Februari/Maart 2005!!

oh Inkeke wat een super nieuws!! Onwijs gefeliciteerd!!

Karin, kan mij best voorstellen dat het zwaar is. Ook nog met zo’n kleine dreumes thuis… pff knap hoor.

Heerlijk dat getrappel in je buik “zwijmel” oh dat mis ik zo! Hier alweer behoorlijk de kriebels voor een 2e hoor! Maar we hebben besloten om in februari/maart weer te stoppen met de pil (goeie tijd van het jaar :wink:)

We gaan in augustus voor 4 weken naar Curacao en dat is niet handig met een beebje maar kan natuurlijk super met een dikke buik :lol:

Oh en Lys alweer bijna een dreumesje! Wat gaat het toch hard!

:-* Marieke

Tja, marcel is zondag jarig. Had een mooie reisgids besteld van corisica, daar wilden we volgend jaar naar toe…nu, dat komt dan later wel!

En inderdaad, helemaal zelf gedaan!!

Alsof het eitje en de zaadjes doorhadden dat het nu menis was. Als het nu niet ging gebeuren, dan zou de gyn er weer aan te pas komen.
Ik kan me goed voorstellen hoe onzeker bloedverlies je kan maken. Je hebt meer dan 2 jaar er op gewacht, en dan wil je het niet zomaar kwijt raken.
Mijn schoonzusje heeft 2 mk's gehad, en bij 1 voldragen zwangerschap heeft ze in het begin een beetje gevloeid. De schrik zit er bij hun nu wel goed in.
Ik hoop voor jullie dat je woensdag al een hartje zien kloppen.
Kom je nu onder controle van de gyn te staan? of kan je gewoon naar de vk?

Kennissen van ons krijgen een tweeeling, ze vindt het erg jammer dat ze onder controle van de gyn staat, en niet naar de vk mag. Ze vindt de gyn erg zakelijk en medisch, maar ze krijgt wel regelmatig echo's.

Ik heb babyboom ook gezien, ik heb wel zo m'n twijfels of ik het programma wel zo zou maken. Erg confronterend om in een studio de stellen een test te laten doen. Het lijkt me niet leuk om dan een negatieve test te hebben, terwijl het stel naast je een positieve heeft.
En spermaonderzoek bij alle mannen ......
Ik vond Caroline ook niet altijd een even goede presentatrice. Eerst heeft ze een paar vragen die ze aan een deskundige stelt (bv mag je lijnen tijdens de zwangerschap) waarvan het antwoord volgens mij bij bijna iedereen wel bekent is. Later vraagt ze een man die altijd een slip draagt ipv ruime boxershorts of hij echt niet wist dat ruime boxershorts beter zijn. Caroline deed alsof die man altijd in een grot leeft, of van een andere planeet komt omdat hij dat niet weet.

Marieke, je mag best voor mij in de plaats zwanger zijn. Bevallen vind ik minder erg dan zwanger zijn. Als jij nou de zwangerschap doet, dan ga ik wel bevallen.

Groetjes
Karin

Ja, en de feiten die ze noemen zijn ook zo summier. Zoals die uitslag van die zaadtesten, 50% bij wiet het niet goed was. Ze vertellen er niet bij dat een man ook een cyclus heeft van 3 maanden en die lab-uitslagen erg kunnen verschilen per keer!

Ik denk dat wanneer alles goed is ik gewoon naar de verloskundige mag, en dat is ook mijn voorkeur! We zullen zien.

Daarbij zeggen ze ook niet of die mannen aan onthouding hebben moeten doen, hoelang zat er tussen “afname” en onderzoek, etc. Tjonge, weet je van hoeveel factoren het afhankelijk is???

En dan nog, mijn hubbie zou semi-onvruchtbaar zijn, zo slecht waren de uitslagen van zijn zaadonderzoeken. Verklaar dan eens waarom de 1e keer dat ik een normale cyclus had, “het” gelijk raak was???

Hier gaat die goed! Op wat migraine-aanvallen na. Mag gelukkig veel thuiswerken!

Schoppen, elke dag, hele dag door zowat. Behalve als ik migraine heb, dan is het schoppen iets minder vaak.

We hadden leuke gordijnen uitgezocht samen met een rolgordijn, maar vandaag kwamen we weer op andere gedachten… :roll: Zal wel een keer een fotootje plaatsen.

Ineke: :pray: :pray: :pray: Houdt moed! Zoals ik je pb-de heb ik ook bloedverlies gehad met 5 en 7 weken (helder rood). Zelf dacht ik dat het weer een miskraam zou worden, maar je ziet het, dat hoeft dus niet. Ik zal aan je denken tijdens de echo!!

Annette: Dat was ik helemaal vergeten! Lys is op dezelfde dag jarig als mijn hubbie!! :dance: Veel plezier volgend weekend!

Miki: ook voor jullie blijf ik duimen! Jullie dag komt ook, daar ben ik van overtuigd!

Liefs Do

mijn gevoel zegt ook dat het wel goed zit, maar heb alleen maar vervelende (zacht uitgedrukt) ervaringen met 1e echo’s… Maar weet natuurlijk nu al dat het op de goed plek zit en dat het om een vruchtzakje met vruchtje gaat…nu nog een hartje en dan de rest natuurlijk.

Het schiet nu op…nog 1 dagje werken…

liefs

Ineke

Hoi meiden, zoals belooft mijn berichtje na de echo. Het ziet er weer niet goed uit, ongelooflijk!

Geen hartje en een te klein vruchtzakje…volgende week mogen we nogmaals komen voor echo (als het dan nog nodig is) het kan 2 kanten op gaan zegt de gyn omdat het nog zo pril is.

Maar bij 6 weken had er een hartje moeten zijn. Het voelt niet goed en we gaan ervan uit dat het weer fout is/gaat. Laat het dan maar snel doorzetten.

Liefs

Ineke

Ga wat afstand nemen van hier denk ik…zal jullie wel op de hoogte houden.

ah meid :cry: :hug: vreselijk zeg… ik gun het jullie zo…

ik weet ook even niet wat te zeggen, hele dikke :hug: & :-*

Annette

Ineke

Wat naar zeg! Ik hoop natuurlijk het beste voor jullie.

Veel sterkte in deze spannende tijd.

Karin

Ow lieve Ineke, het is jullie zo gegund. Ik krijg hier tranen van. Wat ontzettend oneerlijk kan het leven soms zijn. Ik duim dat het alsnog positief uitslaat. Wat er ook gebeurt, we denken aan jullie. :hug:

Lieve Ineke,

Ik had je al een pb gestuurd, maar ook nog even hier een :hug: voor jullie!

Ik blijf :pray: dat het 7 november er wel goed uit ziet!

Liefs Do

Er was er 1 jarig, hoera hoera en daarom zingen wij blij!! :dance: :dance: :dance:

Nog gefeliciteerd Alyssa!!

X Do

dank je wel Do!!

Ik durfde het hier niet goed te schrijven, vind het zo onwijs rot voor Ineke :frowning:

ik heb nog wel een heel leuk plaatje van zaterdag!

:-*

Ineke :hug: wat oneerlijk!

Annette, gefeliciteerd nog met de eerste verjaardag van Alyssa!

Miki :-*

Liefs,

Hoop

Hai meiden,

morgen de beslissende echo, zal het toch goed zijn of niet…we weten het nu dus nog niet. Gaan er maar vanuit dat het niet goed is, uit zelfbescherming maar toch… jullie horen het morgen van me!

liefs

Ineke

Lieve Ineke, stiekumhoop ik nog wel en zal ook bnog een gebedje voor jullie doen, doe ik niet vaak, maar meid, ik gun het jullie, hele dikke :-

kan ik je nog een beetje laten lachen? :-

Ineke, hoe gaat ie nu daar???

Annette, leuke foto! :inlove:

Gisteren had ik een afspraak bij de verloskundige. Alles was weer dik in orde! Ik stond dan binnen 5 minuten alweer buiten! Bloeddruk was 105/60 wat naar zeggen van de verloskundige prima in orde was. Ik weeg nu 64 kg en heb het hartje weer luid en duidelijk mogen horen!

En vandaag was het dan zover, we mochten ons kindje weer op de echo gaan bekijken! Leuk, maar ook spannend natuurlijk omdat er toch goed gekeken wordt naar afwijkingen e.d.
Samen met mijn man en mijn moeder zijn we vol spanning het echocentrum binnen gegaan!
Een aardige (in het begin wat zakelijke) dame stelde zich netjes voor en vroeg meteen of we het geslacht wilde weten, op ons verzoek heeft ze na afloop van de echo het geslacht opgeschreven op een briefje omdat wij niet wilde dat mijn moeder het al zou weten. Daarna begon met de echo. Heel duidelijk hebben we alles kunnen zien en voor zover zij het heeft kunnen beoordelen zijn er geen (zichtbare) afwijkingen! De placenta ligt aan de voorkant, dat verklaart waarschijnlijk waarom ik het kindje nog niet zo heel vaak voel.
We hebben 5 foto's meegekregen en we hebben ongeveer 4 minuten aan beweegende beelden op DVD!

Thuis aangekomen hebben we samen het briefje opgengevouwen!! Dat was echt super spannend!!! Maar ook erg leuk!!

Ineke een hele dikke :hug: voor jou! Ik hoop ook met je mee voor morgen!

Annette, wat is Lys toch een schatje :inlove: En nog onwijs gefeliciteerd met je poppetje in haar prachtige jurk (wil ik ook!)

Hoop, wat heerlijk dat alles goed is met jullie ukkie!! En jullie weten ook al wat het is. Ohhh spannend!! Ga je het ons nog vertellen :wink: :lol:

Hier gaat alles super, geniet heerlijk van mijn kleine meisje (die opeens zo groot wordt! :shock: ) Alleen doen mijn schoonouders weer eens zoooo moeilijk… bleh… kan ik die niet ruilen ofzo??

We gaan van het weekend heerlijk weg met z’n 3tjes naar Center Parcs. Lekker burgelijk genieten :lol:

Liefs Marieke

P.s. hier ook nog een foto van mijn poepie :inlove:

Hoi Marieke,

Wat een mooie foto van jullie meisje!!! Wat wordt ze al groot zeg! :inlove:

Het geslacht van onze kleine ga ik geheimhouden!!! Hoe moeilijk dat ook is!

Liefs,

Hoop

Ik heb foto’s van het kamertje geplaatst in het showforum (maart 2008)!