Hoi hoi,
hier gaat het wel, beetje op en af met de emoties, vind het wel moeilijk allemaal
Ineke, fijn dat er nu zicht komt in ovf joh!! Hopelijk mag je dit jaar nog een dikke vette positieve test in handen hebben! (of ben ik dan te optimistisch? geen idee hoe snel zoiets gaat eigenlijk?)
Inge, ik had je verhaal ook op hyves gelezen, eerlijk, ik vind het eng, vind het eigenlijk wel raar dat je pas met week 34 weer een echo hebt? Waarom niet tussendoor ook?
Vroeger hadden ze idd geen echoās maar vroeger gingen er ook veel meer kindjes en kraamvrouwen dood zeg ik dan altijd maar, tegenwoordig kunnen ze gewoon zoveel zien, dan weet je ook goed waar je aan toe bent.
Hoop dat alles goed gaat en het ook echt zo meevalt als gezegd is tegen je :hug: :-
Manlief is beneden! Hij is uitgeverft (zolder) denk ik, zo een boterham en dan Lys naar pszā¦
:-
Annette, ik las nu pas dat je een mk heb gehad. Wat sneu. Hoe ver dacht je te zijn toen je te horen kreeg dat je een mk had?
Ik wens jullie heel veel sterkte. Zwanger-zijn zal nooit meer ānormaalā zijn.
Miki, lekker op vakantie! Heerlijk!
Ik hoop dat IVF snel resultaat mag geven.
Floor vrijdag al weer 3 geworden. Er is veel visite geweest, en ze heeft heel wat kadootjes gekregen.
Zaterdag gaan we met zān tweeen naar Londen :dance: We zijn al meer dan 3 jaar niet meer met zān tweeen weg geweest. We vertrekken vanaf Bremen, dus we vliegen over Nederland. Ik hoop dat we wat kunnen zien, en plaatsen herkennen.
Dinsdagavond komen we weer terug. Ik had de vlucht super goedkoop geboekt, voor 1 euro pp per vlucht, en 20 euro reserveringskosten, dus ik was in totaal 24 euro kwijt voor een retourtje voor 2 personen van Bremen naar Londen. Ik moet nu nog een hotelletje boeken.
Groetjes
Karin
Karin, nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Floor! Leuke dag gehad???
Dank je, was erg leuk. Veel bezoek gehad, maar wel erg gezellig.
Vrijdag, zaterdag, zondag, dinsdag, woensdag en morgen wordt haar verjaardag gevierd. Woensdag heeft ze op de peuterspeelzaal getracteerd. Ze mocht ook op de tafel staan, terwijl er voor haar gezongen werd. Daar had ze het al weken over, dat als ze jarig is, dat ze dan op de tafel mag staan. Morgen vieren we het met mān schoonfamilie. Een nichtje en neefje zijn ook jarig geweest, dus dan vieren we de 3 verjaardagen samen.
Morgenochtend vieren we haar verjaardag, en morgen middag gaan we richting Londen. Ik heb er wel zin in, eindelijk weer eens met zān tweeen weg.
Ik ga snel verder met tas in pakken.
Doei
Hoi hoi,
Ow dat klinkt leuk Karin! Wij zijn vorig jaar jaar een lang weekend naar venetie geweest met zijn 2tjes, was ook helemaal leuk!
Hoop, hoe gaat ie? Las dat je andere vrouwke aan de wandel is :inlove:
Hier weer terug van een weekje weg, was erg leuk, alleen baggerweer gehad, vandaag word het ineens mooi, net als we weggaan, moet er wel om lache hoor en het weerhield ons niet om toch een super tijd te hebben, maar een beetje jammer vind ik het wel :oops:
:-*
Hoi hoi,
Karin, wat een verjaardagsfeestjes! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Veel plezier in Londen!
Annette, fijn dat jullie een heerlijk weekendje weg hebben gehad. Kan me voorstellen dat het wel een beetje dubbel is!!! :hug:
LiĆĀ«nne loopt inderdaad sinds een weekje nu. Echt overal naartoe! Ze vind het echt helemaal super!!! (En wij ook)!
Met de baby gaat ook alles goed! Alweer 24 weken, de tijd vliegt echt voorbij! (En we moeten nog zoveel doen) haha. Komt goed allemaal!
Liefs,
Inge
Zo, hier is al een tijdje niets geschreven!
Inge hoe gaat het met je? De laatste loodjes! Soannend!
Iedereen een lekkere vakantie gehad?
Wij wel in ieder geval! We zijn heerlijk naar Italie geweest. Echt op en top kunnen genieten van mijn gezinnetje :inlove:
Reno gaat nog steeds niet superā¦
Voor de vakantie weer bij de ka geweest en hij heeft hevige kma en waarschijnlijk ook een voedselallergie (maar dit is voor latere zorg )
Omdat hij nogsteeds heel veel last had (ondanks dat ik op een koemelkvrij dieet zat) moesten we helaas stoppen met de bv.
Hij moest over op de Neocate om zijn darmen volledige rust te geven.
Hij heeft 2 dagen super gedronken, tot we in Italie warenā¦
Weer de fles weigeren maar omdat hij duf werd, geen plasluiers meer en de hele dag slapen, in overleg weer begonnen met de bv.
En dat ging gelijk weer super!
Maar nu vanaf woensdagochtend dus weer de fles en hij drinkt wel, maar het is minimaal.
Hij krijgt nu ongeveer 300 cc binnen op een dag en dat moet minimaal 700 zijn omdat hij helemaal geen bijvoeding mag.
We hopen dat het startproblemen zijn maar als hij maandag nog niet goed drinkt dus weer naar het zh :?
Mannetje heeft ook niet zoveel reserves, hij weegt nu 6850 gram en dat met bijna 7 1/2 maandā¦
Maar evengoed blijven we positief hoor! Kunnen nu super genieten van onze kindjes. Anique is helemaal dol op haar broer en Reno op zijn zus.
Zo leuk om te zien wat voor band die samen hebben :inlove:
liefs
Zooo, zijn we weer eens!
Het is idd stil hier Marieke!
Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie!!!
Minder te lezen dat het met Reno nog steeds niet zo lekker loopt!
Ik hoop dat ze hem snel kunnen helpen! :hug:
Hier gaat alles prima! Morgen alweer 37 weken. Het is echt voorbij gevlogen! Ik mag lekker thuisbevallen (als alles goed gaat). En ze hebben op 1 september toch een tweede niertje ontdekt. Het ligt helemaal onder in het bekken (bekkennier) en het is kleiner dan dat het hoort te zijn. Ze weten ook niet of het goed werkt. Maar de andere nier is helemaal goed en vangt alles op als dat nodig mag zijn. In de eerste week moet ons mannetje wel naar de kinderarts om zijn niertjes even na te laten kijken!
Zometeen naar de VK!!!
Liefs,
Inge
ik heb net een stukje op hyves gekrabbeld, neeee geen leuk nieuws, helaas, maar ben drukdrukdruk.
Inge de tijd gaat zeker hard zeg!
nu wat leuk, Hoop is bevallen :inlove:
kom je nog showen, heb het op hyves ook ff geplant :oops:
Ik heb geen hyves!!!
Hoop gefeliciteerd!!!11
liefs
Ineke
niet ineke? ik dacht dat jij er ook bijzat nml?
Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010!
Liefs,
Inge
jaaaa, feest vanavond :lol:
hele fijne avond iedereen!
Heb wel hyves gehadā¦ben er mee gestopt!
Alsnog een goed jaar meiden!!
Hier grote buikoperatie nr 4 op komstā¦bijna waren we gestopt en zou het een definitieve operatie worden waarbij alles verwijderd zou worden.
De oncoloog heeft me toch weer aan het twijfelen gebracht en wordt het toch nog weer een besparende operatie⦠(hopelijk).
Och Ineke, ik krijg er traantjes van⦠ik had al gelezen dat jullie wilden stoppen, ergens anders op het forumā¦
Ik hoop echt heel erg hard dat dit dan net dat kansje voor jullie mag zijn :-*
Laat je weten hoe het is gegaan? Ik snuffel niet zo heel veel op kok rond, dus stalken lukt me niet erg meer
He!
Sorry dat ik niets van me heb laten horen.
1 maart ben ik geopereerd. We hebben toch nog 1x gekozen voor een besparende operatie. Al het zieke weefsel er uit en afwachten of er nog iets over zou blijven.
Gelukkig is dat gelukt. Ik heb nog 1 eierstok over, de rest is weg. (rechtereierstok, linkereileider en tumor). We moeten dus nu echt voor ivf gaan en z.s.m.
Uitslagen waren verder goed, het gaat nog steeds om dezelfde afwijking.
over 2 maanden weer naar de oncoloog en volgende week naar de gyn.
Nog even doorzetten dusā¦moeilijk hoor! Maar hoop blijven houden.
sorry, verder niet over jullie allen gelezenā¦
Hey Ineke,
Ik vind het fijn je even te lezen, dat je ons niet stalked geeft niks hoor.
Ik hoop echt dat de ivf voor jullie een uitkomst gaat bieden en julie toch nog een zwangerschap mogen doorlopen en daarna het beleven van zoān klein leventjeā¦
Laat je wat weten als het zover is?
:-* Annette
Absoluut! Hoop dat we in mei een 1e poging mogen gaan doen.
Wilde eerst niet met hormonen maar nu het toch niet meer via de natuurlijke weg kan sta ik daar anders in.
Ben er ook klaar meeā¦Stel me er een beetje op in dat het nog 1 jaar zal zijn en dat het dan duidelijk zal zijn.
ja, zou ik ook doen, je wens is immers zo groot, dan ga je daar gewoon voor!
Ik ga voor jullie duimen in elk geval!
:-*