Februari/Maart 2005!!

Hoi meiden!

even snel vanuit Spanje een klein berichtje!

Ineke??? ik ben nerveus voor jullie meid!!

Hoop en Do? Nog steeds alles voorspoedig dus? geweldig om te horen! Hoop heb je ook al buikfoto’s???

Ik ben zo trots op ons poppetje, ze past zich zo snel aan lijkt wel. en altijd vrolijk!

Een minder nieuwtje, papa krijgt nog 3 chemo’s de tumor die ze momenteel behandelen is niet gegroeid, maar ook niet gekrompen :frowning: de ca waardes zijn wel gedaald… (had ik hier eigenlijk wel verteld dat hij weer in behandeling is?)

ik ga gauw nog even verder en dan mijn meisje uit bad halen :inlove:

:-* Annette

Ineke, ook hier wordt nog steeds aan je gedacht en voor je geduimd!!! :pray:

Annette, er staat me wel wat van bij dat je vader weer behandeld ging worden. Hoop dat het allemaal goed gaat komen. Je hebt al genoeg meegemaakt, het is niet eerlijk! Heel veel sterkte! :-* :hug:

Hier gaat alles erg voorspoedig! Ik mag niet klagen en dan doen we ook niet!

Liefs,

Hoop

Wat zijn jullie toch lief! Dat jullie zo meeleven.

Hier nog een weekje voor mijn NOD…wat vage klachtjes die op zich niet zoveel zeggen houdt ik mezelf maar voor. Altijd wanneer ik rond mijn NOD ben gaat de griep weer rond ofzo.

Voel me best wel goed eigenlijk (qua stress), vorig weekend nog een ooievaar gespot!

Zal jullie op de hoogte houden hoor! Wanneer de 21e nog niets in aantocht is (of het moet al een kindje zijn natuurlijk!) ga ik de 22e 's ochtends testen…heb dan dus een beautyweekend en dan zou de test positief moeten zijn, mocht het gelukt zijn.

Heb vorige week de DVD (wonder van een nieuw leven) weer eens bekeken en stel me nu voor hoe de genen van Marcel en mij zijn samengesmolten en zich nu steeds aan het delen zijn…maar probeer daarna daar weer mee te stoppen om mijzelf tegen teleurstelling te behoeden voor zover dat kan.

En jij Hoop, alweer 12 weken en 5 dagen!!! Jullie kindje is al helemaal ‘klaar’, en hoeft alleen nog maar verder te groeien!

Ineke ik duim echt heel hard voor jullie! Het is jullie zo gegunt!

Ik heb een foto van mijn buikJE geplaats in het showforum maandtopic (maart 2008) (met de nadruk op JE) hihi

Verder heb ik mijn weblog(s) beveiligd met een wachtwoord, voor wie graag blijft/komt lezen geld: even een pb-tje sturen dan krijg je het linkje en de inloggegevens!

Liefs,

Hoop

Ineke hoe gaat het met jou? Heb je ook een vermoeden of je zwanger bent of niet?

Een ander keertje type ik wel meer, nu even geen zin in. VOel me niet zo fit.

Groetjes

Karin

Ineken ben heel benieuwd hoe het met je gaat! Duimen draaien nog steeds voor je!

Karin, beterschap!

Liefs,

Hoop

Helaas lieve meiden, de 1e IUI is mislukt…ongi komt eraan. Hoop dat het snel echt doorzet maar dat verwacht ik wel. Kan ik weer een afspraak maken.

Wanneer deze staat heb je meteen weer het gevoel weer verder te gaan.

Toch wordt de hoop en het vertrouwen dat het goed gaat komen steeds iets minder…

Jullie horen het wel weer!

Jullie lekker genieten van jullie wondertjes!

Jammer

Na 2 jaar is het Hoop en Do ook gelukt, dus waarom jullie niet?

Groeten

karin

He jeetje, het was je zoooo gegund… :hug: Gaat het wel een beetje met je??

Dikke knuf voor jou!

:hug: Ineke! Ik had hier graag nog een extra banner gezien! Kun je nu ook zien waarom het niet is gelukt? Even een flinke domper, maar nog niet alle hoop en vertrouwen opgeven hoor meid! :-

voor wie het leuk vind ik heb vakantie en zwemforot’s gespamt in het show forum nov beebs 2006, ik denk begin ergens pag 26? echt heeeel veel.

:-

Ineke, wat ontzettend jammer! Zoals de rest al zegt het is jullie ook zo gegunt en geef de hoop niet op!

Sterkte :hug:

Annette, leuke foto! Ga zo de rest even bekijken!

Liefs,

Hoop

Annette, super leuke foto’s!! Zo te zien een heerlijke vakantie gehad!

Ook nog een foto van mijn meisje… ben helemaal in love :inlove:

liefs Marieke

Leuke foto’s meiden.

Nee, weet niet waarom het niet is gelukt. Tja, 20% kans blijft nog steeds 80% geen kans…

Het gaat op zich wel. Was er al vanuit gegaan. Heb mijn hoop nu weer gevestigd op deze volgende ronde. 1 oktober weer naar de gyn voor follikkelmeting. Jullie horen het wel!

liefs

Ineke

volgende ronde weer iui dus? blijft spannend, bij onze mama’s zit dacht ik een mama die 8 keer iui heeft gehad, maar nu wel een beaty van een knul! Dus er is zeker hoop hoor Ineke :-*

Jee wat is Anique toch een mooi wijffie :inlove:

Ineke: :-* Jammer van deze keer, maar fijn dat er eindelijk weer beweging in zit toch? Ik duim met je mee, moed houden!

Karin, niet ziek geworden?

Do, begin je al lekker te groeien? Geen vervelende kwalen meer?

Hoop, heb je het al op je werk verteld? Je bent nu het kritieke punt voorbij hè? Van harte, erg blij voor jullie.

Weten alle zwangere meiden al wat er in de buik groeit, jongen/meisje?

Annette en Marieke, pracht plaatjes. Jullie meisjes zijn echt zeer knuffelbaar. Geniet ervan!

Hier maandag uitslagen gehad in het AMC:

• Zaad man nog steeds in orde, ze gaven aan het zelden zo goed te zien!

(Stiekem trots op hem en tegelijkertijd een gevoel van falen bij mij, maar bovenal heel gelukkig mee… want het biedt perspectief!)
  • Mijn progesteron was normale waarde (wat weet ik dan ff nie)
  • Andere testen, diverse echo’s, chlamydia enzo, ook allemaal dik in orde.

Op mijn aangeven dat ik getest wilde worden voor andere hormonen die in de hypofyse worden aangemaakt (FSH, LH o.a.) gaven ze aan dat mijn grotendeels regelmatigheid (laatste 12 maanden 28 dagen, met 1 uitzondering) geen reden gaf om aan te nemen dat dit niet goed is.

Wel gaan we nu temperaturen en samenlevingstest doen. In dat laatste heeft het AMC niet zo’n geloof in meer, omdat positief of negatief vaak geen effect op de vruchtbaarheid had, maar omdat wij na de eisprong vaak last hebben van een schimmelinfectie, kan het ook een zuurgraad ding toch zijn. Ifso, dan krijg ik een spoeling. Temperatuur begonnen op dag 11 en sinsdien al 4 dagen omhoog gegaan, dus denk dat ik het goed voelde dat ik op dag 11 al een eisprong had. Benieuwd hoe we dit de volgende keer in AMC allemaal gaan interpreteren! We waren opgelucht dat ze wel verder wilden zoeken. Zonder echte aanduiding toch te gaan behandelen zag ik best tegenop.

Enfin, sorry. Toch langer verhaal geworden dan bedoeld. :oops:

Fijn weekend allemaal, liefs -M

spannend dan weer even Miki! Fijn dat de uitslagen in elk geval hele goed waren! Maar jammer dat je dan niet weet waaraan het ligt he?

Ik hoorde van de week op de radio dat bij sommige vrouwen het drinken van Cola weleesn een probleem kon zijn? Waar dat dan precies aan lag weet ik niet. Cola is :sick: veel te zoet :lol: kan me niet voorstellen dat veel vrouwen dat drinken, heb daar echt het idee mannendrankje bij opgebouwd geloof ik :mrgreen:

Hier genieten we optimaal hoor van de kleine! Vanochtend even keten bij ons op bed, gaat papa even naar de wc, ligt ze op mijn buik, pakt een lok haar, gaat ermee knuffelen, glijd op haar zij en ligt met haar hoofdje op mijn arm te knuffelen met mijn haar :inlove: zoooo schattig! Dat zijn de momenten waarop ik weer even heel erg weet hoe gelukkig we met haar zijn en hoe erg het de meiden hier ook gun mee te maken!

:-* Annette

Wat klinkt dat goed Annette! Las ik nou iets over je eigen papa. Hoe is het daar mee?

Cola drinken we heel weinig, wel 3/4 bakken koffie per dag. Misschien ook maar eens laten staan.

Nu lekker shoppen, zin om mezelf te verwennen!

xxx

mijn papa zit weer aan de chemo, in eerste instantie zou hij 2 kuren krijgen, toen 3, toen nog 3 extra, inmiddels is hij nu alweer een week bezig met kuur 4… nog 2 en hopelijk is de laatste tumor op de lever dan klein genoeg om te behandelen (hij zit tegen de maag en erg dichtbij de slokdarm wat het moeilijk maakt).

Koffie heb ik ook dacht ik wel eens gehoord wat niet zo goed zou zijn :think: ik drink vrijwel geen koffie, alleen capuchinno, dat vind ik wel heel erg lekker…

het kan noit kwaad toch? als je zonder kan het een paar maandjes zonder te proberen?

shop ze!! veel plezier!

:-*

Meissie toch, dat moet erg zwaar voor jullie allen zijn. Ik duim mee, dat het maar snel mag aanslaan. :-*

Ja, je hebt gelijk. Ik ga afbouwen en op iets anders over qua warme drank op het werk.

Ben helemaal blij met mijn nieuw gekochte lingerie. Mijn eerste Marlies Dekkers >> wiehoe!

marlies dekkers? dat ken ik niet, ga ik es op googlen!

het is gewoon zwaar k… dit zijn in elk geval wel de momenten dat ik mama nog extra mis…

:-*