Februari/Maart 2005!!

wouw! Gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor jullie! Eindelijk is het dan zo ver! En nog zonder hulp ook! Echt super! Dat wordt flink feesten morgen (en vandaag vast ook wel.

groetjes’

Karin

owwwwwwwwwwwwwwww ik zit hier te stuiteren en krijg er tranen van in mijn ogen! Meid wat ik ben ik blij voor jullie!!!

echt helemaal geweldig!!

hele dikke :-* Annette

Sohe, dat noem ik nog eens BINGO!!! :thumbup:

Hoop, van harte zeg. Wow, wat is het jullie gegund. En wat heb je lang geduldig kunnen zijn. Hoe super dat het nu vlak voor de behandelingen is geslaagd. Ik ga jou als goed voorbeeld gebruiken en je naam ter harte nemen: er is HOOOOOOOP!!! :stuck_out_tongue:

Dikke kus op deze bijzondere dag. Ik denk dat je het direct aan de ouders hebt verteld?

xxx

Super Hoop!!

Zijn we samen zwanger!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Echt helemaal geweldig!!

Ineke en Miki ik hoop dat jullie snel mogen volgen! Ook na 2,5 jaar is er dus nog hoop!!

X Do

Ik had hier al op gerekend, wat geweldig voor jullie!!! Hoop dat je heerlijk aan het genieten bent!!

bij mij komt het wel even aan hoor…ben nu de laatste maart 2005 stopper die weer ongesteld gaat worden. Ga hier nu ook niet meer schrijven hoor, kunnen jullie lekker met elkaar kletsen over zwanger zijn enzo. Wie weet kom ik ook snel langs, blijf hopen!

Liefs

ineke

Lieve Ineke,

ik kan me jouw domper toch wel een beetje indenken… frustrerend moet het zijn.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat ook jij heel snel hier even leuk nieuws komt melden!

Lieve Miki,

Ook voor jou een :-* lief dat je toch ook even komt feliciteren, en idd er is Hoop! Ook voor jullie!

Annette

Ineke, ik begrijp je goed. Vergeet niet dat er nog eentje is die in februari 2005 is gestopt. Ook ik schrijf hier minder, wel heel intensief gedaan tot ik een MK had en lees nu nog wel.

Wij zien elkaar in “wanneer zwanger worden wat langer duurt”?

:dance: :dance: :dance:

Ik volg je al een paar dagen vol spanning. Wat een geweldig nieuws vanmorgen. Geniet er van, je hebt het verdient!!!

:-*

Marlous

Ineke, ik kan me voorstellen dat het als een domper komt voor je!

Ik hoop zo dat jullie ook snel positief nieuws mogen hebben!!! Sterkte meis en ik blijf voor je duimen en aan je denken! Het is jullie zo gegund!!!

:hug: :-*

Miki, voor jou geld precies hetzelfde!!!

Meiden, allemaal bedankt voor de felicitaties!!!

De ouders en de zussen zijn inmiddels op de hoogte, voor de rest houden we het nog even geheim!!!

En Do, lekker samen zwanger! We gaan een supertijd tegemoed!!!

Liefs,

Hoop

Ineke en Miki: :hug:

Hoop: Yippie! Samen naar toegeleefd, samen gelukt, helemaal :thumbup: . :dance: :-*

Liefs Do

Hoe was de echo do, of moet je nog? Jeetje al 11 weken en Hoop alweer 5!!!

Do, hoe was de echo??? Weer een beetje gerustgesteld???

Ineke :hug:

Karin, hoe is het met jou en je beebje!?

Liefs,

Hoop

Waarom heb je een extra echo?

Hoop, hoe gaat het met jou? Alleen moe en zere borsten? of ook al andere kwalen?

Hier is de vermoeidheid wisselend. Soms niet meer zo moe, soms moet ik even slapen na het avond eten.

Vanmiddag de 1e echte controle.

Groetjes

Karin

Ik heb eigenlijk weinig tot geen klachten, de vermoeidheid valt me op zich ook nog wel mee! Zere borsten wel, maar heb ik eigenlijk ook niet echt last van!

Succes vanmiddag!!!

Liefs,

Hoop

Hey dames,

Jullie ontgaat ook niets he! :wink:

Dat ik vandaag een extra echo had, komt omdat ik een supergyn heb!

Ik had gisteren het ziekenhuis gebeld om de duo-test af te zeggen en gelijk wat vragen te stellen. O.a. dat mij het gevoel bekropen was dat het wellicht niet goed ging. (veranderde symptomen: extreem moe ineens, minder grote borsten, kan moeilijk zitten, etc. ) En aangezien bij mijn beste vriendin opeens bij haar beebje het hartje stil was gaan staan, wilde ik graag weten hoe ik dat vertrouwen terug kon krijgen.

Met de angelsound ving ik achteraf toch alleen mijn eigen versnelde hartslag (>90 slagen/minuut) op en dus niet van de kleine. Dus ik kon het zelf niet checken. De gyn belde mij op en zei dat de enige manier om mij echt gerust te stellen was, om gewoon simpelweg even langs te komen! :smiley: Wauw wat een dokter!

Dus ik kon gelijk vandaag langskomen en het hartje klopt! (gezien EN gehoord!) Alleen onze kleine was eigenwijs en wilde niet mooi in beeld komen. Ligt naar beneden gedoken en gebogen. Dus alleen hoofd en buik kwamen van voren (of achteren) genomen in beeld of halve bips met 1 been. Maar goed, ik heb onze kleine weer mogen zien en zien bewegen ook! Dus ik ben weer gerust!

Verder moest ik van de gyn contact opnemen met de arbo (wacht nu op telefoontje terug), omdat ik zo extreem moe ben. De gyn vindt dat ik er aan toe moet geven en dat ik niet, minder of thuis moet werken. Afhankelijk van wat mij lukt en hoe het te regelen is met arbo en werk.

Heel verhaal!

Liefs Do

Super Do dat alles goed is! Ben benieuwd wat eruit komt met de Arbo!

Liefs,

Hoop

hoi hoi,

ik zat me net af te vragen hoe het met jullie ging! Fijn dat alles goed is Do, vertrouwen hebben, dit kindje gaat nu toch bij jullie komen :-

Hoop, leuke avater!

ik vind het echt zo leuk eindelijk weer een paar van “onze” meiden zwanger, zelfs Pascal val ik ermee “lastig” :mrgreen:

ik ben vandaag bij mijn zusje geweest, samen met haar langs mijn oma, die zie ik echt maar weinig, laatste keer was in feb met haar verjaardag. Daarna spulletjes gehaald om mijn vensterbank leuker te maken, ik was voor 45 euro klaar, en persoonlijk vind ik het nu erg leuk! Ben benieuwd wat pascal ervan vind 8)

:-
Annette

Do, wat een fijne gyn heb jij zeg! Hoe zit dat nou, jullie zaten eerst bij ziekenhuis 1, met gyn 1 die tegenstrijdige berichten aan jullie gaf. Toen zijn jullie naar ziekenhuis 2 gegaan, met gyn 2 die veel beter is. Zitten jullie nog steeds bij zh 2 en gyn 2?

Wat een geruststelling dat er niks aan de hand was.

Ik hoop dat je je snel minder moe zal voelen. Bij mij wisselt het nog steeds wel erg per dag. Vandaag ben ik niet zo moe.

Annette, pas maar op. Straks raak jij ook besmet met het zwangerschapsvirus.

Ik heb vandaag mijn 1e controle gehad bij de vk. Alles was goed. Het duurde even voor ze het hartje hoorde, ik schrok wel even. Ze was zo aan het zoeken. Het kindje zat een stuk hoger in mijn baarmoeder dan ze had verwacht, denk ik. Het kindje kroop naar de microfoon (of hoe zo’n ding heet) toe, en ging en beetje weg, en kwam weer terug. Erg grappig. Op de echo was ie ook al redelijk druk. Nu dus weer, denk ik. Dat wordt nog wat!

Het is al lang bedtijd geweest voor mij, moet er om 6.45 weer uit. Nog 1 dag en dan vakantie! We gaan niet weg, we moeten een muur in onze slaapkamer maken. Onze slaapkamer waren eerst 2 slaapkamers, tot de vorige bewoners er een muurtje tussenuit hebben gehaald. Nu moeten wij dat muurtje weer plaatsen, want we willen de beeb wel op een eigen kamertje leggen.

Floor begint steeds beter te lopen. Zo leuk om te zien :inlove: Ze loopt maximaal 8 meter.

Nu ga ik echt afsluiten

Groetjes

Karin

Fijn dat het bij jou ook allemaal goed gaat Karin!

En een drukke klusvakantie dus voor jullie!

Succes!!!

Liefs,

Hoop

hoe is het hier???

Lys is een beetje ziekies geweest vannacht, beetje koortsig, hangerig, had ze nog niet eerder gehad, dus wel even zielig voor ons popje, nu ligt ze gelukkig weer te kraaien op de vloer :inlove:

ow en de eerste woordjes zijn gespot :mrgreen: papa en mama :inlove: +

:-*