Spannend Karin! Ik ben benieuwd!
Wij mogen 8 augustus weer voor een echo. Of ook nog een week eerder, als we besluiten voor een nekplooimeting te gaan…
X Do
Ooh Karin, ben benieuwd! Succes morgen!
Liefs,
Hoop
Do, wat een prachtige echo!!
Hoe was je echo gegaan Karin.
Hier vandaag de 1e verjaardag gehad van Anique… heerlijk dagje gehad (vieren het pas zondag). Echt een dreumes nu :inlove:
liefs Marieke
mooi!!! cwat een blauwe ogen :inlove: van harte gefeliciteerd met Anique haar 1e verjaardag!
:-*
Hallo meiden
De echo vrijdag ging goed. Het kindje bewoog erg veel. Ik kon duidelijk zien dat ie groter was dan 2 weken geleden. Vrijdag was ie 5,6 cm lang, dat is 2 cm langer dan 2 weken daarvoor. De meting van 2 weken geleden klopt, ze kwam op dezelfde uirgerekende datum uit als bij de 1e meting. Ik ben wel blij dat mijn eisprong 2 weken later was dan normaal, en dat het kindje niet een groeiachterstand had.
Marieke, nog gefeliciteerd. Vandaag een groot feest gehad?
Wat een mooie meid.
Ze heeft wel dik haar, of niet? Als ik kijk naar de dikte van Floors haar, als ik er een staartje van zou maken, dan is het denk ik toch wel dunner dan dat van Anique.
Hoop, hoe gaat het met jou? Ik zie dat je NOD bijna is.
Ineke, hoe is het met jou? Al een positieve ovulatietest gehad?
Groetjes
Karin
@Marieke: wat is Anique toch een schatje! Hoe was haar verjaardagsfeestje zondag?
@Karin: fijn dat je echo goed was! Foto?
X Do
Marieke, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Anique! Wat een mooie meid met die blauwe ogen!!!
Karin, super dat je weer een goede echo had.
Hier gaat het op zich prima, het wachten duurt altijd lang! En de dingen die ik voel kunnen naar mijn idee ook nog van de operatie komen. Zoals het moe voelen en net als vannacht wakker worden met buikpijn en de gedachte dat als ik naar de wc zou gaan in geconfronteerd zou worden met een vervroegde menstruatie, maar gelukkig nog niets te zien!
We wachten geduldig nog een paar dagen af!
Liefs,
Hoop
Hier nog steeds buikpijn, lijkt wel of mijn darmen in de knoop zitten :?
En ik ben ontzettend moe, maar dat kan ook nog van de narcose komen! Ik heb me laten vertellen dat dat een jaar na kan werken!!!
Ik ben blij als ik donderdagmiddag vakantie krijg! Eindelijk wat rust!
Liefs,
Hoop
:hug: vervelend Hoop, neem lekker wat uurtjes voor je zelf, duik even in bed, lekker met een boek, of doe iets anders waar je lekker even van tot rust komt! Dit kan natuurlijk ook smaen met je vriend/man (ben je eigenlijk getrouwd?) rust in elk geval lekker even uit!
Zoals ik het nu lees zit je er best ver doorheen!
Ik zou willen dat ik wat meer voor je kon meid :-
Karin ook weer een goede echo! Geweldig nieuws! Ben je gestopt met bv? Of ga je nog even door?
Ik ga gauw wat doen, heb morgen een bruiloft en been eerder thuis om te stofzuigen en strijken, moet ik natuurlijk wel gaan doen :oops:
:-
Hoi meiden,
Wat betreft die ovulatietest, ik heb hem gemist deze maand!!! Dacht dat hij bijna positief was, de volgende dag weer testen en toen was hij super negatief. Nog vlug geklust daarna. We zullen wel weer zien. Volgende week woensdag NOD, ga er niet vanuit.
De 31e moet ik worden geopereerd. Heb vandaag de bevestiging gekregen. brrrr.
Mooi dat de echo’s zo fijn waren meiden, en de 1e verjaardag.
Hoop dit ook eens mee te gaan maken!
liefs
Ineke
Hallo meiden
Gister op mijn PDA een reactie getypt, maar toen drukte ik op een verkeerd knopje, en weg was alles.
Hoop, ik wist niet dat een narcose nog zo lang kan nawerken. Nog 2 dagen, en dan heb je vakantie! Gaan jullie nog weg? Ik hoop dat je dan goed kan uitrusten.
Zoals Annette al zei, duik lekker je bed in of zo. Luister lekker naar je lichaam en neem de rust, als je die kan nemen.
Ik geen nog steeds bv, alleen nog 's ochtends. Ik wil nog een mooie bv-foto hebben. Ik heb eind mei een digi spiegelreflexcamera gekocht, die vorige week pas binnen was (Canon EOS 400D met een 17-85 lens met IS(stabilisering)). Nu moet daar dus nog een mooie foto mee worden gemaakt, en dan stop ik er mee.
Ergens vind ik het wel jammer dat ik er mee stop, maar het is nu wel mooi geweest. Floor heeft meer dan een jaar bv gekregen, en daar ben ik best trots op. Over een dik half jaar heb ik het volgende kind al weer aan de borst hangen :shock:
Geef jij ook nog steeds bv? Hoe lang ben je van plan bv te geven? Ik zag op het bv-forum dat jij ook een medelakolf hebt? Welke heb je? Ik heb de mini-electric. Ik ga wel een andere kopen als de 2e geboren is. Ik vond hem toch iets te basic. Ik dacht dat ik tot 6 maand ging voeden, maar ik heb tot 11 maand gekolft!
Veel plezier morgen bij de bruiloft.
Ineke, jammer dat je de eisprong gemist hebt. Over zo’n 2 weken heb je dus de operatie, zie je er erg tegen op?
Groetjes
Karin
Hoi Karin,
even snel, moet mijn haar nog doen en heb een bruiloft vandaag…
ik geef nog steeds en ik hoop nog zolang Lys wil. Ik heb de medela swing, ik had hem nieuw op mp voor 100 euro, meisje had hem gewonnen maar had zelf al een kolf.
Ik heb de mini electric gehad van een nichtje, maar dat ding maakt een herrie… ik leek net zo’n koe :roll: nee, dat had ik na een maand wel gezien, deze had ik op de bv cursus al gezien, dus happy!
Mooi nieuwe digi cam! Ik vind het wel leuk, heb eigenlijk te weinig foto’s van mijn popje aan de borst…
zal ik een plaatsen? doe het wel, wie het niet wil zien, scrolt maar door.
Annette, veel plezier vandaag op de bruiloft!
Antwoord op je vraagje: ik ben a.s. maandag (23-07) 3 jaar getrouwd!!! :inlove:
En wat die rust betreft, ik doe het rustig aan, ga zitten als het me teveel wordt. En 's avonds zit ik lekker buiten nog even te genieten van het mooie weer!
Mooie foto weer!
Karin, echt goed hoor dat je zolang bv geeft! Succes met het maken van een mooie foto!
Hier nog steeds krampjes in mijn buik en nu ook pijnlijke borsten, maar ik ga er toch gewoon vanuit dat ik ongi ga worden hoor. Ik heb het al vaker gehad dus vandaar, maar hopen doen we nog steeds!
Liefs,
Hoop
Hoop, ik vind het moeilijk om op jou berichten te reageren. Helemaal nu je ook zere borsten heb. Ik wil je niet gek maken, zodat je straks misschien met een enorme kater toch ongesteld wordt.
Maar het klinkt zo goed; vermoeidheid, zere borsten ennde darmen.
Een collega van me vertelede gister nog dat ze moeilijk zwanger kan worden (ze hebben nu geen kinderwens meer). Ze spoten haar baarmoeder en eierstokken schoon/door, en daarna werd ze direct zwanger. Ook bij de 2e ging het op de zelfde manier. Ook direct zwanger.
Maandag 3 jaar getrouwd, gaan jullie nog iets leuks doen om het te vieren?
Nog steeds wil ik je niet gek maken, maar wat zou het leuk zijn als jullie nog iets te vieren hebben (waardoor je de komende maanden niet meer mag drinken).
Annette, mooie foto. Ik heb tot nu toe maar 2 bv foto’s (en 2 flesfoto’s, gekolfde melk door evert gegeven). Evert maakt niet zoveel foto’s. De foto’s die hij maakt, zijn vaak ook niet zo mooi qua compositie.
Is het bij jullie ook mooi weer? Ik lig in mijn bikini in de tuin te bakken, eerste keer dit jaar. Op mijn PDA ben ik nu aan het internetten.
Zalig!
Groetjes
Karin
Hey Karin,
Ik weet zelf heel goed dat het nog alle kanten op kan, ik hoop op een zwangerschap maar ben me er van bewust dat ik ook weer ongesteld kan gaan worden. De klap zal dus opzich wel meevallen (en ach, ik ben er aan gewend intussen). Maar de symptonen zijn er wel (en nog steeds).
Ik hou jullie op de hoogte en ik hoop idd dat ik onze trouwdag zonder alcohol mag gaan vieren :mrgreen:
Liefs,
Hoop
Hoop, dat zou zoooo mooi zijn!!! Alvast gefeliciteerd!!
Karin, knap hoor een jaar bv! Wij hebben ook de EOS 400D. Super camera!! Hebben er nu al zo’n 9000 foto’s mee gemaakt (vanaf kerst)
Oh annette, wat een mooie foto! :inlove:
Hier gaat alles super! Anique staat steeds vaker los en doet af en toe ook een stapje los. Het begin is er! We hebben een heerlijke verjaardag gehad! Nog een paar dagen en dan gaan we een maand op vakantie!! Oh super veel zin in!!
LIefs Marieke
Na bijna 2,5 jaar is het niet raar dat je wel gewent bent om ongesteld te worden, ondanks ‘symptomen’. We wachten af. Ik vind het wel heel spannend hoor!
Als je tussen nu en maandag toch ongesteld wordt, moet je maandag maar flink aan de zuip gaan
Marieke, wat leuk dat ze steeds meer los staat en begint te lopen.
Vandaag bezig geweest met Floor te leren lopen. Ze vindt dat erg leuk en wordt daar heel enthooursiast van, zelfs zo erg dat ze zich dan alleen maar laat vallen, in mijn armen.
Vanavond was evert nog even met haar aan het oefenen, en ze kreeg de smaak goed te pakken. Haar record staat nu op 9 stappen.
Groetjes
Karin
Doe ik Karin, als ik ongi wordt ga ik het er maandag flink van nemen :mrgreen:
En 9 stappen dat valt bij mij onder lopen hoor! :thumbup:
En Anique al druk met staan! Wat goed. (Kleine meisjes worden groot)!
Liefs,
Hoop
Hoop, ik lees bij andere maanden dat je nog steeds niet ongesteld bent!
Ik vind het erg spannend, ik kijk de hele dag al regelmatig of er al nieuws is van jou kant.
Ik las op je weblog dat je eventueel tot zondag wil wachten met testen. Nog 3 nachtjes slapen …
Hi Karin, ja klopt, nog steeds niets!
Hoop zo dat het wegblijft
Ik wil getest hebben voordat mijn ouders voor 3 weken naar Canada gaan, zodat ik het ze al van te voren kan vertellen (vroegen ze zelf, anders had ik gewacht tot maandag, onze trouwdag)!
Ik houd jullie op de hoogte!
Liefs,
Hoop