Februari/Maart 2005!!

Hoi hoi!

Inge, wat goed van je echo! En je meisje alweer een jaar :inlove: wat gaat dat snel he?

Marieke, ik heb wel gemonsterd, maar slechts 2 jurkjes gekocht, 1tje doe ik weg, die vind ik toch te groot, de andere is het zelfde model, dus ook te groot, maar die kleur vind ik mooier voor Lys :inlove:

Fijn dat het met de medicatie wat beter gaat, als je eenmaal weet waar je aan toe bent kun je er wat mee gaan doen he! T’is een mooi menneke zag ik al wel op je hyves :inlove: Hoe is met Anique? Vind ze grote zus zijn helemaal het einde?

Do :-* je berichtje bij de foto van mij en Lys op Doos, lief! Jammer is dat he, je zou ze zoveel mee willen geven van datgene waar jij van houd, soms kan helaas niet alles.

Ik heb vanmorgen geverfd et Lys, een paashaas, van gips oid, gewoon met vingerverf, wel op een kwast (ik had niks anders, en madam is echt bang voor vieze handjes :roll: ), en nu ligt ze te tukken, ik ga zo een paar cakejes in zo’n vormpje bakken en als ze dan uit bed is gaan we ze mooi maken, met prinsessenglazuur en versiersels :inlove:

:-* Annette

Ik heb vorige week ook nog koekjes gebakken met Floor. Soms lijkt het dat ze het snapt, maar soms ljkt het er niet op. Dan wil ze het uitgestoken vormpje direct opeten, of wil ze de uitsteekvorm uitlikken.

Glazuur kan je ook heel makkelijk maken, door een klein beetje water door wat poedersuiker te doen.

Mirte loopt sinds een paar dagen heel veel. Ze heeft 2,5 week geleden haar 1e stapje gezet, en nu loopt ze al van de kamer naar de keuken.

Het is wel even wennen dat ze nu loopt ipv kruipt. Toen ik thuis kwam, en haar een knuffel had gegeven, liep ze achter mijn rug weg. Toen ik dat zag, kwam het onwerkelijk over, omdat ik dat niet gewend ben van haar.

Ik heb 3 drukke dagen achter de rug. Maandag heb ik 4 uur overgewerkt, gister en vandaag een gewone werkdag gehad, maar ben wel super moe. Ik ben het ook neit meer gewend om 3 dagen achter elkaar te werken. Normaal werk ik op ma di en vr. Omdat het zo druk was op het werk, kwam het beter uit als ik op ma di en wo ging werken.

Vanavond nog even sporten, en dan lekker optijd naar bed

Groetjes

Karin

bedankt voor de tip Karin!! Cakejes waren wat te hard geworden… zondag poging 2…

ik heb voor liefhebbers wat foto’s in het grote showforum gezet, heet onbetaalbaar… is van onze verf actie van vandaag…

Heb je foto’s gezien, echt super :inlove:

Hai meiden,

Kwam ook weer even langs…tja. weinig ‘goed’ nieuws.

14 april alweer een operatie…weer een gezwel in mijn eierstok en dus ook nog steeds niet zwanger. zucht, zucht, zucht.

Wel een ‘nieuwe’’, column.

Fijn dat het met jullie wel goed gaat het, moedertjes!!

Ineke, wat fijn om weer wat van je te horen, helaas nog steeds met minder goed nieuws! Succes met je operatie. Ik blijf aan je denken!

:hug:

Dank je wel hoor!

Ik blijf langskomen tot ik ook eindelijk met goed nieuws kan komen!!

Jouw banner loopt al lekker op!! Super.

liefs

Ineke

Ineke, heel veel succes met de operatie!!

En echt waar, jij krijgt ook zo"n mooie banner!

We zijn met Reno weer bij de kinderarts geweest, hij heeft toch nog meer

medicijnen gekregen.

Dus hopelijk gaat het nu helemaal beter met 'm.

liefs

Marieke, wat vervelend dat Reno toch weer meer medicijnen heeft gekregen! Maar als het helpt is het alleen maar fijn. Succes met je mannetje!

Ineke :hug:

ik heb een berichtje geplaatst op onze hyves ff checken of het lukt…

Hallo dames!

Het is weer erg stil hier!

Hoe gaat het met jullie???

Liefs,

Hoop

He meiden,

Annette gefeliciteerd!!

Hier is de operatie alweer 3 weken achter de rug. Inderdaad wederom een borderline-tumor maar de verdere uitslagen voor nu oke…blijft daar onrustig. We ‘moeten’, nu voor IVF…geen tijd meer om zelf aan te klungelen helaas!

Maar gezien de wachttijden enzo hebben we nog een paar maandjes de tijd.

Vandaag had ik weer een positieve ovu-test dus we zullen ons best maar weer even doen!

Herstel ging weer heel voorspoedig. De operatie viel wel tegen, ze zijn 4 uur bezig geweest omdat ik inmiddels zoveel littekenweefsel heb.

Maar goed. Voor nu dus weer even oke en dat is heel fijn natuurlijk.

Liefs

Ineke

Hoi hoi,

Ineke, fijn dat de operatie gelukt is, balen dat het zo blijft, hopelijk blijft het nu wel weg!

IVF is wel een hele stap, maar aan de andere kant als het jullie gaat helpen om zwanger te worden wel een goede, hopelijk snel een mooie banner!

Hoop, hier gaat het goed, de eerste echo achter de rug (vorige week woensdag) en dat zag er allemaal goed uit, dus dat is fijn!

Mijn moeder zou vandaag jarig zijn, dus zo na het eten rijden we rap even naar mijn vader.

:-*

Ineke wat fijn dat de operatie weer is geslaagd. Ik hoop dat IVF jullie wens eindelijk zal kunnen vervullen!! Ik denk nog veel aan je! Sterkte!

Annette, hoe gaat het met jou?? Alles goed met buikie???

Hier gaat alles prima, vandaag is het een jaar geleden dat mijn peetoom is overleden. Ik heb er even een kaarsje voor gebrand en ik ben even bij mijn oma op visite geweest. Toch nog steeds een raar idee dat hij er niet meer is.

Verder heb ik een afspraak gemaakt voor een 2D/3D/4D echo! Op 11 juli gaan we ons beebje voor de lol extra goed bekijken!!!

Do, Karin, Marieke hoe is het met jullie en de kids???

Miki :hug: :-*

Liefs,

Inge

Hallo

De eerste kiezen zijn bijna helemaal door. Daardoor heeft Mirte best wel last van diaree, en dat bijt enorm. Ze heeft hele rode billen, er zijn zelfs pelkjes waar de huid weg gebeten is, waar wondvocht/bloed uit komt. Erg zielig als je er dan met een doekje over heen moet om schoon te maken. Ze meot er soms erg om huilen.

Nu snel slapen

Doei

Hallo,

Vervelend Karin dat Mirte zoveel last heeft van de doorkomende kiezen…

Hier afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad. Er blijken maar 2 vaten in de navelstreng aanwezig in plaats van 3, daarom moeten we a.s. vrijdag naar Nijmegen voor een extra echo om de organen nog eens goed te bekijken. Vooralsnog is alles wel goed, maar vrijdag weten we het helemaal zeker. Ook hebben ze het geslacht al kunnen zien…voor wie het wil weten…

Deze keer krijgen we een JONGEN!!!

Vanmorgen bij de VK geweest en ook hier was weer alles prima.

We mogen niet klagen en dat doen we dan ook maar niet :mrgreen:

Liefs,

Inge

Inge, ik las het al :inlove:

hier helaas geen goed nieuws, ik heb zojuist een echo gehad, an wat bruin/rood verlies en het si niet goed, het vruchtje is vlak na de vorige echo gestopt :cry:

@annette77 wrote:

Inge, ik las het al :inlove:

hier helaas geen goed nieuws, ik heb zojuist een echo gehad, an wat bruin/rood verlies en het si niet goed, het vruchtje is vlak na de vorige echo gestopt :cry:

Annette, ik zag net het berichtje van je zus…lieverd wat erg…ik denk aan je! Heel veel sterkte weer… :kaars:

OHw annette…heel veel sterkte. late reactie maar had geen bericht in mijn mail gekregen dat er gereageerd was…hoop dat het allemaal een beetje gaat. Wat weer verschrikkelijk k*t!!!

En Hoop, hoe was de extra echo? Hoop dat alles oke is…

Hier donderdag nacontrole in het ziekenhuis en start maken om het over de ivf te hebben…en dan zaterdag heerlijk 3 weken op vakantie!!!

liefs

Ineke

Ineke, succes met de nacontrole!! En de IVF komt steeds dichterbij!! Heel veel sterkte en succes… En alvast een hele fijne vakantie. Lekker hoor even ertussenuit!

Annette, hoe gaat het nu met jou???

Hier even over de extra echo in Nijmegen…ik kopieer even de tekst van onze site…

Vrijdag hadden we de extra echo in Nijmegen. Om 15.45 uur hadden we de afspraak. We wilde zeker niet te laat zijn en omdat het Radbout voor ons helemaal onbekend is waren we al om 15.00 uur in de parkeergarage. Na even zoeken en een heel eind lopen waren we op de juiste afdeling. Na ons gemeld te hebben mochten we in de wachruimte plaatsnemen. Om 16.05 uur werden we binnengeroepen. Een hele aardige dame heeft ons eerst wat uitgelegd en is daarna naar de baby gaan kijken. Het is inderdaad zo dat de navelstreng maar 2 vaten heeft. Hierdoor heeft onze baby een, zoals ze dat heel zwaar noemen, aangeboren afwijking. Er is geconstateerd dat het maar één niertje heeft. Dit hoeft geen concequenties te hebben op zijn leven. Met één nier is heel goed te leven en je kunt er gewoon oud mee worden. Het niertje dat wel aanwezig is blijkt iets groter te zijn dan normaal. Dit is omdat het voor twee niertjes moet functioneren. Met 34 weken moeten we nog een keer een echo laten maken in Nijmegen om te kijken of het niertje de urine goed afvoert naar de blaas. Als dit het geval is dan mag ik gewoon thuis bevallen. Wanneer het niertje dit niet goed doet zal er overlegt worden of ik een medische bevalling in het ziekenhuis ga krijgen. Maar vooralsnog sta ik gewoon onder begeleiding van de verloskundige en mag ik gewoon thuis bevallen. Als het kindje geboren is moet het door een kinderarts onderzocht worden. Er wordt dan bij de baby een echo gemaakt om naar het niertje te kijken. Verder zagen alle orgaantjes er helemaal goed uit en ook de groei lag prima op schema. Dus eigenlijk is er helemaal niets om ons zorgen over te maken.

Er is aangeboden een vruchtwaterpunctie te laten doen voor eventuele chromosoomafwijkingen maar de kans dat het een chromosomafwijking heeft ligt in procenten niet veel hoger dan wanneer er gewoon 3 vaten in de navelstreng zouden zitten. Omdat zo’n punctie zelf ook nogal wat risico’s met zich meebrengt hebben we besloten om hier geen gebruik van te maken. Er is overigens niet bewezen dat de 2 vaten in de navelstreng verband houden met een chromosoomafwijking.