Yep, nog een vroege vogel (lees: Jarid is vroege vogel! :lol: ). Ik ga zo ook naar m’n paardje en boodschappen doen!
X Do
Heerlijk weer vandaag, misschien dat we lekker de bossen ingaan vanmiddag met mijn schoonouders!
Hoe is het met jullie? Alles goed met de kids?
Liënne is weer een heel eind de oude. We hebben een week of wat een “hangerig” en “jengelend” meisje gehad! Nu is ze weer lekker vrolijk en lijkt ze weer lekker in haar vel te zitten!
Liefs,
Hoop
Hallo
Ben ik ook weer eens
Hoop, leuk gedaan die eerste pagina!
Laatst dacht ik dat Mirte wel eens last zou kunnen hebben van een sprongetje, en inderdaad. Afgelopen week zei ze voor het eerst mama en papa, en is ze gaan staan in de box en in bed :shock:
Wat gaat het toch hard.
Mirte lacht heel veel, dat is zo lief :inlove: Mirte moet ook wel vaak om Floor lachen, ben blij dat die twee zo gek zijn op elkaar. Als Floor wakker wordt, dan vraagt ze eerst waar Mirte is.
Borstvoeding gaat nog steeds goed. Mijn kolfrecht is afgelopen. Afgelopen zaterdag is Mirte 9 maand geworden. Nu moet ik in mijn eigentijd kolven.
Ik wil het kolven nog wel even volhouden. Met Floor ben ik met 11 maand gestopt met kolven op het werk. Dat is ook al over 2 maand.
Groetjes
Karin
Do, is het nog gelukt met de autostoel???
Karin, wat ontzettend knap dat je nog steeds BV geeft! Ik had het zo graag nog gedaan…
En gezellig hoor twee van die vrolijke en lieve meiden in huis!
Marieke, hoe is het met je zwangere buikje?? En het mannetje dat erin zit???
Liefs,
Hoop
Hoop ik moet er wel een beetje om lachten dat je zegt dat je zelf liever ook nog steeds bv had willen geven. Je was tijdens je zwangerschap zo van overtuigd dat je geen bv wilde geven, en nu ben je 180 graden gedraaid.
Misschien kan je bij een 2e kindje wel een borstvoedingscursus gaan volgen, heb ik ook gedaan. Je staat dan een stuk zelfverzekerder in het hele borstvoedingsgebeuren.
Over 2e kindjes gesproken, Do en Hoop, zouden jullie sneller voor een 2e gaan, omdat het de 1e keer lang duurde voordat jullie zwanger waren? Stel dat het weer 2,5 jaar duurt voor je zwanger bent.
Annette, zijn jullie al weer bezig voor de 2e?
Wij willen nog wel een 3e kindje, maar dan zou ik er wel meer tijd tussen willen hebben dan tussen Floor en Mirte. Ik vond het behoorlijk zwaar om zwanger te zijn en nog een kleintje rond te hebben lopen. En na de bevalling heeft het denk ik een half jaar geduurd voor ik het idee had dat ik alles weer een beetje op de rit had.
Hier nog wat foto’s van m’n meiden
Groetjes
Karin
Karin :inlove: wat een leuke foto’s van je meiden!!
idd wat je zegt van de bv en Hoop, echt leuk om te lezen, niet dat fles fout is, maar gewoon de enorme draai die ze heeft genomen
wij zijn “bezig” maar daarvoor moet je wel klussen :? en dat is er de laatste maanden in de goede periodes niet echt van gekomen deze maand, echt ik ben er gewoon aan toe nu, een 2e keer zwanger en een kindje…
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Marieke is, ik zie ze bij de shoppers nog wel eens langs waaien, maar dat is ook niet zo vaak, daar gaat het ook al weer de goede kant uit.
:-* Annette
Hihi ja stom hè! Maar het is me zo goed bevallen dat ik het ech jammer vind dat het al zo vlug “gedaan” was!
Leuk Annette dat jullie ook weer “bezig” zijn! Succes!!!
Karin, prachtige foto’s van de kids!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Do! TOT ZONDAG!!!
En wij gaan in januari klussen voor nr. 2!!
Annette, sinds wij kinderen hebben gebeurt het hier ook niet zo regelmatig meer. Wist je dan ‘meisjes-zaad’ langer kan overleven dan ‘jongens-zaad’? Als er veel tijd tussen het klussen zit, heb je dus meer kans op een meisje. Zou wel leuk zijn voor Alyssa, een zusje. Niet dat 2 kinderen van het zelfde geslacht altijd goed met elkaar op kunnen schieten.
Hoop, in januari al weer aan de bak! Leuk hoor!
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend? Het is nu heerlijk weer, Evert is aan het mountainbiken. Morgen komen er vrienden op bezoek, en gaan we naar de verjaardag van een neefje die 4 wordt.
Groetjes
Karin
Ja wie weet dat het weer zo lang duurt!
Gezellig weekend jullie dus! Hier ook hoor, vanavond de verjaardag van de vriend van mijn zus en morgen komen Do en Jarid (en de pappa natuurlijk) op bezoek!
Hoeft niet heHoop, bij de nov 06 mama’s was 1 mama 5 jaar bezig voor nr 1 en maand 1 of 2 ofzo al zwanger van nr 2, mannatje is nu 7 weekjes ofzo :inlove:
succes vast :-*
Ja dat klopt! Het kan bij de 2de ook meteen raak zijn! Maar dat is dan ook niet erg!!!
Do, thx voor gisteren…was gezellig!!!
Nee dat zou alleen maar leuk zijn :inlove:
ik hoorde gisteren dat mijn neefje die in maart zijn 1e kindje hefet gekregen, zijn vrouw nu alweer 5 mndjes onderweg was van nr 2, lijkt me wel heel zwaar hoor…
Ik zou nu ook wel heel graag zwanger willen zijn eind deze maand… ik hoor zoveel zwangeren om me heen, het kriebelt… ik kan bijna niet wachten, vond zwanger zijn echt ook zo heerlijk!
Hoe is het nu met Miki? en Ineke?
ik heb niet zoveel zin om te werken, een veel te druk weekend gehad (naar sneek, nachtje slapen, paardrijden in de regen en niet te zachtjes ook, nu spierpijn…)
:-*
Ja precies, van mij mag het hoor!
Hoe is het werken gegaan?
Ben inderdaad ook erg benieuwd naar Miki en Ineke! Meiden :-*
Liefs,
Hoop
Hoi dames,
Lang niet meegekletst! Ik lees hier veelal goede verhalen, hou dat meestal wel een beetje bij. Fijn dat jullie zo genieten en nog veel aan elkaar hebben.
Mijn man en ik zitten in de 4e poging iui, met hormonen spuiten (Puregon voor het groeien en Pregnyl voor het springen). Valt eigenlijk best mee. Merk dat ik rationeel de emoties wel de baas ben, maar gun mezelf soms ook best even wat verdriet.
Heb nog maar 1x overstimulatie gehad. Het waren er 5 en bij meer dan 3 blazen ze het af. Toen geen Pregnyl gehad voor het “springen”, waardoor ze bleven groeien (werden meer dan 3 cm de stuk!).
Ik reageer overal goed en snel op, soms 1 en soms 3 eitjes. Meestel na een weekje spuiten gaan we al over tot insemineren. We racen daardoor wel door de opties heen. Dat is soms best angstaanjagend. 3 december staat een kijkoperatie gepland. Vonden ze eerder niet nodig, maar de artsen sluiten het nu toch liever uit. We hebben immers nog steeds geen oorzaak (zaad man zelfs erg goed). De uitkomst kan versneld naar IVF betekenen, maar daar gaan we toch binnenkort al heen. Voelt dus wel een beetje dubbel.
Jij hebt toch ook zo’n operatie gehad Hoop? Hoe vond je die ingreep? Ze vonden toen lichte endohaarden die ze direct hebben weg gehaald? Die zagen ze ook niet op de echo’s en HSG he? Volgens mij was het direct daarna raak bij je. Ik durf zelf niet goed meer te hopen, dus we gaan wel zien. Erg spannend allemaal.
Jullie allemaal ook veel succes meiden. Goed nieuws is ons allen gegund.
Veel liefs, -M
P.s. ik kom hier graag weer updaten als er echt nieuws is.
Ik zit nu op m’n werk, dus ff geen uitgebreid bericht
Miki, ik wens jullie veel succes. Ik gun het je enorm.
Volgens mij vindt iedereen hier het fijn dat je ons op de hoogte houdt van hoe het met je gaat. Dit geld natuurlijk ook voor Ineke, ik weet niet of ze hier nog wel eens leest.
Groetjes
Karin
Miki, fijn dat je ons weer even op de hoogte brengt!
Enne, klopt helemaal. Ik heb inderdaad zo’n operatie gehad! Die me echt 100% mee is gevallen (zag er enorm tegenop ook omdat het onder algehele narcose was). Ze hadden kleine haarden weggebrand/gelaserd en daarna was het inderdaad meteen raak!!! Endohaarden zijn niet te zien op echo’s en baarmoederfoto’s. Om ze te kunnen zien moet je echt een kijkoperatie ondergaan (tenminste dat is wat ze mij hebben verteld hier in het zkh).
Heel veel succes met alles, het is jullie enorm gegunt!!!
Liefs,
Hoop
Hallo meiden
Gister hebben we te horen gekregen dat mijn schoonvader slokdarmkanker heeft. Hij had al een tijd klachten, en ik was ook al wel bang dat ie slokdarmkanker zou hebben.
Vandaag krijgt ie verder onderzoek.
Ik heb natuurlijk al het een en ander gelezen op internet, en de vooruitzichten met slokdarmkanker zijn niet heel geweldig. De klachten die hij nu heeft beschrijven ze op internet als een ver gevorderd stadium.
De overlevingskans van slokdarmkanker 5 jaar na de constatering is 10-15%
Ik ben heel verdrietig. Ik voel me heel leeg op een of andere manier.
Groetjes
Karin
Och Karin… Vreselijk zeg.
Vind het dan toch moeilijk wat te zeggen, veel sterkte en ik denk aan je :hug: :-
iki, fijn je even te lezen, ik hoop echt met heel mijn hart dat je binnenkort een geweldige update kunt doen!
Hoe is het hier met de kindjes en mama’s? Hier afgelopen maandag Lys haar b’day gevierd, was erg leuk! Ik heb wat foto’s op mijn hyves gezet
Ow en hier is oma ziek, de komende uren zijn cruciaal, ik vind het wel moeilijk, maar heb er niet heel veel moeite mee, ze is gewoon oud en op… vind het alleen wel heel zielig als ze nu nog zou moeten lijden
Afijn, eigenlijk hoop ik voor haar op het beste, ik denk niet dat nu beter worden echt fijn zal zijn
:-
Karin, wat erg zeg…heel veel sterkte :hug:
Annette, gefeliciteerd nog met jullie meisje! Ik heb de foto’s bekeken op hyves! Erg leuk!!!
Hier gaat het prima!
Liefs,
Hoop
Karin, hoe is het daar, hoe is het nu met je schoonvader???
En hoe is het met de rest van de dames hier! Het is hier zo stil!
Hier gaat alles prima!
Liefs,
Hoop