Ik ben weer van de partij! idd hopelijk de laatste voor jullie, Hoop, Ineke en Miki stiekum ook nog :-*
Hey Annette!!!
Zeker ook voor Miki!!!
Wordt toch nog veel aan d’r gedacht!!!
Hoe is het met jou en Alyssa???
Liefs,
Hoop
Ook ik hoop voor jullie alle drie.
Volgende week vrijdag weer een echo, ben erg benieuwt. Ik verwacht eigelijk niet veel bijzonders. Ik denk dat ik netjes 2 weken verder ben dan toen ik de vorige echo had, maar je weet maar nooit.
Groetjes
Karin
een memorabele dag vandaag!!!
om half 11 heeft Alyssa voor het eerst gedraaid!!! Van buik naar rug, ffies brullen toen ze met haar bol op het laminaat kwam, maar was al snel goed :inlove: mama moest natuurlijk ook ffies wat tranen laten
hij gaat goed hier hoop! meisje is echt een lekker ding :inlove: gisteren had ze een kuifje!
:-* Annette
Wat mooi zeg! Lijkt mij ook zo bijzonder. Eergisteren nog even opgepast op de 2 kleintjes van mijn zus. Wel confronterend maar ook zo mooi. Zo snel als ze zich ontwikkelen, hoe slim ze al zijn. Heerlijk even bij je knuffelen!
Hier verwacht ik morgen weer een pos. ovu-test. Tja, we benutten hem maar. Ook morgen maar weer es naar het ziekenuis bellen of er al een definitieve datum is voor de operatie. Waarschijnlijk 1 augustus maar wil het nu wel eens zeker weten!
liefs
Ineke
@ Annette, wat geweldig! Lijkt me echt prachtig zoiets!! Mooie foto ook weer!! :inlove:
@ Ineke, inderdaad benutten wat je benutten kunt :mrgreen: Ik zou ook wel definitief willen weten wanneer de operatie zou zijn, weet je in ieder geval waar je aan toe bent!!!
@ Do, hoe is het met je? Woensdag alweer je tweede echo!!! Ik hoop dat er een mooi gegroeid hummeltje te zien is met natuurlijk weer een knipperlichtje!!!
@ Karin, hoe gaat het bij jou? En met Floor!
@ Marieke, voor jou ook die vraag, alles goed met jou en Anique???
@ Miki :hug:
Hier gaat alles goed, we wachten weer op de NOD, spannend weer deze keer want in principe zou er niets meer kunnen zijn dat ons in de weg staat. Wil natuurlijk nog helemaal niets zeggen, maar toch weer meer kansen!!! Ik hoop het zo!!
Verder heb ik een druk maar super weekend gehad!!! Heerlijk een stukje aan het strand gewandeld met vrienden en zondag bij hubbie zijn ouders op visite geweest in Lelystad!!! Dus weinig thuis geweest!
Liefs,
Hoop
Ovu-test nog niet positief vandaag…boehoe…
Vanochtend weer opnameburo gebeld. Het staat nu op 31 juli maar nog steeds onder voorbehoud. Ca. 2 a 2,5 week van te voren krijg je de definitieve brief. Zal dus volgende week dan zijn. Nah, we zien het wel.
Gr.
ineke
Wat duurt dat allemaal lang daar bij jullie.
Ik belde voor een afspraak en een kleine 4 weken later werd ik al geholpen!
Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest om de planning van de I.U.I. te bespreken.
Ik moest er om 10.00 uur zijn, maar zoals meestal het geval is liep het een beetje uit en was ik om 10.30 uur aan de beurt.
Ik had verwacht dat ze wel zou kijken naar de wondjes en de hechtingen van de kijkoperatie maar helemaal niet. Ze vroeg alleen hoe het gegaan was, of het mee- of tegengevallen was en hoe het nu met me ging.
De rest van het bezoek is alleen maar besteed aan uitleg van de voglende stappen. De I.U.I.
Ik heb een Puregon Pen® meegekregen, een soort zoutoplossing en naaldjes om alvast op een spons of in een sinaasappel te proberen. Met de Puregon Pen® ga ik straks bij mezelf Puregon® inspuiten. Ook heb ik een CD-rom met prikinstructies gekregen, een folder en alvast een recept voor als we gaan beginnen.
We slaan één cyclus over (juli) voordat we beginnen omdat ze in het ziekenhuis 3 weken gesloten zijn voor dit soort dingen in verband met vakantie. Op cyclus dag 3 (augustus) ga ik dan beginnen met Puregon® dit moet ik spuiten tot ongeveer cyclusdag 9 of 10 en dan krijg ik in het ziekenhuis de Pregnyl® ingespoten (zie ook Ovulatie-inductie met FSH). Daarna moet er zaad ingeleverd worden bij het lab, dat zaad wordt daar opgewerkt en daarna bij mij ingebracht (zie ook I.U.I.). En dan is het afwachten…
Spannend allemaal weer, maar we hebben nu gelukkig deze cyclus en die van juli nog om kans te maken op een spontane zwangerschap.
Wel heel spannend hoor!! Hopelijk gaat het toch nog lukken in de maand juli en anders met een klein beetje hulp!!
Liefs marieke
Duimen draaien hier voor je Hoop!
Spanned Hoop! Idd, het zou het allerfijnste zijn als het toch inenen spontaan is, je hoort het vaker, ineens is die last van je schouders af gevallen ofzo.
Do, hoe gaat het? flink misselijk? of voel je je lekker? hoop het laatste, maar ik neem maar aan dat je het misselijk voor lief neem
Hier gaat ie top, Alyssa kan sinds zaterdag ineens zelfstandig zitten, heel bizar, van gewoon opzij of voorover vallen naar gewoon zitten… nu de volgende stap, wegrennen van mama
:-* Annette
Hallo lieve meiden!
Bedankt voor het duimen, ik hoop echt op een spontane zwangerschap maar ik reken er maar niet meer op! Hoe dan ook, het gaat ons lukken!
Do, succes vandaag met de echo!!!
Annette, wat goed van Alyssa, geweldig ineens zo’n sprongetje!
Liefs,
Hoop
Do, succes vandaag!!
Hoop, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik blijf gewoon duimen voor een wondertje voor jou!
wat knap van Allyssa!
Hier gaat het super, nog 2 nachtjes en dan is Anique alweer jarig. Pfff gaat wel heel erg snel hoor! Ze heeft het lopen ook ontdekt, wel achter een blokkenkar. Maar dat maakt mij niet minder trots :inlove:
liefs
achter zo’n kar juist wel een onwijs lief gezicht :inlove:
duimpjes draaien hier voor jullie!
:-*
Goedemiddag dames!
Hier alles okay. Ene dag kotsmisselijk en hondsmoe, andere dag gaat het wel goed. Alleen warm eten lukt niet. Maar het maakt me allemaal niet uit!
Vandaag echo gehad en alles is super! 18,1 mm. Ik blijf onder controle bij de gyn en zal ook poliklinisch bevallen.
X Do
Do, :dance: super! Mooie plaatjes weer!
Marieke, wat goed!! En natuurlijk ben je trots! En jeetje al 1 jaar! De tijd vliegt!
Liefs,
Hoop
Do :inlove: je hebt nu al een prachtig klein wurmpje in je buik!
Do, mooie echo, ook nu verbaas ik me hoe veel je al kan zien op die 1e echo. Wij hadden met 9w 6d een echo, en dat was ook al erg duidelijk. Morgen ben ik weer aan de beurt, kijken of ik dan wel 12 weken ben. Ik heb er zin in.
Groetjes
Karin