met google-en gevonden. Ziet er goed uit.
Ik ga vandaag nog hardloopschoenen kopen.
Doe jij 3 lessen per week? Want dat is volgens mij de opzet.
Groeten
Karin
ja, ik loop meestal ma-woe-vrij deze week iets anders, omdat ik straks 4dgn niet kan lopen, dus heb ik zo-di en vanavond les.
Ik vind het super fijn, hardloopschoenen zijn wel een pre en wat makkelijk zittende kleding, maar die hebben de meeste mensen wel in de kast
Ik vind het echt fijn, ook de manier van aanmoedigen enzo :thumbup:
Vanavond Lys wegbrengen… 5 nachtjes gaat ze uit logeren, ben benieuwd… ik maak nog gauw wat foto’s om mee te nemen :mrgreen:
:-*
Ik heb vandaag een broek, shirt en schoenen gekocht. Maar toen ik thuis kwam, vond ik ze toch aan de kleine kant. Ik had 1 schoen gepast, en de ongepaste schoen zat te krap. Dus straks maar even terug brengen.
5 nachten zonder Alyssa… Floor is maximaal 3 nachten weg geweest, dat vond ik lang genoeg.
Al vast veel plezier dit weekend
Groetjes
Karin
Oh ik ben hier echt veeeel te lang niet meer geweest :oops:
Kom gewoon nergens aan toe… ben zooo moe de hele dag.
Met Anique gaat het super, klets behoorlijk veel :inlove: en is een echt
peutertje aan het worden…
vanmorgen toen ze nog in bed was riep ze mij heel hard: Mama heb gepoept!
Ik er snel heen, zat ze in haar blootje (had dus slaapzak, pyama en romper
uit gedaan) had haar luier ook al vast opengemaakt en keek dus in haar
luier. Kom ik binnen zegt ze doodleuk, kijk mama poep bah, soone luiler?
drollie is het :inlove:
Ga nu ook even plat, dat moet ik echt wel doen als Anique slaapt. Anders
kom ik de dag niet door…
Sorry voor dit ego bericht :oops:
liefs Marieke
@Marieke: wat schattig!! :inlove: Hoe gaat het met de zwangerschap??
@Annette: hoe ging het logeren?
Hier net terug van vakantie! :dance: Was echt leuk! En het vliegen ging :thumbup: .
Hij zit nu al met t-shirts en rompers in maat 74! :shock: Broek nog niet (pijpen zijn dan van veel broeken te lang).
Hier lukt BV nog steeds, alleen wil hij links niet meer drinken, wel rechts. Als ik hem probeer te foppen (houding op rechts, maar links geven) dan wordt meneer woest! :naughty:
Kruipen gaat super en er worden pogingen gedaan om zich op te trekken aan alles wat hij pakken kan! Zitten gaat een beetje, maar je moet hem nog wel opvangen! “Praten” doet hij honderduit en hij lijkt vaak precies ermee aan te geven wat hij bedoelt!
X Do
Tis hier erg stil…
Zal ik dan maar met het nieuws komen dat we een zoon krijgen :inlove: :inlove:
We hebben woensdag de 20 weken echo gehad en het ventje is helemaal
gezond!
Moest wel even aan het idee wennen van een jongetje, maar ik ben helemaal blij!
Liefs Marieke
Gefeliciteerd Marieke!!!
Jarid raakt zijn harem dus kwijt! :lol:
Kan je zeggen dat het heerlijk is, een klein ventje in huis!
Liefs Do
Marieke, gefeliciteerd!
Hier weinig nieuws.
Mirte is ondertussen de 10 kilo grens gepasseerd. Ze kruipt al lekker rond. Ze zit ook al heel goed, waardoor ik haar nu ook in het fietsstoeltje kan zetten.
Ze krijgt nog steeds borstvoeding. Ze is wel snel afgeleid tijdens het drinken. Ze is nu een paar dagen niet helemaal fit, waardoor ik haar om 23h ook nog te drinken geef. Dan is ze zooooo lief aan het drinken. Ze is dan lekker rustig en ontspannen en maakt genietende geluidjes :inlove:
Morgen een evaluatiegesprek op het werk. Doen ze altijd als ze een nieuw iemand een paar maand in dienst hebben. Ik ben benieuwt.
Groetjes
Karin
Jeetje Mirte al 10 kilo :shock:
Blijft mijn meisje toch een klein poppetje, die was de laatste keer 85 cm
en 10,9 kilo. Klein maar fijn :inlove:
Knap hoor, nog steeds bv
Ik wil dit keer ook bv gaan geven, bij Anique ging het niet vanwege de
medicijnen maar nu wil ik er voor de volle 100 % voor gaan!
Ga nu lekker mijn bedje in, heb afgelopen nacht bijna niet kunnen slapen
omdat Anique hoge koorts had.
De hele dag heeft ze een als een koala beertje bij mij gehangen en mama’s bed
een paar keer onder gespuugt…
Liefs
hoi hoi,
hier nog niet gereageerd :oops:
wow, wat en flinke dame is Mirte! Lys is net als Anique niet zo groot, die hangt nu rond de 11/11,5 kilo en 83/85 cm (zelf meten en wegen), heerlijk he die bv! Geniete er maar van hoor!
Mariek, goed van je dat je het ook wilt proberen :thumbup: ik vond het altij genieten e ben er ook wel een tijdje echt verdrietig om geweest dat het klaar was.
HIer gaat het goed 8) ben inmiddels ruim 14 kilo kwijt, heb een redelijke conditie opgebouwd, Lys is een mop, as ever, word echt een grote meid nu, zo grappig om te zien…
heb op you tube een filmpje gezet, is te vinden via hyves en hier op kok bij de shoppers, het showforum november 06 of you tube en dan kindje plagen :inlove:
Morgen weer voor de verandering op vakantie, lekker een week zon! Portugal algarve schijnt nu ook ceht goed weer te zijn :thumbup:
Hier ook nog steeds BV, alleen niet meer uitsluitend. Hij krijgt ook bijvoeding en zo nu en dan redt ik het niet met mijn melk (door stress, ziekte, etc.). Ook drinkt hij tegenwoordig nog maar uit 1 borst. Die andere wilde hij gewoon echt niet meer, hij krijste er moord en brand bij. Dus uiteindelijk maar achterwege gelaten en nu is het voeden weer een stuk rustiger.
Ondertussen weegt hij 8620 gram en is zo’n 70 cm (maandag weet ik het exact). Kruipt heel vlot, zit (maar kan nog wel ineens omvallen), babbelt, etc. Een lekker ventje dus!
We moeten echt op jacht naar een nieuwe kinderstoel…hij groeit z’n maxicosi uit! Iemand suggesties voor een vervolgstoel? En zijn de 9-36 kg wat? (wel een goed merk dan, niet wat ik bij de gamma zag :shock: ! Daar zou ik hem nu nog niet in durven zetten!).
Volgende week weer naar de kinderarts voor controle, ben benieuwd!
X Do
Marieke, wat een fijn meisje heb jij, als onze dochters minder dan een kilo verschillen.
Ga je nog naar voorlichtingsavonden over borstvoeding?
Beterschap met Anique. Floor is ook een paar keer zo ziek geweest dat ze alleen maar bij je wil zijn. Je kan dan helemaal niks beginnen.
Annette, ook al een licht-gewicht meisje.
Ik ben met Floor ook verdrietig geweest dat ik wist dat er een einde aan zou komen. Nu heb ik dat minder. Ik vind het heerlijk om Mirte te voeden, maar ik kijk enorm uit naar het moment dat ze niet meer afhankelijk is van mij. Ik vind het op z’n tijd erg zwaar met 2 kids, en ik kan Mirte ook nog niet een weekendje naar opa en oma doen om even tijd voor mezelf en Evert te hebben.
Ik heb het filmpje gezien van Lys, wat een schatje is het. Wat praat ze al goed!
Alweer op vakantie… heerlijk! Wie gaat er deze keer allemaal mee?
Hoe is het met je vader?
Groetjes
Karin
Zooo Annette!! Al ruim 14 kilo kwijt :shock: Knap hoor!!
Ah en wat zitten jullie je meisje te pesten… Leuk filmpje!
Karin, ik ga zeker naar de voorlichtingsavonden. Lijkt mij erg nuttig :thumbup:
Ik kan mij zooo verheugen op een kleintje aan de borst :inlove:
Jarid ook al kruipen Knap hoor!
Wij hebben als autostoel de maxicosi Tobi (met de opstaande schouderbandjes)
Maar zijn daar helemaal niet tevreden over… Tijdens het rijden gaan ze
telkens losser zitten :thumbdown:
Niet zo heel tevreden over dus.
Ik geloof dat de priori xps wel top is!
Vandaag open huis gehad en de kijkers waren behoorlijk enthousiast!
Dus hopelijk krijgen we van de week een bod
Liefs Marieke
huisje verkocht marieke?
we zijn net terug van een weekje portugal,w as echt super!
Kan me je gevoel wel voorstellen Karin, idd de vrijheid terug is wel iets wat ik echt heerlij vind, kolven werkte bij mij gewoon niet fijn, ik moet gewoon ook regelmatig live laten drinekn, anders merkte ik al snel dat de voeding minder werd, ik had at al met gewoon 2 dgn werken.
Zo, ik ben er ook weer eens!
Wat gaat het goed met onze kleintjes! Fijn om te lezen!
Met Liënne gaat het ook goed, nu is ze alleen niet helemaal fit en slaapt veel of huilt (van de pijn???) maar komt ook wel weer goed! Helaas gaat het alleen ook met gebroken nachten!
Do, wij hebben een autostoel van Ferrari, nog geen ervaringen die ik met je kan delen want tot nog toe gaat ze nog gewoon in de maxi-cosi!
Annette, top zeg 14 kilo! :thumbup: En geweldig dat je zo van je vakantie genoten hebt! Ik ga zo even het filmpje van Lys bekijken, ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden!
Liefs,
Hoop
En dames, wat vinden jullie van de nieuwe “lijstjes” op de eerste pagina???
Leuk gedaan Hoop! Daat aanmoedigen :dance: :mrgreen:
Heel leuk Hoop!! :thumbup: :inlove:
Nog een vroege vogel :mrgreen:
ik ga gauw (naar mijn paardjes 8) )