Februari/Maart 2005!!

Succes Miki! Jeetje wat balen! Ik hoop dat ze je kunnen helpen!

Arts ziet geen reden voor zorgen en verwacht dat ik alsnog ongesteld wordt, ook al komt dat langzaam op gang. Kan zijn omdat ei dus ook niet helemaal soepel is gegaan.

We wachten af, dit weekend proberen even gedachten te verzetten. Nu trek ik een lekker wijntje open, met man en katten een filmpje aan en later lekker warm in bad. ben ergens opgelucht wel.

Hoop dat met jullie alles ok is. Voor nu een fijn weekend! Fijn dat ik bij jullie letterlijk mij ei kwijt kon.

xxxx -M

Miki wat jammer dat je niet zwanger bent. Deze tegenslag en ook nog enorme buikpijn. Het is wat! :hug:

Hoe was het bij de 1e hulp? Hebben ze een idee wat er aan de hand is?

Veel sterkte met dit alles.

Karin

Hela, niemand heeft echt advies voor me helaas. Mijn hoop ligt bij de gyn maandag. Mijn gevoel zegt, geen ei nog en dus geen bloeding. Dat roze zet niet door, de pijn wel. Soort van ongi en ei tegelijk, maar dan wat zwaarder en met vlagen. Ik zal er ff doorheen moeten en ga proebren even niet meer te speculeren. Maar dat gaat soms een beetje vanzelf. :think:

UPDATE: ben gaan bloeden en flink ook, maar enorm opgelucht!!!

Nou, heb je duidelijkheid eindelijk zeg. Wel vaag hoor, zal het toch iets geweest zijn? Misschiien ook maar beter om niet te weten.

Dus weer op weg in nieuwe ronde!!

He Miki,

ik zie je updateje nu pas, maar meid, ik kan me je opluchting voorstellen meis :-*

Maandag toch nog even naar de gyn?

Annette

Miki, hoe is het nu met de vreemde buikpijn? Heeft ie nu plaats gemaakt voor menstruatiepijn?

Onze ‘vakantie’ zit er nu op. We zijn druk bezig geweest met het maken van een babykamer. De babykamer moet nog behangen worden en onze slaapkamer is nu af. Hier zijn 2 plaatjes.

Na 14 maanden borstvoeding te hebben gegeven, heeft Floor vanmorgen haar laatste voeding gehad. Ik vind het mooi geweest.

Het is wel reuze gezellig om haar 's ochtends lekker tegen me aan te hebben. Maar ik had er niet altijd meer even veel zin in. Nu kan ze ook eens uit logeren gaan.

Hier is een foto van de laatste voeding :cry:

Ik was wel even vedrietig dat het nu echt afgelopen is. Als troost viel ze na het drinken op mijn buik in slaap :inlove: Dat doet ze anders nooit!

Zal wel wennen zijn voor haar dat ze 's ochtends niet eerst nog even lekker tegen mij aan komt liggen om te drinken.

Vanavond hebben Evert en ik het kindje heel duidelijk gevoeld! Zo duidelijk dat ik er bijna aan ga twijfelen of het al wel kan dat we hem/haar zo duidelijk voelden.

Groetjes

Karin

Prachtig Karin :inlove: ik kreeg er zelfs tranen van in mijn ogen![/spoiler]

Mooi zeg, zo’n foto als herinnering. Mooie kamer ook hoor, vrolijk! En nu heerlijk de babykamer inrichten. Lijkt me zo super.

Hoi dames,

Na een super drukke week ben ik er weer! Het is super leuk geweest maar erg vermoeiend!

Alles gaat wel prima, bijna geen kwaaltjes gelukkig!

Miki, wat een gedoe allemaal de afgelopen week, gelukkig is je ongi nu doorgezet en kunnen jullie weer verder :hug:

Karin, prachtige kamer hebben jullie! En wat een mooie herinnering die foto van de laatste borstvoeding! Erg mooi!!!

Ineke, hoe gaat het met je, al redelijk hersteld???

Do, mooie echo en geweldig dat je het hartje hebt kunnen horen!!!

Hier morgen de echo! Heb er zin in en ben erg benieuwd!

Liefs,

Hoop

spannend Hoop! Erg leuk hoor die 1e echo :inlove: wel plaatje inscannen en komen showen he?

Karin :oops: ik vergat gewoon je kamer… erg leuk geworden met die kleurtjes zo! Ik wil volgend jaar onze slaapkamer doen, een beetje romatisch met een fors houten hemelebd ofzo, dat wil ik dus al jaren…

Annette, een hemelbed lijkt ons ook wel wat, alleen hebben we nooit de ruimte er voor gehad. In ons vorige huis hadden we niet zo’n brede slaapkamer, en nu hebben we het schuine dak waardoor we geen hemelbed kunnen hebben.

Miki, hoe was het bij de gyn?

Hoop, morgen de echo, ik wens je veel plezier morgen. Het is de 2e echo al weer toch?

Groetjes

Karin

He dames,

Hooooop hoe was de echoooo?

Mooie plaatjes Karin, echt iets om te koesteren.

Ineke, alweer met volle moed op naar de volgende ronde?

Do, hoe is met jou?

Annette, jij nog wat leuke foto’s te showen?

Hier weer bij machte vrolijk te zijn en opgelucht even niet met “ben ik zwanger? En zo nee wanneer dan wel” bezig te hoeven zijn. Wat een gedoe zeg en het leven is zonder al mooi as it is! Ik ga dus nog wat harder proberen het los te laten en te genieten van het hier en nu! Zal wel een uitdaging worden: in september starten we met behandelingen (nadat alle uitslagen binnen zijn van onderzoeken die we momenteel doen). Maar samen voelen we ons oersterk, dussss… kom maar op!!!

Liefs, -M

Miki :-* speciaal voor jou een paar plaatjes van van de week :-*

ik ben ook wel benieuwd naar de echo van Hoop :mrgreen:

:inlove: owwww, very cute Annette!!! :inlove: Lekker kliederen met een bammetje!

Hoi meiden!

De echo was geweldig!

1,6 cm en een mooi kloppend hartje! :inlove:

Ik was helemaal zenuwachtig maar dat was nergens voor nodig!

Het is echt bijzonder!

Volgens de echo ben ik 8 weken en 3 dagen en de uitgerekende datum komt dan op 23 maart 2008!

30 augustus mogen we weer een kijkje nemen!

@ Karin, gisteren was de eerste echo!

@ Annette, mooie foto’s weer!! :inlove:

Tot snel!

Liefs,

Hoop

Super Hoop! Op naar de volgende echo!!

X Do

Edit: P.S. nu lopen we niet meer “gelijk” (qua wisseldagen!) :frowning:

:dance: owww ik ben echt helemaal blij!!! Super dat je al vrij snel weer mag kijken :inlove: heb je geen fototje meegekregen?

Super hoop!!!

Hier nog steeds herstellende. Heb het nu wel gehad! Voelt ook al een week of ik ongi ga worden maar zet niet door. Volgens cyclus ook pas volgende week maar kan allemaal in de war zijn door de operatie. Hoop dat het eerder komt. Kunnen we weer verder!!!

Gaaf Hoop! Foto willen we nog zien hoor!!!

Laat het dan maar snel doorzetten Ineke. Lucht lekker op als de nieuwe ronde vers kan starten.

Hier klein nadipje, droom elke nacht dat ik zwanger ben. En inmiddels stuur ik in mijn werk een groot team aan en de laatste dame die ik heb aangenomen gaf in het einde proeftijd gesprek aan (nadat ik zei graag met haar verder te willen) dat ze precies 3 maanden zwanger is. Hoe hard ik het haar ook gun, ik kijk er niet naar uit haar te moeten missen en dus vervangen. Ook zie ik op tegen haar steeds meer stralend zwanger zijn. Zo via een forum is toch anders, dan elke dag voor je neus. :oops:

Maar goed, we slaan ons er doorheen. We blijven geloven en dromen, het gaat er gewoon een keer van komen!

:-*