Februari/maart 2006 (deel 15)

wil je me nog ff jouw www van je blog pben?

gr Denise

vandaag word ik gestript… ik hoop dat het helpt…

:pray: :pray: :pray:

Kom telkens even spieken of je beeb er al is…

Succes Rijntje!!

:pray: :pray: :pray:

Nou de VK is weer weg, het strippen viel me alles mee (waardoor ik nu weer in mijn hoofd haal dat het dan vast niet werkt haha).

Ze zei wel dat het er goed uitzag, want de baby lag niet ver ofzo en het was allemaal al zacht. Heb ook een datum gekregen voor inleiden… maar ik hoop natuurlijk dat het zover niet komt…

Ze zeggen dat je binnen 24 uur iets moet merken, dus het kan nog :wink:

Succes :thumbup:

Blijf je in de gaten houden Rijntje, ik duim voor je dat het er eerder is dan de 27ste!

Liefs,

Hoop

Ik duim ook hoor Rijntje :pray: :pray: :pray: :pray:

We wachten allemaal in spanning op jullie kindje :inlove:

Groetjes Chico.

Rijntje, nog steeds aan het wachten op je beebje???

Meiden, hoe gaat het met jullie? Het is zo stil hier!

Kippie, alles goed???

Hier gaat alles prima, beetje verkouden aan het worden helaas.

Liefs,

Hoop

Hoi, zeker stil hier!

Ben benieuwd hoe het met je is Rijntje?

En hoe gaat het verder met jullie Hoop, Krystle en Kippie?

Hier weinig bijzonders, we wachten weer op de vruchtbare periode :mrgreen:

Verder zijn wij hier ook (nog steeds) verkouden, wordt het een beetje zat eigenlijk.

Gaan jullie nog iets met Sinterklaas doen?

Groetjes Chico.

ja, ik wacht nog steeds rustig af…

had gister een wat mindere dag, had er echt genoeg van, maar vandaag is mijn humeur alweer wat beter.

Het is hier supermooi weer, dus ik ga over een uurtje even lekker wandelen, misschien helpt het :slight_smile:

(sorry dat ik verder even niet reageer op anderen, denk dat dat komt door het eind van de zwangerschap… ben nu vnl met mezelf bezig… sorry :oops: )

Hahaha, dat is toch logisch Rijntje, dat hadden en krijgen we allemaal.

Nog even volhouden :hug:

Groetjes Chico.

Ik hoop dat het wandelen helpt Rijntje!!! En maak je geen zorgen, het is logisch dat je nu met jezelf bezig bent! :hug:

Chico, wij doen niet aan sinterklaas, straks als het kleintje er is vind ik het wel leuk, maar nu doen we altijd met de kerst!

Verder gaat alles prima, de zwangerschap verloopt echt soepeltjes tot nu toe! Hoop dat het zo mag blijven!!!

Succes jullie weer met deze ronde! :wink:

Ben trouwens ook wel benieuwd naar Krystle en Kippie!

En Martje, hoe gaat het bij jullie?? Alles goed met jullie kleine stoere knul???

Liefs,

Hoop

Ben ik ook weer eventjes, ga ook zo weer m’n mandje in heb flink de griep te pakken :frowning:

Verder gaat 'ie goed, had ik al verteld over de VK? (heb echt een kop als een zeef…zucht)

voor het geval dat ik dat niet heb gedaan: natuurlijk een dikke waslijst aan vragen beantwoordt, gewogen, bloeddruk gemeten en bloed geprikt.

6-12 krijgen we weer een echo :dance: en de 27e moeten we weer terugkomen voor de “standaard” controle.

nog geen nieuws Rijntje? :pray:

kuzzz

nee, nog steeds niet…

maar ja, lang kan het nu echt niet meer duren :slight_smile:

Dit is wel de zwaarste week hoor… eerder ging ik nog leuke dingen doen en afspreken met mensen enzo… maar nu heb ik daar gewoon echt geen zin meer in. Ben ook niet meer online op MSN enzo, zit alleen nog wat te surfen en computerspelletjes te doen en een beetje lezen en tv kijken.

Nog twee dagen… dan moet ik naar het ziekenhuis (word woensdag ingeleid en moet dan dinsdagavond alvast daar zijn)

Hopen dat ik al iets eerder mag… :pray:

Sterkte Rijntje, dit zijn echt de laatste loodjes.

Ik denk aan je.

:-*

Sterkte Rijntje, ik hoop nog steeds met je mee!

Groetjes Chico.

He Rijntje, Ik zie dat je beebje nog geen zin heeft om te komen. Ik begrijp goed dat je het wachten nu wel moe wordt. Toch wel grappig he, hoe je nu als mens helemaal veranderd. Echt voorbereiden op wat er komen gaat. Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt!

Sisel: Leuke foto’s zeg. Je meisje wordt groot.

Hoop: Druk bezig met de baby-uitzet. Fijn dat alles verder goed gaat.

Krystle: Ben je ook naar Texel geweest. Wij zijn vorige maand geweest. Ik vond het echt een heerlijk eiland.

Denise: Want een stunter zeg die Boaz. Je houdt af en toe echt je hard vast he met die kleintjes. Het verbaast me dat Zita af en toe niet bont en blauw is…

Chico: Hopelijk is het de volgende rond raak. Ik duim voor je.

Kippie: Nog een paar weken, dan moet de ergste misselijkheid over zijn. :wink:

Martje: Alles goed met jou en je knul?

Zita’s verjaardag was leuk. 's morgens eerst voor dr gezongen en daarna cadautjes uitpakken. Mw vond dr versierde kinderstoel echter veeeel interessanter dan de pop en poppenbedje (mijn oude poppenbedje dat ik opgeknapt heb) die ze van ons kreeg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Daarna zijn we met zijn drieen wezen babyzwemmen. 's Middags is er wat bezoek geweest. Twee dagen later (zaterdag) hebben we het echt gevierd. Zita is flink verwend: o.a. Fietsstoeltje, Woezel en pipboekje, Playmobiel en houten speelgoed.

Ze vond alle aandacht geweldig.

Alleen de nacht was drie keer niks…Iets te veel indrukken voor zo’n klein hoofdje…

Liefs Pinot

@ Pinot: wat super dat haar verjaardag zo leuk was. En ja al die indrukken en visite is voor zo’n klein koppie iets teveel.

@ Rijntje: en??? ik :pray: zo dat de kleine is geboren en dat je morgen niet hoeft worden ingeleid!

Ik ben helaas ziek, heb me net ook ziek gemeld. hevige buikvirus heb de hele nacht op het toilet bijna gezeten. Hier ook alle drukte! Milou is ozndag jarig en Boaz maandag. We vieren het zondagmiddag. Zucht Boaz alweer 1 jaar en Milou 7. Waar blijft de tijd. Hier nog ff een foto van mijn kleine boef. Wordt tijd dat hij naar de kapper gaat :eh: