Jammer, maar gaan er straks dan ook 2 springen?
spannend Ineke!!
hier gaan mijn duimpjes volop hoor!
:-*
Spannend, is nou de kans op een tweeling niet erg groot als het nu zou lukken???
Blijf duimen hoor meis!
SUCCES!!!
Liefs,
Hoop
Ik weet het niet…zit er ook nog niet zo in het IUI gebeuren hoor. Elk ziekenhuis doet het ook weer anders. Maar 1 ei was vandaag 15,3 dus dan bljift die andere wat achter. Morgen weer afwachten.
Stel je voor zeg dat ze wel beide springen, dan moet het toch gaan lukken. (denk ik heel naief…) :think:
Hou jullie natuurlijk op de hoogte.
Zo spannend!!!
Dat je nu een stapje verder bent in de MM is natuurlijk al super! Ik hoop dat deze of wellicht heel snel een volgende iui aan zal slaan!
We duimen voor deze, want ook ik ben naief, zulke mooie grote eitjes, dat moet gewoon lukken
@Ineke: SUPER!! Duimen draaien hier overuren!!
@Miki: ik ga voor jullie duimen, dat jullie 17 sept een beetje duidelijkheid mogen krijgen. (en goed dat je op aandringen toch even voor de zekerheid op prolactine laat testen. Je weet nooit en het is een eenvoudige test). Zelf ben ik dan op vakantie, maar kijk zo snel mogelijk als ik weer thuis ben!
Voor wie wil zien hoe snel de buik groeit: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1886963#1886963 hier zijn staan 3 buikfoto’s van mij.
Vandaag onverwacht de kleine weer gezien. Een extra controle bij een ander ziekenhuis, omdat 1 van de artsen in paniek was geraakt omdat ik een erfelijke ziekte heb (goed te behandelen hoor!). Die vond dus dat er op de 20 weken echo naar gescreened moest worden, maar dat kan dus niet (wist ik, maar moest er toch heen). Nu wel al controle gehad op grote afwijkingen (zodat ze zeker wisten dat het echt niet nuttig was om daar te blijven komen). Hersens zijn goed ontwikkeld, hoofdomtrek is goed, hartje is goed en verder nog wat andere dingetjes die gecheckt zijn. :dance:
Hoe is het met de rest?
X Do
Kijk, Do, dat zijn mooie berichten! Fijn te horen dat alles er voor jullie kindje mooi uitziet!! en wat een prachtig buikje al :inlove:
Hier gaat ie goed, vandaag komen de dakkapel zetters voor de 2e dag, hopelijk hebben ze snel de boel dicht, want ik vind het maar wat koud in huis :shifty: Het is een echt zee van ruimte, je hoort het wel eens, maar ik sta echt met :shock: te kijken… Als ie klaar is zal ik wel ffies een before en after pic showen. Hij is bijna over de hele breedte van het dak, dus lekker ruim! Pas maakt er na onze vakantie een muurtje, zodat we 2 ruimtes hebben, kan Lys er misschien ooit slapen? of wij zelf…
Do: super dat het allemaal weer gecontroleerd is en dat alles in orde was!!!
En je buikje is al echt super! Bij mij begint het nu te komen, maar vergeleken bij jou stelt het nog niets voor! Maar dat komt wel!
Eind september maar eens vergelijken (kunnen we samen op de foto, misschien ook wel leuk)!
Annette, super zo’n grote dakkapel! Ben benieuwd naar de foto’s!
Hier gaat alles prima, niet meer misselijk, alleen nog steeds erg vlug moe. Maar dat is de handelen!
Tot snel weer!
Liefs,
Hoop
Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad, alles was goed. Ik had het idee dat de echo van Floor met 20 weken, duidelijker was dan deze. Ik vond de 12 weken echo van Floor ook duidelijker dan de 10 en 12 bij deze.
Misschien gebruiken ze hier andere apparatuur dan in Enschede.
Maar het was wel super om ons kindje te bekijken.
Pas maakt er na onze vakantie een muurtje, zodat we 2 ruimtes hebben, ...... of wij zelf..
Hu? Slapen jullie dan in verschillende kamers? Is dat niet heel ouderwets? Of misschien heel elitair? Dan verwacht ik niet dat er snel een broertje of zusje komt voor Lys.
Jullie zijn wel behoorlijk aan het verbouwen met jullie huisje. Eerst aan de achterkant er bij gebouwd, en nu aan de bovenkant, what's next?
Do, je krijgt al een echt buikje. Die van mij is wel een stuk dikker. Heb wel het idee dat het best wel uit maakt dat dit de 2e is. Ik heb van mezelf al wel veel spek op m'n buik zitten, maar dat valt niet zo op nu ik zwanger ben. Daardoor lijkt m'n buik ook dikker.
Fijn dat de echo goed was. Sta jij onder controle van de gyn?
Groetjes
Karin
whahahaha neeeeeee tuurlijk niet :mrgreen: ik bedoelde de ruimte voor en de ruimte achter, voor staat strakjes het wasmachien en de droger, de vrieskasten en de extra koelkast.
Achter word dan eerst wrs nog gebied waar de katten mogen komen en later word dat achterste deel dan een slaapkamer, of voor Lys voor ons (dus Pas en an samen ).
Ik moet er niet aandenken, tegen wie moet ik dan mijn koude poezelige voetjes aanleggen?
ik zal als het lukt morgen wat foto’s maken, het is nu zo’n zooi nog :oops: die mannen nemen alleen hun roep mee, onze troep blijft staan, helaas…
Even een update van mij.
Gisteren een andere arts gehad die mij weer super onzeker heeft gemaakt waardoor ik het vertrouwen weer wat kwijt ben…
Hij zag maar 1 ei en die zag er niet uit zoals hij eruit moest zien zei hij…hij wilde/kon me niet uitleggen van hoe of wat, praatte er gewoon over heen. Vond het ook maar raar dat ik met een ‘vers litteken’, nu al voor IUI wilde gaan.
Al met al heeft hij de IUI wel ingezet maar ik had echt het gevoel dat hij het geen kans van slagen gaf. Ben nu veel aan het piekeren en heb nog een afspraak kunnen regelen voor morgenochtend met mijn eigen gyn, hopen dat hij me gerust kan stellen.
Morgen dus wel de IUI om 11:30 uur. Gisteren om 20:00uur de pregnyl gehad.
Fijn dat je een leuke echo hebt gehad Karin!
sorry Do, heb nog geen buikjes bekeken blijft wat moeilijk.
Maar heb gisteren al wel in de verloskamer gezeten!!! Daar kreeg ik de pregnyl toegediend. Zag er best mooi uit, redelijk huiselijk!
Karin, fijn dat alles goed was met de kleine!
Ineke, jammer dat je weer onzekerder bent nu. Maar we blijven voor je duimen! Veel succes morgen!
Liefs,
Hoop
Ineke, succes vandaag. Ik denk aan je! Laat je weten hoe het loopt?
Vind het zo’n bijzondere wetenschap allemaal. Hoe weten ze eigenlijk hoe groot je eitjes zijn? Kan dat allemaal met een echo?
Voor nu… hopla! >> op naar vaker de verloskamer in!!! xxx
Ja, ze kunnen veel zien met inwendige echo’s maar toch ook niet alles! maandag dus 1 groot ei(?) dinsdag leken het er 2(?) en woensdag weer 1(?) dus…
Vanochtend een extra afspraak gemaakt met mijn eigen gyn omdat ik gek werd van de onzekerheid. Hij heeft nog een echo gemaakt en het leek erop dat mijn follikel aan het leeglopen was :dance: en dus moest er maar snel een zaadje naar toe zei de gyn. Dat gaan we doen om 11:30uur!!
Hij keek rechts nog even en het lijkt erop dat daar weer zo’n cyste komt die hij bij mij links net heeft verwijderd. pffff. ze weten niet wat voor cyste het geweest is, is voor second opinion nog opgestuurd, in ieder geval niet kwaadaardig.
Maar we richten ons nu op het eitje links en de IUI!!!
Vaag van die cystes. Maar gaaf, het gaat nu dus echt gebeuren… veel succes!!!
Dus over 10 min. gaat het gebeuren, spannend!
Moet je nu 2 weken wachten om te kijken of je ongesteld wordt of niet? Of krijg je nog een keer een controle?
4,5 miljoen zaadjes onderweg naar mijn eitje :dance: :dance:
Volgende week vrijdag bloedprikken om te kijken of de eisprong goed genoeg was en dan maar afwachten net als elke cyclus.
Nod dus rond 22 september, heb ik net een beautyweekend gepland met mijn schoonzus dus of onig… of niet in de sauna. Nu ik teken voor het laatste!!! Zwembad is ook prima!
Oh Ineke wat spannend!!! Hier draaien de duimen overuren!!
Do, je hebt een super mooi buikje!!
Annette, heerlijk he zo’n verbouwing! In december krijgen wij de nieuwe badkamer. Pfff ga er nu al tegenop zien…
Karin, lekker dat bij jou ook de echo goed was. Toch altijd weer spannend om te zien. Is het wel een beetje vol te houden, zwanger en een dreumes?
Do ook jij kleine wurmpje gezien. Gelukkig is ook bij jou alles goed! Heerlijk weer (onverwachts) even kunnen gluren.
Het was alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest was… Heb het zo druk nu met mijn lekkere eigenwijsje. Ze loopt de hele kamer rond :inlove: en klimt ook overal op. Ze kan nu zelf op de bank klimmen om vervolgens op de vensterbank naar buiten te kijken :wall: Heerlijk schatje… :inlove:
Verder met mij weer even iets minder, zit nu met een ontsteking in mijn schouder maar de medicijnen slaan niet aan. Kijken of ik het dit weekend kan volhouden en anders nog maar een keer naar de HA.
Ga lekker even douchen en dan mijn bedje in.
Voor de liefhebber, nog even 2 foto’s van mijn meisje
Liefs Marieke
Anique :inlove:
Ineke, hier draaien de duimen meid!
:-* Annette
Ineke, hoe is het gegaan??? Ik duim voor je meis!!!
Marieke, mooie foto’s van Anique.
Karin, al over de helf! Het gaat echt snel! Hier inmiddels de 12 weken alweer voorbij!!!
Alles gaat goed hier, maandag voor de eerste keer naar de VK geweest!
Alles was prima in orde en we hebben het hartje heel goed kunnen horen!!!
Super!
Liefs,
Hoop