Februari/Maart 2005!!

Marieke, al weer 36 weken zwanger, wat gaat het snel. Ik kan me wel voorstellen dat het heel zwaar is. Het zou inderdaad mooi zijn als hij in het nieuwe huis geboren kan worden.

Met hoeveel weken ben je met Anique bevallen? Een 2e schijnt vaak wel iets eerder te komen dan de 1e.

Met Floor zat ik exact op 41 weken, en met Mirte exact op 39 weken. Een verschil van 2 weken.

Voor Floor naar de psz ging, nam ik haar altijd mee naar het zwembad. Ze bleef heel braaf op het bankje zitten, terwijl ik met Mirte aan het zwemmen was. Ik nam dan vaak ook wel iets van een boekje mee die ze kon gaan lezen. De dikke Bart Smit folder vond ze heel interessant.

Groetjes

Karin

Toen lag ik nu in het ziekenhuis met weeën :wink:

Anique is geboren met 36,3 weken. Dus deze mag zeker langer blijven zitten!

De vk zei wel dat we er rekening mee moeten houden dat deze ook eerder

komt, omdat Anique ook te vroeg was en omdat ik al behoorlijk aan het

“rommelen” ben.

Heb al een tijdje last van weeën maar ze zijn gelukkig nog niet regelmatig.

Ach we zullen het zien :lol:

Ik denk niet dat ik Anique rustig op een bankje kan neerzetten :shifty:

Die springt meteen het water in!

Hey dames,

Even kijken of ik alles een beetje onthouden heb… :roll:

@Dolfijntje: ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat hij besluit nog even te blijven zitten!! Merk je nog veel van je val?

@Frogger: Uh, ik geloof niet dat ik onze kleine man zover zou kunnen krijgen om in de buggy te blijven zitten zoals Mirte nu doet bij Floor! En zoals Anique zou hij in het zwembad springen als ik met een tweede in het zwembad zou zwemmen… :shifty:

:hug: voor je schoonvader…ik hoop dat alles aan gaat slaan en dat hij zich snel minder beroerd gaat voelen!

@Annette: hier wel regelmatig gezwommen, behalve sinds hij richting bronchitis ging. Het babyzwemmen is op woensdag en dan moest ik werken (nu niet meer!!), binnenkort kunnen ze ons dus ook op woensdag in het zwembad verwachten! :smiley: :dance: Hoe voel je je nu? Al erg veel last van kwaaltjes?

@Hoop: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: . Ennuh…ik heb zin in zondag!!!

blijven jullie eten? of zullen we dat in het midden laten en eventueel wat halen? (patatje, chinees, etc.)

Controle kinderarts was super! Zodra hij minder hoest (en daardoor overgeeft) halvering van de medicatie voor zijn maag en kijken hoe het gaat! Hij is nu alweer 75 centimeter lang!! (en een hoofdomvang van bijna 49 cm… :shock: ).

Over die tumor: dit was al bekend voor ik zwanger werd, ik was in afwachting van een MRI toen ik (dankzij de medicatie tegen deze eventuele tumor) zwanger bleek! Tijdens je BV-periode kunnen ze je bloedwaardes niet testen, deze worden beinvloed door de BV. Dus over een maand of 3 bloedprikken en afwachten of er nog steeds aanwijzingen zijn op het hebben van deze tumor…

X Do

Dolfijntje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!

Ik hoop dat alles goed gegaan is, ondanks dat hij niet wilde wachten tot de verhuizing!

X Do

owww is Marieke bevallen :dance: !

Van harte gefeliciteerd!!!

(gaat gauw ff zoeken :mrgreen: )

:-* Annette

Marieke, gefeliciteerd met de geboorte van Reno!!!

Ik hoop dat alles goed is gegaan!!! Hij wilde toch nog even in het oude huis wonen???

Liefs,

Hoop

Annette, hoe gaat het met jou??? Je banner is weg???!!! :think:

Hier weer afwachten…(die laatste twee weken van je cyclus duren toch altijd wel erg lang :wink: …nog 9 dagen…

Karin, hoe is het daar??? Trek je het allemaal nog een beetje??? En natuurlijk van harte gefeliciteerd met Mirte’s verjaardag!!! :dance:

Miki en Ineke, met jullie ook alles goed? :hug:

Do, thx voor je berichtje dat dolfijntje bevallen is!!!

@dolfijntje12 (za. 17 januari 20.54 uur) wrote:

BUB

Om 14.07 zijn wij de trotse ouders geworden van onze zoon RENO!

Een heerlijk mannetje van 3155 gram

De bevalling is helaas niet gegaan zoals we van plan waren…

Om 18.15 krijg ik weeën en meteen om de 4 minuten, de vk komt om 20.00 uur

en ik heb 1 cm ontsluiting. Vervolgens komt ze om 2.30 weer en het is

nog steeds maar 1 cm…

Ze komt om 7 uur 's morgens weer en ik heb dan al ruim een uur om de

2 minuten weeën maar helaas nog steeds maar 1 cm…

Heb even wat traantjes gelaten (dit was ook zo bij Anique) en afgesproken

dat om 9 uur haar collega langs komt om te kijken of we naar het zh gaan.

Om 9 uur komt de vk en ik heb 3/4 cm Ze breekt mijn vliezen en

toen gebeurde er helemaal niets… maar om 11 uur kreeg ik weer weeën

en om 12 uur komt de vk en dan heb ik 4/5 cm. Maar ik moet toch naar het

zh omdat ik zo moe ben ondertussen.

Dus om 13.01 lig ik in het zh en ik krijg een enorme weeënstorm (want

dat infuus wil ik echt niet) om 14.01 heb ik volledige ontsluiting en in

6 minuten persen was ons ventje er!

Heb nu wel 15 hechtingen (AUW)

Ga nu weer verder genieten!!

Ja, hier is de banner helaas weer weg :frowning: De donderdag na de positieve test had ik overdag wat raar bruin vloeisel en s’nachts ben ik echt gaan vloeien :cry:

Vorige maandag een echo gekregen en de bm was al hlemaal schoon, wrs is het al in een heel vroeg stadium fout gegaan.

Blijft wel heel verdrietig vind ik hoor, je bent toch al helemaal bezig met wat kan gaan komen.

:-*

Oh Annette, wat erg!!! Sterkte :hug:

Jeetje meiden, wat is er een hoop gebeurd.

Marieke, van harte met Reno!

Ow en Annette, wat schrikken van jouw nieuws. Veel sterkte met de verwerking meid :-* .

Klinkt heftig Do, die tumor. Succes met afwachten.

Hoop, gaat alles goed met jou en jullie? En met jullie dan Karin?

Ineke, mijn gedachten zijn bij jullie. Wij zijn heus een keer aan de beurt. :hug:

Hier ben ik hersteld van de kijkoperatie. Vond het allemaal best heftig. De ronde nadien op eigen krachten niet kunnen benutten. Nu weer begonnen met IUI nummer 5. Hierna nog 1x en dan 3x IVF. Omdat onze kansen nog steeds erg hoog liggen, blijven we heel positief. Ik zit momenteel wel voor een tijdje thuis. Mijn werk geeft me de ruimte om wat meer in rust de behandelingen te ondergaan en daar ben ik heel dankbaar voor. Een zware leidinggevende baan combineren met intensieve behandelingen, werd me fysiek en mentaal echt teveel. Nu aan de fysio, wandel en gesprekken met een psycholoog. Over de toekomst, werk en privé probeer ik zo min mogelijk na te denken. Het “hier en nu” veelomvattend genoeg! We genieten verder uiteraard ten volle van deze quality time, samen en met vrienden (veel kennissen in behandeltrajecten, dus dat geeft veel steun).

Ik lees af en toe weer hier. Veel sterkte allemaal. Het goede nieuws is ons allen erg gegund.

Toi toi toi, xxx

Update: uit de operatie is trouwens vrijwel niets gekomen. Geen endohaarden of cystes enzo. Maar wel 1 eileider die niet geheel doogankelijk leek voor de vloeistof. Dit zou geen belemmering hoeven zijn geeft men aan, en zeker geen reden van ons verminderd vruchtbaar zijn. Wat dan wel? Het blijft een raadsel. :think:

Miki, fijn dat de kijkoperatie achter de rug is. Is er nu ook nog wat uitgekomen? Hebben ze meteen wat “verholpen”?

Ik hoop dat het nu snel raak zal zijn voor jullie, het is jullie zo gegunt. Je leven staat er helemaal door op z’n kop. Zo’n zonde eigenlijk! Dus hopelijk krijg je snel waar je het allemaal voor doet en ik kan je zeggen…het is het waard :hug:

Karin, hoe was de verjaardag van Mirte??? Flink verwend?

Annette, hoe gaat het nu met je? Het zal wel moeilijk zijn! :-*

Marieke, hoe gaat het daar? Doet Reno het goed en hoe vind Anique haar broertje???

Nieuws!!!

Ik ben zwanger :dance: Vanmorgen positief getest en als alles goed blijft gaan verwachten wij rond 5 oktober ons tweede kindje!!!

GEFELICITEERD!!!

Yeah gefeliciteerd!!! Geniet lekker de komende tijd!!

Miki, hoe gaat het met jou?

He verdorie Annette :hug:

Hier gaat het super! Reno doet het echt onwijs goed. Drinkt goed aan de borst!

Anique moest de eerste paar dagen even wennen maar is nu helemaal

de grote trotse zus :inlove:

Mannetje moet alleen even leren het dag/nacht ritme om te draaien :wink:

liefs

Marieke, wat een prachtig kereltje!!!

En bedankt voor de felicitaties!

Hallo

Hier ben ik ook weer eens, eindelijk weer eens tijd om te reageren.

Annette :hug: jammer dat de zwangerschap zo snel al weer eindigde. Ik wens jou en Pascal veel sterkte.

Marieke, gefeliciteerd! Ik had de foto’s ook al op hyves bewonderd, mooi mannetje hoor!

Hoop gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Mirte is ondertussen dus al weer een jaar geworden. Ze heeft behoorlijk wat cadeautjes gehad. Toch wel lastig hoor wat je voor haar kan vragen als je al een meisje rond hebt lopen.

Floor en Mirte waren gisteravond en vannacht misselijk. Gisteravond gaf Mirte over, voor ze naar bed zou gaan. Natuurlijk doet ze dat op de vloerbedekking :? Later gaf ik haar nog de borst. Ze dronk wel aardig. Toen ze klaar was, spoog ze over me heen. Ik kreeg een koekje van eigen deeg, of melk uit eigen borst :slight_smile:

Toen ik Floor naar bed bracht zei ze dat ze een zere buik had. Dus ik verwachtte ook al dat ze zou overgeven. Om 21.00 huilde ze, kots all over the place in haar bedje en in haar haar, gezicht, handen e.d.

Floor onder de douche gezet en bed verschoond. Floor weer naar bed, 2 wassen gedraaid met slaapzakjes, pyama’s, kleren en beddengoed die onder de kots zaten.

Om 2.15 begon Floor weer te huilen, weer overgegeven, bed verschoond, Mirte wakker, ook overgegeven, ook bed verschoond. Nog een was in de wasmachine gedaan om 2.45, andere was in de droger en weer slapen.

Vandaag is er weinig meer te merken van dat ze zo aan het spugen zijn geweest. Ik ben nu wel weer lekker bij met de was :dance: Ik heb zo’n hekel aan wassen, ik stel dat vaak zo lang mogelijk uit.

Ik heb geen beddengoed voor Floor meer in de kast liggen, dus ik moest wel wassen, voor het geval ze nog een keer zou spugen.

Groetjes

Karin

Ach allebei je meisjes ziek! Beterschap!

Reno is vandaag ook niet helemaal lekker. heeft iets verhoging en is een

beetje aan het “piepen”

Nu al een echte man :wink:

Gisteravond zou ik net onder de douche gaan toen Anique wakker werd

en ik loop dus in mijn blootje naar haar toe.

Vraagt ze of ik nog melk in mijn borstjes heb. Ik antwoord van wel,

vraagt ze: Ik ook even drinken?? :inlove:

Maar verteld dat dit voor Reno is…

Liefs Marieke

Karin, hoe is het nu met je meisjes? Weer opgeknapt??

Liënne is gelukkig weer beter na bijna twee weken overgeven, diaree en amper eten!

Marieke, hoe is het bij jullie? Draai helemaal kunnen vinden zo met z’n vierjtes???

Annette, hoe gaat het bij jullie??? :-*

Miki, ik denk nog veel aan je! Hoe gaat het nu???

Do :hug:

Liefs,

Hoop

Hallo

De meiden zijn weer beter. Ze hebben in totaal 2x over gegeven, en verder 5 dagen dunne ontlasting tot diaree gehad.

Marieke, zo’n kleintje met koorts is niet echt prettig. Het gaat nu zeker wel weer beter.

Hoop, hoe gaat het met jou? Al lekkere kwaaltjes?

Mogen we je ondertussen al weer bij je naam noemen?

Groetjes

Karin