Februari/maart 2006 (deel 15)

Pff, wat mis je veel als je geen internet thuis hebt…

Bij de novembermama’s is zelfs al iemand bevallen (met nog geen 30 weken, veeeeel te vroeg dus). Gelukkig gaat het allemaal redelijk goed, maar wat een schrik zeg.



Als het goed is hebben we over een week weer internet thuis en dan nog een week en dan gaat mijn verlof (5 maanden :)) in en dan zal ik hier weer wat vaker te zien zijn.

Lekker zeg, ik krijg weer geen mail van binnen :evil:



@Pinot, leuk je weer eens hier te zien!

En we begrijpen het wel hoor, als je weinig vrije tijd hebt dan ga je ook niet zitten internetten lijkt mij, haha.



@Hoop, super he, het hartje horen!

Ik ga zo even naar je buikje kijken.



@Rijntje, het gaat snel nu met de weken he? ( al voelt dat niet zo natuurlijk ).



@Denise, fijn dat je beugel eruit is!

En wat een leuke foto zeg van Boaz.



@Krystle, morgen de echo spannend zeg!!!

En je hebt ook wel gelijk hoor, ik hoef me niet te verantwoorden natuurlijk.



Hier gaat alles goed, op Armani na.

Hij heeft een trap gehad van een hengstige merrie, gevolg: veearts erbij, hechten, ab spuiten gehad, pillen gehad, afgelopen zondag een megadik been weer de veearts erbij en nu 2 dagen zelf gespoten met een sterkere ab enz.

Er vervelend en zielig allemaal.

Gelukkig zag mijn man het gebeuren en kunnen we het nu op de verzekering gooien, want ik denk dat het wel weer naar de 500 euro gaat :evil:



Maar verder gaat het goed, haha :mrgreen:



Groetjes Chico.

Hoi meiden!



Denise wat super dat je beugel eruit is! Nu nog even last maar dadelijk een super resultaat natuurlijk!



Martje, ik stuur je zo een PB-tje!



Krystle, hoe was je vakantie? En de echo???



Rijntje, jeetje wat schrikken zeg. Hopelijk loopt het goed af met de eerste novemberbaby!



Chico, wat sneu voor Armani, hopelijk is hij er snel weer bovenop. En natuurlijk hopen dat de verzekering de kosten dekt! Succes!



Hier gaat alles prima! Weinig tot niets te melden eigenlijk.

ff snel, de echo was prachtig!!! Een ieniemieniemensje van 3,5 cm met een mooi kloppend hartje!!

Super!!! :inlove:

leuk voor je :thumbup: Krystle!

Hoop, wat lekker dat je het hartje zo goed hebt kunnen horen!

En je hebt een onwijs mooi buikje :inlove:



Denise, wat een onwijs leuke foto van Boaz!!!

Hoe is het nu zonder beugel? Heb je nog veel pijn?



Krystle, een minibrusje :inlove:



Rijntje, lekker hoor…je verlof komt heeeeeel dichtbij!!!



Chico, arme Armani…hopen dat 'ie zich snel beter voelt :hug:



Hier gaat 'ie lekker hoor, m’n paps is deze week met de bestraling begonnen en hij heeft nog nergens last van. Dat komt aan het eind van de week als 'ie klaar is. Dan een weekje rust en volgende week vrijdag de operatie.

Intussen genieten we met volle teugen van Amber…ze heeft vorige week voor het eerst echt gelachen, en je mag één keer raden bij wie ze op schoot lag :mrgreen:

De vruchtbare dagen komen er weer aan, heb maar ff een ovutestje gehaald…wil weten wanneer m’n ei geklutst wordt :mrgreen:



Verder nog meer goed nieuws, onze beste vrienden zijn zwanger!

Nou ja, zij natuurlijk…(mannen zwangeren toch ook wel mee hihihi) dus over een maandje of 7 kan ik weer genieten van een hummeltje :inlove:

(Kan ik me weer lekker uitleven in de Prenatal :dance:)

Hey Kippie,



Wat een goede berichten allemaal, Amber gaat goed zo te lezen en leuk weer een hummeltje erbij in de vriendenkring. Vind je het niet moeilijk???

Je klinkt in ieder geval super positief!!! Maar hoop echt dat jullie nu snel aan de beurt zijn!!!



Hier gaat nog steeds alles prima!



Morgen kijken voor een andere auto! Heb er eentje gezien waar ik helemaal verliefd op ben!! :inlove:



Liefs,

Hoop

Zeker goede berichten…

Toen ik het hoorde moest ik natuurlijk wel eventjes slikken, maar ik vind het alleen maar onwijs leuk voor ze!

Hoe meer hummels hoe beter :mrgreen:



Leuk voor een nieuwe auto kijken!

Heb je hem al gekocht?

We gaan vanavond kijken na het werk.

Ik ben er helemaal weg van, nu hubbie nog!



Fijn dat je zo positief reageert op al die berichten!



Liefs,

Hoop

En wat voor merk is het Hoop?

Leuk joh, een nieuwe auto :dance:



Tsja weet je wat het is, juist omdat het wat langer duurt bij ons, gun ik het anderen dat het snel raak is.

Oké het heeft bij ons toch een medische redenen dat het iets langer duurt dan “normaal”, maar dan nog is het niet leuk om er langer mee bezig te zijn dan een paar maanden en dat wens ik niemand toe.

Dus al met al, vindt ik het alleen maar leuk als anderen zwanger zijn :mrgreen:

Het is een Renault Laguna (station).

We hebben hem nog niet gekocht, dinsdag worden we nog gebeld om een afspraak te maken voor een proefrit!!!

Hallooooooooo!



@ Kippie: wat goed van je dat je zo blij met voor een ander die zwanger is terwijl het voor jullie niet vanzelfsprekend is :thumbup: Maar jullie tijd komt zeker :wink:

@ Hoop: zo gelijk een grote gezinsauto op het oog? leuk hoor en alvast veel plezier met de proefrit!



Hier alles wel ok. Gisteren eindelijk weer eens met z’n tweetjes uit eten geweest en naar de film :inlove: Buurmeisje paste op en dat ging :thumbup: Boaz is gewoon een superbeweeglijk en druk mannetje. Hij heeft zijn 1e blauwe oog al te pakken :? Hij klom ff snel uit het babybadje en hubbie kom hem niet op tijd pakken zodat hij met zijn hoofd tegen de wasbak knalde. Sinds deze week kan hij zich optrekken in de box,bed en aan de tafel en wil het liefst de hele dag staan( en overal aanzitten :roll: Pfff wat gaat het allemaal snel. Maarrrr hij is nog steeds tandloos :lol: En Milou heeft een nieuwe fiets gekregen vandaag alvast voor haar verjaardag. Het arme kind trapte zich een ongeluk op het kleine fietsje dus het was echt nodig. Nu kan ze nog even fietsen, in de winter zal dat veel minder zijn. Hoe is het met de rest?



Oh ja, mijn beugel is eruit :dance: (of had ik dat al gezegd :oops:



kuzzz

Hoi hoi,



even een snelle update vanaf mijn werk…



Afgelopen donderdag zijn de meubeltjes gekomen :inlove: (en netjes in elkaar gezet door de bezorgers :)). We hebben nog geen foto’s gemaakt, maar ik heb wel een linkje van het setje online gevonden, dus voor de nieuwsgierigen onder jullie, zo zien onze meubeltjes eruit:







Verder nog 5 dagen (nou ja, 4.5) werken en dan verlof en heeeel hard hopen dat we dan weer internet hebben :slight_smile:

Zoals eerder al beloofd zal ik dan ook weer op anderen reageren en bijlezen enzo



tot dan dan!

Gaaf een burgerlijke auto :mrgreen:

Geintje hoor, 't is hartstikke handig zo’n station!



Denise, lekker zeg…met z’n tweetjes uit!

Dan is het toch fijn dat het goed ging met oppassen.

Arme Boaz, tandloze wildebras :mrgreen:



Rijntje, mooie meubeltjes :thumbup:

Lekker hoor, nog maar 4 daagjes werken!!!

Hoi,



En Hoop, is de auto door gegaan?



@Rijntje, mooi kamertje hoor :thumbup: en lekker verlof!



Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier gaat alles zijn gangetje.

Mijn paard is weer wat opgeknapt gelukkig.



Groetjes Chico.

Hoi hoi,



We hebben de auto gekocht! Volgende week vrijdag kunnen we hem ophalen!!!



Hij was echt super en rijdt ontzettend lekker!!!



Verder hier alles ook prima!



Liefs,

Hoop

Chico, gelukkig dat het wat beter gaat met je paard… :hug:



Hoop gefeli met je nieuwe auto!!! :dance:



Hier gaat 'ie goed, vandaag zou zo’n beetje de laatste dag kunnen zijn dat m’n ei geklutst is, dus dan is het weer afwachten!

M’n paps is gisteren geopereerd, en dat is gelukkig allemaal heel goed gegaan…hij hoefde niet eens op de intensive care te liggen!

Hij was net 5 minuten echt wakker van de narcose en zat alweer grapjes te maken met de verpleging :mrgreen:

Hoi hoi



Hoe gaat het met jullie ?

Hier gaat het goed, hebben eindelijk een weekje vrij met zn drietjes

Gaan we van genieten.



Hoop wat tof dat jullie een nieuwe auto hebben!!!



Kippie goed teken dat je pa alweer wat praatjes had



Enne ter afsluiting nog even twee foto;s van vandaag



Liefs

:inlove: een echte spetter! Wat wordt hij al groot!



Liefs,

Hoop