Frogger, wat een raar maar wel fijn idee dat je kindje dan ‘levensvatbaar’ is he.
Vanochtend een prettig bezoek gehad bij de gyn. Geen ei meer gezien maar hopelijk hebben we hem woensdag zelf nog benut! Wel veel uitleg gekregen en antwoord op mijn vragen. Errug prettig!
Geeft weer een beter gevoel, vertrouwen.
Ineke :hug:
Fijn dat je zo’n goed gevoel hebt over de afspraak bij de gyn!
Hey dames!
Hoe is het met iedereen??? Het is hier zo stil???
Afgelopen week heel veel last van migraine gehad, maar nu gaat het wat beter gelukkig.
De kleine trapt zich een ongeluk, doet nog geen zeer dus het is een heerlijk gevoel! :inlove: Donderdagavond ging mijn buik echt super op en neer!!
Ik ben deze week wezen zwangerschapszwemmen, was leuk en een stuk zwaarder dan zonder buik! :lol:
Ik heb mijn hubbie en mijzelf opgegeven voor een cursus samen bevallen, maar er heerst een babyboom voor begin 2008, dus het is nog even afwachten of er plek is…
Liefs Do
Hoi hoi,
hier druk, oa met papa en de chemo, verder is Lys mega aan het ontwikkelen, 2 weken geleden leren kruipen, afgelopen maandag voor het eerst staan in de box en sinds dinsdag zelf van kruip naar zit :inlove: we zijn net naar Essen B geweest voor een geweldig mooi loopkarretje, echt zoo lief!
Do, gaat goed he? Echt zo fijn dat alles gewoon gaat zoals het hoort! En geniet van dat getrappel hoor meid, als je kleintje straks uit de buik is ga je dat echt missen
Karin, ook goed? Mijlpalen gaan voorbij hier zeg!
Ineke :-* weet je al wat meer?
Hier zijn 3 buuv’s zwanger 1 gaat verhuizen, de andere 2 niet en waren vorige keer ook vrijwel tegelijk uitgerekend, jonge straat hebben we hier, erg leuk!
:-* Annette
hoi meiden, lekker aan het genieten dus do, super!!
hier nog weer onduidelijkheid. Hoop en vrees. Woensdag is NOD. Momenteel voelt het weer al ‘not’. Zal het even laten weten! Denk volgend weekend dus te starten met de clomid, kijken wat dat me brengt!
Lieve meiden, het lijkt erop dat ik toch zwanger ben geworden deze maand!! Kan het nog niet geloven maar de test geeft een vaag 2e lijntje…
Liefs van een verbijsterde Ineke
dat meen je niet,. owwwwww ik hoop het zo voor jullie moet gaan meid, hele dikke :hug: & :-* vanuit het brabantse en duimpjes draaien hier ook voor jou en en je mannetje dat er over 8 maandjes een bloedje van een baby bij jullie mag komen!
Annette
1 woord: SUPER!!!
Duimen blijven draaien hier dat het goed gaat!!
Heel veel liefs, Do!
P.S. Miki, nu jij! Dan kunnen we met z’n allen de streep over! Ook voor jullie blijf ik
Inkeke wat geweldig!
Van harte gefeliciteerd een een goede zwangerschap gewenst!!!
Liefs,
Hoop
Miki lieverd :hug: ik hoop dat voor jullie de wens ook heel snel in vervulling mag gaan!!! :-*
Inderdaad miki, kom mee!! Hoop dat je het een beetje kunt hanteren, snap zo goed hoe moeilijk dit weer moet zijn…
liefs
Ineke
Hoi hoi,
Ik heb het lijstje aangepast!
Ineke, hoe voel je je! Kun je het al een beetje geloven???
Liefs,
Hoop
Durf nog steeds niet blij te zijn…af en toe stiekem weer even wel. Heb niet echt overduidelijke klachten maar wel wat vage en daar ben ik blij mee. De tijd gaat zo langzaam. Maar vandaag 4 weken en 4 dagen…het wordt al wat!
Ben wel erg gespannen hoor, zo bang voor teleurstelling…maar ja, dat is en blijft logisch.
Wiehoe! Ben ik ff een tijdje weg en jawel… RAAK! Van harte lieve Ineke. Ik heb het goed aangevoeld. Het laatste dat ik las was dat je een bloeding had, iets van een week na je ei. Toen dacht ik al, nou dat kan haast niet anders dan bingo zijn! En meid het is jullie zo gegund. Je had zo weinig vetrouwen en zoveel gedoe! Zo zie je maar. Het kan gewoon! Geen zorgen dat ik het moeilijk vind. Ik zie het als een stimulans. Wij kunnen het ook!
Ik heb een lang en goed gesprek gehad met mijn hubbie. Ik bleef beren op de weg zien, ongeloof dat ik het kan. Nooit in geloofd eigenlijk, was al bang voordat we begonnen. Nu de artsen zeggen dat het moet kunnen, met ene kant superzaad en andere kant een regelmatige cyclus, moet ik het misschien ook maar eens gaan geloven. Het is ooit gelukt en ‘positive thinking’ heeft nog nooit iemand geschaad! Koffie drink ik al 2 weken niet meer, ben wat ziek geweest, dus was makkelijk om het te laten staan. Nu volhouden en vol moed erin!
Enneh, voel jullie niet bezwaard hier te kletsen over zwanger zijn en/of wensen (Annette?:-)). Ik kom niet vaak meer, heb ik me voorgenomen. Het brengt alleen maar vragen, onrust en teveel gefocus. En dat is geloof ik niet mijn weg.
Ik hoop jullie snel te kunnen berichten met goed nieuws. Maar geen nieuws, is ook goed nieuws… want ben nog nooit zo gelukkig geweest met wat ik doe, wie ik ben en met wie ik mag samen zijn.
Veel succes allemaal. Karin, Do, Hoop, geniet van jullie ukkies in de maak. Annette, en ook Marieke (leuke foto’s!), veel liefde en geluk met alles!
Dikke kus, -M
Even een knuf voor Miki :hug: echt ik geloof met heel mijn hart, dat als jij het geloof hebt dat het kan, dat jullie ook heel snel een geweldig nieuwtje hebben!
enne dan kan ik jullie advies geven :lol: :-
echt meid, dat geloof en positive thinking, gaat ook jullie een klein wondertje brengen!
:- Annette
Ineke, ik kan me voorstellen dat je nog erg bang bent en dat is ook logisch, maar probeer ook te genieten! Ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan!
Miki, natuurlijk gaat het jullie lukken, ik had de moed ook opgegeven en had het ook niet meer durven denken, maar al drie keer (Do, Ineke en ik) hebben we nu het bewijs dat het toch kan! En hopelijk mag jij nu snel een berichtje plaatsen dat het jullie ook is gelukt! Het is jullie enorm gegunt!!! :-*
Do, hoe gaat het daar? Alles onder controle???
Karin, Marieke en Annette, met jullie en de kleintjes ook alles goed?
Hier gaat alles nog steeds goed, een erg druk weekend waarvan ik dadelijk eens even ga bijkomen. Gisteren hadden we een 25 jarige bruiloft van mijn oom en tante, waarvan we pas om 02.00 uur thuis waren en vanmorgen zaten we om 11.00 uur alweer bij een vriend om naar een hifi beurs te gaan waar we vervolgens de hele middag hebben rondgeslenterd. Dus ik ben even op!!!
Enne 18 weekjes vandaag :dance: (wat vliegt de tijd)!
Liefs,
Hoop
Hallo meiden
Ben een week er niet aan toe gekomen om hier te checken, en wat lees ik: Een positieve test voor Ineke!
Whow, gefeliciteerd! Wat goed nieuws zeg. Klopt het dat jullie het helemaal alleen hebben gedaan? Eitje was waarschijnlijk al gesprongen toen jullie in het zh waren, toch?
Ik vind het leuk dat er nu al 3 in een vrij korte tijd zwanger zijn geworden, na er zo lang op te hebben gewacht.
Miki, ben blij te lezen dat het goed gaat met jou. Gelukkig vind je geluk ook in andere dingen dan dat je het alleen in het moederschap zoekt. Jullie tijd komt ook nog wel hoor! Do, Hoop en Ineke zijn het bewijs dat het na meer dan 2 jaar ook best lukt om zwanger te worden.
Met Floor gaat het goed, het is zo’n heerlijke meid Verliefd Met de nieuwe beeb gaat het ook allemaal goed, groeit goed, weinig op aan te merken (morgen nog 3 maanden te gaan Geschokt )
Ik begin het wel zwaarder te krijgen. Ik voel het in mijn bekken en onder in mijn rug en in mijn bovenbeen. De vk adviseerde me om mensendieck therapie te nemen, daar ga ik morgen voor het eerst naar toe.
De babykamer komt ook steeds meer af, alleen hebben we het erg druk de laatste tijd, waardoor er niet zo veel vaart in zit.
Groetjes
Karin
hahaha, wat leuk dat ik in de titel sta!! Had het nog niet eens gezien.
Ja, eindelijk een positieve test hier. errug spannend. Had van de week buikpijn en een dag later bloedverlies, meteen weer helemaal in de stress.
Mocht meteen naar het ziekenhuis komen. Echo gehad. Er zit een zwangerschap in mijn baarmoeder!!! :dance: De gyn kon niet zien of deze intact is, i.v.m het zo pril zwanger zijn. Woensdag mogen we terug komen voor weer een echo, dan zal er een hartje zijn!! (hope so!! )
het bloedverlies kwam zeer waarschijnlijk door 2 wondjes die ik aan mijn baarmoederwond heb, bij het inwendig onderzoek begon dit namelijk meteen te bloeden. Na 1,5 dag steeds bij het afvegen wat oud bloed verlies is het sinds gisterenmiddag zo goed als over!!
De symptomen beginnen iets dudielijker te worden, soms wat duizelig, moe, kortademig, een bruine steep op mijn buik, soms wat hoofdpijn. Nou, dat was het wel!
Jullie horen het natuurlijk. En inderdaad, helemaal zelf gedaan!! Op 3 oktober rond 10:30uu ongeveer, helaas was het absoluut niet romantisch en echt moeten…maar zo zie je maar!
Alles verder oke met jullie?
Nou Ineke, ik spring met jullie mee hoor! Woensdag dus weer, leuk! En ook spannend, maar we gaan uit van heerlijk :inlove:
hier ziek zwak en misselijk, komt wel weer goed, ben al 2 dgn thuis van werk, hopelijk maandag weer een beetje ok.
Lys gaat super, die trekt zich steeds meer op en volgende week zaterdag hier een feestje :dance:
Karin, jij gaat ook hard he~! Super hoor, heerlijk al die zwangerschappen hier! En nee, hier nog niet, eerst die cyste en maar eens doorgaan met genieten van dit kleine monstertje :inlove:
Hoop :-* ook jij bent al een eind! Zag nog een buikfoto van je, prachtig!
Do al druk geschop in je buik??? heerlijk lijkt me dat weer! Ik vond het dan zo fijn, die momentjes, met zijn 2tjes, hand op je buik :inlove: oww in dta opzicht wil ik best weer!
Kijken jullie babyboom? ik heb vanmiddag even op uitzending gemist gekeken, vind dat toch wel intressant om te zien, hoe het gaat in de mmm en hoe verdrietig het kan zijn… hier in mijn directe omgeving ook helaas.
ok, ik ga even Pas helpen met het ete en dan lekker :drool: en dan vanavond maar weer vroeg erin, ik heb morgen een meeting van de nov mama’s dus hopelijk dan een pietsie beter…
:-* Annette
Ja, volg het programma ook, vind het wel ietsje oppervlakkig allemaal hoor. Maar blijf wel kijken.
Ja, het voelt nu wel goed maar het blijft zo onwerkelijk, zo moeilijk te bevatten dat er woensdag misschien wel een hartje te zien zal zijn dat goed klopt. Moet haast wel…maar toch…eerst zien he.
Mijn vriend en ik hebben het er ook niet zoveel over, zo behoudend zijn we nog. Toch gaan mijn gedachten continue naar het wondertje in mijn buik.
We durven het niet hardop uit te spreken ofzo. Nou, nog 4 daagjes wachten, zo om!
Beterschap!