Ineke, ook hier draaien de duimen voor jullie! Hoop zo dat jullie dit alles nog mee mogen gaan maken!!! :hug:
Hoe is het met de rest???
Liefs,
Hoop
Karin, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe gaat het met de zwangerschap???
Ineke, hoe gaat het met jou??
Annette, aan het genieten van je prachtige dochter! Alles gaat goed zo te lezen her en der op het net!!!
Hier gaat alles goed, warm maar dat vinden we niet zo erg! Alleen vrijdag een dagje Efteling gepland! Hoop dat het te doen is met de warmte. Komt goed!!! Veel drinken mee!!
Hallo
Bedankt voor de felicitatie, ben nu 29 geworden.
Met de zwangerschap gaat het goed. Ik voel me niet veel anders dan dat ik niet zwanger ben. Ik heb de eerste weken erge honger gehad, verder weinig zwangerschapskwaaltjes gehad. Ik ben niet echt misselijk geweest, ook niet erg moe enz.
Ik moet dinsdag weer op controle, ik verwacht geen bijzonderheden.
M’n buik groeit wel heel erg, maar het is ook al de 3e.
Ineke, hoe gaat het met jou? Ik las over een mislukte IVF-poging, elders op het forum. Hoe nu verder? Wanneer krijgen jullie een nieuwe poging?
Hoe zit het met jullie vakantieplannen? Wij gaan met een schoonzus en zwager en hun kids.
We gaan naar Bretagne toe, maar het is daar nu minder mooi weer dan bij ons. Ik vind het nu ook wel erg warm. Ben blij dat er een paar koudere dagen aan komen.
Zo maar eens even een nieuwe poging doen om te slapen.
Groeten
Karin
He allemaal,
Even weer dit topic naar boven halen!
na 2 ivf-pogingen en een wondebaarlijke spontane zwangerschap (+ 4e miskraam met complicaties…)
ben ik nu ZWANGER!!! van ons cryootje!
Afgelopen dinsdag de 1e echo gehad en eindelijk, eindelijk hebben we een kloppend hartje mogen zien! Alles zag er verder prima uit qua zwangerschap.
Woensdag hebben we de 2e echo.
Wel zitten er weer 2 rare cysten. moet woensdag ook tumor-markers prikken en ze gaan kijken of de cysten ook gegroeid zijn. Onzeker dus. Evt. kunnen ze er nog uit bij 12/13 weken zwangerschap. Julie begrijpen dat we daar niet op zitten te wachten.
maar voor nu proberen we blij te zijn met dit geweldige wondertje. (al is dat wel heel moeilijk, durf me er nog niet zo goed aan te hechten).
Ik weet dat een aantal van jullie mijn nog stiekem volgden maar voor de rest van jullie dus even deze update.
liefs
Ineke
Ineke :inlove:
ik ga zoooo hard duimen dat dit goed mag blijven gaan meid!!
Ik ben niet overal op kok meer aan het spotten, dus zou het wel heel fijn vinden als je ons een beetje op de hoogte houd?
wow :inlove:
ik ben even in een soort van kippenvelshock :inlove:
Ook deze echo was super! Nu 8 weken en 3 dagen. Alles naar wens. Nu naar de verloskundige i.p.v. ivf-artsen!
Wow, ik vind dat echt waanzinnig voor jullie!!
Geniet Ineke, je hebt het echt echt echt verdient!!
Morgen 16 weken!!! :dance:
:inlove:
wat onwijs leuk!
Ik zie nu dat je net zover bent als een excollegaatje van me, november babies zijn leuk hoor, alys is er ook 1, die was ik uitgerekend de 11e, kwam de 3e al.
echt super, voel je je goed?
waar is de rest?
@ineke: Wat geweldig! Hoe was de 20-weken echo? Besef je het allemaal al een beetje?
Hier helemaal in de war, want medicatie (om het vloeien na verwijdering van 2 poliepen (live! :shock: ) te stoppen) hadden mijn hypofyse per ongeluk gestopt!
Ik moest acuut stoppen en met het opstarten van mijn hypofyse ben ik zwanger geraakt!!! :dance: Echt ongelooflijk!
Liefs Do
Ineke, je bent gewoon de 30 wkn gepasseerd :inlove:
hoe is het met iedereen??
iemand nog wel een siets gehoord van Minouk (?)
Do, gaat ie lekker :inlove: