Februari/maart 2006 (deel 15)

Helaas nog BIB hier… over 10 uren moet ik in t ziekenhuis zijn, denk niet dat er voor die tijd wat gebeurt. Vandaag maar een rustig dagje… beetje bijslapen, want slecht geslapen afgelopen nacht.

Ben wel blij dat ik morgen ingeleid word, heb nu lang genoeg gewacht en wil mijn kindje zien en vasthouden! :inlove:

Oh Rijntje, ik dacht na ruim 3 dagen niet op het forum te zijn geweest dat je je beebje inmiddels wel al zou hebben, maar helaas!

Heel veel succes met het inleiden!

Liefs,

Hoop

Pinot, fijn dat Zita’s verjaardag zo geslaagd was!

Denise, Beterschap! Leuke foto van Boaz!!!

Hier gaat alles nog steeds prima, druk met van alles en nog wat! Maar komt allemaal goed!!!

nog geen nieuws…je houdt het spannend :shifty: :wink:

Nou het is zeker spannend…

Jeetje Zita alweer 1 jaar Pinot… wat gaat het toch snel allemaal he?

Logisch dat ze een beetje van slag was die nacht, wij zijn ook van plan om het maar op een bepaalde tijd te vieren omdat te voorkomen…

Met Robin gaat het goed, hij is heerlijk vrolijk en gaat de hele kamer door, op zn buik. als ie ff op zn knietjes zit gaat ie snel weer naar zn buik :wink:

Liefs

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Rijntje is bevallen!!!

“Geboren op donderdag 29 november, om 01:58: Emma Sophie. Ze is heel mooi en lief. Papa is moe en gaat eerst slapen, binnenkort meer”

Meis van harte met de geboorte van jullie dochter!! Hoop dat alles goed met jullie gaat!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!!

Rijntje en hubbie gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Wat een mooie namen :thumbup:

Yahoo!!!

:dance: :dance: :dance:

Rijntje en Hubbie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Geniet ervan!

Liefs,

Hoop

slik nu ben ik de volgende :mrgreen: :wink:

Hoi,

GEFELICITEERD RIJNTJE EN MAN :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat een prachtige namen!

Enne Hoop, jaja, dat gaat snel ineens he, haha

@Krystle hoe is het? heb je de 20 weken echo gehad?

Groetjes Chico.

gefeliciteerd :dance:

Rijntje gefeliciteerd !!!

Geniet van je kraamtijd meissie

En hopelijk tot sne :wink:

kus

Hey Chico, hier alles goed hoor, al heb ik op t moment behoorlijk last van mijn bekken (te druk geweest vandaag)

Ik heb de 20 weken echo over 2 weken. Zien ze wat meer… Spannend…

Jajajajajajaja hoop… Jij bent de volgende!!hihihi

Bericht van Rijntje bij de nov mama’s

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2119265#2119265

Denise, gefeliciteerd met Milou :dance: :dance: :dance:

Alweer 7 jaartjes jong :mrgreen:

Gaat het verder goed met je buikgriep?

Groetjes Chico.

ben gelukkig weer opgeknapt :thumbup: Verjaardag vandaag was super, de kids zijn goed verwend! Helaas is Boaz vannacht ziek geworden, weer veel hoesten en benauwd. Waarschijnlijk ook nog ddorkomende tandjes dus dat was vandaag wel zielig. Hij was erg hangerig en wilde niet veel ete. :frowning: Ik had het al voorspeld dat hij op zijn verjaardag ziek zou worden. Mijn kids hebben een bepaalde geur die ik alleen ruik als ze ziek worden :mrgreen: Dus hopelijk morgen weer wat opgeknapt want de traktaties voor het kdv zijn al klaar.

Hoe is het met jou; Chico?

kuzzz

BOAZ, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!

Milou, jij ook nog van harte gefeliciteerd met je zevende verjaardag!!!

Denise, gefeliciteerd met je kids, een hele fijne dag en ik hoop dat Boaz weer een beetje is opgeknapt!!!

Sisil, bedankt voor het linkje naar het bericht van Rijntje!!!

Rijntje, ben benieuwd naar je verhaal, maar doe rustig aan. Zo te lezen is het niet niks geweest! Hoop dat je lekker aan het genieten bent van Emma!!!

Chico, alles goed met je?

Krystle, hoe gaat het met je, hopelijk is het een beetje uit te houden ondanks de bekkeninstabiliteit!

Hier gaat alles prima, gisteren weer enorm geshopt bij de Bby Dmp. We hebben en matrasje gekocht, een dekentje, hoeslakentje en een kinderstoel (die laatste hebben we van mijn ouders). Ontzettend leuk weer!!!

Zometeen naar de VK, kom straks nog wel even melden hoe het daar was, maar ik verwacht geen gekke dingen!

Liefs,

Hoop

Denise, Geliciteerd met Boaz :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat gaat de tijd snel.

Balen dat hij ziek geworden is :hug:

Maar leuk dat ze zo verwend zijn, haha, je treft het wel want sinterklaas is ook in aantocht, of vier je dat niet?

Knap dat je dat ruikt als je kindjes ziek worden :eh: :think: :mrgreen:

@Hoop,leuk he babyshoppen :mrgreen:

En weer naar de vk, dat is ook altijd leukt toch? weer het hartje luisteren :inlove:

Hier ben ik ijverig aan het testen met ovulatietesten, want ik had echt het idee dat mijn eisprong later was. Dat kan natuurlijk ook wel want hij zit bij een normale cyclus van 28 dagen tussen op dag 12 tot 18 geloof ik.

Ik heb hem in ieder geval nog niet gevonden :mrgreen:

Ik hoop toch wel dat het deze ronde raak is.

Groetjes Chico.