Hoi lieve meiden,
De echo van woensdag zag er opeens een stuk beter uit!! Nog geen hartje kunnen zien, wel een duidelijk vruchtzakje, een dooierzakje en een vruchtje. Volgens de gyn zal ik dan 6 weken zijn. waarschijnlijk is het dus allemaal wat vertraagd…volgens de gyn zal er over 2 weken meer te zien zijn. Dan mogen we dus terugkomen. Dat het hartje nog niet klopte kwam veel vaker voor zei de gyn. Zal het dan toch goed zijn.
Voel me ook wel zwanger, durf het niet te geloven. We hadden echt verwacht dat het voorbij zou zijn!
Hou jullie op de hoogte.
Wat een mooie kindertjes op alle foto’s!
Sorry dat ik zo laat van me heb laten horen, schrijf op teveel topics mee… :oops: :oops:
Lieve meiden, wat ben ik verheugd met al dat goede nieuws! Ineke je bent in mijn gedachten, je bent al zover… een voorzichtig van harte. :-*
Ik hoop snel een keer mee te doen. Heb op andere vlakken veel goed nieuws te melden, mogelijk hebben jullie het zelf ook al opgemerkt. Maar hoe succesvol ik ook ben in mijn werk… het contrast met die andere -onvervulde- wens wordt daarmee alleen maar groter. Ik stoei met aan de ene kant goed bezig zijn en daar trots op zijn en aan de andere kant me afvragend “Was er niet zoiets als natuurlijke selectie? En zegt die natuur dan nu niet dat ik niet geschikt ben om mij voort te planten?”. Hoe goed ik ook bezig ben, het voelt niet goed genoeg. En kom ik met hard werken niet nog verder bij mijn droom vandaan? Maar ja, toen ik parttime rustig aan deed, had het ook geen positief effect… toen was ik alleen maar nog bewuster aan het hopen en wachten. Kweet het ook niet meer.
Ik ben blij dat het met mijn man goed zit, heel blij. Maar voel me nu wel meer eenzaam in mijn gevoel van falen. Het moet bij mij liggen, maar wat blijft de vraag en mogelijk wel een onbeantwoorde.
Enfin, klinkt meer depri dan bedoeld en gevoeld, maar moest het wel even van mijn afschrijven. Fijn dat dit soms nog even hier kan.
Een goed weekend iedereen, ik ga lekker wat leuks doen met een vriendin in A’dam. Een volgende keer ga ik weer wat dieper in op de rest.
Veel liefs, -M
He meid, heel herkenbaar wat je schrijft. Zo moeilijk om de grip hierop niet te kunnen hebben! Ook ik zou nu van alles willen doen zodat het hartje maar zal kloppen en het kindje zich goed zal ontwikkelen maar ik kan niets doen dan de natuur zijn gang laten gaan en proberen er vertrouwen in te hebben.
Een fijne relatie, een leuke baan is zo belangrijk. Om je ook te kunnen richten op andere dingen. Maar weet ook dat bij elke beslissing die je neemt je je afvraagt of het de juiste is, je houdt er toch steeds rekening mee dat er misschien toch een baby gaat komen.
Welke selectie de natuur maakt, daar zullen we nooit inzicht in krijgen. Sommige dingen zijn gewoon niet te snappen, wel is een feit dat we het moeten laten gaan. Gezond leven enzo, dat zijn de dingen die we kunnen doen en misschien met wat technische hulp natuurlijk maar verder…
En dan opeens kan het zover zijn!
Hoop zo dat het bij jullie ook zover mag komen!
liefs
Ineke
Hey Dames!
Leuke foto’s van de kleine meiden! (wat worden ze alweer groot!!)
@Hoop: leuke kamer!! :inlove:
@Ineke: blijft spannend! Maar ik blijf
@Miki: Kan me je gevoel heel goed voorstellen! Ik geloof niet dat het natuurlijke selectie is hoor! Het zijn vaak kleine details die net even niet kloppen! (zoals bij ons de prolactine bijvoorbeeld). Een bevruchting en daarop volgende zwangerschap is zo’n wonderlijke maar gevoelige gebeurtenis. Probeer te doen wat je kunt en waar je je goed bij voelt en wie weet lukt het zo dat kleine detail kloppend te maken!
@Miki: P.S. had je al een HSG achter de rug? Dan weet je in ieder geval dat er geen verstopping roet in het eten gooit en je bent daarna verhoogd vruchtbaar (zeggen ze)
@de rest:
Hier gaat het goed! Moet wel rustig aan doen merk ik.
Voor de nieuwsgierigen:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41936&start=390
X Do
Miki, lief dat je nog even komt vertellen hoe het gaat, ik denk dat ik een beetje je frustatie kan meevoelen, hoop echt dat de match voor jullie nu snel komt, het heeft nu toch echt wel lang genoeg geduurd nietwaar :hug: :-
Ineke, wat spannend dan weer! ik duim verder voor jullie! wat jammer dat jullie weer wel best lang moeten wachten, maar hopelijk dan wel ontzettend goed nieuws…!
Karin hoe gaat het bij jou? en hoop? alles naar “verwachting” hopelijk genieten jullie beide ontzettemd van die wondertjes!
Marieke is Anique al helemaal aan het stappen? en Floor Karin? loopt ze al? ik denk het wel zo ondertussen he?
Do, wat een leuk kamertje! Mooie kleurtjes ook! ik weet dat Hoop en Karin het geslacht van hun kleintje al weten, jullie ook? of houden jullie het op een verrassing? enne hoe staat de buik? daar nog een foto van?
hier zijn we net terug van een weekendje landal, erg gezellig, mooi huisje voor de verandering, heerlijk gezwommen, Lys vind dat zoooo onwijs te gek en durft alles, ze duikt zo voorover het water in, gilt van pleizer en overgooien is het leukste wat eris (met Lys natuurlijk hihihi).
morgen uitslagen van papa, duimen dat de tumor voldoende is vekleind zodat eindelijk de operatie/bestraling kan plaatsvinden
:-
Miki, ik hoop echt dat het voor jullie toch ook nog ooit is weggelegd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er niet meer in geloofd, maar de hoop en de moed niet opgeven hoor! Sterkte en volg je gevoel :hug:
Ineke, wat fijn dat alles toch goed lijkt te gaan, ik blijf ontzettend voor je duimen dat je op de volgende echo een kloppend hartje gaat zien! Enne ik wordt wel vrolijk van je banner, je hebt er weer geloof in! :-*
Annette, heel veel succes met de uitslagen, ik hoop dat het allemaal “goed” is en dat er geopereerd kan gaan worden! Sterkte.
Karin en Marieke, hoe is het daar? Druk?? Alles goed?
Do, ik ga zo eens even kijken! Ben benieuwd! Ook naar het resultaat in real life! Is toch altijd anders dan op de foto!
Hier gaat alles nog steeds prima! Vermoeidheid wordt steeds minder, gelukkig maar want ik was het inmiddels wel beu! Maar het gaat de goede kant op!!!
Liefs,
Hoop
@ Do, wat een leuk kamertje!!! En de 3D echo is ook echt super duidelijk, leuk die armpjes op het hoofdje! :inlove:
Hallo meiden
Hier ben ik ook weer eens. Ik vind het de laatste tijd moeilijk om me er toe te zetten op iets op het kok-forum te zetten. Ik lees wel altijd trouw, vooral op mijn werk check ik meerdere keren per dag of er nog wat nieuws is geschreven.
Hier gaat het goed, ik zit vrijdag al weer op 30 weken! Nog 10 te gaan.
Voor zover ik weet gaat het goed met de zwangerschap, ik moet volgende week weer op controle.
Ik ben al wel veel aangekomen, al 15 kilo.
Met Floor gaat het ook goed, ze loopt al ruim 4 maanden.
Ze begrijpt steeds meer van wat we tegen haar zeggen. Ze kan ook al een aantal opdrachtjes uitvoeren (onderzetters op tafel leggen, luier in de vuilnisbak doen, boodschappen uit de kar op de kassaband leggen). Erg leuk om te zien.
Floor heeft maandag Sint Maarten gelopen. Volgens mij is dat iets dat vooral in het noorden wordt gedaan. Ik had een lampionnetje en een lichtje voor Floor gekocht. Samen met haar vriendje, overbuurjongetje (2,5 jr), zijn we langs een paar vrienden en oppassen geweest. Floor snapte er nog niet zo veel van, ze zwaaide de lampion in het rond, en sloeg er in haar enthoursiasme het overbuurjongetje mee. Hij liet zich gewoon door haar slaan.
Volgend jaar zal ze er denk ik iets meer van snappen.
De babykamer is ook klaar, nu alleen nog inrichten. Ik moet wat dingen voor het wiegje wassen, en ik wil er een commode bij hebben. Lijkt me wel handig om er 2 te hebben, 1 voor Floor en 1 voor de nieuwe beeb.
Groetjes
Karin
Do en hoop, weten jullie het geslacht van jullie beeb al?
Hey Karin,
Fijn dat alles goed gaat!
Ik heb dat ook hoor dat ik soms alleen maar meelees!
Wij weten het geslacht al, tenminste de echoscopiste leek erg zeker van haar zaak! Maar we houden wel in ons achterhoofd dat ze er misschien naast zat!
En jullie???
Liefs,
Hoop
Karin en Evert krijgen nog een meisje Hoop had ze stiekum aan al laten weten :mrgreen:
papa, is in 1 woord K** de tumor is na 6 chemo kuren niet gekrompen en wat ze nu nog doen is chemo, palliatief ik ben er totaal ondersteboven van en weet ook echt nog niet hoe ik dit een plekje moet gaan geven.
Annette
Oh annette, wat een vreselijk nieuws!! Heel veel sterkte!! Ik denk aan je! :hug:
Annette, sterkte!
Ik heb je een pb gestuurd.
Heel veel sterkte Annette :hug:
@Ineke wrote:
Helaas ga ik een 3e miskraam krijgen, niet te bevatten!
@Ineke wrote:
Nou, heb net de 1e 5 ‘abortuspillen’ ingebracht, hoe wreed kan het zijn?! Over 2 uur nog 1, dan na 2 uur weer 1 en dan nog weer 2 uur later de laatste…het zal dan tussen 6 en 24 uur op gang moeten komen.
We mochten het ook afwachten of curretage, nou,afwachten kan en wil ik dus echt niet. Wanneer het dan niet goed is wil ik het uit mijn lichaam en curretage vind ik zo onmenselijk…welke opties heb je he?
We wachten maar af hoe het zal gaan lopen.
Vriendje koopt nu chocola en chips, gaan we vanavond lekker veel eten en drinken natuurlijk! Morgen weer beginnen met lijnen…en weer verder met ons leven, we hebben zoveel positiefs om ons heen, dat moeten we niet vergeten.
liefs
Ineke
Lieve Ineke, wat oneerlijk…heel veel stekte :hug:
Verdorie, alles leek ff zo goed te gaan hier!
Vreselijk nieuws Annette. Mijn gedachten zijn bij jullie. Veel sterkte.
Ineke, wat is het leven wreed soms. Vanavond maar een flinke borrel en veel tranen. Ik hoop dat je er snel vanaf bent en dat ze dan ook snel een weg vinden om jullie goed te helpen.
Knuffels, -M
Ineke, wat jammer dat het zo moet eindigen. Heel veel sterkte.
Groetjes
Karin
Bedankt meiden, tja, het is niet te bevatten. Nu al de 3e keer, 3x iets anders, 3x vette pech…hoeveel kun je nog handelen he? Maar ja, we gaan door!
Had de pillen ook nog verkeerd gebruikt, de laatste 3 had ik moeten slikken…gisteren veel pijn gehad, na 3 uur het vruchtje (geloof ik) verloren. Nu niet veel bloedverlies meer.
liefs
Ineke
Och, meid het moet toch gewoon een keertje goed komen? Een dooddoener misschien, maar jullie staan nog niet aan het eindvan het traject, echt voor jullie komt er ook gewoon zo’n mooi minimensje. Alleen ik en velen met mij, hadden dit jullie nu al gegund, eigenlijk is het allemaal helemaal niet zo eerlijk he? Maar ja, dat is een punt waarover ik mij ook helemaal suf pieker, het is het ook allemaal niet.
Hele dikke knuf! :-
ik ben moe, Lys was al om 5 uur wakker, alleen ik dacht dat het 6 was, dus ik zit hier nu aangekleed en wel, terwijl de oppas pas tegen 8 uur komt :wall:
:-
(ik had dit bericht vanochtend geplaatst, maar op de een of andere manier was het in het verkleerde topic beland :oops: )
Wat is het stil hier!!!
Ineke, hoe gaat het met je? :-
Annette, hoe is het met jou? Nog nieuws wat betreft je vader?? :hug:
Karin, hoe gaat het daar, begint op te schieten zeg! Aftellen geblazen! hihi
Do, bij jou ook alles oke??
Hier gaat alles nog steeds prima. Voel de kleine steeds meer! Erg leuk is dat. Maandag weer naar de VK, maar verwacht daar geen gekke dingen!!!
Liefs,
Hoop
Miki :- :hug: