ow meid, hier gaan duimpjes en gebedjes voor jullie!
:-* Annette
Dank je wel!
Maar het kan zo in een keer weer omslaan hoor!
We hopen het, maar gaan er niet vanuit!
Nog steeds niets
ik bid met je mee meis!
Het zou zo geweldig zijn!
en dan hopelijk Ineke en Miki ook nog es snel
:-*
Dat klinkt goed!
Nog 2 nachtjes slapen, en dan is het zondag …
Ik hoop het zo!
Oooh en die twee nachtjes gaan heel lang duren als die ongi niet door komt!!!
Ik hoop het ook zo, bedankt voor jullie duimen meiden!
Liefs,
Hoop
OH meid wat spannend!!! Stomme vraag misschien maar kun je nu niet alvast testen??
Maandag jullie trouwdag, dan moet het nu toch gewoon zo zijn!
Testen kan, maar doe het nog niet!
Hubbie is nu nog werken en vanmiddag hebben we een bruiloft, morgen hebben we feest van mijn tante die 50 wordt en ik wil gewoon zo lang mogelijk wachten zodat ik zeker weet dat de kans op een positieve test er echt is!
Ik kan het toch niet geloven dat het zo zou zijn!
Liefs,
Hoop
Je hebt helemaal gelijk, maar wachten is best moeilijk. Zo te horen hebben jullie een aardig druk programma, dan kom je de tijd waarschijnlijk ook wel iets makkelijker door.
Nog steeds last van je darmen, zere borsten en moe?
Of zijn heb je ergens minder last van, of juist meer? Nog andere dingen bij gekomen?
Ik wist dat ik zwanger was doordat ik zo moe was. Ik had geen last van mijn borsten, maar daar wordt ook dagelijks uit gedronken, denk dat dat wel een verschil maakt.
Groetjes
Karin
Ik ben nog wel moe en mijn borsten doen zeer!
Verder voel ik af en toe wat krampjes in mijn buik!
Ik houd hoop, maar we zien het wel!
Inderdaad een druk programma, gelukkig maar anders zou ik het niet volhouden te wachten tot zondag!
Liefs,
Hoop
nog niks is goed bij jou toch? je bent toch altijd stipt?
hier nog steeds duimpjes en gebedjes voor jullie!
Hoop: duimen draaien hier overuren!!
Sinds gisteren kan ik thuis het hartje van onze beebje in wording horen! :inlove: Echt super!! We hebben gisteren namelijk een angelsound gehoord en dan kun je net als bij de vk of gyn het hartje horen! Zo super! Je schijnt het ook op te kunnen nemen, dat gaan we nog proberen.
X Do
Ow wat leuk Do! Ik had er ook een, niet dezelfde een andere, vond die niet zo fijn en heb later gewoon de doptone op mijn werk gepakt, veel goedkoper
Je kan het idd opnemen en ook op internet plaatsen :mrgreen:
ik moet eerlijk zeggen ik kreeg kriebels toen ik hier een reactie mailtje van kreeg, Hoop hoe is het meid???
Nee, helaas, ik weet geen nieuws van Hoop… ik zat er zelf ook al op te wachten…
De angelsound werkt wel okay. Ze zeggen dat je pas vanaf 12 weken het hartje kan horen, maar het lukt ons nu al! Echt super! :inlove:
Annette dat was mijn 1e gedachte ook, toen ik zag dat er nieuwe berichten waren.
Binnen 24 uur weten we of het is gelukt, of niet, toch?
Do, wat leuk dat je thuis het hartje al kan horen. Bij veel vk gaan ze nog niet luisteren naar het hartje met 10 weken, omdat ze dan nog wel eens moeite hebben om het hartje te horen.
Hoe voel je je? nog moe? misselijk? veel of weinig eetlust?
Groetjes
Karin
Hey Karin, de angelsound zegt ook in de gebruiksaanwijzing dat het bij de meeste pas vanaf 12 weken te horen is. Maar uit reacties van mensen weet ik dat het ook vanaf 10 weken mogelijk is. Je moet wel goed zoeken en het duurt even voordat je de juiste plek gevonden hebt. Maar het lukt dus!
Hier nog wel erg moe en zo nu en dan vlagen van misselijkheid, maar lijkt wel wat minder erg als eerst. Toch zijn bepaalde geuren van eten nog steeds not done. En warm eten is nog steeds een probleem. Soms ook een rare smaak in de mond die je niet wegkrijgt en dan ook de smaak van je eten beinvloed.
Gelukkig heb ik het mijn baas nu verteld en mag ik mijn werktijden tijdelijk wat aanpassen (door deels thuis te werken). Hopelijk brengt dat wat rust.
Heb jij nog kwaaltjes Karin, of valt het mee buiten de moeheid? Vannacht werd ik wakker bij elke draai, last van m’n (.)(.). HaHa! :lol:
X Do
Hihi heb ik jullie zo in spanning laten zitten???
Nog steeds niets hier! Gisteren geen kans meer gehad om nog te melden want een vriendin van me is gisteren getrouwd en daar moetsen we natuurlijk even op feest!!!
Morgenvroeg gooi ik er een testje tegenaan!
Do, geweldig dat je het hartje nu thuis kan horen!
Liefs,
Hoop
Gelukkig, nog steeds geen nieuws.
ow ik vind het wel heel spannend nu hoor!
Ik heb bij die doptone van mij echt maar 1x echt het hartje goed gehoord en dat was bij mama toen ze al in calando lag, was wel heel speciaal :inlove:
Ik hoop dat jij er veel meer plezier van hebt Do! Heb je deze gekocht? of is het ook een huur?
Goedemorgen dames!
Mijn dag kan niet meer stuk!
Vanmorgen had ik dan eindelijk een positieve test in handen!!!
Ik ben zo ontzettend blij en ik kan het nog niet helemaal geloven maar het stond er echt…ZWANGER!!! :dance:
Liefs,
Hoop