Februari/Maart 2005!!

Zwaar k… is het zeker en ook erg oneerlijk! Ik denk aan jullie.

Marlies Dekker heeft internationaal prijzen gewonnen en is onlangs zakenvrouw van het jaar geworden. Ze is een Nederlands export product waar ik trots op ben en zakelijk zelfs geinspireerd door raak! Marlies maakt kleurrijke lingerie, waarbij er allemaal extra bandjes schuin en achterlangs lopen. Daar wordt het een heel crea geheel van, wat best een stukje boven je kleding mag uitkomen (zonder dat het gelijk ordinair staat)! Maar goed, genoeg reclame. :wink:

Lieve dames, ik ben weer terug van vakantie!!

@Anette: leuke foto’s!! Jammer te horen dat je vader weer onder behandeling is. Ik denk aan jullie!! :hug:

@Marieke: ook leuke foto’s!!

@Karin: hoe staat het met de zwangerschap?

@Ineke: jammer van deze IUI! Maar houdt moedt!

@Miki: een heleboel uitslagen dus, maar nog niets doorslaggevends. Wat ik hier ook hoorde in het ziekenhuis, is dat zij meer geloven in ovulatietestjes (wel goedkope, want je moet er vele per maand gebruiken om je eisprong exact te bepalen). Met tempen (wat ik heb moeten doen van het andere ziekenhuis) spelen er teveel factoren mee en kun je een verkeerd beeld krijgen. Samenlevingstesten hebben wij gehad en daar kwam uit dat hubbie’s zaadcellen met geen mogelijkheid door mijn bm-slijmvlies konden komen…dat hebben we gemerkt! :wink:

@Hoop: al lekker een buikje! :thumbup: :dance:

Hier voel ik sinds 4/09 de kleine schoppen, de ene dag wat meer dan de andere. Hubbie heeft het ook al gevoeld! Het is voornamelijk nog onwillekeurig, maar ik voel het duidelijk!

Nu net terug van vakantie en een jetlag! Ben al veels te lang op. Net nog even wat brood gegeten met groente en zo naar bed!

Buikfoto volgt misschien morgen…buikkie is namelijk tijdens de vakantie geexplodeerd… :lol:

X Do

Ineke, op naar de volgende IUI, balen dat de vorige poging niet gelukt is…:hug:

Marieke, leuke foto van Anique, het is een mooie meid!

Annette, wat lief dat ze met je haar knuffelt hihihi. En meis heel veel sterkte voor je pa en voor jullie!! :-*

Karin, hoe is het daar?

Miki, veel uitslagen weer inmiddels, helaas nog niets waar je echt wat aan hebt. Maar wel erg fijn dat ze nu verder gaan zoeken en hopelijk met snel resultaat!!! Succes!

Wij weten trouwens nog niet of we een jongen of een meisje krijgen. Hopelijk kunnen ze ons dat met de 20 weken echo vertellen!

En op het werk zijn ze inmiddels allemaal op de hoogte! Heb hele leuke reacties gehad.

Do, welkom terug in Nederland! Ben benieuwd naar je buikje nu.

Hier begint het wel te groeien (merk ik aan mijn kleding, draag nu positiekleding) maar als je het niet weet zie je het bijna niet hoor!

Liefs,

Hoop

Voor de nieuwsgierigen: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1936472#1936472 buikfoto van 10 dagen geleden. (nieuwe volgt spoedig).

X Do

Super Do, echt gegroeid alweer!!!

Liefs,

Hoop

Hallo meiden

Ik leef nog steeds!

Ik moet zeggen dat het sinds vorige week een beetje op en neer gaat met mij. Ik ben niet echt ziek of zo, maar soms wel erg moe, en een raar gevoel in de buik. Misschien moet ik wel weer wennen aan het drukke leven, na een week relaxt vakantie te hebben gehad.

Het is nog een lange tijd een enorme troep in ons huis geweest, na de vakantie. Ik had geen puf om er mee bezig te gaan, en ik wist niet waar ik moest beginnen.

Zaterdag zijn we samen aan het opruimen gegaan, en nu lijkt het weer wat.

Wij weten het geslacht van de beeb. Ik ga het hier niet vertellen. Net als met de 1e zwangerschap, heeft het kindje het geslacht waar ik stiekem een beetje op hoopte. Ik heb zoveel leuke kleertjes van Floor, die ik nog wel een keer wil gebruiken. Een zusje lijkt me erg leuk voor haar, zodat ze daar dikke vriendinnen mee kan worden.

Alleen voor Evert hoopte ik op een jongen. Ik moet zeggen dat ik niet zo veel met jongetjes heb.

Miki, fijn dat er niks uit de testen komt. Maar misschien had je ook wel graag gehoopt dat er nou dan eindelijk iets uit zou komen waarom het zo lang duurt. Nu weet je nog steeds niks.

Ik vind het leuk dat je af en toe wat van je laat horen. Je bent nog niet uit onze gedachten verdwenen.

Verder had ik nog wat foto’s gezien van de andere 2 stoere meiden. Ik moet ook nodig eens nieuwe foto’s online plaatsen, zowel van mijn meisje als van m’n buik.

Groetjes

Karin

@Frogger wrote:

Hallo meiden

Wij weten het geslacht van de beeb. Ik ga het hier niet vertellen.

:lol: gefeliciteerd dan maar ! Met die foto’s en wat je zegt van Miki ben ik het helemaal eens!

even snel, moet zo werken…

:-* Annette

Leuk Karin dat jullie het geslacht weten! En leuk dat het ook is waar je stiekem op gehoopt had!

Vervelend dat je niet helemaal fit bent op het moment! Beterschap!

Do, hoe is het daar?

Mik & Ineke :hug:

Hier gaat alles prima, voel me stukken energieker en buikje begint aardig te bollen!!!

Liefs,

Hoop

Hey allemaal!

20 weken echo was helemaal goed! Hersenen, hartje, maag, nieren, blaas, ruggetje, ledematen, etc. Allemaal niets op aan te merken. Beebje ligt iets voor op gewicht, maar niet echt verontrustend.

De echoscopist kon het geslacht zien, maar dat hopen we geheim te kunnen houden.

De echoscopist zag een uitstulping in de baarmoeder waarvan hij dacht dat het een tussenschot (tweede baarmoeder) of vleesboom was. Ik snap er alleen helemaal niets van, want op het HSG was daar helemaal niets van te zien en op alle echo’s had ik een gewone baarmoeder. Vaag?? Ik vraag volgende week op controle bij de gyn of er even nog een keer naar gekeken kan worden. Het zou geen gevolgen hebben voor het kindje.

Liefs Do

Wauw, wat moet dat geweldig zijn om je kindje voor het eerst te voelen!

Ik mag maandag weer naar de gyn…laat het wel weer weten.

Vanochtend nog weer wat traantjes gelaten. Was de overloop aan het schoonmaken en dus een paar stappen vewijderd van de ‘babykamer’… heb het maar even laten gebeuren. Verder gaat het wel goed hoor. Je hebt zo van die momenten.

liefs

Ineke

Ineke, een hele dikke :hug: voor jou!!!

En heel veel succes maandag!

Liefs,

Hoop

En weer een eitje links!!! :clap: :clap: :dance: :dance: :smiley: :smiley:

14mm. Woensdag weer naar de gyn en dan hopen op donderdag of vrijdag de 2e (en laatste?!?!?!) IUI.

Liefs

Ineke

Gefeliciteerd Ineke!!

(Maar hoezo 2e en laatste IUI??)

Do, gefeliciteerd met de goede echo!

Ineke, gefeliciteerd met je ei. Ik hoop op dat het de laatste IUI zal zijn (Do, hier wordt mee bedoeld dat ze er zwanger van zal worden :smiley: )

Heb weinig te melden, zwangerschap gaat z’n gangetje. Floor wil steeds vaker haar zin door te gaan huilen of zo, maar daar trappen wij niet in. Ook begint ze steeds meer woordjes te kennen. 'S ochtends trekt ze aan de trappelzak en zeg: Uit :inlove:

Gister probeerde ze ‘appel’ te zeggen, maar dat was nog wat moeilijk.

Groetjes

Karin

Ja, dat zou super zijn!!! Dat bedoel ik inderdaad.

whaaa ineke, hier draaien de duimen voor jullie meis :-

Karin, ow wat leuk! ier ook weer een stapje vooruit, ze heeft eindelijk door hoe z moet kruipen :inlove: geleerd zaterdag op de bbq van wat andere kleine kindjes :mrgreen:

:-

Ah, okay, ik snapte het al even niet, maar nu wel! :smiley: Ik zal voor je :pray: !

@Karin: fijn dat alles zo goed gaat met de zwangerschap en met Floor!

@Annette: leuk he, als ze dan ineens wat door hebben!

@Hoop&Miki&Marieke: alles goed?

Hier krijg ik al aardige schop-salvo’s van de kleine. Zo hard dat je het ook aan de buitenkant kan zien, i.p.v. alleen voelen!

Vandaag controle bij de gyn, heb een hoop vragen n.a.v. de 20 weken echo, ben benieuwd!

X Do

Nou, ook hier weer een dip. Vanochtend was mijn ei zoek!!! Waarschijnlijk al gesprongen…mag vrijdag nogmaals komen maar denk dat dit weinig zin heeft. Heb wel alvast een lijstje gemaakt met al mijn vragen waar ik steeds niet aan toe kom omdat ik dan weer zo overrompeld ben door weer nieuwe info.

Zo had ik vandaag ook weer een andere gyn die zegt dat ik gewoon zwanger kan worden via rechts. Nou ik denk niet dat dit kan…

Verder begon hij meteen over stimuleren met hormonen bij IUI, mijn andere gyn (die nu met pensioen is!!) was daar niet zo’n voorstander van. Nou, ik wil wel wat extra hulp nu hoor.

Zo frustrerend steeds weer, steeds weer iets anders. Hoop en wanhoop…pfff.

Nou, genoeg over mij.

Do, hoe was het bezoek bij de gyn? Antwoorden gekregen?

Meiden, geniet van alle ontwikkelingen van jullie kleintjes! Zulke wondertjes!!!

Ineke, vreemd dat het eitje zoek was ineens zeg! Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn hoor!!!

Karin, fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap en leuk dat Floor ineens zo hard vooruit gaat!

Annette, goed dat ze nu kruipt, voorbeeld doet volgen!!!

Do, alles goed nog steeds met jou en de kleine druktemaker??

Liefs,

Hoop

Ineke, wat een teleurstelling dat het eitje misschien al gesprongen is.

Do kan je helaas alles vertellen over tegenstrijdige berichten en behandelplannen.

Sterkte er mee.

Nog 2 dagen en dan ben ik 24 weken. Vanaf dan krijg je een uitvaart vergoed als het kindje komt te overlijden. Volgens mij staat er 26 weken voor reddingsacties als het kindje geboren wordt. Dus nog 2 weken, en er kan gevochten worden als het kindje wordt geboren.

Ergens wel rare ideeen natuurlijk, maar ook wel fijn om te weten dat ik steeds meer buiten de ‘pech-zone’ kom te zitten als er iets mis gaat. Eerst ben je blij als je de 12 weken heb gehaald, en misschien is 26 weken wel de volgende mijlpaal.

Groetjes

Karin