke.



Oja Hoop… Ik ben 26 jr…



Liefs

Rijntje, lees je weblog morgen even…

Ben ik ook weer even…bedankt voor jullie lieve reacties!



Sisil, wat is je meisje toch een scheetje :inlove:

Vaatwasser stuk :shock: dat is zooooo irritant!



Hey Smiley, heb inderdaad geen keus, maar het gaat allemaal goedkomen! We zien je wel voorbijkomen meis :-*



Hoop, wat een mooie echo!!! :inlove:

Het gaat al hard he 8)



Denise, lekker dat je zo’n fijne vakantie hebt gehad, en dat Koos Tandloos zo lekker heeft geslapen.

Arme Milou, hoe gaat het nu met haar?



Martje, ook jouw ventje blijft een scheet!

(wat is 'ie gegroeid zeg)



Rijntje, irritant he…geen internet!

Hoop dat je snel weer online kunt zijn.



Krystle, je hoeft je niet te schamen hoor…ik ben juist heel erg blij voor iedereen die zwanger raakt!

Het punt is: ik gun het iedereen, maar ik gun het mezelf ook :mrgreen:

Mijn tijd komt nog wel, dan ga ik jullie vreselijk lastig vallen met buikfoto’s enzo 8)

@Kippie wrote:

Het punt is: ik gun het iedereen, maar ik gun het mezelf ook

Mijn tijd komt nog wel, dan ga ik jullie vreselijk lastig vallen met buikfoto’s enzo




That’s the spirit!!

meiden, we zakken helemaal naar onderen dus even uppen :wink:



@ Krystle: Ymke is gegroeit zeg :thumbup: Leuk hoor!

@ Kippie: we gaan nu met z’n alleen duimen dat jij een keer aan de beurt bent :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Het is jou echt wel gegund!

@ Martje: heerlijk ventje is Robin toch :inlove:



Hier weer alles in z’'n ritme, ook wel fijn! Ikke is helemaal blij want op 17 september om 10.30

mag mijn beugel er eindelijk uit :dance: :dance:



kuzzz

@Denise wrote:

meiden, we zakken helemaal naar onderen dus even uppen :wink:



@ Krystle: Ymke is gegroeit zeg :thumbup: Leuk hoor!

@ Kippie: we gaan nu met z’n alleen duimen dat jij een keer aan de beurt bent :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Het is jou echt wel gegund!

@ Martje: heerlijk ventje is Robin toch :inlove:



Hier weer alles in z’'n ritme, ook wel fijn! Ikke is helemaal blij want op 17 september om 10.30

mag mijn beugel er eindelijk uit :dance: :dance:



kuzzz




Hé zeg, we mogen niet naar de bodem zinken hoor!!! :mrgreen:

Kijk als iedereen nou gaat duimen, gaat het wel goedkomen!

Alleen niet deze maand, want ik had vandaag alweer bruinverlies en wat drupjes bloed. Het is alleen pas dag 27… :think:

Het zal morgen wel doorbreken denk ik, maar dat is beter dan op dag 34 pas…da’s toch weer een hele week later :wall:



Denise wat lekker dat je beugel eruit mag!!! :dance:

Dan willen we wel een foto zonder beugel zien hoor!

Hoi Meiden!



@Denise, super dat je beugel eruit mag! hoelang heb je hem gehad?

Hoe gaat het met Milou?



@Martje, Robin zit ook al zo netjes rechtop he?

Leuke foto’s hoor!



@Hoop, hoe is het met je?



@Smiley, we zien je wel weer een keer hier en anders op het forum.



@Pinot, hoe gaat het met jou?



@Jade, hoe gaat het met jou?



Ik ga het toch maar vertellen hier.

Ik ben nu alweer gestopt met de pil, en we gaan voor een tweede wondertje.

Na lang de voors en tegens afgewogen te hebben, gaan we toch van ons gevoel uit.

Het lijkt ons toch erg leuk om 2 kleintjes kort op elkaar te hebben ( als het weer zo vlot mag verlopen tenminste :pray: ).



Dus Hoop, ik mag op de klus lijst.



@Kippie, toch blijf ik duimen voor je :pray: :pray: :pray: :pray:



Groetjes Chico.

Chico wat leuk dat je weer op de kluslijst kan !! Ik las het laatst al bij de sept stoppers en vind het echt leuk!! Bij de jan mama’s zijn er ook alweer twee meiden zwanger, dus zo gek is het niet om nu alweer voor een tweede te gaan… :wink:



Robin kan idd netjes rechtop zitten… en hij vind het toch geweldig. Kruipen doet ie nog niet, alleen achteruit glijden over het laminaat zeg maar… haha



Verder zit ik momenteel ziek thuis,heb me gister ziek gemeld… heb zo’n enorme buikpijn, precies waar mn keizersnee zit. Ben al bij de HA geweest afgelopen vrijdag en die zag niets raars (heb ook een inwendig onderzoek gehad…) Het is begonnen bij de vorige mentruatie… ik ben het nu vanmorgen weer geworden, dus we hopen maar dat het na deze mentruatie ook weer weg gaat.



Sorry voor het ego berichtje



Liefs

@Martje, vervelend zeg als je zo’n buikpijn hebt :hug: , zo’n ego berichtje mag dan best wel hoor!



Jorrit kruipt ook nog niet hoor, hij glijdt ook naar achter en kan ook een rondje draaien op zijn buik, haha :inlove:

Hij zit wel af en toe in een loopstoel en dan gaat hij zijwaarts en achterwaarts. Maar hij mag van mij altijd maar even erin, want volgens mij zijn ze niet echt heel goed voor de heupjes.



Ik ben echt snipverkouden geworden, kadootje van mijn ouders geloof ik :evil: :twisted: :mrgreen:



Groetjes Chico.

Chico, wat leuk dat je voor de 2e gaat…succes :dance:

Sta ik niet meer in m’n eentje op m’n NOD lijst :mrgreen:



Martje, wat vervelend zeg…hoop dat het gauw overgaat :hug:



Hier zijn de :evil: :evil: er weer gezellig…

Nieuwe maand, nieuwe kansen!!!

Heb m’n nieuwe NOD maar op 32 dagen, de gulden middenweg :wink:

@ Martje: beterschap

@ Chico: leuk dat jullie voor een 2e gaan, succes :thumbup: Boaz zit soms ook in zijn loopstoeltje maar ook niet zo vaak. Hij zit dan namelijk overal aan omdat hij dan overal beter bij kan :lol: En 10 tot 15 minuten per dag kan geen kwaad hoor :wink: Met Milou gaat het weer :thumbup:, ze zit nu in groep 3 en dat vindt ze geweldig :inlove:

@ Kippie: :evil: :evil: wat balen dat je weer ongi bent, jij bent nu aan de beurt hoor!





kuzzz

Hoi hoi,



Hier ben ik weer eens een keer!

Ik heb jullie erg verwaarloosd zeg!



Chico, kon je het niet langer voor je houden :wink: ik vind het super leuk, ik ga je op het lijstje zetten! Succes hoor!



Martje, beterschap meis!



Verder heb ik even vlugtig gelezen en niet alles onthouden!



Hier gaat alles goed, maandag naar de VK geweest en alles was goed we hebben het hartje heel goed kunnen horen!



Liefs,

Hoop

Ben ik ook weer even…



Kippie: Ik blijft voor je duimen :thumbup: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :pray:



Chico: Leuk dat jullie voor een tweede gaan. Bij hub en mij staat een tweede ook op het verlanglijstje, maar aangezien ik nog steeds bv geef ben ik nog niet ongi geweest. Schiet dus niet zo op :mrgreen: :mrgreen: (Al zie je aan Kristle dat het wel kan :mrgreen: :mrgreen: )



Hoop: Geweldig he, dat hartje… :inlove: :inlove: :inlove:



Hoe is het met de rest? Ik heb weer geweldige foto’s langs zien komen.



Sorry dat ik hier nog steeds niet zo veel te vinden ben. Ik werk nog steeds meer uren dan me lief is (maw het is nog een puinhoop op het werk :wink: ) en ik probeer mijn vrije tijd dus zo veel mogelijk aan hub en zita te besteden. Schrijf wel nog steeds trouw mee met de dec mama’s, maar alles bijhouden red ik vaak niet, vandaar.



Maar ik vergeet jullie niet hoor!!! Ik probeer zo veel mogelijk langs te komen.



Liefs Pinot

@ Hoop: super de 1e keer het hartje horen he?! Ik moest er toen bijna van huilen( emomuts :roll: :inlove: )



Nog ff een foto van Boaz showen hoor, vind het zo leuk! Zit hij in het bakje van de tracktor van de buurjongen Mick :inlove: Hij vond het prachtig!

:inlove: hij zit echt te genieten in dat bakkie!



Leuk hoor!



Liefs,

Hoop

Ik heb een foto van mijn buikJE geplaats in het showforum maandtopic (maart 2008) (met de nadruk op JE) hihi



Verder heb ik mijn weblog(s) beveiligd met een wachtwoord, voor wie graag blijft/komt lezen geld: even een pb-tje sturen dan krijg je het linkje en de inloggegevens!



Hoe is het met jullie allemaal???



Zal zo even het lijstje aanpassen!



Liefs,

Hoop

Hoop: nou je ziet al goed een beginnend buikje hoor! Dat is het voordeel als je zo slank bent :wink:



Ik ben blij want mijn beugel is eruit :dance: Deed behoorlijk pijn en mijn tandvlees is nu opgezwollen en mijn tanden erg gevoelig. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden he :wink:

Verder gaat het hier goed :thumbup:



kuzzz

Mooi buikje hoop en wil je ff de inlog kode pb-en ?



Denise fijn dat je beugel eruit is !!

Hoelang kan je nu last van je tandvlees en tanden blijven houden dan…



Liefs

Chico, wat leuk dat jullie voor een tweede gaan… Enneee ga je vooral niet excuseren dat jullie "nu al"voor een 2e gaan!!! Als je er klaar voor bent, dan ben je er klaar voor!! Hoop dat het snel raak is!!



Kippie, ik gun het jou ook heel erg!!! :-*



Pinot… Idd… MAAAARRRR ik was al wel weer ongesteld!!! Vandaag trouwens een mijlpaaltje met 8 maanden bv!!



Overmorgen de echo… Spannend… Net terug van vakantie… Nu snel naar bed!!



Trust